SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:43 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Works with me.
Wat?quote:
Ik heb er ooit ook eentje gehad. Ik weet alleen niet meer waar-ie ligt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:46 schreef Arcadia het volgende:
Even mijn palestijnensjaal erbij pakken.
Palestijnen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:46 schreef Arcadia het volgende:
Even mijn palestijnensjaal erbij pakken.
Hij is nog wakkerquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:48 schreef xminator het volgende:
Julis, raged kubilay nog.. Was niet mijn bedoeling
Ik wist dat hij het anders bij mij zou doenquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Hij is nog wakker. Ik vraag het wel aan hem. Wel gemeen hoor
. Als hij ergens niet tegen kan... Oei oei oei.
Sana sormadik kucuk hanimeffendii..quote:
Usta, je gaat ook niet meteen penetreren toch?! Praten, op gemak stellen, relaxen, kusjes, likken, dit dat, vertrouwde omgeving, voorspel, vochtigheid.quote:
Hij zei: xminator is paranoïde.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik wist dat hij het anders bij mij zou doen
Laat maar zitten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Usta, je gaat ook niet meteen penetreren toch?! Praten, op gemak stellen, relaxen, kusjes, likken, dit dat, vertrouwde omgeving, voorspel, vochtigheid.
Mannen zijn direct, vrouwen moet je eerst opwarmen.
Bir: ben kucuk degilim.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Sana sormadik kucuk hanimeffendii..
Nee je hebt gelijk.. Ama ben sana bi msj cektiim ona bak ondan sonra devamini getiir...quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Usta, je gaat ook niet meteen penetreren toch?! Praten, op gemak stellen, relaxen, kusjes, likken, dit dat, vertrouwde omgeving, voorspel, vochtigheid.
Mannen zijn direct, vrouwen moet je eerst opwarmen.
Inderdaad...quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit is zarGon. Zo moet je hem accepteren.
quote:
Geef de schuld maar aan een mug.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:54 schreef Ayca het volgende:
Stomme mug, ik wilde op tijd slapen vandaag.
Ayca prikkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:54 schreef Ayca het volgende:
Jij blijft wakker van een mug?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:54 schreef Ayca het volgende:
Je hebt me door... ook draag ik een terroristensjaal.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat? Volgens mij draag jij een hoofddoek.
Pics en laat zien dat je geen hoofddoek draagt dan.
Ik kan haar wel begrijpenquote:
Jij draagt een hoofddoek?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je hebt me door... ook draag ik een terroristensjaal.
Sowieso waarom AoE?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welk andere spel?.
AOE III vind ik echt niets aan.
Op de N64quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:59 schreef Julis het volgende:
Super Smash Bros Melee. Daar ben ik baas in.
http://www.gamyun.net/okeyquote:Op dinsdag 24 april 2012 02:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Is er een goede online multiplayer Okey-site waar je direct kunt spelen zonder iets te hoeven installeren?
Op de Game Cubequote:Op dinsdag 24 april 2012 02:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Op de N64
Met een emulator kan je ook online spelen
Volgende keer CS 1.6 dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat klassieker. Zoals Quake III, Counter Strike 1.6 en Red Alert II.
Ik heb een Xbox360 controller voor de pc dus ik heb er geen last vanquote:Op dinsdag 24 april 2012 02:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Op de Game Cube.
Yeah, ik weet het! Maar met toetsenbord is echt gaar. Alhoewel ik daar ook wel goed in ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |