abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5186883
Vervolg van:

Deel 1: Het Grote GTA3 Topic - Deel 1
Deel 2: Het Grote GTA3 Topic - Deel 2
Deel 3: Het Grote GTA3 Topic - Deel 3
Deel 4: Het Grote GTA3 Topic - Deel 4

Mijn vorige vraag:

quote:
Die missie van El Burro met dat oppikken van kranten lukt echt niet.
Halverwege raak ik het spoor kwijt, ergens bij de brug naar Staunton Island.
Iemand die de weg verder weet
En kent iemand misschien een aantal geheime oprachtgevers zoals die telefoonmissies van Martin Chonks ???
pi_5186981
Je moet gewoon blijven oefenen en die route een beetje uit je hooft leren dan gaat het vanzelf
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  maandag 29 juli 2002 @ 11:28:19 #3
33117 Erik1
Carpe Aptenodytes!
pi_5187052
GTA3 is tof! Met een tank vliegen is lol!
pi_5187070
quote:
Op maandag 29 juli 2002 11:28 schreef Erik1 het volgende:
met dodo vliegen is nog leuker
pi_5187532
Kzit zelf een beetje vast op het 2e eiland met de eerste missie van Ray en Grand Theft Auto missie voor Kenji...

Iemand nog iets van tips voor deze shit??

[url=http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=bizkid]DVD Collectie[/url]
pi_5187714
gwoon via Love Kenji killen, hebbie geen 100% maar kun je wel verder, btw ik zit ook vast bij die laatste van Ray
  maandag 29 juli 2002 @ 12:28:07 #7
19284 B
van benbenieuwd
pi_5187773
is dat die met dat vliegtuig
pi_5187873
Vooral de laatste posts uit dat vorige topic waren erg interessant, Bossie.
Ik denk dat ik het wel eens eerder vergeten ben.
pi_5188553
quote:
Op maandag 29 juli 2002 12:28 schreef B het volgende:
is dat die met dat vliegtuig
nee, das dat je met ray naar airport moet en dat je via tunnel moet (kan subway ook??)
pi_5189448
quote:
Kan je asjeblieft ff uitleggen hoe dat het beste gaat, want ik blijf steeds maar 3 seconden in de lucht .
  maandag 29 juli 2002 @ 15:34:24 #11
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_5190285
Ik zit vast bij die missie waar je drugs moet oppikken met een bootje. Je ziet die pakjes zo onduidelijk!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_5190436
quote:
Op maandag 29 juli 2002 12:35 schreef Imi het volgende:
Vooral de laatste posts uit dat vorige topic waren erg interessant, Bossie.
Kinder8ig bedoel je
quote:
Op maandag 29 juli 2002 14:31 schreef ThA_DeViL het volgende:

[..]

Kan je asjeblieft ff uitleggen hoe dat het beste gaat, want ik blijf steeds maar 3 seconden in de lucht .

stond laatst een duidelijke handleiding @ GOT, maar daar kan ik nu niet bij
pi_5191161
quote:
Op maandag 29 juli 2002 15:44 schreef hielkej het volgende:

[..]

Kinder8ig bedoel je

idd, beetje erg triest
pi_5192501
Weet echt niemand waar je geheime opdrachtgevers kan vinden

En sorry van dat vorige topic maar ik dacht dat ie tot de 245 ging

pi_5192810
quote:
Op maandag 29 juli 2002 18:45 schreef bossie het volgende:
Weet echt niemand waar je geheime opdrachtgevers kan vinden

En sorry van dat vorige topic maar ik dacht dat ie tot de 245 ging

dan hoef je hem nog niet vol te spammen
quote:
Op maandag 29 juli 2002 15:44 schreef hielkej het volgende:

stond laatst een duidelijke handleiding @ GOT, maar daar kan ik nu niet bij

das wel shit, maar ik had al een uitleg gelezen dat je eerst giveusatank moest intypen (das nog al logisch) en dan chittychittybb (ook logisch) en dan je turret omdraaien en lekker schieten. Maar ik stijg maar niet op, en als ik dan een beetje in de lucht ben ga ik recht omhoog en ga ik langzaam weer naar beneden .

[Dit bericht is gewijzigd door ThA_DeViL op 29-07-2002 19:20]

pi_5201061
Kben nu bij de missie van Ray dat ik een wagen moet beuken met bewijsstukken van iemand die ik ook nog eens lekker moet verzamelen met politie achter mn aars aan...
Iemand nog tips hoe hier langs te komen met al te weinig kleerscheuren???
[url=http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=bizkid]DVD Collectie[/url]
pi_5202000
neem de enforcer, btw die wagen is geloof ik ep/fp/bp (die bobcat)
  dinsdag 30 juli 2002 @ 14:25:54 #18
32836 Gordy
Desperado
pi_5202319
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 12:42 schreef Bass_Boy het volgende:
Kben nu bij de missie van Ray dat ik een wagen moet beuken met bewijsstukken van iemand die ik ook nog eens lekker moet verzamelen met politie achter mn aars aan...
Iemand nog tips hoe hier langs te komen met al te weinig kleerscheuren???
Neem een tankje... Zet hem zo neer dat je met je snuitje in de richting dan de straat waar die gek inrijdt wijst en schiet je magazijn leeg op de straat. No hassle met politie, die je wel krijgt als je tegen hem aanbotst om zo langzaamaan schade te maken. Gewoon een goed schot en klaar. (En negeer die bodyparts die overal liggen...)
Why don't you come to your senses? You've been out riding fences for so long now. You'd better let somebody love you.. before it's too late!!
pi_5208602
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 14:25 schreef Gordy het volgende:

[..]

Neem een tankje... Zet hem zo neer dat je met je snuitje in de richting dan de straat waar die gek inrijdt wijst en schiet je magazijn leeg op de straat. No hassle met politie, die je wel krijgt als je tegen hem aanbotst om zo langzaamaan schade te maken. Gewoon een goed schot en klaar. (En negeer die bodyparts die overal liggen...)

Zou t ook ipv die tank met een rocketlauncher kunnen???
pi_5252767
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 23:18 schreef Bass_Boy het volgende:

[..]

Zou t ook ipv die tank met een rocketlauncher kunnen???

dat lijkt mij zelf veel beter, met een tank mis je heel snel.
pi_5252799
Ik probeer al die 100 hidden packages te vinden, maar er ligt er eentje in het leegstaande zwembad op het terrein van de villa van Catalina. Die missie daarzo heb ik alleen al gedaan en dat hek is weer dicht, kan ik op een andere manier bij die villa komen of niet?

edit: owja ik kan het natuurlijk met de Dodo proberen, daar kan ik wel goed mee vliegen

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_5252834
nog nie geprobeerd, maar zou het kunnen door er een truck tegenaan te zetten, dan op het dak springen en dan eroverheen springen ?? (worth the try)

[edit] of met de dodo

pi_5252851
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:24 schreef ToXiCitY het volgende:
Ik probeer al die 100 hidden packages te vinden, maar er ligt er eentje in het leegstaande zwembad op het terrein van de villa van Catalina. Die missie daarzo heb ik alleen al gedaan en dat hek is weer dicht, kan ik op een andere manier bij die villa komen of niet?

edit: owja ik kan het natuurlijk met de Dodo proberen, daar kan ik wel goed mee vliegen

ik kan nog gewoon dat huis binnen hoor, de poort wordt netjes voor me geopend als ik hem nader

dodo gaat iig ja

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_5252854
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:29 schreef Kleintjuh het volgende:
nog nie geprobeerd, maar zou het kunnen door er een truck tegenaan te zetten, dan op het dak springen en dan eroverheen springen ?? (worth the try)
ja zo moet je er iig eentje bij het ziekenhuis in Staunton Island weghalen, die ligt op een afdak, gewoon een ambulance ernaast zetten en daarop springen (desnoods met behulp van een andere auto)
pi_5252858
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:29 schreef Kleintjuh het volgende:

[edit] of met de dodo

zo heb ik al verschillende dingen gehaald, op auto's springen en er dan overheen..beste werkt een gewone auto met erachter een bestelbusje ofzo en dan via die auto op het busje en dan erover
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_5252906
Wat heb je minstens aan pc nodig om dit spel te kunnen spelen..? ik weet alleen dat ik een geforce 2 heb of zowat.. maar vindt het echt een vet spel
pi_5252925
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:40 schreef Nadientje het volgende:
Wat heb je minstens aan pc nodig om dit spel te kunnen spelen..? ik weet alleen dat ik een geforce 2 heb of zowat.. maar vindt het echt een vet spel
ik heb een Athlon XP1600+, 256 MB SDRAM, Geforce 2MX 3.11

ik draai GTA3 op 640x480

en guess what, hij hapert nog steeds
vooral op het 2e eiland, veel hoge gebouwen, door wat met je camerapositie te rommelen dat ie wat meer van bovenaf kijkt heb je er al veel minder last van

pi_5252938
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:43 schreef ToXiCitY het volgende:

[..]

ik heb een Athlon XP1600+, 256 MB SDRAM, Geforce 2MX 3.11

ik draai GTA3 op 640x480

en guess what, hij hapert nog steeds
vooral op het 2e eiland, veel hoge gebouwen, door wat met je camerapositie te rommelen dat ie wat meer van bovenaf kijkt heb je er al veel minder last van

dat gaat dus niet werken met de mijne.. pff belachelijk hijs pas 2 jaar oud ofzow ben maar student heb geen geld voor een nieuwe
pi_5252944
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:40 schreef Nadientje het volgende:
Op een AMD 1Ghz, 1024MB SDRAM, Geforce4 Ti4400 draait ie best lekker op 1024x768

Maar heb het ook op 't zelfde systeem met een Geforce 2MX gepspeeld op 640x480 ging redelijk, maar de drawing distance heb ik op minimum toen gezet. Anders schokte ie te erg.

je sig klopt overigens niet, het is www.checkdepark.tk niet .nl

pi_5252948
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:45 schreef Nadientje het volgende:

[..]

dat gaat dus niet werken met de mijne.. pff belachelijk hijs pas 2 jaar oud ofzow ben maar student heb geen geld voor een nieuwe

wat voor een heb jij dan? het minimale is toch wel een 800mhz geloof ik
pi_5252955
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:45 schreef Raven het volgende:

[..]

je sig klopt overigens niet, het is www.checkdepark.tk niet .nl

Nee man... is toch goed klopt toch zo
thanx had niemand gemerkt heb hem al sinds gister
pi_5252973
nadientje dat moet wel goed lopen hoor, als ie nie eens in 640*480 draaoit op een 1800 is er iets goed mis!

ik draai hem vlot in 800*600*32 op een athlon 900 + geforce 2 gts 64 mb + 256 mb ram

Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_5252980
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:47 schreef Nadientje het volgende:

[..]

Nee man... is toch goed

Jij hebt een DELL

P3 500 Mhz, met XP en 256 Mb Ram 133mhz,
En een Geforce 2 MX. Dat gaat nog niet draaien op 320*200 !

Bij mij draait ie op 1280*1024 nog snel, maar voor mijn ogen is 1024*768 wel fijner, dan hoef ik niet zo dichtbij te zitten.

Athlon XP 1700+
512 Mb DDR.
Gainward Geforce 4 TI 4600 Golden Sample 750XP

https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_5252990
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:49 schreef sweek het volgende:
nadientje dat moet wel goed lopen hoor, als ie nie eens in 640*480 draaoit op een 1800 is er iets goed mis!

ik draai hem vlot in 800*600*32 op een athlon 900 + geforce 2 gts 64 mb + 256 mb ram

ze heeft een 500 Mhz.
pi_5252992
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:50 schreef D-Devil het volgende:

[..]

Jij hebt een DELL

P3 500 Mhz, met XP en 256 Mb Ram 133mhz,
En een Geforce 2 MX. Dat gaat nog niet draaien op 320*200 !

Bij mij draait ie op 1280*1024 nog snel, maar voor mijn ogen is 1024*768 wel fijner, dan hoef ik niet zo dichtbij te zitten.

Athlon XP 1700+
512 Mb DDR.
Gainward Geforce 4 TI 4600 Golden Sample 750XP

ja je hoeft weer niet op te scheppen wat jij hebt..
Nou zo zie je maar wat ik voor pc heb
pi_5253040
Ow ff meteen vraagje, ben in de 2e stad en heb al van de meeste opdrachgevers een heel arsenaal aan opdrachten gedaan, en 1 ervan is dat ik een gast naar het vliegveld moet brengen, maar de bruggen zijn bewaakt door CIA.

Ik kan dus niet zo makkelijk weg, en ik vind die ***Tunnel niet meer onder de waterspeigel.. of moet ik met een boot ?

pi_5253059
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:51 schreef D-Devil het volgende:

[..]

ze heeft een 500 Mhz.

ik denk dat het wel gaat werken hoor
die 500 mhz zegt niet zo veel in verhouding tot de 256 mb ram en geforce 2.....

origineel kopen zou ik wel niet doen dan

Minimum

450Mhz Processor
96MB of Ram
16MB Graphics Card

Reccomended

800Mhz Processor

96MB of Ram
128MB of Ram
32MB Graphics Card

( www.gta3.com )

Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_5253074
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:56 schreef D-Devil het volgende:
Ow ff meteen vraagje, ben in de 2e stad en heb al van de meeste opdrachgevers een heel arsenaal aan opdrachten gedaan, en 1 ervan is dat ik een gast naar het vliegveld moet brengen, maar de bruggen zijn bewaakt door CIA.

Ik kan dus niet zo makkelijk weg, en ik vind die ***Tunnel niet meer onder de waterspeigel.. of moet ik met een boot ?

je moet in de subway gaan met de auto
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zaterdag 3 augustus 2002 @ 15:01:47 #39
8369 speknek
Another day another slay
pi_5253090
Ja het kan wel denk ik, op mijn 500mhz draait ie ook redelijk soepel (ik heb dan wel een Geforce 2 GTS maar ala). Je moet wel in de opties de draw rate (of hoe het ook heet -hoever hij in de verte tekent) op heel laag zetten. Is nauwelijks hinderlijk en het spel gaat er stukken sneller van draaien.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_5253191
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:56 schreef D-Devil het volgende:

die lukte mij ook al niet nee.

[edit] hoe kom ik op die pharmacie bij joey ?? via de treinspoor bovenlangs lukte me nie

btw, hoelang kunnen jullie met de dodo vliegen?
en zijn jullie al eens in ghosttown geweest?

mijn hoogst is 212 seconden (ook wel eens langer, maar als je int water valt zie je geen tijd :S

en ben al eens in ghosttown geweest.

pi_5253251
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 15:14 schreef Kleintjuh het volgende:

[..]

die lukte mij ook al niet nee.

[edit] hoe kom ik op die pharmacie bij joey ?? via de treinspoor bovenlangs lukte me nie

btw, hoelang kunnen jullie met de dodo vliegen?
en zijn jullie al eens in ghosttown geweest?

mijn hoogst is 212 seconden (ook wel eens langer, maar als je int water valt zie je geen tijd :S

en ben al eens in ghosttown geweest.

de tunnel zit achter het ziekenhuis, vlakbij het station en de kleine legerbasis

pharmacie van joey? zou niet weten welke missie dat is

en ik heb geloof ik 1100 seconden gevlogen, toen werd het mistig en moest ik zonder iets te zien landen (flink neergestort maar ik leefde nog )

ghosttown ben ik doorheengevlogen jah, is wel grappig om te zien

pi_5253273
quote:
Op maandag 29 juli 2002 15:34 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zit vast bij die missie waar je drugs moet oppikken met een bootje. Je ziet die pakjes zo onduidelijk!
*uche*
pi_5253366
bij die pharmacie is geen missie, maar er ligt allemaal spul (armor guns etc.) op dat dak. bij gaat ie, als ik de 3 eilanden rond ben geweest heel wil op en neer :S dan kan ik opzich wel verder maar dan landt ik maar voordat ik crash
  zaterdag 3 augustus 2002 @ 15:37:46 #44
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_5253382
quote:
En Cheaten is kut
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_5253725
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:49 schreef sweek het volgende:
Ik draai hem NIET vlot in 800*600*32...

AMD Thunderbird 1Ghz
GeForce 2 GTS/PRO 64MB DDR
256 MB RAM 133Mhz

De snelheid is ver te zoeken. Oké, het is speelbaar, maar vlot is het zeker NIET...

.
pi_5253813
ik heb bijna hetzelfde geloof ik, en bij mij draait ie wel vlot, heb dan ook de no-paper (geen kranten) mod, hielp wel opt 2de eiland. tnx, kheb net effe marked man via subway gedaan, die ook weer klaar
pi_5253936
en ik ben met mn vliegtuigje recht in het lege zwembad van Catilina gevlogen, heb ik dat pakketje ook weer
pi_5253945
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 16:41 schreef ToXiCitY het volgende:
en ik ben met mn vliegtuigje recht in het lege zwembad van Catilina gevlogen, heb ik dat pakketje ook weer
En dat lukt me dus nog steeds niet. Vliegen....
pi_5253951
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 16:43 schreef Raven het volgende:

[..]

En dat lukt me dus nog steeds niet. Vliegen....

ik kan het wel uitleggen maar duurt ff, ik zal ff een stukje typen dat post ik zo wel ff, duurt ffies om te typen
pi_5254009
Pak een vliegtuigje (toch wel?), en rij ermee naar een van de startbanen, welke je neemt maakt niet uit, je gaat toch door die bewegende vliegtuigen heen. Zet je Dodo recht op de startbaan en hou de handrem ingedrukt. Geef gas terwijl je je handrem ingedrukt houd. Laat dan je handrem los en je Dodo zal gaan rijden. Hou nu NUM6 (standaard voor turret down) ingedrukt terwijl je rijdt. Op een gegeven moment komen er vonkjes onder de Dodo vandaan, laat dan NUM6 los. Je zal zien dat de Dodo opstijgt. Tik de hele tijd NUM6 aan om ervoor te zorgen dat je Dodo rechtuit blijft vliegen, je kan maar 1 seconde sterk stijgen, als je dat langer doet stort ie vanzelf neer. Als je Dodo omlaag gaat, niets doen, hij gaat vanzelf weer omhoog, en zorg er met NUM6 weer voor dat ie niet te sterk omhoog gaat. NOOIT NUM9 indrukken, dan stijg je heel even en daarna stort je neer, ook NOOIT je gas loslaten dan kan hij ook neerstorten. Tevens moet je NOOIT NUM6 ingedrukt houden, je moet hem aantikken, hetzelfde geld voor sturen, anders stort je weer neer.

Oefening baart kinderen, het ligt ook aan het weer hoe hij vliegt, ik heb er zelf vaak last van dat ie daalt, en dan weer sterk stijgt, daarna daalt ie weer sterk, etc etc alleen mn broertje heeft daar nooit last van terwijl hij precies hetzelfde doet als ik .

Landen is niet zo geweldig moeilijk, stuur op de plek af waar je wilt landen, en hou NUM6 ingedrukt zonder te sturen verder, dan stort je neer maar je Dodo komt er nog vrij goed vanaf.

Suc6

pi_5254023
NUM6???

Ik speel hem gewoon op een PC hoor. En zo'n knop heb ik niet

pi_5254948
rechts van je letters op je toetsenbvord heb je pijltjes, daarnaast heb je ook weer getallen, daarvan moet je de 6 intoetsen (je kan de functie ook aan andere toets toewijzen)

landen gaat klote, ik wil dan ook steeds mooi landen he dan gaat ie óf backflips maken óf hij maakt zo'n kurketrekker, best geinig om te zien, alleen om em uit de kurketrekker te krijgen is lastig. dan gaat ie nogal flippen :D

pi_5254980
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 16:14 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Ik draai hem NIET vlot in 800*600*32...

AMD Thunderbird 1Ghz
GeForce 2 GTS/PRO 64MB DDR
256 MB RAM 133Mhz

De snelheid is ver te zoeken. Oké, het is speelbaar, maar vlot is het zeker NIET...

hier draait die dus echt goed hoor.... ik zie het verschil niet..... :S de juiste drivers + gta patch etc.....? (ja ik weet het dat is een standaard antwoord maari k weet ook nie meer )
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_5255007
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 16:53 schreef Raven het volgende:
NUM6???

Ik speel hem gewoon op een PC hoor. En zo'n knop heb ik niet

de 6 op je numpad (rechtse gedeelte van je keyboard) gewoon
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_5255089
bij het landen, als je recht vliegt en niet aan je stuur komt, en op de NUM6 drukt dan gaat ie bij mij recht omlaag zonder kurkentrekkers en kan ik hem nog goed aan de grond krijgen

maarjah ligt ook aan de wind

pi_5255236
gij mij nu ook jah, maar ik had ergens gelezen dat het gas llos + num9 was, maar dan gaat ie wel flippen
pi_5256642
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 19:20 schreef sweek het volgende:

[..]

de 6 op je numpad (rechtse gedeelte van je keyboard) gewoon

Ah... dacht dat die voor cam positie was, nooit gebruikt dus.

Zo maar ff uitproberen dus.

pi_5256703
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 19:52 schreef Kleintjuh het volgende:
gij mij nu ook jah, maar ik had ergens gelezen dat het gas llos + num9 was, maar dan gaat ie wel flippen
bij gas los flipt ie idd

NUM9 ga je eerst omhoog, en daarna omlaag zonder dat ie weer omhoog komt, daar kan je idd mee landen maar daar heb je dan wel een landingsbaan voor nodig

pi_5259939
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 15:00 schreef sweek het volgende:

[..]

je moet in de subway gaan met de auto

Okee... die ronde oprit naar de brug is rechts... en de subway is naar links toe, ergens aan de rand van de kaart bij het water, maar ik rij daar naar binnen met de auto (over een 2 brede roltrap) daarna word het 1 trap en dan kan ik via de trappen naar beneden en dan sta ik aan de rails, maar voordat ik die trappen naar beneden ga kan ik ook over de gang rijden en dan aan de andere kant al naar beneden, maar om het kort te houden daar loopt alles dood !!

Moet ik met de auto IN de trein ?? want lopend gaat niet, springen en gewoon lopen werkt beide niet om in de subway te komen .. is er soms een andere subway ingang ?

pi_5259964
Vliegen gaat redelijk, maar wat ik vaak merk, ondanks dat ik continu gas geef, is dat het ding gewoon op een gegeven moment omlaag gaat en dan niet meer omhoog komt zodat ik dan of op een weg sta, of weer es in 't water beland. Nogal vaag al zeg ik 't zelf.
Is er geen knoppie om op te trekken ofzo?
pi_5260411
quote:
Op zondag 04 augustus 2002 11:56 schreef D-Devil het volgende:

[..]

Okee... die ronde oprit naar de brug is rechts... en de subway is naar links toe, ergens aan de rand van de kaart bij het water, maar ik rij daar naar binnen met de auto (over een 2 brede roltrap) daarna word het 1 trap en dan kan ik via de trappen naar beneden en dan sta ik aan de rails, maar voordat ik die trappen naar beneden ga kan ik ook over de gang rijden en dan aan de andere kant al naar beneden, maar om het kort te houden daar loopt alles dood !!

Moet ik met de auto IN de trein ?? want lopend gaat niet, springen en gewoon lopen werkt beide niet om in de subway te komen .. is er soms een andere subway ingang ?

laat amar... bij het stadion zit is een WEG die anar alle eilanden gaat.
pi_5260434
quote:
Op zondag 04 augustus 2002 12:01 schreef Raven het volgende:
Vliegen gaat redelijk, maar wat ik vaak merk, ondanks dat ik continu gas geef, is dat het ding gewoon op een gegeven moment omlaag gaat en dan niet meer omhoog komt zodat ik dan of op een weg sta, of weer es in 't water beland. Nogal vaag al zeg ik 't zelf.
Is er geen knoppie om op te trekken ofzo?
met NUM9 kan je optrekken maar dat moet jen iet doen want op een of andere manier ga je daarna weer omlaag en kom je niet meer omhoog

er zijn 2 redenen dat je neerstort:

1) je tikt NUM6 niet genoeg aan waardoor je te sterk stijgt, dan stort je neer

2) je tikt NUM6 teveel aan, als ie recht is of naar beneden gaat moet je niet op NUM6 drukken, alleen als ie omhoog gaat

pi_5260708
mazzelaars, ik ben jaloers op jullie...
Bij mij draait-ie niet eens, ik word altijd teruggeworpen naar het bureaublad, ook met patches...snik..
When does the hurting stop ? ...
pi_5260875
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 15:21 schreef ToXiCitY het volgende:

[..]

ghosttown ben ik doorheengevlogen jah, is wel grappig om te zien

Waar zit ghosttown
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_5261010
quote:
Op zondag 04 augustus 2002 14:29 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Waar zit ghosttown

bij de legerbasis in Satunton Island loopt een gasleiding door het water, daar kan je dus niet met een boot langsvaren

vlieg met een vliegtuigje over die leiding richting de rotswand waar de leiding in verdwijnt, het vliegtuigje gaat namelijk ook door de rotswand heen, dan kom je aan de achterkant weer uit

iets links van je ligt Ghosttown, gebruikt voor die opnamen van de bankoverval aan het begin van het spel, leuk om erdoorheen te vliegen maar je kan er alleen niet landen helaas

pi_5267771
bp patriot bigfoot rules, hij kan nie op z'n kop landen :Dalleen erin komen is wat lastig
pi_5275985
Heeft iemand die XP update nog ffe voor mij
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_5276071
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 23:26 schreef MasterDisaster het volgende:
Heeft iemand die XP update nog ffe voor mij
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q306676
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_5276102
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 23:31 schreef sweek het volgende:

[..]

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q306676

Danke
Zit er eindelijk nog " iets " mee vandaag
pi_5276249
Er zit dus weer niks mee
IK moet de nederlandse alstublieft
pi_5277291
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 23:44 schreef MasterDisaster het volgende:
Er zit dus weer niks mee
geen id dan.....;misschien moet je dan wachten tot ie in het nl's uitkomt......
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_5278040
ben er net achter dat er op staunton 2 subway ingangen zijn (bij kenji in de buurt en bij liberty campus in de buurt) maar als ik uit de subway ga, kom ik altijd bij kenji eruit, en nooit bij campus...wrom stopt ie daar nie?
pi_5289710
tsjek mijn eerste gemaakte amfibie autotje

[img][url=[/url][/img]

ik ga weer verder met auto modden!

[Dit bericht is gewijzigd door flappiewappie op 07-08-2002 11:49]

pi_5289730
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 11:47 schreef flappiewappie het volgende:
tsjek mijn eerste gemaakte amfibie autotje

][afbeelding]

ik ga weer verder met auto modden!

pi_5289776
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 23:44 schreef MasterDisaster het volgende:
Er zit dus weer niks mee
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/NL/Q306676_WXP_SP1_x86_NLD.exe
pi_5290115
auto erg snel; kapot?

open je carstat ed. en zet coll.-damage-multipl. op -1.0, deuren enz. vliegen er nog wel af, maar duurt véél langer voordat ie ontploft.

pi_5290939
check this out
pi_5290977
werken jullie met z-moddeler, is de patch waarmee je de auto in het spel kan zetten al uit dan dat gaat sneller dan ik dacht.
pi_5291560
welke auto's hebben eiglijks hydrolics? heb tot nu toe alleen nog maar Yardie Lobo gevonden, en weet iemand hoe je die eronder kan zetten??
pi_5293468
die yardie is de enige of je moet het onder een andere auto zetten

HYDROLICS ONDER ANDERE AUTO'S

Ok, open je "default.ide" bestand uit je GTAIII\data directory met NOTEPAD.
als je naar benede gaat dan zie je auto's staan genummerd va 90 tot 150.
de Yardie is numer 135. stel je wilt een Perennial met hydraulics.
de auto nummer daarvan is 94. alles wat je nu moet doen is de nummer vervangen, zodat er staat dat Perennial is #135 en de Yardie #94 is.
zover ik weet,wissel je alleen de hydrolics van die auto.
allen nu rijden de yardies in Perennials, en Lobos in de plaats van Perennials.
lekker simpel dusss

pi_5293626
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 16:07 schreef Steve-O het volgende:
die yardie is de enige of je moet het onder een andere auto zetten

HYDROLICS ONDER ANDERE AUTO'S

Ok, open je "default.ide" bestand uit je GTAIII\data directory met NOTEPAD.
als je naar benede gaat dan zie je auto's staan genummerd va 90 tot 150.
de Yardie is numer 135. stel je wilt een Perennial met hydraulics.
de auto nummer daarvan is 94. alles wat je nu moet doen is de nummer vervangen, zodat er staat dat Perennial is #135 en de Yardie #94 is.
zover ik weet,wissel je alleen de hydrolics van die auto.
allen nu rijden de yardies in Perennials, en Lobos in de plaats van Perennials.
lekker simpel dusss

hmz, tnx!
pi_5296772
wil je meer Mr.Whoopee's??

open je Default.ide, en verander de Mr. Whoopee regel naar:

113, mrwhoop, mrwhoop, car, MRWHOOP, WHOOPEE, richfamily, 10,4,0,162, 0.7

om de een of andere reden komen ze alleen bij Shoreside voor, vlakbij de Cartel (laatste missie)

die 10 staat voor de frequency, dus hoe meer je ze wilt zien, hoe hoger dat getal...

kweet nie of dit al bekend was, maar voor mezelf ben ik er net achter gekomen

pi_5297688
quote:
Op maandag 29 juli 2002 15:34 schreef Strolie75 het volgende:
Enkele tips voor deze missie (kben er zelf ook nog mee bezig maar zal ff zeggen hoe ik het tenminste ga proberen...)

1. neem de missie aan van Donald Love (wel met goed weer, wat met regenachtig weer is deze missie dus echt niet te doen)

2. Ga naar Asuka's huis en jat daar een boot uit de haven en ga naar het deel waar je heen moet waar het vliegtuigje overkomt vliegen.

3. (als het goed is is het uiteraard goed weer dus geen probleem met de golven...) wacht op het vliegtuigje en zorg dat je hem steeds voor je ziet vliegen, want als hij echt precies boven je vliegt ben je dus de lul aangezien je dan pakketten kunt missen en das nou net niet de bedoeling, hou dus altijd het vliegtuigje op je scherm en tuf er gewoon achteraan (met mooi weer zijn de pakketten ook beter te zien vind ik...)

4. Je hebt onderhand zes sterren aan je broek hangen dus terug naar die haven bij Asuka waar je dus een Yakuza Stinger jat (staat er ongetwijfeld 1tje)

5. Scheur richting de hoofdweg (je kan ook verder nergens heen, alleen de haven maar daar hebbie zo barweinig aan), waar je, als je onder het viaduct heen bent gelijk naar rechts de steeg in schiet waardoor je dus in de steeg zit om je auto te kunnen overspuiten. FF de spuiterij in en dag sterretjes en hallo Donald...

Zover ik gehoord heb kan je daarna naar het 3e eiland (gehoord uiteraard maar ja je weet t nooit zeker)

Nou, zo ga ik t dus nu ff proberen aan te pakken met deze missie...

Anyone suggestions???

pi_5297742
Je kan ook al voor de missie een tank plaatsen waar het vliegtuig neer zal storten.
Dan haal je de pakjes op en stap je de tank in.
Niemand die je wat kan doen
pi_5297899
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 21:53 schreef bossie het volgende:
Je kan ook al voor de missie een tank plaatsen waar het vliegtuig neer zal storten.
Dan haal je de pakjes op en stap je de tank in.
Niemand die je wat kan doen
??? ok weet je wel over welke missie we t hebben hier???

Dat vliegtuigje dropt die pakjes in het WATER (lees W A T E R).
Ga jij lekker met je tank in het water... veel suc6 man (met verzuipen)

pi_5304602
hoe kon je ook alweer de banden van je auto groter maken?
  donderdag 8 augustus 2002 @ 12:46:19 #87
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_5304674
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 12:41 schreef flappiewappie het volgende:
hoe kon je ook alweer de banden van je auto groter maken?
Hard oppompen?
What's the speed of Dark?
pi_5304981
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 22:03 schreef Bass_Boy het volgende:

[..]

??? ok weet je wel over welke missie we t hebben hier???

Dat vliegtuigje dropt die pakjes in het WATER (lees W A T E R).
Ga jij lekker met je tank in het water... veel suc6 man (met verzuipen)

Wat hij bedoelt, denk ik, is je zet AAN DE KUST een tank neer waar je na afloop van het pakketten ophalen in stapt om de FBI aan te kunnen. DIt is weer cheaten en alleen bedoelt voor lamers
Ik heb het eerlijk gedaan maar had geluk; ik belande na de boot op die plek met al die containers. Er raceden fbi cars van de weg en die ontplofte dus hak geen last van en een ander die niet onplofte heb ik gepakt Het is wel aan te raden 100 % armor te hebben anders is het pakken van zoon wagen een tikkie moeilijk
pi_5305247
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 12:46 schreef lzandman het volgende:

[..]

Hard oppompen?

ik bedoelde eigenlijk groter maken zoals ze ook gedaan hadden met de monster firetruck, maar ik kan dat niet meer terug vinden
pi_5311181
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 13:32 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

ik bedoelde eigenlijk groter maken zoals ze ook gedaan hadden met de monster firetruck, maar ik kan dat niet meer terug vinden

Met een programmaatje (kan je ook nog andere dingen mee doen)
Download hier
Info hier (duits)

of je opend "default.ide" die in je GTAIII\data directory staat. als je naar beneden scrollt, zul je zien dat alle auto's links genummerd zijn van 90 tot 150. Hier is een voorbeeld van de landstalker (de eerste).

Het laatste getal dat hier omcirkeld is moet je hoger maken voor grotere wielen. En vergeet de file niet te saven.

voor mijn monstertruck heb ik dacht ik 1.7 (ik weet het niet meer zeker) gebruikt. Maar als je de wielen verranderd, dan moet je de stats van de auto ook verranderen, anders valt hij in de bocht om. Hiervoor gebruik je carstat editor:
Download hier
Info hier (engels tutorial)

Veel suc6 ermee!!!

pi_5311400
link doet ut niet
pi_5311734
mijn Patriot:

Carstat Editor

mass: 50000
Coll.-Damage-Multipl.: -10.0
Centre of mass Z: -2.0
Upper Limit: 1.2
Lower Limit: -1.2

Default.IDE

96, patriot, patriot, car, PATRIOT, PATRIOT, special,10,7,0,165, 1.85

mn whoopee's

pi_5311840
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 20:56 schreef Kleintjuh het volgende:
mijn Patriot:

Carstat Editor

mass: 50000
Coll.-Damage-Multipl.: -10.0
Centre of mass Z: -2.0
Upper Limit: 1.2
Lower Limit: -1.2

Default.IDE

96, patriot, patriot, car, PATRIOT, PATRIOT, special,10,7,0,165, 1.85

[afbeelding]

mn whoopee's

[afbeelding]

moet je eerst alle missies gedaan hebben om de whoopee's meer te krijgen. of kan je dat gelijk doen. Ik heb namelijk nog niet alle missies gedaan maar wel geprobeerd om meer whoopee's te krijgen maar dat werkte niet, ik kreeg er nog steeds geen 1.
pi_5311907
Ik heb trouwens een mod geïnstalleerd waardoor er een trap komt naar het dak van donald love's z'n flat je staat echt superhoog. Het is echt een mooi daktuintje, het is leuk om er een keer van af te springen. Ik had heel het leger achter me aan terwijl ik op de trap stond, en toen ben ik gesprongen. Dan lig je daar met allemaal tanks om je heen
pi_5311939
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 20:34 schreef Steve-O het volgende:
link doet ut niet
welke
die om multiedit te downloaden, de eerste link
pi_5311966
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 21:11 schreef ThA_DeViL het volgende:

[..]

welke
die om multiedit te downloaden, de eerste link

multiedit
pi_5312000
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 21:14 schreef Steve-O het volgende:

[..]

multiedit

ik zie het al de site is down , en ik zou niet weten waar je hem anders moet downen
pi_5312552
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 21:04 schreef ThA_DeViL het volgende:

[..]

moet je eerst alle missies gedaan hebben om de whoopee's meer te krijgen. of kan je dat gelijk doen. Ik heb namelijk nog niet alle missies gedaan maar wel geprobeerd om meer whoopee's te krijgen maar dat werkte niet, ik kreeg er nog steeds geen 1.

je moet op het 3de eiland kunnen, ze rijden bij dat gebouw van de cartel in de buurt, je hoort dan wel een muziekje als er 1 in de buurt is. als je in een busje/patriot rijdt komen ze sneller. (zou bp patriot nemen, want cartel mag je nie zo. en als je dan in 1 zit, kom je ze overal tegen...
pi_5312590
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 21:54 schreef Kleintjuh het volgende:

[..]

je moet op het 3de eiland kunnen, ze rijden bij dat gebouw van de cartel in de buurt, je hoort dan wel een muziekje als er 1 in de buurt is. als je in een busje/patriot rijdt komen ze sneller. (zou bp patriot nemen, want cartel mag je nie zo. en als je dan in 1 zit, kom je ze overal tegen...

dus je hoeft niet eerst alle missies te voldoen
pi_5312614
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 21:57 schreef ThA_DeViL het volgende:

[..]

dus je hoeft niet eerst alle missies te voldoen

ik heb bij die missie op portland (1ste eiland) gewoon die whoopee naar m'n garage gereden, en als je met die whoopee rondrijdt komen er automatisch meerderen
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_5319563
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 21:59 schreef sweek het volgende:

[..]

ik heb bij die missie op portland (1ste eiland) gewoon die whoopee naar m'n garage gereden, en als je met die whoopee rondrijdt komen er automatisch meerderen

hoe ging die missie ook alweer
pi_5319896
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 20:18 schreef ThA_DeViL het volgende:

[..]

Met een programmaatje (kan je ook nog andere dingen mee doen)
Download hier
Info hier (duits)

of je opend "default.ide" die in je GTAIII\data directory staat. als je naar beneden scrollt, zul je zien dat alle auto's links genummerd zijn van 90 tot 150. Hier is een voorbeeld van de landstalker (de eerste).
[afbeelding]
Het laatste getal dat hier omcirkeld is moet je hoger maken voor grotere wielen. En vergeet de file niet te saven.

voor mijn monstertruck heb ik dacht ik 1.7 (ik weet het niet meer zeker) gebruikt. Maar als je de wielen verranderd, dan moet je de stats van de auto ook verranderen, anders valt hij in de bocht om. Hiervoor gebruik je carstat editor:
Download hier
Info hier (engels tutorial)

Veel suc6 ermee!!!

Merci beacoup! dit word lachen als ik mn karretje af heb dan post ik hem
pi_5321573
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 14:35 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

Merci beacoup! dit word lachen als ik mn karretje af heb dan post ik hem

geen dank hoor.

jammer dat ik me screens van mijn bigfoot niet meer heb
die zag er namelijk best leuk uit

pi_5327606
He he, eindelijk langs die missie van Donald Love (pakjes pakken die uit een vliegtuigje gedropt worden) uitgespeeld en gelijk ff het 3e eiland opengespeelt
Nu nog ff dat 3e eiland scouten voor behulpzame routes die ik nog wel eens nodig kan hebben
pi_5327928
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 16:28 schreef ThA_DeViL het volgende:

[..]

geen dank hoor.

jammer dat ik me screens van mijn bigfoot niet meer heb
die zag er namelijk best leuk uit

jep, ik heb er ook 1 keer in gereden, lekker over autos walsen en de politie kon je er niet uit halen
pi_5328077
tja, mijn probleem is dat van mijn wielen de buitenste rand niet tegen, maar door auto's gaan, en ik dus over cheetas kan rijden zonder dat ik er iets van merk :S
pi_5328246
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 13:00 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

jep, ik heb er ook 1 keer in gereden, lekker over autos walsen en de politie kon je er niet uit halen

gewoon onverwoestbaar maken met carstat-editor
pi_5328660
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 13:36 schreef ThA_DeViL het volgende:

[..]

gewoon onverwoestbaar maken met carstat-editor

dat doek met al mijn autos
pi_5328697
en natuurlijk dat ie nie over de kop kan
pi_5328727
ik heb gelezen dat er een aantal fransen aan het werken zijn aan een multiplayer mod die ongeveer half af is (stond in de krant, dus ik denk dat het redelijk betrouwbaar is)

weet iemand hier meer van of heeft iemand een link?

Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_5328832
Multiplayer mod in de maak

Reken er maar op dat dit fake is...

.
pi_5328840
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 14:46 schreef Tackleberry het volgende:
Multiplayer mod in de maak

Reken er maar op dat dit fake is...

http://multigames.free.fr/ < hun homepage

waarom is het zo nodig fake?

edit: ok die homepage is leeg nu begin ik ook iets te vermoeden

[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 10-08-2002 14:53]

Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_5328846
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 12:22 schreef Bass_Boy het volgende:
He he, eindelijk langs die missie van Donald Love (pakjes pakken die uit een vliegtuigje gedropt worden) uitgespeeld en gelijk ff het 3e eiland opengespeelt
Heb je nog tips? mij lukt het niet.
pi_5328873
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 14:47 schreef sweek het volgende:
waarom is het zo nodig fake?
kijk maar eens naar de reacties op dat nieuwsbericht

en zoek maar eens op gta3 multi op de site...

GTA3 is mod-onvriendelijk

.
pi_5328881
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 14:53 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

kijk maar eens naar de reacties op dat nieuwsbericht

en zoek maar eens op gta3 multi op de site...

GTA3 is mod-onvriendelijk

maar in gta3 zitten zoiezo al multiplayer gedeeltes die nooit afgemaakt zijn. de multiplayer optie heeft men halfweg de productie laten vallen

ik denk toch dat het te doen is

Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_5329005
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 14:55 schreef sweek het volgende:

[..]

maar in gta3 zitten zoiezo al multiplayer gedeeltes die nooit afgemaakt zijn. de multiplayer optie heeft men halfweg de productie laten vallen

ik denk toch dat het te doen is

het is idd zeer goed te doen. als je ziet hoeveel er al te modden valt kwa andere dingen, moet dit ook te doen zijn. hopelijk is het niet fake. want gta3 multiplay lijkt me echt tha bomb!

(hopelijk zorgen ze er meteen voor dat er niet teveel gecheat kan worden, want autos die niet kapot of over de kop kunnen lijkt me wel boring in de multiplayer mode)

pi_5329210
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 13:17 schreef Kleintjuh het volgende:
tja, mijn probleem is dat van mijn wielen de buitenste rand niet tegen, maar door auto's gaan, en ik dus over cheetas kan rijden zonder dat ik er iets van merk :S
das ook wel lollig, alleen niet goed. Ik zou niet weten waardoor dat komt
pi_5329220
hoop dat je met vice en/of gta4 een progje standaard bij zit om cars etc mee te editten, dat zou véél prettiger zijn dan 183402345962 progjes om een auto mee te editten...
pi_5329229
die multiplayer, daar is al bekend van dat ie fake is.
pi_5329235
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 15:35 schreef Kleintjuh het volgende:
hoop dat je met vice en/of gta4 een progje standaard bij zit om cars etc mee te editten, dat zou véél prettiger zijn dan 183402345962 progjes om een auto mee te editten...
ja, maar 1 ding is zeker leuker, er zitten motoren in het spel
pi_5329914
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 15:37 schreef ThA_DeViL het volgende:

[..]

ik heb laats ook al een gta 3 motor gezien, gemaakt met z moddeller. toen heb ik ook z moddeller gedownload, maar ik heb dus geen flauw idee in welk bestand de officile gta 3 autos stonden? weet iemand waar die staan? want ik wil ook ff gaan moddellen

zaterdag 10 augustus 2002 @ 16:44:52 #122
13326 ROEN
Voer oorlog, geen eendjes.
pi_5329989
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 14:48 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Heb je nog tips? mij lukt het niet.

Als je de opdracht krijgt, race je naar het huis van die Chinese dame aan het water. Daar liggen een stel boten. Stap in een boot en vaar naar de brug.

Als het goed is zie je op een gegeven moment het vliegtuig aankomen. Het oppikken van de pakjes is niet zo moeilijk. Je krijgt wél per pakje dat je oppikt meer politie achter je aan (ook helicopters die op je schieten). Als je alle pakjes hebt, stap je uit de boot op de dezelfde plek waar je de boot vandaan haalde.

Kies bij het huis van die Chinese dame een auto uit en race naar de Pay 'n Spray om je auto een nieuw kleurtje te geven (is heel dichtbij, rechts een steegje in als je van het huis afkomt, bij de parkeergarage). Alle politie is dan weg en je kunt de pakjes zonder problemen afleveren.

I feel so right[br]Dancing all night[br]You blow my mind[br]'Cos you're so fine
pi_5331543
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 16:36 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

ik heb laats ook al een gta 3 motor gezien, gemaakt met z moddeller. toen heb ik ook z moddeller gedownload, maar ik heb dus geen flauw idee in welk bestand de officile gta 3 autos stonden? weet iemand waar die staan? want ik wil ook ff gaan moddellen

ik had het ook, maar ik heb het maar weer gedeled want ik wist het ook niet waar ze stonden
pi_5332095
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 19:27 schreef ThA_DeViL het volgende:

[..]

ik had het ook, maar ik heb het maar weer gedeled want ik wist het ook niet waar ze stonden

jammer, ik was een total remake van mijn taxi aan het maken... wou een paar dingetjes moddellen, maja dan maar niet...zucht
pi_5332269
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 20:24 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

jammer, ik was een total remake van mijn taxi aan het maken... wou een paar dingetjes moddellen, maja dan maar niet...zucht

gewoon doorgaan man, er zijn trouwens ook wat tutorials op internet. Ik zal ze wel ff opzoeken, ik zal ze dadelijk in deze post zetten

[edit]
hier zijn de tutorials:

http://www.racer.nl/tutorial/zm_lofting.htm
http://www.insanegarage.com/tutorial/disclaimer.htm
http://zmodeler.nfscheats.com/docs.html
http://www.rvarchive.com/tuts/zmod/zmod%20car%20tutorial.htm
http://zramblerstudios.com/tutorials/texturing.htm
http://zmodeler.nfscheats.com/docs/program/sample1/wheel.htm

Ik ben trouwens de eerste die hem dan heeft, ben benieuwd hoe het er uit komt te zien

[Dit bericht is gewijzigd door ThA_DeViL op 10-08-2002 20:48]

pi_5336933
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 20:43 schreef ThA_DeViL het volgende:

[..]

gewoon doorgaan man, er zijn trouwens ook wat tutorials op internet. Ik zal ze wel ff opzoeken, ik zal ze dadelijk in deze post zetten

[edit]
hier zijn de tutorials:

http://www.racer.nl/tutorial/zm_lofting.htm
http://www.insanegarage.com/tutorial/disclaimer.htm
http://zmodeler.nfscheats.com/docs.html
http://www.rvarchive.com/tuts/zmod/zmod%20car%20tutorial.htm
http://zramblerstudios.com/tutorials/texturing.htm
http://zmodeler.nfscheats.com/docs/program/sample1/wheel.htm

Ik ben trouwens de eerste die hem dan heeft, ben benieuwd hoe het er uit komt te zien

is goed , maar nu ik toch aan het vragen ben, ik had eerst alleen maar egale autos (helemaal een kleur dus) want ik wist niet welke stukje van die texture waar kwam? dus ik kon nooit mooie patroontjes maken, weet iemand waar elk hoekje van dat vierkantje komt( op de auto )?
pi_5338077
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 10:55 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

is goed , maar nu ik toch aan het vragen ben, ik had eerst alleen maar egale autos (helemaal een kleur dus) want ik wist niet welke stukje van die texture waar kwam? dus ik kon nooit mooie patroontjes maken, weet iemand waar elk hoekje van dat vierkantje komt( op de auto )?

daar zijn ook weer wat tutorials van, maar ik weet niet of dat er in staat. Hier zijn ze:
http://vanin92.freeyellow.com/gta3/texedit.html
http://gtaworld.nfscheats.com/change_textures.php
pi_5340605
Ik heb een P4 met een dacht ik aardige videokaart erin maar GTA3 loopt egt totaal niet hoe kan dit ?
pi_5340616
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 16:44 schreef ROEN het volgende:
Als het goed is zie je op een gegeven moment het vliegtuig aankomen. Het oppikken van de pakjes is niet zo moeilijk.
Vind ik wel, je ziet ze zo fucking slecht!
pi_5340852
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 17:13 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Vind ik wel, je ziet ze zo fucking slecht!

gewoon proberen dezelfde waterroute te volgen als het vliegtuigje met de luchtroute doet, dan vaar je er automatisch wel overheen aangezien die pakjes niet wegdrijven maar gewoon op dezelfde plaats blijven liggen (ondanks de golfjes die nog steeds lekker hun werk doen )
pi_5342633
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 13:08 schreef ThA_DeViL het volgende:

[..]

daar zijn ook weer wat tutorials van, maar ik weet niet of dat er in staat. Hier zijn ze:
http://vanin92.freeyellow.com/gta3/texedit.html
http://gtaworld.nfscheats.com/change_textures.php

your the best!
pi_5344825
ik ga binnenkort dit model voor de dodo ff uitproberen (niet dat ie beter gaat vliegen maar hij ziet er wel beter uit ):

je kan hem trouwens hier downen:
http://members.lycos.co.uk/gtahq

[edit]
Binnenkort ook ff z-moddeler installeren en proberen een f16 te maken, niet dat het lukt maar het valt te proberen

pi_5345238
Ik heb hem gelijk al even geprobeerd, hij ziet er perfect uit alleen hij vliegt wat minder goed maar dat kan je met car stat editor wel anders maken of met de dodo mod. Maar ik vind hem wel goed
pi_5349337
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 15:37 schreef ThA_DeViL het volgende:

[..]

en hier kun je hem downloaden: http://members.lycos.co.uk/gtahq/vehicles.htm#motorcycle

pi_5349404
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 12:38 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

[afbeelding]

en hier kun je hem downloaden: http://members.lycos.co.uk/gtahq/vehicles.htm#motorcycle

Ja, ik had die andere al is gedownload, maar ik vind het niet echt lijken, je zit er raar in (kan niet anders). Als je door de bocht gaat hangt ie naar de verkeerde kant
pi_5494245
In level drie zit op het hoogste punt een witte uitkijktoren. Weet iemand hoe je daar moet komen???
Bruin haar, bruine ogen, een mond een neus en een prachitg slank lichaam :)
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 16:33:45 #137
21321 IAMUSEMUSE
It's You That I Adore!
pi_5518324
Ok effe...post in DIT topic als je gewoon wilt praten, vragen etc.... over gta...

En post dan in DIT -->Topic: Post hier je GTA3 Custom Cars

als je foto's van het spel die je hebt...

Mijn custom cars staan er ook in...

The human heart feels things the eyes cannot see, and knows what the mind cannot understand..
pi_5707874
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 12:22 schreef Bass_Boy het volgende:
Nu nog ff dat 3e eiland scouten voor behulpzame routes die ik nog wel eens nodig kan hebben
Is me vandaag ook gelukt!
  FOK!fossiel maandag 9 september 2002 @ 01:54:10 #139
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_5717087
Ik speel dat spel pas sinds heel kort

En nu al vast

Ik moet in het begin die auto jatten en dan 8-ball bregne voor een bom er in te laten zetten. Iets dat ik dus doe, daarna rij ik terug, zet um netjes neer, arm de bom, en wacht to de tijd voorbij is...en dan zegt ie dat ik too slow ben

Iemand die het me uit kan leggen ?

pi_5717322
quote:
Op maandag 09 september 2002 01:54 schreef LWaS het volgende:
Ik speel dat spel pas sinds heel kort

En nu al vast

Ik moet in het begin die auto jatten en dan 8-ball bregne voor een bom er in te laten zetten. Iets dat ik dus doe, daarna rij ik terug, zet um netjes neer, arm de bom, en wacht to de tijd voorbij is...en dan zegt ie dat ik too slow ben

Iemand die het me uit kan leggen ?

Je moet de auto nogal precies neerzetten, (dus zoals ie stond voordat je em jatte), zodra ie goed staat, stopt de timer en begint er een filmpje

succes

Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
  FOK!fossiel maandag 9 september 2002 @ 07:34:58 #141
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_5717720
quote:
Op maandag 09 september 2002 02:41 schreef r8ality het volgende:

[..]

Je moet de auto nogal precies neerzetten, (dus zoals ie stond voordat je em jatte), zodra ie goed staat, stopt de timer en begint er een filmpje

succes

het vreemde is dat wanneer ik hem neerzet hij dus wel zeg dat ik de bomb moet armen.

Lijkt me dus dat ik dat goed doe

FOK!fossiel maandag 9 september 2002 @ 12:30:18 #142
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_5718582
*liev knippert met oogjes*

pi_5987265
quote:
Op woensdag 25 september 2002 14:28 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Na de cutscene maak je dat je wegkomt! Je moet effe zoeken, maar je kunt om die parking heen lopen. Via een trap kom je bij een verhoging en kun je ze zo allemaal afknallen. Een of twee van die gasten krijg je soms niet te pakken omdat ze achter een muurtje zitten. Die kun je met een auto wel achter je aan lokken. Vervolgens stukje rijden, afstand nemen en met je sniper rifle afschieten.

Misschien kun je in het vervolg beter je vragen stellen in het centrale GTA3 topic.

de crancked up madmen dus...

hoe kom ik dan van die parking af om die gasten af te knallen?
alle uitgangen zijn geblokkeerd door die busjes...

pi_5987717
is al gelukt

de dichstbijzijnde mafkees afknallen,
dan ontploft ie ... door de explosie ontploft het busje waar ze uit komen
dan snel de parking af zoals strolie zei en vanaf een verhoog de rest afknallen/opblazen

zondag 27 oktober 2002 @ 07:55:27 #145
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_6486160
Weet iemand hoe ik txd.img normaal kan openen ?
  zondag 27 oktober 2002 @ 09:05:28 #146
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_6486215
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 07:55 schreef blup het volgende:
Weet iemand hoe ik txd.img normaal kan openen ?
Kladbok crasht, wordpad die normaal wel grote bestanden kan openen ook... 314mb openen red ie niet..
  zondag 27 oktober 2002 @ 13:18:20 #147
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_6488020
quote:
Op maandag 9 september 2002 12:30 schreef LWaS het volgende:
*liev knippert met oogjes*

Dan moet je dus de bom armen en uitstappen. Een stukje weglopen en dan moet 'ie het toch echt oppakken.
Life is what you make it.
pi_6545888
Noob vraag: Damn, hoe heet dat programmatje ook alweer waarmee je die .bin file in zo'n "fictieve" cd-speler kan zetten?

pi_6545959
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 21:20 schreef KabelGast het volgende:
Noob vraag: Damn, hoe heet dat programmatje ook alweer waarmee je die .bin file in zo'n "fictieve" cd-speler kan zetten?

deamon ( of daemon tools ) moeje wel een .cue hebben ( dacht ik )
pi_6545999
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 21:26 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

deamon ( of daemon tools ) moeje wel een .cue hebben ( dacht ik )

AHA!!!!!!!!! Thanx, kon maar niet op de naam komen!
pi_7223248
ik heb sinds vandaag dan eindelijk GTA III, een geweldig spel, alleen ik heb er wel wat vraagjes over. Heb al op internet zelf gezocht en ook hier op fok, maar niks gevonden. Dus ik vroeg me af of een van jullie me met de volgende vragen kon helpen:

- het spel loopt helemaal perfect bij mij (mag ook wel met mijn comp), saven doet ie prima, alleen zodra ik wil gaa loaden loopt het spel vast. Heeft iemand hier ervaring mee en weet je hoe dit op te lossen?

- over het geluid, je hebt voor audio hardware erg veel instellingen (voor mijn idee in ieder geval, en ze verschillen wel heel duidelijk. Bij sommige loopt het spel zelfs slechter. Welke is volgens jullie het beste?

- en als laatste. De radiostattions doen het bij mij niet, krijg alleen maar geruis. Terwijl het station dat de mp3's afspeelt het toch perfect doet. Moet ik hier iets aan de instellingen veranderen? weten jullie hier iets van?

Ik zou erg geholpen zijn als jullie iets zouden weten,

bedankt he!! Medefok!kers!!!

The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
  maandag 9 december 2002 @ 15:42:38 #152
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_7224591
quote:
Op maandag 9 december 2002 14:48 schreef maarteniscrazy het volgende:
ik heb sinds vandaag dan eindelijk GTA III, een geweldig spel, alleen ik heb er wel wat vraagjes over. Heb al op internet zelf gezocht en ook hier op fok, maar niks gevonden. Dus ik vroeg me af of een van jullie me met de volgende vragen kon helpen:

- het spel loopt helemaal perfect bij mij (mag ook wel met mijn comp), saven doet ie prima, alleen zodra ik wil gaa loaden loopt het spel vast. Heeft iemand hier ervaring mee en weet je hoe dit op te lossen?

- over het geluid, je hebt voor audio hardware erg veel instellingen (voor mijn idee in ieder geval, en ze verschillen wel heel duidelijk. Bij sommige loopt het spel zelfs slechter. Welke is volgens jullie het beste?

- en als laatste. De radiostattions doen het bij mij niet, krijg alleen maar geruis. Terwijl het station dat de mp3's afspeelt het toch perfect doet. Moet ik hier iets aan de instellingen veranderen? weten jullie hier iets van?

probeer de radio stations eens los af te spelen.......
Dat ie slecht loopt met geluid zou te maken kunnen hebben met de radio stations.

Heb je wel de laatste drivers voor je soundcard?

Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
pi_7240003
quote:
Op maandag 9 december 2002 14:48 schreef maarteniscrazy het volgende:

Iemand?
pi_7245668
Werkt de tip van robhimself niet???
pi_7255141
Nope, maar dat is nog niet zo'n probleem, mp3station doet het perfect, dus ik heb mijn muziekjes wel.

Alleen ik heb nog steeds geen oplossing gevonden voor het laadprobleem. Hij wilt hem toch echt niet laden. Je krijgt wel het laadscherm, maar als het blauwe balkje dan vol is blijft ie staan, doet ie niks meer.

Als iemand nou eens wist hoe dit op te lossen zou ik geweldig geholpen zijn

pi_7256725
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 21:12 schreef maarteniscrazy het volgende:
Nope, maar dat is nog niet zo'n probleem, mp3station doet het perfect, dus ik heb mijn muziekjes wel.

Alleen ik heb nog steeds geen oplossing gevonden voor het laadprobleem. Hij wilt hem toch echt niet laden. Je krijgt wel het laadscherm, maar als het blauwe balkje dan vol is blijft ie staan, doet ie niks meer.

Als iemand nou eens wist hoe dit op te lossen zou ik geweldig geholpen zijn

Ok, een paar vraagjes:

1. Wat voor systeem heb je???
OS, pentium, etc

2. Het lijkt volgensmij meer een fout in het spel, duss..... heb je hem al opnieuw ge-installed???

pi_7265444
Is inderdaad een fout in het spel. Maar er is nu wel een patch voor te downloaden. Het lastige is dat ik niet de originele versie van het spel heb en de patch dus niet wil werken.

Maar nu vraag ik me af: Er zullen vast nog veel meer lui zijn die GtaIII hebben gedownload, en die moeten er toch wel iets op gevonden hebben. een of ander leuk patchje ofzo. Iets gehoord?

pi_7280050
quote:
Op woensdag 11 december 2002 11:37 schreef maarteniscrazy het volgende:
Is inderdaad een fout in het spel. Maar er is nu wel een patch voor te downloaden. Het lastige is dat ik niet de originele versie van het spel heb en de patch dus niet wil werken.

Maar nu vraag ik me af: Er zullen vast nog veel meer lui zijn die GtaIII hebben gedownload, en die moeten er toch wel iets op gevonden hebben. een of ander leuk patchje ofzo. Iets gehoord?

Legaal is altijd beter
Maar daar heb jij nu niet zoveel aan
pi_7300730
*oeps*
pi_7301575
quote:
Op donderdag 12 december 2002 21:48 schreef Strolie75 het volgende:
*oeps*
Wat is er???
D8 zeker dat dit het GTA:VC topic was hè
pi_7307376
quote:
Op donderdag 12 december 2002 22:17 schreef gieling.com het volgende:
Wat is er???
D8 zeker dat dit het GTA:VC topic was hè

Ga daar maar eens snel kijken, ik heb een link naar een leuk filmpje geplaatst.

pi_7308183
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 07:29 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ga daar maar eens snel kijken, ik heb een link naar een leuk filmpje geplaatst.

Ik ben al onderweg
pi_7654555
Ik had nog ff een vraagje....

Weet iemand hoe je weer in de goede smaak kan vallen bij bijv de maffia, of die chinezen in de 1e stad. Ik wil daar nog zo;n telefoon missie doen, maar iedereen schiet me helemaal mors dood daar.
Is daar geen oplossing voor ofzo?

Komt er trouwens nog iets anders om te doen na die telefoon missies? heb de rest allemaal al gedaan, en bij stats staat nog steeds percentage completed op (ergens in de ) 30 procent.

woensdag 1 januari 2003 @ 19:49:51 #164
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_7654853
Van de Mafia,Triads kan je geen respect meer krijgen Colombians ook niet!
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  zondag 5 januari 2003 @ 12:52:48 #165
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_7717521
ik loop vast bij die missie in 't begin, waar je samen met 8balls die gasten op die boot moet neerknallen met zo'n sniper gun.
Telkens als ik denk dat ik ze allemaal neergeknalt heb wordt 8balls toch omgebracht

iemand een tip?

...some more happy little trees!!
pi_7737815
Is er trouwens al iemand die 100% heeft gehaald ? ik zit nu op 26% maar ik moest opnieuw beginnen toen mn savegame failde
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  dinsdag 7 januari 2003 @ 10:23:54 #167
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_7755249
is er iets tegen dit probleem??

dit is wel vet irri en ik loop ook al opzij als ik nog niks doe!

woensdag 8 januari 2003 @ 14:49:37 #168
39338 poehej
pi_7777036
als niemand et weet zeg et dan ff anders erger ik me helemaal de tering
pi_7777266
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 14:49 schreef poehej het volgende:
Al opnieuw geïnstalleerd??? + Drivers up2date
pi_7777291
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:47 schreef UnleashMitch het volgende:
Is er trouwens al iemand die 100% heeft gehaald ? ik zit nu op 26% maar ik moest opnieuw beginnen toen mn savegame failde
Je kan op www.gta3.com een savegame downloaden van iemand die hem al 100% heeft gehaald!!!
pi_7777383
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 14:49 schreef poehej het volgende:
Dat is een graphics bug die in windows XP zit

oplossing :

PATCH VOOR NEDERLANDSE XP :
http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?releaseid=37962

PATCH VOOR ENGELSE XP:
http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?releaseid=37942

vrijdag 10 januari 2003 @ 22:04:07 #172
39338 poehej
pi_7828924
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 15:07 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

oplossing :

PATCH VOOR ENGELSE XP:

thnx dude
pi_8647702
vraag je...
ik heb een probleem.

ik kan gta3 niet meer op starten.
k heb hem een keer gespeeld maar toen heb ik naar het opslaan
het spel gesloten.

nu heb ik de computer weer aan gezet maar nu kan ik het niet meer
openen.
dus ook niet meer spelen ik krijg ook geen Rocketstar teken meer
in het begin dus hij start helemaal niet op.
ik heb een
Geforce 4 Mx 64 BM video kaart.
dus die is goed genoeg.

please help me

pi_8647745
wel klote dat ik geen respect heb bij sommige bendes

want ik heb nog niet alle telefoonmissies gedaan, ik zit nog maar op 85% van alle missies ofzo

pi_8648473
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 14:29 schreef ToXiCitY het volgende:
wel klote dat ik geen respect heb bij sommige bendes

want ik heb nog niet alle telefoonmissies gedaan, ik zit nog maar op 85% van alle missies ofzo

Ja vind ik ook!
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 14:26 schreef Micra het volgende:
vraag je...
ik heb een probleem.

het spel gesloten.

openen.
ik heb een
dus die is goed genoeg.

please help me

pi_8650399
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 15:07 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

oplossing :

PATCH VOOR ENGELSE XP:

Ik heb de fout nu ook (net XP erop) maar is dit nog steeds de goede update??? Vind het namelijk een beetje raar 'standby etc. update'
Is dit de foute update, weet iemand de goede link???
pi_8651362
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 17:14 schreef gieling.com het volgende:

[..]

Ik heb de fout nu ook (net XP erop) maar is dit nog steeds de goede update??? Vind het namelijk een beetje raar 'standby etc. update'
Is dit de foute update, weet iemand de goede link???

weeet jij ook hoe het komt van mijn probleem?

!

quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 14:26 schreef Micra het volgende:
vraag je...
ik heb een probleem.

het spel gesloten.

openen.
ik heb een
dus die is goed genoeg.

please help me

pi_8651462
Heb je hem al eens opnieuw geinstalleerd???
pi_8651607
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 18:15 schreef gieling.com het volgende:
Heb je hem al eens opnieuw geinstalleerd???
ja en naar de 2de keer spelen doet hij het weer niet.
pi_8651737
Dat is echt heel vaag!

Hij is wel legaal he!!!

pi_8651948
maar weet iemand het antwoord op mijn vraag??
(bovenste bericht van deze pagina)
pi_8656840
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 18:34 schreef gieling.com het volgende:
Dat is echt heel vaag!

Hij is wel legaal he!!!

ja ik heb hem gekocht.
das legaal
toch
pi_8664817
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 22:49 schreef Micra het volgende:

[..]

ja ik heb hem gekocht.
das legaal
toch

maar iemand anders heeft toch dit probleem vast wel eens gehad.
of zou het door die Mod komen?
ik heb een NL mod
pi_8688651
Werkende multiplayer beta GTA3:
http://www.gta3mta.tk
  maandag 24 februari 2003 @ 17:11:07 #185
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_8689388
Kut-rampage in St. Mark's met die klote AK
pi_8689499
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:41 schreef EdSchouten het volgende:
Werkende multiplayer beta GTA3:
http://www.gta3mta.tk
alpha
pi_8700440
quote:
Op maandag 24 februari 2003 17:15 schreef mausie het volgende:

[..]

alpha

Ik wacht ook nog even tot de FULL Verion WEKK

want dit sucks echt wel alpha heb je nog niets aan en crast ook nog veel

pi_8711570
Daarvoor heet het ook alpha hè
pi_8981524
nou dan vraag ik het hier maar

Hey, ik heb GTA3 op de pc nu. (niet origineel nee )
Maar nu kan ik me resolutie niet veranderen? Nu moet ik hem op 640x400 op 16 bit spelen, maar dat wil ik natuurlijk niet

Ik heb lopen zoeken naar de patch, maar het lijkt wel of alle gta3 sites down zijn ofzo

me specs zijn:

geforce3 64mb
detonator 42.01
directx 9.0

wie kent het probleem

pi_8981989
daarom wil ik het dus niet hier vragen, niemand reageert
  zondag 16 maart 2003 @ 14:54:32 #191
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_9156315
Ik loop vast op 't derde eiland.
De allereerste opdracht die je krijgt zodra je op dat eiland komt, is zo'n telefooncel opdracht, moet je met een auto langs een stel homeyz rijden en ze met een uzi omver knallen, maar ik krijg 't daar niet voor mekaar! (in eerdere levels wel) , is er nog een manier om een andere opdracht te krijgen??

usefull help =

zondag 16 maart 2003 @ 15:43:54 #192
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_9157190
quote:
Op zondag 16 maart 2003 14:54 schreef Bob.Ross het volgende:
De allereerste opdracht die je krijgt zodra je op dat eiland komt, is zo'n telefooncel opdracht, moet je met een auto langs een stel homeyz rijden en ze met een uzi omver knallen, maar ik krijg 't daar niet voor mekaar! (in eerdere levels wel) , is er nog een manier om een andere opdracht te krijgen??

usefull help =

Nope, je moet door op Staunton Island. Ik heb die telefooncelmissies pas een stuk later gedaan.
pi_9160250
quote:
Op zondag 9 maart 2003 16:24 schreef Markster het volgende:
daarom wil ik het dus niet hier vragen, niemand reageert
Koop het!! dan heb je geen problemen!
pi_9177542
Weet iemand waar ik die IMGtool kan dowloaden (voor het importeren van gedownloade auto's)
De download link op de site, GTA3Mods.com, werkt niet!

Weet iemand waar ik ehm wel kan downloaden???

alvast tnx!

pi_9272030
ik heb dus zo'n cheat gebruikt "itsallgoingmaaad" en iedereen BLIJFT nu maar knallen ook al sluit ik GTA af (en dan weer opnieuw GTA opstart) of mezelf waste ofzo. Weet iemand hoej e de cheats weer ff uit kan zetten?

PLEASE HELP!!

| Foto's |
pi_9272536
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 10:23 schreef poehej het volgende:
is er iets tegen dit probleem??

[afbeelding]
[afbeelding]
dit is wel vet irri en ik loop ook al opzij als ik nog niks doe!

ja, een nieuwe videokaart.(denkik)

ik had soortgelijke problemen met een 16mb kaartje (Voodoo) als ik Medal of Honor speelde...Dus ik denk dat je kaart em niet aan kan..

| Foto's |
pi_9272752
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 23:09 schreef MeAndMyself het volgende:

[..]

ik had soortgelijke problemen met een 16mb kaartje (Voodoo) als ik Medal of Honor speelde...Dus ik denk dat je kaart em niet aan kan..

hij heeft ook een GeForce 2 MX 400
  vrijdag 21 maart 2003 @ 18:55:58 #198
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_9289473
weet iemand hoe 't kan dat m'n "nomorepoliceplease" cheat 't niet meer doet? als ik dat intype gaat m'n wanted level juist omhoog!
  vrijdag 21 maart 2003 @ 20:51:22 #199
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_9291795
Ik vind dit nog altijd het leukste spel op de markt
  vrijdag 21 maart 2003 @ 23:09:47 #200
28243 Bong-One
Skate and Destroy
pi_9294430
quote:
Op zondag 9 maart 2003 16:10 schreef Markster het volgende:
nou dan vraag ik het hier maar

Hey, ik heb GTA3 op de pc nu. (niet origineel nee )
Maar nu kan ik me resolutie niet veranderen? Nu moet ik hem op 640x400 op 16 bit spelen, maar dat wil ik natuurlijk niet

Ik heb lopen zoeken naar de patch, maar het lijkt wel of alle gta3 sites down zijn ofzo

me specs zijn:

geforce3 64mb
detonator 42.01
directx 9.0

wie kent het probleem

als je em opstart (niet ingame) options --> graphics --> Resolution: veranderen naar wat je wil met links/rechts en dan enter om het te bevestigen... lijkt me niet zo moeilijk?
das mijn site -->[b][url=http://www.ahopeofshit.tk]A Hope Of Shit[/url][/b] // [b][url=http://www.opgezwolle.nl]Opgezwolle[/url][/b] // [b][url=http://users.ign.com/collection/Bong-One]Mijn PSone Games[/url][/b]
  vrijdag 21 maart 2003 @ 23:37:20 #201
26121 koeskoes
kuttopic --->
pi_9295071
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 23:09 schreef MeAndMyself het volgende:

[..]

dit is bug van gta3 icm met XP, patch er op dus.
Deze signature is geschikt bevonden voor 18 jaar en ouder.
pi_9295812
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 18:55 schreef Bob.Ross het volgende:
weet iemand hoe 't kan dat m'n "nomorepoliceplease" cheat 't niet meer doet? als ik dat intype gaat m'n wanted level juist omhoog!
Het is: nopoliceplease

als je nomorepoliceplease intypt, denkt het spel dat je de cheat: more policeplease bedoelt, die ervoor is om je wanted level te verhogen!

zaterdag 22 maart 2003 @ 12:33:29 #203
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_9299762
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 00:17 schreef gieling.com het volgende:

[..]

Het is: nopoliceplease

als je nomorepoliceplease intypt, denkt het spel dat je de cheat: more policeplease bedoelt, die ervoor is om je wanted level te verhogen!

Thanks
pi_9315648
hmm, jongens... ik heb nu van die GTA III custom-car software gedownd, en een paar auto's (www.gta3.net )
Maar hij flikt het dus niet, ik ga naar die map waar ie staat, maar hij ziet die auto-file dus niet... Iemand tips/help

Oja, het programma Is GTACars V.3.1

Who knew?
pi_9355362
quote:
Op zondag 16 maart 2003 15:43 schreef twi het volgende:

[..]

usefull help =

Neem een tank, zorg wel dat je blijft rijden anders trekken ze je d'r uit.

*verkeerde bericht gequote*

[Dit bericht is gewijzigd door Carlitos op 25-03-2003 09:05]

Thanksgiving is what makes my mom worth it
pi_9355431
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 19:30 schreef RaTz het volgende:
Ik had nog ff een vraagje....

Weet iemand hoe je weer in de goede smaak kan vallen bij bijv de maffia, of die chinezen in de 1e stad. Ik wil daar nog zo;n telefoon missie doen, maar iedereen schiet me helemaal mors dood daar.
Is daar geen oplossing voor ofzo?

Komt er trouwens nog iets anders om te doen na die telefoon missies? heb de rest allemaal al gedaan, en bij stats staat nog steeds percentage completed op (ergens in de ) 30 procent.

Antwoord op vraag 1, niet gewoon hard doorrijden en in het midden van de weg blijven, altijd je m16 paraat hebben.

Vraag 2, er zijn nog meer telefoon missies je zal merken dat die telefoons blijven door rinkelen alleen is dat blauwe gloed weg. Je kan er gewoon weer voor gaan staan. Het zijn volgens mij wel herhalingen van voorgaande missies.

pi_9355519
quote:
Op zondag 5 januari 2003 12:52 schreef Bob.Ross het volgende:
ik loop vast bij die missie in 't begin, waar je samen met 8balls die gasten op die boot moet neerknallen met zo'n sniper gun.
Telkens als ik denk dat ik ze allemaal neergeknalt heb wordt 8balls toch omgebracht

iemand een tip?

Er gebeurd niets voordat je je eerste schot heb gelost, dus bestudeer de boel eerst, vergeet niet op het dak van het pakhuis te gaan staan want dat is de beste positie. Schiet als eerste de twee mannetjes bij de ingang van de boot en dan gewoon door knallen.
  dinsdag 25 maart 2003 @ 21:35:27 #208
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_9373172
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 09:00 schreef Carlitos het volgende:

[..]

Er gebeurd niets voordat je je eerste schot heb gelost, dus bestudeer de boel eerst, vergeet niet op het dak van het pakhuis te gaan staan want dat is de beste positie. Schiet als eerste de twee mannetjes bij de ingang van de boot en dan gewoon door knallen.

hehehehehehe
thnx! maar dat was echt 2 maanden geleden ofzo
ben inmiddels op 't derde eiland
pi_9373475
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 21:35 schreef Bob.Ross het volgende:

[..]

hehehehehehe
thnx! maar dat was echt 2 maanden geleden ofzo
ben inmiddels op 't derde eiland

Nu pas? Ben je op vakantie geweest ofzo ...
pi_9448831
http://www.multitheftauto.com/ (alleen rijden op moment)
heeft concurentie:

http://www.guardians.ch/ggm/ (lopen/rijden + dedicated)

maar 0.3 van multitheftauto zal weer veeel beter worden dan ggm

pi_9754336
Weet iemand ook wat ik er aan kan doen dat gta3 na de installatie het wel doet.
maar na de installatie (opnieuw opgestart) het niet meer doet??

hij start niet meer op.. ik zie ook geen grote R van rokketstar

Please help me..

(info)

Heb ik een XP patch: ja
Goede computer(speelt goed) : ja

pi_9796215
[savegame gevonden]

Savegames.net

[Dit bericht is gewijzigd door MeAndMyself op 15-04-2003 18:14]

| Foto's |
pi_9798584
en ik zie ook net dat ik geen save-games meer kan openen. Unhandled Exception ofzo.

Ff gezocht en vroeg me af of iemand me de Repack misschien ''op een bepaalde manier zou kunnen verschaffen" (e-mail dus omdat direct linken niet mag van de FAQ )

[edit]
ben nu bezig GTA opnieuw te installeren, hoop dat ik dan van t 'Unhandled Exception'-gezeik af ben na 1x te hebben gespeeld blijkbaar niet dus.

[Dit bericht is gewijzigd door MeAndMyself op 15-04-2003 19:14]

| Foto's |
pi_10113497
Uitgespeeld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_10113811
ik speelde het de laatste tijd niet zoveel meer, dus heb ik her weer geüninstalled...
pi_10117300
13 mei Vice city
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:29:51 #217
38330 Gieltje12
uhh droom ik ?¿?
pi_11642085
als ik een save game download op die pagina waar moet ik hem dan inzetten
Een kus is een afdruk van een indruk die met nadruk vraagt om een herdruk
pi_11642301
welk OS???
XP: mijn documenten, GTA3 saves files, en dan zie je het vanzelf wel
pi_13138931
Na een beetje zoeken op het forum denk ik dat ik mijn vraag hier het best kwijt kan.
Is dat nu moeilijk om goed werkende addons voor GTA3 te maken? Ik bedoel, ik zie op sites als Driven To Destruction (http://dtd.niteshade.net) en andere pagina's de prachtigste auto's voor games als Carmageddon en Need For Speed. Zijn die een beetje makkelijk om te bouwen voor GTA3?
the world is ours
  maandag 3 november 2003 @ 11:32:45 #220
14917 Bluescreen
Mooi blauw is niet lelijk
pi_14340199
Ook ik ben eindelijk verslaafd aan GTA heb gta Vice City en nu ook maar GTA3 echter heb ik problemen met het laden van een savegame in GTA3

Als ik een game wil laden laad ie tot de balk vol is en dan hoor je een windows foutmelding op de 8ergrond als ik dan kijk zie ik dat het spel een fout heeft begaan. en compleet is vastgeslagen.

Ik neem aan dat er een oplossing is ik heb de game al 2 keer opnieuw geinstalleerd.

Mijn specs zijn.

Windows XP
Thunderbird 1.2 ghz
ATI Rage 128 pro (beetje laag ik weet t maar Vice draait prima dus ik verw8e ook geen problemen met deel 3)
512 MB intern 266 mhz

wie weet een oplossing zodat ik me weer in mijn kamer kan opsluiten en GTA3 kan gamen ( en proberen geen ruzie te krijgen met mijn vriendin omdat ik de hele tijd achter die comp zit )

You control your dreams, but your dreams can control you
  donderdag 6 november 2003 @ 03:07:03 #221
42513 Randyjc
Je hebt mensen n gevuldu koeku
pi_14422130
hey marc,

hmm dat probleem had merijn ook.. van wie ik em had... moek em ff bellen wat het probleem is...

-edit- oh ik had al gelezen dat ie het al deed.
misschien omdat ik em te snel had gebrand.

RandyJc
pi_15805013
Nou dat vliegen lukt me dus echt niet!
De gebruiksaanwijzingen uit dit topic nauwkeurig opgevolgd maar ik hou 'm niet langer dan 13 sec in de lucht.
Het probleem: jullie zeggen dat als 'ie naar beneden gaat, en je komt nergens aan behalve het gas, dat hij dan automatisch weer omhoog gaat. Nou niet dus...
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  maandag 12 januari 2004 @ 14:36:27 #223
70888 Meisssie
shaking that assssssss
pi_16184643
heey mensen,

ik en me vriend zitten vast in gta3.... we zijn nu op het derde eiland bij de eerste missie van de telefooncel; Uzi Money.

Er wordt aangegeven dat je vanuit de auto moet schieten, maar dat lukt niet!! we hebben al naar de toetseninstellingen gegekeken maar die toets werkt gewoon niet vanuit de auto.

Weet iemand van jullie hoe dit werkt??

shaking that assssssss
pi_16184799
Uzi selecteren, en dan moet je naar links of rechts kijken en schieten! (moet je wel even nakijken welke knoppen dat zijn)

[edit]

of gaat dat alleen bij Vice City?!?
Dat weet ik dus eigenlijk niet helemaal zeker, maar je kunt het proberen

[/edit]

pi_16185882
quote:
Op maandag 12 januari 2004 14:42 schreef _Administr8or_ het volgende:
Uzi selecteren, en dan moet je naar links of rechts kijken en schieten! (moet je wel even nakijken welke knoppen dat zijn)

[edit]

of gaat dat alleen bij Vice City?!?
Dat weet ik dus eigenlijk niet helemaal zeker, maar je kunt het proberen

[/edit]

Je hebt gelijk hoor. Met Q en E kan je volgens mij uit de wagen kijken (dat is iig het makkelijkst) en dan met de linkerCTRL knop schieten. Richten gaat (een beetje) vanzelf.
Succes!
pi_16342625
Ik heb online gedownload maar ik krijg alleen een dom filmpje?.
pi_16433877
Ik heb een rampage gedaan maar die mislukte.
Maar nu kan ik die niet meer vinden, ligt die op een andere plaats?
Hij is voor de X-Box, en legaal
2006...
pi_16607629
Ik heb nu de missie's van El Burro uitgespeeld, maar als ik weer naar die telefoon toe ga, dan blijft hij rinkelen, en dan neem ik op, en dan begin ik weer van vooraf aan. En er is ook niet van dat blauwe licht erbij
Hoe kan dat, is dit een bug, moet er gewoon niet naar omkijken?
2006...
pi_16613304
quote:
Op maandag 26 januari 2004 20:37 schreef Perfect het volgende:
Ik heb nu de missie's van El Burro uitgespeeld, maar als ik weer naar die telefoon toe ga, dan blijft hij rinkelen, en dan neem ik op, en dan begin ik weer van vooraf aan. En er is ook niet van dat blauwe licht erbij
Hoe kan dat, is dit een bug, moet er gewoon niet naar omkijken?
Niet naar kijken. Je kan hier proberen je tijd van de race te verbeteren.
pi_18317431
Hoe krijg ik ''R'' naar de 3de eiland? langs die gasten die je auto kapoet schieten...

ik neem aan met zon geweldige bulletproof car?

hoe kom ik daar aan?
  zaterdag 10 april 2004 @ 20:20:41 #231
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_18328570
je kunt óf een tank cheaten, of via de subway gaan.. park uit, naar het casino rijden zeg maar, en dan naar shoreside. werkt het best als je een keer 'droog" oefent.
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_19565978
Even een kick. Ik heb em weer geinstalleerd maar hij loopt voor geen meter. Om de zoveel seconden staat ie weer 30 seconden vast en dan kan ik weer ff doorrijden en dan hangt ie weer
Iemand enig idee?

Systeem kan het niet aan liggen, windows XP SP2, P4 2.6 512 R9800pro128 catalyst 4.4

GTA op alle resoluties geprobeerd, niets werkt Ook die 2 kut opties staan uit.
O+ BlaBlub O+
  zaterdag 3 juli 2004 @ 17:33:16 #233
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_20387233
in vredesnaam, waarom zie je op de minimap geen respray-gebouwen?!?! zwaar irritant, ik moet de cops lozen maar ik heb geen idéé waar ik de resprays moet vinden

en waar kan ik de gewone map zien?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  zaterdag 17 december 2005 @ 02:05:47 #234
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_33152663
dat realgta is ook gruwelijk trouwns, lekker crossen in lamborgini's en audi's
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 17 december 2005 @ 02:06:52 #235
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_33152680

zaterdag 31 maart 2007 @ 21:29:25 #236
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_47871914
Hehe grappig dat ik de laatste 2 posts in dit topic heb . Ik maak er ff triple post van

Kan iemand me chatterbox mp3/wav sturen? Ik heb de originele game, maar mis de play disc, heb alleen de install cd. Kan anders wel een foto ervan maken
  maandag 2 april 2007 @ 18:01:53 #237
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_47932687
niemand>?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')