Uiteraard mocht ik niet vergeten!quote:
Vanmiddag eventjes kijkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:24 schreef The_Groove het volgende:
Het beste Eriksen filmpje denk ik....
Nooit gezien hoe belangrijk hij echt al is voor Denemarken
donderdag is 3meiquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:53 schreef Saind het volgende:
Als we woensdag 3 mei tegen VVV kampioen worden, is dat rond tien uur 's avonds. Ik neem aan dat de huldiging dan op donderdag is toch?
Is nog maar afwachten of ze dat doen, 4 mei is dodenherdenking, zou best kunnen dat ze het na Vitesse-Ajax doen, 6 mei dusquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:03 schreef Saind het volgende:
Had geen zin de datum op te zoeken. In ieder geval die dag na de wedstrijd
dodenherdenking is alleen 's avonds 8 uur, niet de hele dagquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is nog maar afwachten of ze dat doen, 4 mei is dodenherdenking, zou best kunnen dat ze het na Vitesse-Ajax doen, 6 mei dus
huldiging zal niet voor 18uur zijn aangezien er ook mensen moeten werkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dodenherdenking is alleen 's avonds 8 uur, niet de hele dag
Dat begrijp ik wel maar omdat er nogal wat veiligheidsmaatregelen worden getroffen die vaak al een dag eerder ingaan zal er voor het Ajax feest te weinig politie zijn op 3 mei, vermoed ikquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dodenherdenking is alleen 's avonds 8 uur, niet de hele dag
En ik denk niet dat ze dan pas om tien uur 's avonds beginnen met het feest.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel maar omdat er nogal wat veiligheidsmaatregelen worden getroffen die vaak al een dag eerder ingaan zal er voor het Ajax feest te weinig politie zijn op 3 mei, vermoed ik
's avonds rijdt er ook gewoon een trein hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:24 schreef Saind het volgende:
[..]
En ik denk niet dat ze dan pas om tien uur 's avonds beginnen met het feest.
Als dat wel gebeurt, iemand een slaapplek voor me?
's avonds wel, maar mijn laatste trein gaat rond 12 uur en dat vind ik toch wat vroeg dan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
's avonds rijdt er ook gewoon een trein hoor
Maar lijkt mij dat ze de huldiging gewoon overdag doen.
Haha! Wel een heel vet filmpje ja!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:47 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Net dat filmpje van Eriksen bekeken. Fuck Ronaldo, fuck Messi. Ik ga een petitie starten voor Eriksen op de Fifa 13 cover.
Hij is serieus een baas. Gaat nog een grote jongen worden. Enige wat me 'stoort' aan hem is dat je bijna nooit emotie ziet bij hem en hij zo kinderlijk overkomt in interviews.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Haha! Wel een heel vet filmpje ja!
Eriksen like a boss.
Ze rijden weer om 6 uur, dat haal je makkelijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:38 schreef Saind het volgende:
[..]
's avonds wel, maar mijn laatste trein gaat rond 12 uur en dat vind ik toch wat vroeg dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |