Je hebt geen pre-purchase besteld ?quote:
Bij mij is ie al ruim 6 uur bezig, nu wel bijna klaar gelukkig.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:58 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Dat zijn snelheden waar ik alleen van kan dromen, 13gb in een uur...
Straks is het spel stom. Dan ben ik 60 euro kwijt voor niks.quote:
Daar heb ik me werkelijk geen seconde zorgen over gemaaktquote:Op woensdag 25 april 2012 16:16 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Straks is het spel stom. Dan ben ik 60 euro kwijt voor niks.
Denken dat Guild Wars 2 ook maar in de buurt van stom komt...quote:Op woensdag 25 april 2012 16:16 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Straks is het spel stom. Dan ben ik 60 euro kwijt voor niks.
quote:We're writing to let you know that your spot in the upcoming Guild Wars 2 Beta Weekend Event has been reserved—and the beta client is now ready for preloading! We recommend that you begin your download as soon as possible so you’re ready to start playing when the festivities begin on Friday, April 27, at noon PDT (GMT -7). The Beta Weekend Event will end Sunday, April 29, at 11:59 p.m. PDT (GMT -7).
Ik kan ook gewoon wachten op de trial om veilig te zijn. Ben heel kritisch met online games.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:28 schreef DjinN het volgende:
[..]
Denken dat Guild Wars 2 ook maar in de buurt van stom komt...
Hij begint toch pas om 9/10 's avonds?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:31 schreef DjinN het volgende:
Kan niet wachten tot het vrijdag is!Hoef gelukkig maar een paar uurtjes te werken, dus de rest van de dag ben ik @ GW 2
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hij begint toch pas om 9/10 's avonds?
Hmm. Je hebt gelijk jaquote:We recommend that you begin your download as soon as possible so you’re ready to start playing when the festivities begin on Friday, April 27, at noon PDT (GMT -7). The Beta Weekend Event will end Sunday, April 29, at 11:59 p.m. PDT (GMT -7).
Met Jeremy Soule kun je sowieso mooie composities verwachtenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:12 schreef Aniron het volgende:
Muziek is voor mij erg belangrijk bij een MMORPG. Grootste reden waarom ik zo graag FFXI speelde en nu FFXIV speel. Ik heb vandaag even wat nummers van GW2 geluisterd en wat een heerlijk sfeertje zeg! Als het nu ook nog even echt past bij de omgeving/maps ben ik nu al helemaal verkocht.
Niks soul, prachtige moderne klassieke stukken.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:06 schreef dustbrain het volgende:
[ afbeelding ]
Jeremy Soule, één van de weinige blanken met soul.
Ik weet eigenlijk niet eens wat soul is.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:13 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Niks soul, prachtige moderne klassieke stukken.
Helaas nog na alle jaren strijkers uit een potje. Live zou ook eens leuk zijn
Qua de kwaliteit van zijn stukken kan het best.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We're slowly approaching inevitable death.
Dat is de client he.. je hebt alsnog gewoon een legale account nodig waar je voor betaald hebtquote:Op woensdag 25 april 2012 18:39 schreef DjinN het volgende:
Ik heb em ook op Spotnet gezien, maar ik vind het zonde om zo'n mooi spel maar simpelweg ff te downloaden. Ze hebben er moeite zat voor gedaan en we hebben er lang op moeten w88. Aangezien GW1 al super was ben ik dus ook bereid netjes te betalen voor deel 2
Ja, maar volgens mij kan je alleen spelen als je een invite hebtquote:Op woensdag 25 april 2012 18:42 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Dat is de client he.. je hebt alsnog gewoon een legale account nodig waar je voor betaald hebt.
Is alleen wat handiger met downloaden want met usenet download ik mijn max snelheid.
Zover ik weet zijn je characters niet server locked.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:26 schreef Kadooosh het volgende:
Welke server gaan de fokkers spelen?
Geloof dat tweakers naar Far Shiverpeaks neigt, inclusief de community van gw2nl.nl.
Fok daar ook maar heen dan?
NL server er van maken.
En kan ik voordat ik de code heb ontvangen al ergens de client downloaden?
Nvm hij staat op spotnet14gb...
Ja dat bedoel ik dus dat je een account nodig hebt, account met een key dus.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij kan je alleen spelen als je een invite hebtAnders zou het wel heel erg makkelijk zijn voor niet-uitgenodigde mensen om te spelen...
When a player logs on to Guild Wars 2 for the first time, they will be asked to select a home world. This determines which world the player will represent in World versus World PvP, and the bonuses the player receives from power of the Mists.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:50 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Zover ik weet zijn je characters niet server locked.
Dus je kan met een paar klikts van server wisselen.
Net als in GW
Mijn Guild Wars guild maakt in GW2 weer een doorstart dus join die mensen weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |