een zeeeer zinnige opmerkingquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:37 schreef lg_greenman het volgende:
Als deze deur in de nok moet, hoe wil je die open draaien?
Het hoeft niet el cheapo, maar 500 euro voor een custom made deur vind ik ook overdreven.. Geen idee wat t kost, maar goedkoop is het niet..quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:44 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
een zeeeer zinnige opmerking
Als het el cheapo moet
Uitermate zinnige vraag op basis van mn op.. Maar dat zal geen probleem zijn, zie foto's hieronder:quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:37 schreef lg_greenman het volgende:
Als deze deur in de nok moet, hoe wil je die open draaien?
jij weet alles van deuren tochquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:21 schreef Eelcotje84 het volgende:
Geen deur en gispwand maken, zou ik zeggen. Houd je de ruimte lekker open en groot.
Simpelste oplossing
Nee, een beetje flauw. Wel een vreemde deur gaat dat worden trouwens.
Daarom zeg ik ook: beter om geen deur maken..quote:
Ik vind eigenlijk dat ik 2 voordelen heb tov van jou:quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:44 schreef Eelcotje84 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: beter om geen deur maken..![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:47 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat ik 2 voordelen heb tov van jou:
- A het is geen buitendeur
- B ik heb de niet de intentie om een bestaande deur aan te passen, want dan wordt betyar weer boos enzo
Nouja wat doe je allemaal met die deur dan? De deur wordt er niet slapper van als je de hoeken er vanaf zaagt en dan de kopse kant nog afwerkt met een dun latje.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:47 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
De wand ga ik vanavond plaatsen met een kozijn er in met een standaard breedte.. Nadeel van een goedkope deur is dat ze vaak hol zijn en gevuld met "karton" zeg maar, dus dan krijg ik dat nooit heel erg stevig daarna, of ik moet extreem voorzichtig zijn
Och de zolder is de laatste fase van mijn verbouwing, zie hier van voor en na [Klus Topic] Waar RanTheMan & Ega e.e.a. moeten verbouwen De dakkapellen (want het zijn er 2) worden casco opgeleverd de rest doe ik zelf.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:49 schreef Eelcotje84 het volgende:
[..]True true.. Eeuhm succes! Want die zolder ziet er behoorlijk overhoop gehaald. Heb je dit huis net gekocht en er een extra dakkapel opgezet?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:29 schreef betyar het volgende:
Ik word helemaal niet boos. Alleen een beetje verdrietig.
Snel en makkelijk Aluplex 40 mmquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:33 schreef RanTheMan het volgende:
[..]nou vertel mij dan eens hoe ik dit het beste kan oplossen zodat jij niet verdrietig wordt?
Ik woon te ver weg om je in te huren, maar anders
hmm ik snap de bedoeling, maar dan moet ik er nog wel een inloopslot infrezen.. een klusje waar ik nu al naar uit kijkquote:
Neem speedboren 16 en 20 en je komt een heel eind.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:57 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
hmm ik snap de bedoeling, maar dan moet ik er nog wel een inloopslot infrezen.. een klusje waar ik nu al naar uit kijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |