abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 april 2012 @ 13:34:05 #26
296917 Abby79
Being myself!
pi_110717506
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:31 schreef lezzer het volgende:
Je typt eens een keer wat verkeerd.
Overigens is dit in het deel van het land waar ik woon gewoon correct.
Wel? In mijn familie wordt altijd hij gebruikt, dat doen ze echt bij alles en iedereen... ook zo irritant :P "Heb je tante Truus nog gezien, hij heeft bla bla bla" brrr...
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_110717540
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee maar ik vind het kleinerend en onbeschoft.
Ja.
En hier gebruiken ze het als "ze" of "hij".
Gewoon je referentiekader.
Dat kan bij een ander dus ánders zijn dan je eigen.

-ik ga even wat anders doen anders heb ik zo een ban-
-moet je hier ook nog bang voor zijn-
  Admin dinsdag 24 april 2012 @ 13:35:30 #28
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110717567
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:31 schreef lezzer het volgende:
Je typt eens een keer wat verkeerd.

het en hij? die letter zitten nieteens bij elkaar :D Mistikken is in dit geval niet echt aan de orde.
Kunnen we elkaar in elkaars waarde laten?
Lijkt me wel zo fijn.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 24 april 2012 @ 13:35:49 #29
296917 Abby79
Being myself!
pi_110717578
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:33 schreef yvonne het volgende:
Dat kan door anderen als enorm irritant ervaren worden, wat het ook is in feite,
over heel FOK! wordt daar dan ook op gelet
Even compleet los van de discussie, maar ik ben nu gewoon oprecht geinteresseert waarom dit irritant zou zijn? :o Vooral voor mensen die hier niet standaard posten/meelezen? Ik kan me daar echt geen voorstelling van maken dat irritant te vinden! *maar dat zal wel aan mij liggen* :P
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_110717587
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

het en hij? die letter zitten nieteens bij elkaar :D Mistikken is in dit geval niet echt aan de orde.
Kunnen we elkaar in elkaars waarde laten?
Lijkt me wel zo fijn.
Pfffff.
- oké, doei-

Ik hoop dat je er gelukkig van wordt.
  Admin dinsdag 24 april 2012 @ 13:37:22 #31
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110717654
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:34 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ja.
En hier gebruiken ze het als "ze" of "hij".
Gewoon je referentiekader.
Dat kan bij een ander dus ánders zijn dan je eigen.

-ik ga even wat anders doen anders heb ik zo een ban-
-moet je hier ook nog bang voor zijn-
Kun je iets minder kinderachtig doen alsjeblieft? En niet zo raar stemmingmakend bezig zijn, je lijkt wel een wijf }:|

Om een mening is nog nooit iemand gebanned, om een stevig gesprek al helemaal niemand.
Ga zaken niet anders voorstellen dan ze zijn.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 24 april 2012 @ 13:37:43 #32
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110717666
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:35 schreef lezzer het volgende:

[..]

Pfffff.
- oké, doei-

Ik hoop dat je er gelukkig van wordt.
Ik kwam een beetje :')
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 24 april 2012 @ 13:39:50 #33
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110717776
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:35 schreef Abby79 het volgende:

[..]

Even compleet los van de discussie, maar ik ben nu gewoon oprecht geinteresseert waarom dit irritant zou zijn? :o Vooral voor mensen die hier niet standaard posten/meelezen? Ik kan me daar echt geen voorstelling van maken dat irritant te vinden! *maar dat zal wel aan mij liggen* :P
Het gaat niet om deze reeks alleen toch, het gaat over het fenomeen over heel het Forum heen. |Je zit in een discussie gewikkeld, er zijn nog +/- posts open en iemand besluit het dan maar even vol te posten met onzin, om het topic vol te krijgen én om dan het nieuwe topic te openen.
En dat is gewoon bloedirritant.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 24 april 2012 @ 13:39:50 #34
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_110717777
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:35 schreef Abby79 het volgende:

[..]

Even compleet los van de discussie, maar ik ben nu gewoon oprecht geinteresseert waarom dit irritant zou zijn? :o Vooral voor mensen die hier niet standaard posten/meelezen? Ik kan me daar echt geen voorstelling van maken dat irritant te vinden! *maar dat zal wel aan mij liggen* :P
Ja, dat snap ik ook niet. In het Homo-topic gebeurt het ook regelmatig en daar heb ik echt nog nooit iemand horen zeiken. Ik dacht misschien dat het alleen in GC was, maar blijkbaar is het heel fok! waar erop gelet wordt...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 24 april 2012 @ 13:40:46 #35
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_110717812
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het gaat niet om deze reeks alleen toch, het gaat over het fenomeen over heel het Forum heen. |Je zit in een discussie gewikkeld, er zijn nog +/- posts open en iemand besluit het dan maar even vol te posten met onzin, om het topic vol te krijgen én om dan het nieuwe topic te openen.
En dat is gewoon bloedirritant.
Nou ja, volgens mij vinden we het in dit topic juist fijn, omdat mobiel topics openen niet zo handig gaat nog.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 24 april 2012 @ 13:40:49 #36
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_110717814
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat kan en mag uiteraard, vaste reeksen hebben dat idd weleens dat men om een ander deel aan te maken even 2 posts loos plaatst.
'lapohunten'

Dat kan door anderen als enorm irritant ervaren worden, wat het ook is in feite,
over heel FOK! wordt daar dan ook op gelet,
en verrek nu gebeurt het hier, en ja, dan komt er toch echt een mod eens kijken hoe en wat.
ja, maar alle regulars geven hier aan dat ze het niet irritant vinden.

het gaat eigenlijk niet eens zozeer om het lapohunten als wel om het gedrag van Kano als hij hier binnenkomt. Prima als hij eens mee post, of eens iemand op de vingers tikt maar het gebeurt te vaak en op een (voor mij en een aantal anderen iig) nare toon.
Lesbosapiens
  dinsdag 24 april 2012 @ 13:40:56 #37
296917 Abby79
Being myself!
pi_110717821
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:39 schreef yvonne het volgende:
Het gaat niet om deze reeks alleen toch, het gaat over het fenomeen over heel het Forum heen. |Je zit in een discussie gewikkeld, er zijn nog +/- posts open en iemand besluit het dan maar even vol te posten met onzin, om het topic vol te krijgen én om dan het nieuwe topic te openen.
En dat is gewoon bloedirritant.
Ja, dat snap ik dat je het over het forum heen bedoelde, maar een laatste post maken om hem vol te maken, dat kan ik zelf echt niet irritant vinden hoor :) Maar zoals gezegd, dat zal wel aan mij liggen :P
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  Admin dinsdag 24 april 2012 @ 13:41:03 #38
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110717828
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:39 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik ook niet. In het Homo-topic gebeurt het ook regelmatig en daar heb ik echt nog nooit iemand horen zeiken. Ik dacht misschien dat het alleen in GC was, maar blijkbaar is het heel fok! waar erop gelet wordt...
Het is heel FOK! en soms heb je mazzel dat mods het niet zien, of zoals hier pas veel later zien.
Waarom? Omdat we er vanuit gaan dat in volwassen SC's dit gedrag niet vaak voorkomt :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 24 april 2012 @ 13:41:29 #39
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110717847
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:40 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nou ja, volgens mij vinden we het in dit topic juist fijn, omdat mobiel topics openen niet zo handig gaat nog.
Ook niet met de button onderaan :?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 24 april 2012 @ 13:42:09 #40
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_110717876
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het gaat niet om deze reeks alleen toch, het gaat over het fenomeen over heel het Forum heen. |Je zit in een discussie gewikkeld, er zijn nog +/- posts open en iemand besluit het dan maar even vol te posten met onzin, om het topic vol te krijgen én om dan het nieuwe topic te openen.
En dat is gewoon bloedirritant.
Ik kan me niet heugen dat het gebeurd is in een lopende discussie, volgens mij alleen op een moment dat er juist weinig of niets gepost wordt en er 297 posts in een topic staan, dat iemand die dan even vol maakt.

Volgens mij.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Admin dinsdag 24 april 2012 @ 13:42:14 #41
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110717878
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:40 schreef Abby79 het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik dat je het over het forum heen bedoelde, maar een laatste post maken om hem vol te maken, dat kan ik zelf echt niet irritant vinden hoor :) Maar zoals gezegd, dat zal wel aan mij liggen :P
Het gaat heus niet om 1 laatste post, maar om meerdere, snap je?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 24 april 2012 @ 13:42:51 #42
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110717906
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik kan me niet heugen dat het gebeurd is in een lopende discussie, volgens mij alleen op een moment dat er juist weinig of niets gepost wordt en er 297 posts in een topic staan, dat iemand die dan even vol maakt.

Volgens mij.
Ja, hardlopende sc's hebben dit fenomeen helaas hoor.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 24 april 2012 @ 13:43:21 #43
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_110717930
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:41 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het is heel FOK! en soms heb je mazzel dat mods het niet zien, of zoals hier pas veel later zien.
Waarom? Omdat we er vanuit gaan dat in volwassen SC's dit gedrag niet vaak voorkomt :)
Maar dat komt het hier ook niet. Dus ik snap het gewoon niet. Misschien is Kano er wat alerter op dan de mods in ONZ, kan best.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:41 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ook niet met de button onderaan :?
Geen idee, ik doe het zelf niet, ik hoor hier alleen mensen erover klagen dus dan doe ik ze graag een plezier als ie bijna vol is en ik zit niet mobiel :)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin dinsdag 24 april 2012 @ 13:43:23 #44
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110717933
Maar, resumerend, jullie blijven hier, jullie hebben nergens last van en Kano moet uit jullie reeks blijven, dat was het?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 24 april 2012 @ 13:44:29 #45
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_110717985
Van mij mag Kano best langskomen hoor :Y :D. Maar ja, ik snap ook niet dat er zo'n punt gemaakt wordt van dit hele gedoe. Ik zal wel te volgzaam zijn verder :D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 24 april 2012 @ 13:45:39 #46
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_110718039
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het gaat heus niet om 1 laatste post, maar om meerdere, snap je?
Als ik zie dat mijn reactie net nummer 299 is, dan wil ik er nog wel even "vol" achteraan posten om dan vers met een nieuw topic verder te gaan.

Ik kan me zelfs herinneren dat discussies juist stopten omdat mensen niet de laatste wilden hebben om een nieuwe te moeten openen... ik bedoel, dan is het toch een dienst als iemand anders het even doet? Net zoals vast een nieuwe rol wc-papier klaarzetten als je ziet dat de oude bijna op is, of zelfs een velletje extra gebruiken zodat je hem meteen op kunt hangen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 24 april 2012 @ 13:46:36 #47
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_110718079
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:43 schreef yvonne het volgende:
Maar, resumerend, jullie blijven hier, jullie hebben nergens last van en Kano moet uit jullie reeks blijven, dat was het?
Kano is hartstikke welkom, alleen niet met z'n "regels zijn regels" houding als die regels een probleem creeren dat er eigenlijk niet is.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 24 april 2012 @ 13:46:42 #48
296917 Abby79
Being myself!
pi_110718085
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ja, ik snap ook niet dat er zo'n punt gemaakt wordt van dit hele gedoe. Ik zal wel te volgzaam zijn verder :D.
Het is ook niet normaal meer wat voor discussie dit teweeg heeft gebracht... wat mij betreft inderdaad een vrij nutteloze ;)
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  dinsdag 24 april 2012 @ 13:47:58 #49
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_110718131
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:46 schreef Abby79 het volgende:

[..]

Het is ook niet normaal meer wat voor discussie dit teweeg heeft gebracht... wat mij betreft inderdaad een vrij nutteloze ;)
Nuttelozer dan twee posts aan het einde van een topic :Y :')

maar wel leuk om de verveling te verdrijven
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin dinsdag 24 april 2012 @ 13:48:05 #50
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110718139
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Van mij mag Kano best langskomen hoor :Y :D. Maar ja, ik snap ook niet dat er zo'n punt gemaakt wordt van dit hele gedoe. Ik zal wel te volgzaam zijn verder :D.
Ik ook niet, daarom kwam ik even kijken of ik kon helpen :')
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')