Dat weet ik niet (denk het wel), maar ik heb om uitleg gevraagd in mijn mail. Volgens mij moeten ze sowieso een werkende badkamer opleveren, dus zolang alles het doet en niet ranzig is of lekt, vind ik het wel best.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:50 schreef lezzer het volgende:
Ja, dat is wel een lastige natuurlijk.
Mag je er eventueel zelf wat aan (laten) doen?
Aan de andere kant wordt er meestal gerenoveerd als de huidige huurders eruit gaan omdat er dan tijd/plek is. En dan kunnen ze meer vragen.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:56 schreef lezzer het volgende:
Meestal wordt er niet voor niks over renovatie nagedacht
Dat is ook wel weer zo ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aan de andere kant wordt er meestal gerenoveerd als de huidige huurders eruit gaan omdat er dan tijd/plek is. En dan kunnen ze meer vragen.
Nou, dan ging ik en zag ik wel waar het schip strandde.quote:Maar ik wacht het antwoord nog even af. Ik wil er eigenlijk zo snel mogelijk is, zo op de grond bij een collega is ook niks.
Dat kan later wel een keer. Als ik er toch al woon, kan het in de winter ook, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:35 schreef lezzer het volgende:
Moet je dan 3 weken wachten met inhuizen? Of kan het ook als je er woont?
De periode dat je toilet weg is duurt meestal niet langer dan een halve dag ofzo.
quote:
O god ja, sporten, dat moet ook nig vandaagquote:Op woensdag 25 april 2012 13:00 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]![]()
ik zit al een uur achter m'n computer met mn trainingskleren aan. ik moet eigenlijk gaan hardlopen maar ik heb er geen zin in.
wtf? 12 meter en hij dacht dat het een kladje was?quote:Beveiliger gooit kunstwerk weg
NIJMEGEN - Een beveiliger van de Radboud Universiteit in Nijmegen heeft een kunstwerk van de Arnhemse kunstenaar Peter Otto van de muur van het collegezalencomplex gehaald en in de papiervernietiger gegooid.
De beveiliger herkende de 12 meter lange tekening niet als kunst. Dit hebben de kunstenaar en de cultuurorganisatie van de universiteit gezegd.
Een woordvoerder van de Nijmeegse universiteit wil het verhaal niet bevestigen. Hij erkent wel ''dat er een kunstwerk weg is''. ''Zodra we het hadden ontdekt, hebben we de kunstenaar geïnformeerd en excuses gemaakt. We zijn nu aan het zoeken naar een fatsoenlijke oplossing'', zegt hij.
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
wtf? 12 meter en hij dacht dat het een kladje was?
[ afbeelding ]
LOL!quote:Op woensdag 25 april 2012 13:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
wtf? 12 meter en hij dacht dat het een kladje was?
[ afbeelding ]
Omdat ik heel gevoelig ben. Ik voel wat een ander voelt en ik kan me daar heel moeilijk voor afschermen.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:25 schreef LizzyAdam het volgende:
Waarom word je zenuwachtig van andere mensen dan?
dat is toch niks nieuws? Waarom is het eng?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:41 schreef Vanyel het volgende:
Je bent wel heel open opeens. Dat lijkt mij pas eng.
maar, als je daar zo'n last van hebt, kan je dan niet een manier vinden om dat 'uit' te zetten?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:38 schreef lezzer het volgende:
Ik ben dus zenuwachtig voor wat ik allemaal ga voelen.
Dat is eigenlijk waar ik jaren mee bezig ben. Ik ben al op weg hoor, maar nog lang niet klaar.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:47 schreef LizzyAdam het volgende:
maar, als je daar zo'n last van hebt, kan je dan niet een manier vinden om dat 'uit' te zetten?
Datquote:Op woensdag 25 april 2012 18:47 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik denk dat V. bedoelt dat het eng voor jou moet zijn om dat te delen
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
De intentie komt wel over hoor. En een glimlach kan ook heel bemoedigend zijn als in "Het is oké om je zo te voelen" ofzo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 08:09 schreef lezzer het volgende:
Vanavond weer.Oh, da's altijd leuk, dat soort dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ik kan daar heel slecht tegen, als anderen over mij moeten gaan oordelen - het is (meestal) wel positief, maar toch
)
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het nu Erik?
Komt heulemaal goed Lezzer!I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:
quote:
quote:
gelukkig word ik daar 9 van de 10 keer beroerd van. Dus zo aanlokkelijk is het niet.quote:
ja oeps. Daarom quotenquote:Op donderdag 26 april 2012 19:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom zou mijn ego nou geknakt worden?
Wat een gek iets om te zeggen
Sorry hoor popje, ik had het natuurlijk tegen lezzer. Jouw geile afvallijf kan m alleen maar bekoren.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
EN DAT JE DAAR DAN DE HELE BOEMSPARTIJ AAN GAAT LIGGEN DENKEN!!!!
In mijn beeld van jou heb je die heul niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat is een beetje als heel frenemie zeggen "o joh en hij ziet die pukkel vast niet en als je het bij schemerlicht houdt valt die vetrol heus optisch mee"
?quote:
Ik ben er nog kapot van!quote:
quote:Rotterdam - Een vrouw is donderdagavond rond achten tijdens het boemsen per ongeluk door midden gebroken. Volgens diverse artsen van het Erasmus-ziekenhuis is ook haar ziel geknakt. Bronnen melden dat dit kwam door het denken aan het fenomeen vetrolbelediging. Meer informatie volgt.
dat je ook eens met een vrouw was,quote:Op donderdag 26 april 2012 23:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Was ik ma ar fiets
"En wij dan nog steeds wij was..."
LMFAO. Oh Bakje, je bent hilarisch.quote:
Niet de mits maar de tenzij was...quote:Op donderdag 26 april 2012 23:02 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
dat je ook eens met een vrouw was,
niet het kussen maar het matras wa
De opzij? Ik ben toch nog niet middelbaar?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niet de mits maar de tenzij was...
En dat fieeeeeets daaaan de oooooopzijjjjj laaaaaaaas
Nee, maar dp wel dus ze weer niet beterquote:Op donderdag 26 april 2012 23:07 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
De opzij? Ik ben toch nog niet middelbaar?
Op donderdag 26 april 2012 23:07 schreef Bakfiets. het volgende:
quote:
quote:
M'n wekker staat standaard op 6:45, maar die 3 kwartier ga ik wel missen vanavondquote:Op vrijdag 27 april 2012 06:51 schreef Vanyel het volgende:
Voor mij ook hoor. Daarom vandaag tien voor 7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
Niemand, maar ze zeggen het voor crappy films ook altijd, dan denk ik ook, "was dat nou proudly"?quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar ja, dat vind ik wat op de zaken vooruit lopend. Want wie zegt dat dat wat in het topic besproken gaat worden trotswaardig is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |