Mooi. Een saffie doen om dat te vieren?quote:
Mogguh Diaan.quote:
Met jou altijdquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi. Een saffie doen om dat te vieren?
Leuke studiequote:
Als ik zo lees wat de extra bezuinigingsplannen waren mbt Defensie wel ja. Maar ja, wat gaat er onder een nieuw Kabinet gebeuren?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:56 schreef Diaan73 het volgende:
En Cobra blij met de val van het kabinet?
Mooi, help ffquote:
Eenvijfde minder?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mooi, help ff
Ik werk 32u per week. Bij een 40-urige werkweek heb je recht op 24 vakantiedagen. Hoeveel heb ik er
Je ging er zelf vandoor, dat vond ik grappig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik post hier dagelijks en ken haar niet dus ik zal dan vast niet de enige zijnen ik bedoelde het juist aardig maar misschien kwam het wat bot over
inderdaad wat vreemd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:19 schreef MaJo het volgende:
Trouwens Lotusss het is wel een beetje gebruikelijk om je hier even voor te stellen voordat je begint met posten
Volgens mij niet.quote:
Nee, daarom heb je waarschijnlijk ook die 2de note.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, daarom heb je waarschijnlijk ook die 2de note.
19,2quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mooi, help ff
Ik werk 32u per week. Bij een 40-urige werkweek heb je recht op 24 vakantiedagen. Hoeveel heb ik er
quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, daarom heb je waarschijnlijk ook die 2de note.
Ik ken Lotusss al een tijdje. Dus ik sla deze voorstelronde over.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:05 schreef Soempie het volgende:
En nu heeft Lotusss zichzelf voorgesteld, maar niemand anders doet dat behoorlijk naar haar toe. Dat is toch ook vreemd.
Ah op die fietsquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je ging er zelf vandoor, dat vond ik grappig.En bij vlagen post je soms ook een tijdje niet, toch?
Daarnaast vind ik niet dat iedereen zichzelf voor hoeft te stellen. Je kunt het vragen, maar ik vond deze post:
[..]
inderdaad wat vreemd.Helemaal omdat ik me nog wel kon herinneren dat ze zich voor had gesteld.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:05 schreef Soempie het volgende:
En nu heeft Lotusss zichzelf voorgesteld, maar niemand anders doet dat behoorlijk naar haar toe. Dat is toch ook vreemd.
Ik vermoed van welquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
19,2ik heb er 20, zal jij ook wel hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |