Mooi. Een saffie doen om dat te vieren?quote:
Mogguh Diaan.quote:
Met jou altijdquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi. Een saffie doen om dat te vieren?
Leuke studiequote:
Als ik zo lees wat de extra bezuinigingsplannen waren mbt Defensie wel ja. Maar ja, wat gaat er onder een nieuw Kabinet gebeuren?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:56 schreef Diaan73 het volgende:
En Cobra blij met de val van het kabinet?
Mooi, help ffquote:
Eenvijfde minder?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mooi, help ff
Ik werk 32u per week. Bij een 40-urige werkweek heb je recht op 24 vakantiedagen. Hoeveel heb ik er
Je ging er zelf vandoor, dat vond ik grappig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik post hier dagelijks en ken haar niet dus ik zal dan vast niet de enige zijnen ik bedoelde het juist aardig maar misschien kwam het wat bot over
inderdaad wat vreemd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:19 schreef MaJo het volgende:
Trouwens Lotusss het is wel een beetje gebruikelijk om je hier even voor te stellen voordat je begint met posten
Volgens mij niet.quote:
Nee, daarom heb je waarschijnlijk ook die 2de note.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, daarom heb je waarschijnlijk ook die 2de note.
19,2quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mooi, help ff
Ik werk 32u per week. Bij een 40-urige werkweek heb je recht op 24 vakantiedagen. Hoeveel heb ik er
quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, daarom heb je waarschijnlijk ook die 2de note.
Ik ken Lotusss al een tijdje. Dus ik sla deze voorstelronde over.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:05 schreef Soempie het volgende:
En nu heeft Lotusss zichzelf voorgesteld, maar niemand anders doet dat behoorlijk naar haar toe. Dat is toch ook vreemd.
Ah op die fietsquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je ging er zelf vandoor, dat vond ik grappig.En bij vlagen post je soms ook een tijdje niet, toch?
Daarnaast vind ik niet dat iedereen zichzelf voor hoeft te stellen. Je kunt het vragen, maar ik vond deze post:
[..]
inderdaad wat vreemd.Helemaal omdat ik me nog wel kon herinneren dat ze zich voor had gesteld.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:05 schreef Soempie het volgende:
En nu heeft Lotusss zichzelf voorgesteld, maar niemand anders doet dat behoorlijk naar haar toe. Dat is toch ook vreemd.
Ik vermoed van welquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
19,2ik heb er 20, zal jij ook wel hebben
Dat zou me niet veel uitmaken hoor. Mijn oude functie was prima ^^quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Spannend! Succes vandaag. En hopen dat die afgeslankte versie niet alleen een titelaanpassing betreft.![]()
En nu ga ik opzoeken wat precies het verschil is tussen COPD en Astma..
Ik heb meermaals opgemerkt dat ik er 0 heb en het is nog steeds zo. Wat maakt het uit?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat je over een paar minuten ook een note hebt.
Nee. Wie ben je eigenlijk? Ik heb al die tijd je posts gewoon genegeerd, ik praat niet met vreemdenquote:
32 is 80% van 40 dus je moet weten hoeveel 80% van 24 isquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vermoed van welik weet nooit hoe ik dat moet uitrekenen
![]()
Ik bedoelde je nieuwe functie: leidinggevende, maar dat je toch alles op je bord krijgt alsof je manager bent. Dat laatste wilde je toch niet?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat zou me niet veel uitmaken hoor. Mijn oude functie was prima ^^
quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:22 schreef MaJo het volgende:
De eerste aflevering van Game of Thrones vond ik trouwens erg vet! Dacht steeds dat het niet echt iets voor mij was maar ik kan niet wachten om de volgende te zien![]()
Oh, zo. Nee, er komt iemand bijzitten die de inhoudelijke verantwoordelijkheid meer heeft en escalatiemanager is. Hij wordt daadwerkelijk manager assurance.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoelde je nieuwe functie: leidinggevende, maar dat je toch alles op je bord krijgt alsof je manager bent. Dat laatste wilde je toch niet?
G kijkt nu met mij mee omdat hij alle afleveringen al gezien heeftquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:23 schreef Soempie het volgende:
[..]Als je snel bent kun je met G meekijken.
Ik weet nog dat je examen deed.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:22 schreef B.ertha het volgende:
Zal ik ook dan?
Ik ben B., 22 jaar, samenwonend en binnenkort ook met twee poezen (na verhuizing binnen 1 maand), werkzaam als trainee consultant en afgelopen vrijdag onverwacht gepromoveerd tot interim team manager. Ik kom hier al vijf jaar (vijf jaar!
) en ken mijn vriend van hier.
Je zet gewoon 'Hoi ik ben' en daarna iets wat je wilt vertellen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:27 schreef TradeMarkie het volgende:
mijn voorstellingsvermogen laat trouwens te wensen over
quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:35 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ben TM en ik hou van puzzelen
zoiets?
Met wat voor meubelstuk identificeer je je nou het meest?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:37 schreef Etcetera het volgende:
Etcetera/Etcie, kom hier ook al jaren en behoor tot het meubilair.
Ik weet nog dat jij je vorige studie deed, in het hoge Noorden woonde, al je gedoe met M en dat we samen geluncht hebben. Eeuwigheid geledenquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je examen deed.In 5 jaar tijd kan er veel veranderen.
En, gefeliciteerd met je nieuwe functie.Heb je goed onderhandeld/ geregeld.
Ik heb al vijf jaar een relatie. Wat betekent dat ik hier niet vijf, maar al bijna zes jaar kom. Maar toen waren velen van hier er al lang. Damnquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:37 schreef Etcetera het volgende:
Krijg hier commentaar dat wat ik gedaan heb niet klopt. Joh, ik probeer ook maar wat, weet net zoveel als jou![]()
Oh ik zal me ook even voorstellen:
Etcetera/Etcie, kom hier ook al jaren en behoor tot het meubilair. Werk bij een educatieve uitgeverij in Groningen, doe van alles en nog wat daar maar ben vooral e-commerce medewerker. 27 jaar, ga samenwonenmet E. met wie ik nu bijna 1 jaar en 1 maand een relatie heb
Ik mag zelfs in oldbies only komen. User ID van <5000quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb al vijf jaar een relatie. Wat betekent dat ik hier niet vijf, maar al bijna zes jaar kom. Maar toen waren velen van hier er al lang. Damn
Ik heb in 2006 voor het eerst in de SC gepost, dat was in deel 4. En ik zit op FOK! al sinds 2004, dus nog voordat ik een relatie met m'n ex hadquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb al vijf jaar een relatie. Wat betekent dat ik hier niet vijf, maar al bijna zes jaar kom. Maar toen waren velen van hier er al lang. Damn
Het Groninger Museum zoekt een directeur.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben LB, 28 jaar, woon in Groningen samen met vriend en kat. Ik zing bij een koor en probeer een culturele baan te vinden (godsonmogelijk, dus werk ik nu in een callcenter). Ohja, en ik hou van koffie
Alstublieft, 1 brandmanager:quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:26 schreef Etcetera het volgende:
Ben & Jerry's zoekt een brandmanagerin Rotterdam
quote:
* Etcetera wacht nog even op Nep.quote:
moeten alle kloons zich ook voorstellen dan?quote:
Sorry, ik lag even een tukje te doen.quote:
je lijkt op MaJoquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:19 schreef Nepbrionic het volgende:
[..]
Sorry, ik lag even een tukje te doen.
Ja, dat blijft de vraag. Ik ben benieuwd of de HGK tot controversieel wordt gebombadeerd. Dat zou voor ons meer uitstel betekenen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik zo lees wat de extra bezuinigingsplannen waren mbt Defensie wel ja. Maar ja, wat gaat er onder een nieuw Kabinet gebeuren?
Saffie doen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:19 schreef Nepbrionic het volgende:
[..]
Sorry, ik lag even een tukje te doen.
de voorzet had ik al gegeven hoorquote:
Wie is bustedquote:
Jep, ik maak iemand verdacht waardoor ik zelf verdacht ben gewordenquote:
Dat Nep's antwoorden soms op MaJo's antwoorden lijken vind ik echt nietszeggenquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jep, ik maak iemand verdacht waardoor ik zelf verdacht ben geworden
Maar Nep is altijd aanwezig als jij of TM aanwezig zijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat Nep's antwoorden soms op MaJo's antwoorden lijken vind ik echt nietszeggendus wat mij betreft is er niemand busted
1 slappe verdenkingquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar Nep is altijd aanwezig als jij of TM aanwezig zijn
hoi C4quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:13 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
Mejuffrouw Etcetera is inderdaad altijd aanwezig als die kloon verschijnt. ;Y
quote:
euh neequote:
Ok dan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
euh nee
het is niet mijn kloon, die is hier vandaag nog niet geweest
Ben jij ook een kloon van MaJo?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:41 schreef Lotusss het volgende:
Hoooi, ben ik weer. Heb ook even een tukje gedaan.... was nogal gaar van de spanning omtrent vanmorgen.
Dan moet je ook niet op Fok gaan postenquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:41 schreef MaJo het volgende:
Damn kom er net achter dat ik een uur eerder bij het vermoeidheidscentrum moet zijn dan ik dachtnu dus vet haasten
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
HT, echt wat voor jou: http://www.pizzashirt.net(...)duct&product=7832474
Nope. Ik heb geen kloons!quote:
Neuh, niet missen als in "ik mis haar zo", maar missen als in: wie hebben zich nog niet gemeldquote:
* Whiteguy meldtquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:58 schreef Etcetera het volgende:
Zitten hier nog studenten trouwens. In Nederland, PS, jij telt niet mee
quote:Het zal je maar overkomen. Je bent profvoetballer en je wilt contractverlenging voor een aantal jaren, maar je club wil niet meer dan één seizoen. Totdat het contract je onder ogen komt, met een wel heel bijzondere tikfout.
Het overkwam Grétar Steinsson, de IJslandse verdediger van Bolton Wanderers. Toen hij zijn contract nog eens na las, stond er niet tot de zomer 2014, zoals afgesproken, maar tot 20014.
'Natuurlijk ben ik blij met de nieuwe afspraken', aldus Steinsson. 'Aanvankelijk wilde de club niet verder gaan dan één jaar, dus ik ben erg gelukkig dat ze van gedachten zijn veranderd en me de volle achttienduizend jaar hebben gegeven.'
'Ik denk dat ik waarschijnlijk stop als mijn contract afloopt', grapte de voormalig AZ-verdediger. 'Ik ben op dat moment namelijk 18.032 jaar oud, in mijn ogen is dat wel een mooie leeftijd om te stoppen en te gaan denken aan een carrière als trainer.'
Bolton-voorzitter Phil Gartside kon ook wel lachen om het tikfoutje. 'Het contract ziet er wel aan lange kant uit, maar er kan genoeg gebeuren in achttienduizend jaar', aldus de preses. 'Ik heb er ook alle vertrouwen in dat Grétars ervaring een grote toegevoegde waarde zal zijn voor deze club de komende 180 eeuwen.'
Ik overweeg een tweede studie, mag dat ook?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:58 schreef Etcetera het volgende:
Ja, maar geen hogeschool.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:58 schreef Etcetera het volgende:
Ja, maar zit in stage/scriptiejaar dus ik zou geen idee hebben wanneer de tentamenperiodes zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:01 schreef Etcetera het volgende:
Hogeschool toevallig? Ik ben op zoek naar tentamenperiodes, vanaf januari tot en met eind schooljaar. En bij voorkeur in de omgeving Limburg
Dan kun je dat toch online wel nakijken?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, maar zit in stage/scriptiejaar dus ik zou geen idee hebben wanneer de tentamenperiodes zijn.
Ja, maar dat is moeitequote:Op dinsdag 24 april 2012 14:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan kun je dat toch online wel nakijken?
Slimme man, die Langli.quote:Toen Langli hoorde over de schietpartij op Utøya, vermoedde hij meteen dat er een verband was met de bomaanslag.
Het is frappantquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie net op Facebook een foto van een achternichtje. Nu weet ik dat de vrouwelijke familiegenen aan mijn moederskant erg sterk zijn maar dit is wel erg frapant
Ik kan een foto van mijn moeder als kind er zo naast houden.
Ja, maar dit is mijn moeder en een achternichtje. Bij jullie is het een directe lijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is frappant
Herkenbaar - ik heb babyfoto's van mijzelf naast een foto van Jair als baby, en je zou echt zweren dat het ofwel dezelfde baby, ofwel broertjes zijn. En het schijnt dat mijn vader er ook zo ongeveer uit heeft gezien
Ik zal geen opmerkingen maken over lieve baby'squote:Op dinsdag 24 april 2012 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, maar dit is mijn moeder en een achternichtje. Bij jullie is het een directe lijn.
Al mijn nichtjes en achternichtjes lijken trouwens als 2 druppels water op elkaar op die leeftijd.
What did he do?quote:
Een 'interressant praatje' houden met een 'interessante intonatie/ insteek' vermoed ik. (met half oor meeluistert)quote:
't Is een kleuter.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Een 'interressant praatje' houden met een 'interessante intonatie/ insteek' vermoed ik. (met half oor meeluistert)
Vaguebooking mensenquote:
Eigenlijk heel CDA.quote:
Sorry, ben ondertussen verder aan het luisteren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Vaguebooking mensen
Ik ga zo lekker naar huis
Komt goed.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:38 schreef iamredleader het volgende:
Even volhouden nog, Diaanhier ook: geen zin, maar nog heel even. Straks bij een klant langs, wat papieren afdroppen, en dan lekker naar m'n gezin toe
Jawel. Pechtold is zojuist aan het woord geweest.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Komt goed.![]()
Is het debat nog een beetje interessant?
Die hoeft niet meer op mijn stem te rekenen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jawel. Pechtold is zojuist aan het woord geweest.
Ik ben afgehaakt. Moest nog schoonmaken en het hele gebeuren deed me vooral aan dit nummer denken:quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sorry, ben ondertussen verder aan het luisteren.
Jammer, net gemist. Ik schakel net pas weer in.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Interessante opmerking i.c.m. jouw ondertitelquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niemand meer, contact tussen mij en de Tweede Kamer is verbroken.
Okay... inhoudelijk ook nog iets interesssants?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Scherp.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Interessante opmerking i.c.m. jouw ondertitel
Globaal bespreken ze hoe ze denken over die 3% en waar ze op willen bezuinigen, bij wie en wat ze wel/ niet terug willen draaien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... inhoudelijk ook nog iets interesssants?
Okay... ben benieuwd. Ik hoop toch zo dat die afschaffing van reiskostenvergoeding niet doorgaat. Als dat zo is, gaat ons dat heel veel geld kosten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Globaal bespreken ze hoe ze denken over die 3% en waar ze op willen bezuinigen, bij wie en wat ze wel/ niet terug willen draaien.![]()
Morgen de doorberekening van het CPB.
Ik was niet eens zo heel jong, maar ik herinner me dit nauwelijks meer (het uiterlijk van de briefjes dus hè, de overgang naar de euro heb ik heel bewust meegemaakt).quote:
Ik ben een groot fan van de zonnebloem, het zal hem in de kleur zittenquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het blijven mooie bankbiljetten
(vooral de vuurtoren)
Ja, die vond ik ook het mooist.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van de zonnebloem, het zal hem in de kleur zitten
Ik ga even zoeken wat ME/CVS is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:41 schreef MaJo het volgende:
De gevreesde diagnose is gesteld: ME/CVSEn eigenlijk kan je daar geen reet mee
ik krijg in ieder geval wat medicatie als vitamines en dergelijke om te kijken of dat helpt. Verder moet ik bepaalde therapieën volgens, zoals ergo therapie en naar een diëtist om zo te leren wat mijn grenzen zijn.
quote:En dan meteen goed nieuws er achteraan: ik ben uitgenodigd voor de sollicitatie van persvoorlichter
Chronisch vermoeidheid syndroomquote:
Dat is inderdaad geen toffe diagnose, maar wel een soort van duidelijkheid natuurlijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:41 schreef MaJo het volgende:
ik krijg in ieder geval wat medicatie als vitamines en dergelijke om te kijken of dat helpt. Verder moet ik bepaalde therapieën volgens, zoals ergo therapie en naar een diëtist om zo te leren wat mijn grenzen zijn.
quote:En dan meteen goed nieuws er achteraan: ik ben uitgenodigd voor de sollicitatie van persvoorlichter
Ik lees het net.quote:
Dat zuigt wel ja. Nu kun je wel lotgenoten zoeken op fora en kijken hij zij ermee omgaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:41 schreef MaJo het volgende:
Ja, die waren toch een stuk mooier (vooral de laatste serie) dan die fletse vodjes die we nu hebben.quote:
Modern hoor, zo'n verwarming midden in de kamer.quote:
Nog een plank en twee matrassen en je hebt een superhip stapelbedquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:32 schreef Etcetera het volgende:
Origineel hewe vonden het wel interessant om te proberen.
De steiger is ook een blijvertje waarschijnlijk.
Ik zeg één matras, en dan het onderste gedeelte als bureau. Multifunctioneelquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog een plank en twee matrassen en je hebt een superhip stapelbed
Matras aan de onderkant van het tafelblad vastmaken. Zacht als je je knieën stoot, en zo om te draaien als er extra loge's komenquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik zeg één matras, en dan het onderste gedeelte als bureau. Multifunctioneel
Een hoogslaperquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik zeg één matras, en dan het onderste gedeelte als bureau. Multifunctioneel
Ik zie niet helemaal in wat er relevant is aan de noemer 'automobilist' ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:27 schreef Etcetera het volgende:
Automobilist schiet zwaan dood met geweer
![]()
Hij deed het vanuit z'n auto.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zie niet helemaal in wat er relevant is aan de noemer 'automobilist' ?
Waarom niet gewoon 'man schiet zwaan dood' ?
jaja :p ongeveer. oh en mijn minors zijn business & managment en visual communicationsquote:
Oh ja, je liefje was net op de TV bij DWDD.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oeh voorstellen!
Ik ben PS, ik ben 21, studeer psychologie in de VS en ik breng de nodige drama into de SC
o yumquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ja, je liefje was net op de TV bij DWDD.
ja wist ik welquote:
Doet me denken aan burn-out of RSI. Dat heeft ook JAAAAAREN geduurd voordat dat erkend werd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:55 schreef MaJo het volgende:
Bedankt voor de lieve reacties allemaalik ben ook blij dat ik nu eindelijk weet wat het is maar het blijft toch een schok. En het is een lastige ziekte omdat het niet door iedereen erkend wordt. Had net ook al de eerste leuke reactie te pakken van een vriendin: 'ME? Dat is toch die ziekte die niet een echte ziekte is?'
Nem bedankt voor de linkjes, had er laatst al wat rondgekeken
Maar goed laat ik me nu focussen op leuke dingen: donderdag dus sollicitatie
Ik moest het gewoon even gezegd hebbenquote:
De benaming RSI is tegenwoordig ook al uit. Die diagnose wordt nauwelijks meer gesteld.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
Doet me denken aan burn-out of RSI. Dat heeft ook JAAAAAREN geduurd voordat dat erkend werd.
Hoe heet het tegenwoordig dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:18 schreef wyccie het volgende:
De benaming RSI is tegenwoordig ook al uit. Die diagnose wordt nauwelijks meer gesteld.
Maar dat weet je toch eigenlijk juist niet?quote:MaJo, vervelend, maar nu weet je in ieder geval dat er geen lichamelijke oorzaak is
Gewoon overblasting.quote:
Als het goed is, is dat allemaal uitgezocht.quote:Maar dat weet je toch eigenlijk juist niet?
Welke was dat? Ben je nu dan klaar?quote:
Ah, je hebt Mattís goed bestudeerd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:36 schreef Soempie het volgende:
Vroegkinderlijke ontwikkeling.
25 mei heb ik m'n laatste tentamen.
Ja ik snap 'mquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:34 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoel de dingen zoals een anemie, ontsteking in de darmen etc, Nem.
"Mama, waarom wilden jullie kinderen?"quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, je hebt Mattís goed bestudeerd.
Knap dat je na zo'n lange weg en een zwangerschap/bevalling gewoon door bent gegaan.
Hoofd naar links houden en als het een beetje die kant op zakt naar achter, diep inademen en doorslikken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:42 schreef wyccie het volgende:
Oh, wat onbeleefd van me.
Hoi, ik ben wyccie en mijn neus zit vol snot (alleen rechts).
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoofd naar links houden en als het een beetje die kant op zakt naar achter, diep inademen en doorslikken.
Dit is zo'n foute, foute combinatiequote:
Ah, hallo wiebelquote:
Als ik dat hierboven lees eerder een snotaap.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik dat hierboven lees eerder een snotaap.
Ja, ze heeft behoorlijk d'r best gedaan alles in stoomtreinvaart te doen, bliksemcarrière.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:41 schreef Soempie het volgende:
Wat zei ik nu over B.ertha, die deed hier examen en toen studeerde ik al.En nu heeft zij een goede baan en ik zit nog steeds bij colleges.
Maar medische studies duren altijd lang toch?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, ze heeft behoorlijk d'r best gedaan alles in stoomtreinvaart te doen, bliksemcarrière.
Soemp, jij bent ondertussen nog getrouwd en moeder geworden.
Ik ben gewoon nog steeds student. Mijn god.
ik ben hier net voor m'n huidige baan binnen komen waaienquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, ze heeft behoorlijk d'r best gedaan alles in stoomtreinvaart te doen, bliksemcarrière.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar medische studies duren altijd lang toch?
Nou, bliksemcarrièrequote:Op dinsdag 24 april 2012 21:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klopt, maar het is vooral mijn eerste studie die veel te lang heeft geduurd. Met de tweede loop ik nominaal, weliswaar met een werkjaar ertussen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
Maar medische studies duren altijd lang toch?
Dat laatste viel toch mee. Het was alleen een begeleider die wat moeilijk was, of niet?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:48 schreef Etcetera het volgende:
Jullie hebben mogen meegenieten met mijn studie en dramatische laatste studiejaar
Dat laatste niet echt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:50 schreef Soempie het volgende:
En wyccie, je hebt toch hiervoor ook al een studie gedaan?En je hebt meer van de wereld gezien.
Nouja, ik ben niet verder gekomen dan Spanje.quote:
Ik ben tot Griekenland gekomenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, ik ben niet verder gekomen dan Spanje.
Minipoesquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:52 schreef B.ertha het volgende:
twee mormels die we misschien willen adopteren
Oooh, dat snoetje.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:52 schreef B.ertha het volgende:
Ach, Azië en Afrika, dat is toch niks vergeleken bij Frankrijk, Spanje of Duitsland...quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:54 schreef wyccie het volgende:
Nou ja, ok. Ik ben in Azië en Afrika geweest. Maar ik ga bijna nooit op vakantie. De laatste keer dat ik echt weg ben geweest is 4 jaar geleden.
Ik had ook het idee dat Etc de boel dramatischer maakte dan ze daadwerkelijk warenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:51 schreef wyccie het volgende:
Dat laatste viel toch mee. Het was alleen een begeleider die wat moeilijk was, of niet?
Is het wel handig om die beestje beet te pakken? Volgens mij nog niet toch?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:52 schreef B.ertha het volgende:
Misschien helpt het als ik zeg dat ik zonder studie en familie nooit zo ver zou zijn geweest?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:55 schreef B.ertha het volgende:
Ach, Azië en Afrika, dat is toch niks vergeleken bij Frankrijk, Spanje of Duitsland...
Dacht ik ook, maar volgens mij maakt het bij gedomesticeerde katten niet uit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het wel handig om die beestje beet te pakken? Volgens mij nog niet toch?
Ah, maar dat niet willen bellen heeft Etcie nu helemaal goed gemaakt.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:59 schreef Nembrionic het volgende:
Is het wel handig om die beestje beet te pakken? Volgens mij nog niet toch?
Ik heb ook Rome-reis gehad, Spanje was Lloret-de-mar (maar geen feestvakantie). Londen was stedentrip, Oostenrijk, België en Frankrijk waren kampeervakanties.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien helpt het als ik zeg dat ik zonder studie en familie nooit zo ver zou zijn geweest?
Voor een gewone vakantie ben ik niet verder gekomen dan hmmm....Portugal.
En Italië, maar dat valt weer onder school (Rome-reis).
Uiteraardquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:01 schreef wyccie het volgende:
Ah, maar dat niet willen bellen heeft Etcie nu helemaal goed gemaakt.
Mensengeur, afstoten van jongen enzo. Als je een ei in een veld/nestje vindt, moet je er ook vanaf blijven.quote:Waarom?
Ah, en een pasgeboren ganzenjong nooit als eerste aankijken, anders blijft die achter je aanlopen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
Mensengeur, afstoten van jongen enzo. Als je een ei in een veld/nestje vindt, moet je er ook vanaf blijven.
Alleen als 'ie lelijk isquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, en een pasgeboren ganzenjong nooit als eerste aankijken, anders blijft die achter je aanlopen.
Achteraf gezien wel, maar op die momenten voelde ik het echt zo. Schorpioentjes he, die zijn een beetje fel aangelegdquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had ook het idee dat Etc de boel dramatischer maakte dan ze daadwerkelijk waren
En vaak was dat dan ook nog eens veroorzaakt omdat ze niet belde maar ging mailen en meer van dat soort vertragende factoren.
Maar misschien beledig ik nu iemand
quote:Niemand minder dan zijn overleden hamster zou hem de opdracht hebben gegeven al zijn kleren uit te trekken. Volgens de man toonde de verschijning van de overleden hamster zich in januari 2010 aan hem en zei dat hij zijn kleren uit moest doen.
quote:
Lemmiwinks!quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:06 schreef wyccie het volgende:
Voor ik zo ook ga slapen wil ik jullie nog dit mededelen over een naaktloper:
[..]
Waarschijnlijk wel maar op dit moment is dat nou net even niet wat ik wil horen. Ik heb me van tevoren flink ingelezen omdat ik al wel vermoedde dat ik deze diagnose zou krijgen en weet dus precies hoe het zit. Ik wil nu gewoon even horen dat mensen het kut voor me vinden en dan over een paar dagen veeg ik mezelf weer op en kan ik er ook wat objectiever naar kijken. Ik ben nu even flink down en kan niks met wijsneuzerijquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:57 schreef Soempie het volgende:
MaJo, bedoelde ze niet dat er heel weinig over bekend is en dat een diagnose ook heel moeilijk te stellen is? En dat je, zoals je zelf ook al zegt, er zo weinig mee kunt. Zwaar klote trouwens...
En spannend donderdag!
*knuffel*quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel maar op dit moment is dat nou net even niet wat ik wil horen. Ik heb me van tevoren flink ingelezen omdat ik al wel vermoedde dat ik deze diagnose zou krijgen en weet dus precies hoe het zit. Ik wil nu gewoon even horen dat mensen het kut voor me vinden en dan over een paar dagen veeg ik mezelf weer op en kan ik er ook wat objectiever naar kijken. Ik ben nu even flink down en kan niks met wijsneuzerij
Wat wyccie zegt klopt trouwens, het is een uitsluitingsdiagnose omdat er geen lichamelijke oorzaak gevonden kan worden voor mijn vermoeidheid. Ook is er een belastbaarheidsscan gedaan waaruit bleek dat mijn lichaam geen zware lichamelijke activiteiten aan kan. Daarnaast heb ik tig vragenlijsten in moeten vullen waarbij de totaalscore ook wees op zeer ernstige vermoeidheid.
Maar goed, ben benieuwd wat de supplementen en de behandeling voor me zullen gaan doen
En verder? Trainingen en dat soort dingen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:31 schreef MaJo het volgende:
Thanks allemaal
Wyccie, ik heb inderdaad vitamine D gekregen. Daarnaast ook nog B12 en B multivitaminen en melotanine
Ik zit op m'n werkquote:
Dat zou eigenlijk ook wel kunnen jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:32 schreef Soempie het volgende:
Ik vroeg me dus af of ze het wel als wijsneuzerij bedoelde..of meer hoe ik zelf dacht: 'kut, dat is die ziekte waar geen echte behandeling voor is/ waar ze weinig van weten.'
Kan me wel voorstellen dat het goed is om de diagnose te hebben. Onder andere ook juist voor begrip.
quote:
Yepquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En verder? Trainingen en dat soort dingen?
Dat is niet goedkoop nee. Ik zat net even de Wiki door te spitten en die is ook interessant. Er wordt ook iets gezegd over cognitieve therapie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yepfysiotherapie om je grenzen te verkennen, ergotherapie om te verkennen wat je op een dag allemaal kunt, psycholoog voor verwerking en diëtist voor voeding. Elke twee weken moet ik naar Lelystad waar je dan twee van die specialisten per keer afgaat en elke maand ze dus allemaal 1x ziet. En dat een jaar lang
niet vergoed door de verzekering overigens, net als de meeste medicijnen
mocht net 80 euro aan medicijnen aftikken, en dat was voor een maand. Reken maar uit wat dat per jaar kost
(etcie: 960 euro
)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chronischevermoeidheidssyndroomquote:Ontstaan
Myalgische encefalomyelitis ontstaat in veel gevallen na een acute infectie, hoewel sommige patiënten een langzaam, sluipend begin ervaren. Ook bloedtransfusies en vaccinaties zijn met het ontstaan van de aandoening in verband gebracht.[14]
Er zijn aanwijzingen voor een relatie met bepaalde veelvoorkomende virussen, waaronder herpesvirussen zoals het Epstein-Barrvirus, maar ook enterovirussen zoals Coxsackie B en poliovirussen. Bij een onderzoek in 2007 werden bij 82% van de volgens CVS-criteria onderzochte patiënten enterovirussen aangetoond in maagbiopten. Bij vrijwel alle patiënten werd een milde chronische ontsteking geconstateerd.
Fysieke en mentale stress kunnen de aandoening verergeren.
Dat is zeker interessantquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is niet goedkoop nee. Ik zat net even de Wiki door te spitten en die is ook interessant. Er wordt ook iets gezegd over cognitieve therapie.
En ook dit vond ik wel interessant daaruit:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chronischevermoeidheidssyndroom
Volgens mij hebben we er twee gebruikt, maar sowieso www.happyhome.nlquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nemmie, die hotels/kastelen/kampeerboerderijen die je wel eens boekt voor oud en nieuw, doe je dat altijd via dezelfde site?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we er twee gebruikt, maar sowieso www.happyhome.nl
Een eerste blik laat zien dat een huis voor een grote groep voor een week best te betalen isquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zit hier in de hotelbar en er is live muziek, tevens is er een bus bejaarden. Wat krijg je als je dat mixed? juist, een hoop oude liedjes. Nu de hit "if i had a hammer"
Juist, dat is 't 'm ookquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een eerste blik laat zien dat een huis voor een grote groep voor een week best te betalen is. In het Tsjechische reuzengebergte zie ik 6 huizen die voor 8 of meer geschikt zijn voor minder dan 400 per week
Tsjechië is als land ook wel cheap, wat het misschien aantrekkelijker maakt voor mensen die niet willen skiën maar wel eventueel mee zouden willen. De pistes zijn minder geschikt voor gevorderde skiërs, maar zo zou ik mezelf niet omschrijven. Liever lagere prijzen en minder wachten dan een zwarte pistequote:Op dinsdag 24 april 2012 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist, dat is 't 'm ook
Daarom hebben wij een paar jaar geleden O&N in Tjechie gevierd, vlakbij dat reuzengebergte. Skiien was echt megagoedkoop. Ik denk nog geen 25 euro voor een dagkaart PLUS de spullen huren.
Precies, er is genoeg te doen en te zien voor de niet skiiers. En het ligt er helemaal aan naar welke piste je gaat natuurlijk. Bij ons was perfectquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tsjechië is als land ook wel cheap, wat het misschien aantrekkelijker maakt voor mensen die niet willen skiën maar wel eventueel mee zouden willen. De pistes zijn minder geschikt voor gevorderde skiërs, maar zo zou ik mezelf niet omschrijven. Liever lagere prijzen en minder wachten dan een zwarte piste
Dat klinkt aardig positiefquote:U bevindt zich hier in het hart van het Reuzengebergte. De langlaufloipes beginnen zo naast de deur en de eerste skipiste ligt op 300 m vanaf uw vakantiehuis. Op 5 km ligt Poniklá met een mooie skilift en 2 skipisten. Iets verder, ca. 13 km, ligt Rokytnice nad Jizerou, waar elke skiliefhebber zijn hart kan ophalen. Er bevinden zich hier 7 skigebieden met 28 skiliften, 2 moderne stoeltjesliften, brede skipisten, sommige tot 100 m breed, skischolen, skiverhuur, skiservice, gratis parkeerplaatsen, snowparken, snowtubing en veel meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op woensdag 25 april 2012 02:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat is het nut van dat pak?![]()
Ik had er anders vast een rekenmachine bij gepaktquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:39 schreef MaJo het volgende:
Reken maar uit wat dat per jaar kost(etcie: 960 euro
)
Welk boek heb je gekocht?quote:Op woensdag 25 april 2012 08:19 schreef Etcetera het volgende:
Vorig jaar gekocht omdat m'n reken/wiskunde skills dus om te janken zijn
quote:
Wiswijsquote:
Klinkt goed, heb net even een review gelezen.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 08:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Stuur hem voor de lunch naar dat pindakaas-kunststuk
Volgens mij is het ook goed, maar heb nog niet eens het eerste hoofdstuk gedaanquote:Op woensdag 25 april 2012 08:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Klinkt goed, heb net even een review gelezen.
Ik heb al m'n boeken van het VWO nog, maar juist die basis is wel wat weggezakt...
quote:Op woensdag 25 april 2012 08:27 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb alleen nog wat boeken van m'n HBO en natuurlijk de opleidingen die ik de afgelopen 6 jaar heb gedaan. Maar ik beken eerlijk: heb er geen een meer ingekeken sinds ik het examen heb gehaald
Dat was vast ook wel schrikkenquote:Op woensdag 25 april 2012 08:26 schreef iamredleader het volgende:
Gisteravond nog even wezen koekeloeren naar de baby
Tinu was eerder op de middag "omgevallen" van de fiets, niks ernstigs maar met 36 weken 5 dagen was het toch maar even een bezoekje aan het ziekenhuis waard. Al was het alleen maar om even te gluren naar ons kindjevanochtend was ze alleen een beetje beurs maar alweer goed op de been
quote:
Principles of Accountingquote:Op woensdag 25 april 2012 08:28 schreef Soempie het volgende:
M'n studieboeken heb ik wel weer van zolder getrokken en daar kijk ik nog regelmatig in. Maar dat zijn ook gewoon echt leuke boeken.
Jazekerquote:Op woensdag 25 april 2012 08:29 schreef Etcetera het volgende:
Dat was vast ook wel schrikkenmaar gelukkig dat alles goed is
Pindakaas, of als alternatief Speculoos, heerlijkquote:ik vind pindakaas echt heel smerig
die lucht
Nou, dat dacht ik ookquote:Op woensdag 25 april 2012 08:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga voor ik ga verhuizen mijn studieboeken en gewone boeken eens uitzoeken, er kan vast wel wat weg.
Daar heb ik dus ook 'last' van.quote:Op woensdag 25 april 2012 08:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, dat dacht ik ookmaar ik kan geen boeken weggooien
Dat is wel weer waar, maar van buiten die buik helemaal zien bewegen...quote:Op woensdag 25 april 2012 08:35 schreef Soempie het volgende:
Gelukkig is alles wel goed. Ik vond zo tegen het eind van de zwangerschap die echo's helemaal niet meer zo tof. Kon amper wat zien.
Hier ook, overal boekenquote:Daar heb ik dus ook 'last' van.Halve zolder staat vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |