Ohja dat is waar ook.. ach zolang je ov hebt en goedkoop kan lenen maak ik me niet drukquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:56 schreef Rookert het volgende:
Het is meer dat stufi wordt afgeschaft voor masterfase en dat je dan dus ¤3200 mist aan uitwonende beurs... Verder wil ik misschien nog extra bachelorjaar doen voor andere vakken en dat zou dus nogmaals geld kosten, afgezien van extra collegegeld. Dus ja, geld is nodig..
Mijn moederquote:
zekersquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jij bent overduidelijk een newbie
je moet dan ook niet alles zo serieus nemenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:35 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Nu nog steeds er achter gekomen. Ik zie alleen maar gezelligheid.
Hoezo moet dat opmerkelijk zijn ? Een vriend van mij heeft me hier gebracht. Hij heeft me ook alles uitgelegd. En wat is een lapo ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:11 schreef Ayca het volgende:
Het is gewoon opmerkelijk dat iemand zijn eerste post in deze reeks plaatst en ook nog eens de lapo maakt en probleemloos een nieuwe topic opent.
Hoi TurQjeequote:
Failquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:48 schreef TurkishNinja het volgende:
[..]
Hoezo moet dat opmerkelijk zijn ? Een vriend van mij heeft me hier gebracht. Hij heeft me ook alles uitgelegd. En wat is een lapo ?
Ik ben Nederlandsquote:
What is your point? Ik ookquote:
Moet je begraven en dan 3x spugenquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Er lag net een onvolgroeid dood vogeltje op de tafel in onze tuin.
Spugen op het grafje? Is dit een Hadith?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet je begraven en dan 3x spugen
Vallah geen idee, was volgens mij een Turks bijgeloof, hoorde het altijd van Turkse kinderen dat als je een dood vogeltje zag dat je dan 3x moest spugen, geen idee waar het vandaan komtquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Spugen op het grafje? Is dit een Hadith?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet je begraven en dan 3x spugen de dode voorhuid van je opa over het graf smeren.
Wat een opendeurenonderzoek.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:08 schreef Triggershot het volgende:
'Turken en Marokkanen worden steeds Nederlandser'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |