ja dat mag dus nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:00 schreef Caland het volgende:
Ik neem aan dat ze dan wel noodgedwongen hun spelers moeten verkopen?
Er staat dat ze ook niet mogen verkopenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:00 schreef Caland het volgende:
Ik neem aan dat ze dan wel noodgedwongen hun spelers moeten verkopen?
krijgen ze sowieso welquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:11 schreef Artillerieschaap het volgende:
Als Dundee en Dundee United slim zijn fuseren ze en springen ze in het gat dat Rangers achter gaat laten. Anders krijgen ze een hegemonie van Celtic in die competitie.
Da's toch ruk zo'n competitie. Kunt alleen maar hopen dat Hearts en/of Dundee wat dichterbij kruipen en misschien ooit eens verrassen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
krijgen ze sowieso wel
Niemand komt de komende 50jaar in de buurt van hun
quote:Verder mag eigenaar Whyte nooit meer een rol spelen in het Schotse voetbal.
quote:Whyte: "Tell me how it is going to affect me? I couldn't care less. It makes no difference to my life whatsoever - and good luck collecting the money."
Die competitie is al ruk, al jarenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:16 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Da's toch ruk zo'n competitie. Kunt alleen maar hopen dat Hearts en/of Dundee wat dichterbij kruipen en misschien ooit eens verrassen.
Midlothian is een leuke club idd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:16 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Da's toch ruk zo'n competitie. Kunt alleen maar hopen dat Hearts en/of Dundee wat dichterbij kruipen en misschien ooit eens verrassen.
Was de eerste doch onofficiële Europese Super Cup.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:53 schreef tong80 het volgende:
Triest. Mooie club.
Verloren in 1972 nog van Ajax in de supercup.
Had 'ie dan moeten doen toen het bord met z'n rugnummer omhoog ging? Op moeten stijgen en het stadion uit moeten vliegen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:18 schreef Happel het volgende:
Het joden lopen altijd weg schalde door de Kuip.
Doodvallen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:27 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Had 'ie dan moeten doen toen het bord met z'n rugnummer omhoog ging? Op moeten stijgen en het stadion uit moeten vliegen?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet je eens hoe ik me voel als ik weer een topic van jou lees.
Neiging tot zelfmoord hoop ik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet je eens hoe ik me voel als ik weer een topic van jou lees.
Koekje van eigen deeg heet dat.quote:
Hoe ben ik hypocrietquote:
Je noemt iets triest en doet een paar minuten later precies hetzelfde. Misschien eens iets aan je woordenschat doen in plaats van dat nutteloze knippen en plakken van je.quote:
Wat is knippen en plakken ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Je noemt iets triest en doet een paar minuten later precies hetzelfde. Misschien eens iets aan je woordenschat doen in plaats van dat nutteloze knippen en plakken van je.
Zeker. Ronald Boer ging er niet voor niks zijn zakken vullen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:26 schreef Hathor het volgende:
Ongelofelijk dat het zover heeft kunnen komen, ik kan me nog een tijd herinneren dat Rangers te boek stond als een van de rijkste clubs ter wereld.
als jij serieus een wijf bent dan nomineer ik je voor de vbl sc gangbang om eens anaal genomen te wordenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |