dit is wat ik zei, een aantal posts geldenquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Van mij mag Kano best langskomen hoor![]()
. Maar ja, ik snap ook niet dat er zo'n punt gemaakt wordt van dit hele gedoe. Ik zal wel te volgzaam zijn verder
.
Ik wil eigenlijk iets zeggen over hormonen maar ik durf nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Van mij mag Kano best langskomen hoor![]()
. Maar ja, ik snap ook niet dat er zo'n punt gemaakt wordt van dit hele gedoe. Ik zal wel te volgzaam zijn verder
.
Awwwquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:49 schreef LizzyAdam het volgende:
dit is wat ik zei, een aantal posts gelden
ik voel me genegeeeerd![]()
![]()
Heeft Kano aan m'n pilletjes gezeten?!quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:50 schreef wonderer het volgende:
Ik wil eigenlijk iets zeggen over hormonen maar ik durf niet
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:51 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Heeft Kano aan m'n pilletjes gezeten?!![]()
Zij was stiekem best leuk inderdaad in Warehouse 13quote:
ik eerst ik eerst ik eerst!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:10 schreef NanKing het volgende:
[ afbeelding ]
o man ik wil met haar trouwen
echt hequote:Op dinsdag 24 april 2012 14:11 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
ik eerst ik eerst ik eerst!wat een vrouw
Ze zingt ook zo goedquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
echt he. Ik vind haar zoooo mooi. Die lach van haar mens ik smeeeeeeeeeelt
.
Geeft niks hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
har har we duwen de vrouwen gewoon onder je hommoneus
Omdat het daar oorspronkelijk helemaal niet om ging. Mijn boodschap was dezequote:Op dinsdag 24 april 2012 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap niet zo goed dat er niet gewoon gezegd kan worden "Ik was me niet bewust van lapohunten, maar ik zal er in het vervolg op letten."
Waarmee ik me dus wat verbaasde over de boodschap dat de laatste post in de reeks zinvol moest zijn.quote:Ter info: 7 van de 26 Lesbeautopics in 2012 heb ik dichtgegooid. Ik begrijp nu dat ook de allerlaatste post in een topic een bijdrage moet leveren aan de reeks.
Hebben wij ooooit een post die een bijdrage levert aan onze reeks?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:33 schreef yvonne het volgende:
Dat kan en mag uiteraard, vaste reeksen hebben dat idd weleens dat men om een ander deel aan te maken even 2 posts loos plaatst.
'lapohunten'
Dat kan door anderen als enorm irritant ervaren worden, wat het ook is in feite,
over heel FOK! wordt daar dan ook op gelet,
en verrek nu gebeurt het hier, en ja, dan komt er toch echt een mod eens kijken hoe en wat.
Dat is nou juist waarom ik het gedrag van kanovinnie zo vreemd vindt. Hij neemt de moeite me een PM te sturen over lapohunten. In 2012 heb ik welgeteld 7 topics dichtgegooid, waarvan welgeteld eentje met meer dan 2 laatste posts. Van de andere 6 was het 5 keer een post zoals ik ze net zo goed middenin het topic maak, min of meer inhoudelijk dus, (waarbij het dan 1x specifiek ging over de lapo) en bij nummer 6 was de eennalaatste post niet eens van mij.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het gaat heus niet om 1 laatste post, maar om meerdere, snap je?
speciaal voor jou. lief hèquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:20 schreef Vanyel het volgende:
En JBDie mag in geen enkele fotoreeks ontbreken natuurlijk!
Zulks een nuttige bijdrage. Gelukkig is het geen lapo.quote:
zeg, hou eens op met die autoritaire houding van je. anders mag je hier niet meer posten! heur!quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zulks een nuttige bijdrage. Gelukkig is het geen lapo.
Militante mannenhatende potquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:22 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
zeg, hou eens op met die autoritaire houding van je. anders mag je hier niet meer posten! heur!
men are friends, not food.quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:20 schreef LizzyAdam het volgende:
wel lekker makkelijk als je lesbo bent.
Op een of andere manier heb ik echt het idee dat jij keivaak cadeaus aan je werknemers moet gevenquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:22 schreef lezzer het volgende:
Niemand die hier toevallig in de relatiegeschenkenbranche zit hè?
Nee, ik organiseer gewoon wel eens wat en ik heb een bepaald ding nodig, waarvan blijkt dat het lastig verkrijgbaar is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op een of andere manier heb ik echt het idee dat jij keivaak cadeaus aan je werknemers moet geven.
Eh, I'm over thatquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:12 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
ze noemde je een dame en jij zwaait?! laat je je dat zomaar gebeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |