Vind ik primaquote:Op dinsdag 24 april 2012 02:11 schreef xaban06 het volgende:
Morgen avond potje CS 1.6?
de_dust2 / de_aztec / de_nuke, kies maar ..
ik zorg voor een server
Als ik weet hoe kan ik ook wel een cracked starten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:12 schreef xminator het volgende:
Als je voor een cracked server zorgt kan cs1.6 ook wel
Er is ook zo'n Russische versie, kunnen we ook spelen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:12 schreef xminator het volgende:
Als je voor een cracked server zorgt kan cs1.6 ook wel
Heb jij in de tussentijd je sjahada genomen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Alhamdulillah zuster, welkom in de club.
Tekken 3 was ik zo baas in! Was geen knoppen rammen maar keihard ownen met Eddy.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:14 schreef Ayca het volgende:
Wij speelden altijd tekken... Gewoon op random knoppen rammen
Mario ook wel maar minder
Hahah, lang geleden voor mij ook, 4 jaar ofzo, dunno of ik 't nog kanquote:Op dinsdag 24 april 2012 02:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Al die Noorse surfers doen het achteruit enzo
Sommige mensen zijn zo ziek, dat je echt in spectator mode blijft kijken naar hunquote:Op dinsdag 24 april 2012 02:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hahah, lang geleden voor mij ook, 4 jaar ofzo, dunno of ik 't nog kan
quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:14 schreef Ayca het volgende:
Wij speelden altijd tekken... Gewoon op random knoppen rammen
Mario ook wel maar minder
Nooit. Eigenlijk is er vrij weinig islamitisch aan mij. Geen islamitische naam, nooit moslim geweest overigens. Alleen voorhoudje is eraf, maar daar valt mee te leven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb jij in de tussentijd je sjahada genomen?
Valt me nog mee dat je het velletje van de sucuk er niet op hebt genaaidquote:Op dinsdag 24 april 2012 02:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nooit. Eigenlijk is er vrij weinig islamitisch aan mij. Geen islamitische naam, nooit moslim geweest overigens. Alleen voorhoudje is eraf, maar daar valt mee te leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |