Noop, toen ik wegging was mijn verlof nog niet goedgekeurd. Maar heb meerdere mails en verslagen waarin duidelijk staat dat ik sinds januari heb aangegeven de hele maand mei verlof zou nemen.quote:Op maandag 23 april 2012 22:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
Verlof is goed gekeurd, dus eigen schuld
ook officieel vroegtijdig aangevragdquote:Op maandag 23 april 2012 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop, toen ik wegging was mijn verlof nog niet goedgekeurd. Maar heb meerdere mails en verslagen waarin duidelijk staat dat ik sinds januari heb aangegeven de hele maand mei verlof zou nemen.
Aangegeven tijdens mijn jaargesprek (waar ik nog steeds geen gecorrigeerd verslag van heb)quote:Op maandag 23 april 2012 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
ook officieel vroegtijdig aangevragd
schiet ook lekker op danquote:Op maandag 23 april 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aangegeven tijdens mijn jaargesprek (waar ik nog steeds geen gecorrigeerd verslag van heb)
Ik heb ooit eens jaren terug aan haar gevraagd om eens voor mijn katten te zorgen, maar moeilijk, moeilijk, gezin en zo. Sindsdien verzorgen mijn buren mijn katten als ik weg ben. Mijn zusjes gaat er altijd prat op dat ze zoveel vrienden en goede buren heeft. Laten die dan nu ook maar eens goede buren en vrienden zijn tochquote:Op maandag 23 april 2012 22:55 schreef superkokje het volgende:
Daar is ze dan mooi op tijd mee 5 dagen van te voren
gelijk heb jequote:Op maandag 23 april 2012 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens jaren terug aan haar gevraagd om eens voor mijn katten te zorgen, maar moeilijk, moeilijk, gezin en zo. Sindsdien verzorgen mijn buren mijn katten als ik weg ben. Mijn zusjes gaat er altijd prat op dat ze zoveel vrienden en goede buren heeft. Laten die dan nu ook maar eens goede buren en vrienden zijn toch
Ik was vanmorgen echt verbijsterd, was om 08:30 op de zaak waar de PL en twee collega's ook al waren (ivm met go-live). Baasje komt binnen gaat uitgebreid de PL feliciteren dat ondanks alle tegenslagen we toch live gaan en loopt zo langs mij heen naar zijn kantoorquote:
heerlijk die collegialiteitquote:Op maandag 23 april 2012 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen echt verbijsterd, was om 08:30 op de zaak waar de PL en twee collega's ook al waren (ivm met go-live). Baasje komt binnen gaat uitgebreid de PL feliciteren dat ondanks alle tegenslagen we toch live gaan en loopt zo langs mij heen naar zijn kantoor
Vorige week lang gesprek met mijn broertje gehad. Zei eigenlijk hetzelfde wat jij ook wel tegen mij gezegd hebt. Zusje belde ook echt gewoon op het verkeerde tijdstip.quote:
quote:
blij dat je zo gemotiveerd bentquote:Op maandag 23 april 2012 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]je voelt de waardering voor je werk en inzet er gewoon van afdruipen
quote:
als je lang genoeg kookt maakt dat niet uit. Aardappel zetmeel geeft een heldere binding, bloem en maizena blindquote:Op maandag 23 april 2012 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, mag ik (ondanks je weekend) even een keuken vraagje stellen?
Warme kersensaus binden met aardappelzetmeel denk ik? en niet met bloem zoals het recept zegt?
Want dan krijgt de saus een bloemige smaak, of maak ik een denkfout?
Ah, ok, recept spreekt van binden aan het einde van het kookproces (pan al van het vuur af) met bloem. Maar ik ben dan bang dat de bloem niet gaar wordt. Ik ga gewoon experimenteren (dat durf ik nu wat beter).quote:Op maandag 23 april 2012 23:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
als je lang genoeg kookt maakt dat niet uit. Aardappel zetmeel geeft een heldere binding, bloem en maizena blind
als het er zo staat zou ik aardappe;lzetmeel of maizena gebruiken, bloem heeft 20 minuten nodig om goed te garen.quote:Op maandag 23 april 2012 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, ok, recept spreekt van binden aan het einde van het kookproces (pan al van het vuur af) met bloem. Maar ik ben dan bang dat de bloem niet gaar wordt. Ik ga gewoon experimenteren (dat durf ik nu wat beter).
Thanks, is weer zo'n recept uit zo'n standaard kookboek. Ik heb al eerder gezegd, die moet ik dus gewoon de deur uit flikkeren. Lees de recepten nu heel anders en zoek naar de foutenquote:Op maandag 23 april 2012 23:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
als het er zo staat zou ik aardappe;lzetmeel of maizena gebruiken, bloem heeft 20 minuten nodig om goed te garen.
ik kom dat soort dingen noit tegen in kookboeken. Moet ik ook zeggen dat ik daar ook niet vaak in kijk. Alleen als ik een idee voor iets moet hebben, maar dan heb ik een hele mooie site gevondenquote:Op maandag 23 april 2012 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Thanks, is weer zo'n recept uit zo'n standaard kookboek. Ik heb al eerder gezegd, die moet ik dus gewoon de deur uit flikkeren. Lees de recepten nu heel anders en zoek naar de fouten
Wil je linkje naar site delen ?quote:Op maandag 23 april 2012 23:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik kom dat soort dingen noit tegen in kookboeken. Moet ik ook zeggen dat ik daar ook niet vaak in kijk. Alleen als ik een idee voor iets moet hebben, maar dan heb ik een hele mooie site gevonden
[url=site]https://www.google.nl/[/url]quote:Op maandag 23 april 2012 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wil je linkje naar site delen ?
Kan ik al die boeken echt eens op het oud papier doen
quote:Op maandag 23 april 2012 23:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
[url=site]https://www.google.nl/[/url]
hij pakte de nieuwe tekst nietquote:Op maandag 23 april 2012 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dan komen eerst de bagger sites naar boven. Maar goed om alleen inspiratie op te doen, zal jij daar best genoeg aan hebben
ik heb diverse sites, als ik iets zoek ter inspiratie en ik kom op een leuke site, dan sla ik hem op. vooral op de zaak doe ik datquote:Op maandag 23 april 2012 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dan komen eerst de bagger sites naar boven. Maar goed om alleen inspiratie op te doen, zal jij daar best genoeg aan hebben
quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten kokje
slaap
lekker van je weekend genieten (en de regen)
Gaat wel lukken, zeker als jij nog eens op een zondag vrij bent om naar een football wedstrijd te gaanquote:
ze hebben gister in overtime verlorenquote:Op maandag 23 april 2012 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaat wel lukken, zeker als jij nog eens op een zondag vrij bent om naar een football wedstrijd te gaan
Ik las hetquote:Op maandag 23 april 2012 23:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
ze hebben gister in overtime verloren
quote:Op maandag 23 april 2012 23:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
ze hebben gister in overtime verloren
Veel plezierquote:
Mix vanquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:16 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
Jij ook? of ben je zeer aktief geweestr vandaag
dan heb je meer gedaan dan ik. ben niet verder gekomen dan boodschappen en strijkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mix van
Lekker tot 10 uur in bed liggen sudderen, toen opgeruimd, huis gepoetst, gewassen, gestreken, cocosijs en kersensaus gemaakt, en lekker met ijs+saus op de bank film gekeken
Is toch niet erg, denk dat het bij jou minder snel vuil wordt dan bij mij met de 2 katten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan heb je meer gedaan dan ik. ben niet verder gekomen dan boodschappen en strijken
wat heb jij opeens haastquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is toch niet erg, denk dat het bij jou minder snel vuil wordt dan bij mij met de 2 katten.
Morgen wil ik ramen lappen, balkon poetsen en als het even wil naar het tuincentrum
Ik zat vandaag gewoon in een prettige poetsflowquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat heb jij opeens haastje hebt nog 6 weken
volgens mij wordt het deze week niet warmer dan 16 graden en regenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zat vandaag gewoon in een prettige poetsflow
En omdat er blijkbaar een paar mooie dagen aankomen zal het wel prettig zijn als het balkonnetje weer gezellig met plantjes vol staat. Lekker buiten eten
Ga ik met een bodywarmer buiten zittenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
volgens mij wordt het deze week niet warmer dan 16 graden
veel plezier danquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga ik met een bodywarmer buiten zitten
Eigenlijk wil ik gewoon de basis van mijn huisje op orde hebben, en met mooie dagen lekker buiten dingen doen, en op slecht weer dagen schilderen en zoquote:
heb je zo'n groot huis om te schilderen danquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon de basis van mijn huisje op orde hebben, en met mooie dagen lekker buiten dingen doen, en op slecht weer dagen schilderen en zo
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb je zo'n groot huis om te schilderen dan
maar ik heb ook geen haast. Als ik het zelf zou doen, ben ik met een week klaarquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik denk dat ik eerder klaar ben met het schilderen van mijn huis dan jij
Echtquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar ik heb ook geen haast. Als ik het zelf zou doen, ben ik met een week klaar
heb nu eenmaal hoge handelingssnelheid, doe op de zaak ook het werk van 1.5quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Echt![]()
Vorig jaar is het mij met moeite gelukt om in een week de gang te doen.
Ik was trouwens hoogst verbaasd vandaag niet ziek, zwak en misselijk te zijn. Ben na dit soort werkweken meestal eerst een paar dagen ziek.
Dat doe ik op mijn werk ook, maar thuis loop ik op halve snelheid, dagen zoals vandaag zijn echt een uitzondering.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb nu eenmaal hoge handelingssnelheid, doe op de zaak ook het werk van 1.5![]()
de week is nog niet voorbij
ik ook tot ik ergens aan begin, dan moet ik doorpakkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat doe ik op mijn werk ook, maar thuis loop ik op halve snelheid, dagen zoals vandaag zijn echt een uitzondering.
daar heb je gelijk in, en ik begin weer te hoesten dus ik hoop niet dat de bronchitus terug komt.
Bij mij wisselt het heel erg. Met de 'normale' huishoudelijke dingen zit ik vaak eerst te hikken, en 3 van de 4 keer doe ik echt 2x langer over dan zou hoeven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook tot ik ergens aan begin, dan moet ik doorpakken
Niet aan toegeven
maar ik wacht ook een paar weken voor ik beginquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij wisselt het heel erg. Met de 'normale' huishoudelijke dingen zit ik vaak eerst te hikken, en 3 van de 4 keer doe ik echt 2x langer over dan zou hoeven.
Gewoon goed in de gaten houden, en als het morgen erger wordt weer even langs ha
dan heb je wat te doenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
Ow heb vandaag ook een nieuw vakantieprojectje gedefiniëerd. Ben begonnen met mijn peper-essay en wil als ik daar duidelijkheid in heb zoveel mogelijk verschillende pepers kopen en daarvan per pepersoort sambal maken
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar ik wacht ook een paar weken voor ik begin
quote:
dat zal wel de reden zijn om het proffesioneel wel goed te doenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
Toch wel grappig eigenlijk, dat je vaak prive precies het tegenovergestelde gedrag vertoond als op het werk. Mijn collega's kunnen niet geloven dat ik thuis een chaoot ben, en dingen gewoon niet doe, terwijl ik op mijn werk heel gestructureerd ben en (bijna) altijd voor een deadline oplever.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En geheid dat ik tijdens het snijden van de pepers een keer in mijn ogen zal wrijven
Ik heb een vriendin die best goed in haar werk schijnt te zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat zal wel de reden zijn om het proffesioneel wel goed te doen
zo ben ik redelijk opgegroeidquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die best goed in haar werk schijnt te zijn.
Ik vind het ongelovelijk dat er mensen zijn waar je het huis ten alle tijden kan binnen lopen en het altijd netjes is en alles er nog zo uitziet zoals het 10 jaar geleden uit de verpakking is gekomen. En mét 2 kinderen nogwel. Zij is zo'n iemand
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo ben ik redelijk opgegroeidVoordat moeders om 7.30 naar de zaak ging was het huis schoon, met stozuiger en al. En wij mochten alles
wij moesten echt wel helpenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Zo was mijn moeder niet
Die liep altijd te zuchten en te steunen bij het huishouden. En dan wilden wij (zusje en ik) helpen dan mocht het niet want 'kinderen horen niet in het huishouden te helpen, want zij moest dat vroeger wel'.
Ik vrees dat het mede daardoor komt dat ik niet automatisch achter mijn kont opruim
Wij mochten dus echt niet. Behalve als moeders met de rode kruis boot weg was. Dan was het gezellig samen met paps afwassen, stofzuigen, wassen en strijkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
wij moesten echt wel helpensowieso de afwas 's avonds
wij moesten alles kunnen. daar heb ik nu profijt van. Bij ons in de familie is dat ook heel gewoonquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wij mochten dus echt niet. Behalve als moeders met de rode kruis boot weg was. Dan was het gezellig samen met paps afwassen, stofzuigen, wassen en strijken
Ik was een jaar of 13 toen ik aan mijn oma vroeg hoe je moest strijken. Ook mijn eerste kooklesjes heb ik van mijn oma gehad. Bakken deed ik al vanaf mijn 6e met mijn vader.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
wij moesten alles kunnen. daar heb ik nu profijt van. Bij ons in de familie is dat ook heel gewoon
zat met moeders kussens en tapijten te knopenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was een jaar of 13 toen ik aan mijn oma vroeg hoe je moest strijken. Ook mijn eerste kooklesjes heb ik van mijn oma gehad. Bakken deed ik al vanaf mijn 6e met mijn vader.
Ik vond het heel ongewoon dat wij niet mee mochten helpen. Heb heel veel mijzelf aangeleerd.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
zat met moeders kussens en tapijten te knopen
heb van pa veel gezien, en kan oom best wat, maar ben niet technischquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik met mijn oma. En van mijn pa heb ik geleerd met gereedschap om te gaan. Maar het is dat ik er zelf bij oma (als vervanger voor ma) en pa zelf om gevraagd heb.
Maar voor de meeste technische klussen vraag ik nog wel vaak broertje om hulp
Is bij mij meestal zo dat ik het wel zou kunnen, maar meestal te snel gefrustreerd raak als het niet direct wil lukken. Maar zoals laatst dat broertje kabels heeft getrokken, dat was mij alleen echt niet geluktquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb van pa veel gezien, en kan oom best wat, maar ben niet technisch
als ik ergens aan begin en het lukt niet, raak ik ook gefrustreerd, maar ga net zolang door totdat het gelukt isquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is bij mij meestal zo dat ik het wel zou kunnen, maar meestal te snel gefrustreerd raak als het niet direct wil lukken. Maar zoals laatst dat broertje kabels heeft getrokken, dat was mij alleen echt niet gelukt
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ik ergens aan begin en het lukt niet, raak ik ook gefrustreerd, maar ga net zolang door totdat het gelukt is
ik kan niemand bellen, behalve professional.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat heb ik wel op mijn werk (zoals afgelopen weekend), maar thuis gooi ik zo'n klus na een uurtje echt aan de kant en bel bijna jankend mijn broertje.
Wil je het telefoonnummer van mijn broertje wel geven hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik kan niemand bellen, behalve professional.
alweerquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wil je het telefoonnummer van mijn broertje wel geven hoor
Ow, maar voor de afvoer die weer aan het verstoppen is bel ik ook de loodgieter
quote:
quote:
dat soort landen zou wel heel bijzonder zijn jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]staat op
Zou best leuk zijn als jij zo'n tripje kon maken (niet noodzakelijk naar Cambodja)
Thailand was wat eten betreft ook echt bijzonder. In het noorden heel veel cantoneese invloeden, in het zuiden heel veel (gedroogde) visgerechten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat soort landen zou wel heel bijzonder zijn ja
thailand zou ook almooi zijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Thailand was wat eten betreft ook echt bijzonder. In het noorden heel veel cantoneese invloeden, in het zuiden heel veel (gedroogde) visgerechten.
't is wel lang varen naar Cambodja hoor
Regel het danquote:
Was gewoon je topografie kennis aan het testenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben niet zo van het vliegen, en de boot duurt te lang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was gewoon je topografie kennis aan het testen![]()
Maar Cyprus of Marokko zijn nog goed te doenik ben het ook niet vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De nietsnut van de groothandel moet je niet meer gebruiken voor zoietsquote:
Jij hebt je 120 minuten lopen ergeren aan rode kaarten en pennalty'squote:
die hebben we nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De nietsnut van de groothandel moet je niet meer gebruiken voor zoiets
Heb je geen andere contacten bij leveranciers, of misschien via je F&B manager (ik neem aan dat jullie die wel hebben).
Ik heb genotenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij hebt je 120 minuten lopen ergeren aan rode kaarten en pennalty's
ja vast. Ze hadsden net zo goed met 9 man op de doellijn kunnengaan staan, hadden ze hetzelfde resultaat gehadquote:
Stukje verdedigen, kan Barca nog wat van lerenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
ja vast. Ze hadsden net zo goed met 9 man op de doellijn kunnengaan staan, hadden ze hetzelfde resultaat gehad
Heb je al een oproep via Linked-in gedaan? Daar heb je genoeg connecties lijkt mij.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
die hebben we nietik ben de food manager
En ik heb eigenlijk heel weinig connecties, dat is het probleem
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je al een oproep via Linked-in gedaan? Daar heb je genoeg connecties lijkt mij.
barca had op de middenlijn moeten blijven, dan had chelsea er uit moeten komen, had Barca meer ruimte gehadquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Stukje verdedigen, kan Barca nog wat van leren
Ergens in juni/juli nog een oproep doen. Voor het najaarquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
barca had op de middenlijn moeten blijven, dan had chelsea er uit moeten komen, had Barca meer ruimte gehad
stukjesquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]heb jij echt voetbal gekeken. Ik dacht dat je een geintje maakte
Heb je koorts of zoquote:
Zouden ze nooit doen.. geloof mequote:Op dinsdag 24 april 2012 22:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
barca had op de middenlijn moeten blijven, dan had chelsea er uit moeten komen, had Barca meer ruimte gehad
Had je ook van je stapel te kijken films een filmpje kunnen pakken. The Gridiron gang ligt geloof ik bovenopquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had je ook van je stapel te kijken films een filmpje kunnen pakken. The Gridiron gang ligt geloof ik bovenop
Ik doe er nog twee denk ik, maar deze doe ik met je meequote:
trustequote:Op dinsdag 24 april 2012 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
trusten kokje, slaap
![]()
Met een klein half uurtje kruip ik lekker tegen je aan
tis maar goed dat je een beetje dovig bent. Je wordt toch niet wakker van mijn gesnurkquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
truste![]()
Als ik je niet meer hoor, slaap lekker
quote:
oh ja dat was ik even vergetenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Natuurlijk, anders had ik wel een #twexit met een #MNVZW gedaan
Wel lekker gewerkt?quote:
veel kantoor werkquote:Op woensdag 25 april 2012 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel lekker gewerkt?
Ik slaap ook nog niet, maar ik ben vanmiddag op de bank in slaap gevallen
quote:
Ik heb de ramen gelapt, maar ben niet aan het balkon begonnen. Wel begonnen met een 'diepte-reiniging' van de keukenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
veel kantoor werkmaar was wel lekker
dat doe ik bijna 5 x per weekquote:Op woensdag 25 april 2012 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]doe mee
[..]
Ik heb de ramen gelapt, maar ben niet aan het balkon begonnen. Wel begonnen met een 'diepte-reiniging' van de keuken
quote:
dat is wel zo verstandig jaquote:Op woensdag 25 april 2012 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar ik krijg er niet voor betaald
Ik moet mijzelf gewoon echt aanleren dat ik oven en zo direct goed schoonmaak als ik die gebruikt heb.
Zit niet in mijn systeem en zoquote:
oven gebruik ik niet zo vaak, en ik heb een volautomaatquote:Op woensdag 25 april 2012 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zit niet in mijn systeem en zo![]()
Maar doe jij dat thuis dan wél als je oven of zo gebruikt hebt, of espressoapparaat direct reinigen?
Ik heb weer flink staan schrobben met metalen schuursponsjes. Geloof dat ik nu de magnetron gemold hebquote:Op woensdag 25 april 2012 22:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
oven gebruik ik niet zo vaak, en ik heb een volautomaat
je moet ook muscle gebruiken, scheelt een hoop schrobbenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb weer flink staan schrobben met metalen schuursponsjes. Geloof dat ik nu de magnetron gemold heb
Stomme is, als ik gedouched heb of in bad geweest ben veeg ik wél altijd direct het douchescherm en het bad schoon. En ook als ik een was uit de machine gehaald heb maak ik meteen het dosseerbakje schoon.
Alleen met de keuken heb ik dat niet
Ahum, zelfs muscle hielp niet meer, denk dat de laatste keer dat ik de oven gereinigd heb was vóór ik ziek werd. Zelfde met de frituurpan. Wat een vetquote:Op woensdag 25 april 2012 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
je moet ook muscle gebruiken, scheelt een hoop schrobben![]()
niet zo slim dus
dan heb ik de oplossingquote:Op woensdag 25 april 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, zelfs muscle hielp niet meer, denk dat de laatste keer dat ik de oven gereinigd heb was vóór ik ziek werd. Zelfde met de frituurpan. Wat een vet
Raw food aanhangster wordenquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
nieuwe kopen, goed voor de economie
eentje met een uitneembare binnenbakquote:Op woensdag 25 april 2012 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Heb vanavond al de lamellen uit de keuken weggegooid, ga de komende maand denk ik de economie genoeg sponseren.
Maar heb jij een tip voor een goede frituur, eentje die makkelijk schoon te houden is
die gooi ik ook om de paar jaar weg, zo vet als spekquote:Op woensdag 25 april 2012 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Heb vanavond al de lamellen uit de keuken weggegooid, ga de komende maand denk ik de economie genoeg sponseren.
Maar heb jij een tip voor een goede frituur, eentje die makkelijk schoon te houden is
Ik heb er nu eentje van princess, ook met uitneembare binnenbak. Bak is ook niet het probleem, mandje is dat altijdquote:Op woensdag 25 april 2012 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
eentje met een uitneembare binnenbak
deze bv
persoonlijk vind ik die open friteuses niet voldoende power hebbenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb er nu eentje van princess, ook met uitneembare binnenbak. Bak is ook niet het probleem, mandje is dat altijd![]()
De princess is ook open van boven tijdens het frituren, en het klinkt gek, maar ik geloof echt dat ik daarmee betere resultaten krijg dan met een gesloten bak.
En geen pakje in huis?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:38 schreef superkokje het volgende:
heb mijn sigaretten in de auto laten liggen
Tja, hangt ervanaf hoe laat je van plan bent te gaan slapen of het voldoende is. Anders toch maar even naar de auto lopenquote:
weet je hoe ver dat isquote:Op woensdag 25 april 2012 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, hangt ervanaf hoe laat je van plan bent te gaan slapen of het voldoende is. Anders toch maar even naar de auto lopen
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet je hoe ver dat is![]()
dan maar vroeg naar bed
zoiets zal het zijn ja. Maar ik ben niet verslaafd, dus toch maar nietquote:Op woensdag 25 april 2012 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Nee, flat uit, galerij af, lift naar beneden nemen, parkeerterein oversteken en je kan volgens mij binnen 5 minuten terug zijn
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
zoiets zal het zijn ja. Maar ik ben niet verslaafd, dus toch maar niet
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:38 schreef superkokje het volgende:
heb mijn sigaretten in de auto laten liggen
OK, dus ik moet primair letten op vermogen, en uitneembare bakquote:Op woensdag 25 april 2012 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik die open friteuses niet voldoende power hebben
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb er vandaag pas 4 gehad, dus valt best mee
dat zou ik wel doen ja. En zo min mogelijk hoekjes en gaatjes waar vet tussen kan gaan zittenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, dus ik moet primair letten op vermogen, en uitneembare bak
dat doe ik op mijn vrije dagen ook helaasquote:Op woensdag 25 april 2012 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat is inderdaad heel erg netjes. Ik heb er wel iets meer gerookt
Huidige was al een stuk beter schoon te houden dan de vorige (met vaste bak). Maar mandje en element zijn best een probleem met deze. Ik weet nu waar ik op moet letten. En als ik echt mijzelf goed gedisciplineerd aanleer direct na frituren het mandje schoon te maken moet dat ook wel goed komenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat zou ik wel doen ja. En zo min mogelijk hoekjes en gaatjes waar vet tussen kan gaan zitten
dat helpt een stuk ja, maar je houd het niet helemaal tegenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huidige was al een stuk beter schoon te houden dan de vorige (met vaste bak). Maar mandje en element zijn best een probleem met deze. Ik weet nu waar ik op moet letten. En als ik echt mijzelf goed gedisciplineerd aanleer direct na frituren het mandje schoon te maken moet dat ook wel goed komen
Nu mag het nog, dit zijn mijn 'overloop' dagen. 2 mei wil ik weer stoppenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat doe ik op mijn vrije dagen ook helaas
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu mag het nog, dit zijn mijn 'overloop' dagen. 2 mei wil ik weer stoppen
Of ik moet gewoon de stokoude frituurpan uit begin jaren '70 die ik nu alleen maar voor de oliebollen en appelflappen gebruik weer gaan gebruiken. Zit al 30 jaar geen mandje meer bij, maar gewoon lekker met schuimspaan eruit scheppenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat helpt een stuk ja, maar je houd het niet helemaal tegen
quote:
zijn de beste, worden bij mij alleen altijd e heetquote:Op woensdag 25 april 2012 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Of ik moet gewoon de stokoude frituurpan uit begin jaren '70 die ik nu alleen maar voor de oliebollen en appelflappen gebruik weer gaan gebruiken. Zit al 30 jaar geen mandje meer bij, maar gewoon lekker met schuimspaan eruit scheppen
Heb de temperatuur nooit gemeten, heeft 150 - 200 graden verdeling. Voor de oliebollen zet ik die gewoon altijd op 180. Gaat wel goed eigenlijkquote:Op woensdag 25 april 2012 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
zijn de beste, worden bij mij alleen altijd e heet
ik heb een andere in bgedachte, een zwarte met een inhangmandje die je op het gas moet zettenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb de temperatuur nooit gemeten, heeft 150 - 200 graden verdeling. Voor de oliebollen zet ik die gewoon altijd op 180. Gaat wel goed eigenlijk
Klinkt een beetje gek nostaligisch, maar ik wil over 30 jaar (als ik dat nog mee mag maken) nog steeds oliebollen in bakken
Dit was, voorzover ik weet een van de eerste elektrische frituurpannen. Kan nog herinneren dat ik die met pa en ma midden jaren '70 bij blokker ging kopen. Is een ronde pan, gaat 2,5 liter olie/vet in. Zat een mandje in, maar die is al jaren weg. Eerste bitterballen met paps in gebakken. Toen het mandje overleden was uitsluitend gebruikt voor oliebollenen appelflappen. Zal er eens een foto van makenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb een andere in bgedachte, een zwarte met een inhangmandje die je op het gas moet zetten
quote:
Maar dat is toch dan een kwestie van het vuur niet te hoog zetten? Is toch vergelijkbaar als frituren in een wok?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb een andere in bgedachte, een zwarte met een inhangmandje die je op het gas moet zetten
doe ik ook nietquote:Op woensdag 25 april 2012 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar dat is toch dan een kwestie van het vuur niet te hoog zetten? Is toch vergelijkbaar als frituren in een wok?
Ik ben echt af en toe heel erg dom. Realiseerde mij pas een paar weken terug dat je groenten/garnalen in tempura net zo makkelijk in de vetpan kunt frituren als in een wokquote:
tuurlijk kan dat, zou alleen wel olie gebruiken ipv frituurvet. is lekkerderquote:Op woensdag 25 april 2012 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben echt af en toe heel erg dom. Realiseerde mij pas een paar weken terug dat je groenten/garnalen in tempura net zo makkelijk in de vetpan kunt frituren als in een wok
Gebruik standaard zonnebloem olie. Behalve als ik frietjes voorbak, dat doe ik in de oliebollen pan in vet, maar bak ik af in de gewone frituur panquote:Op woensdag 25 april 2012 23:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat, zou alleen wel olie gebruiken ipv frituurvet. is lekkerder
zeker, en ik wordt ook geroepenquote:Op woensdag 25 april 2012 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
Mijn peukje is op, dus de jouw ook wel denk ik
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeker, en ik wordt ook geroepen![]()
ik ben er dus weg van![]()
truste muis
Huh, hoezo ?quote:
Avond kokje, lekker gewerkt?quote:
twitter:DisneyPixar twitterde op donderdag 26-04-2012 om 19:05:42Colts, Giants, Eagles, or Bears? Watch the kilt-wearing characters of #Brave take on the #NFLDraft. http://t.co/nwNvhasl reageer retweet
Ik een dag voor, heb steeds het idee dat het al vrijdag isquote:
is idd humorquote:Op donderdag 26 april 2012 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Avond kokje, lekker gewerkt?
NFL Draft is begonnen![]()
Moest wel lachen om het begin van deze video uit een Disney/Pixar twittertwitter:DisneyPixar twitterde op donderdag 26-04-2012 om 19:05:42Colts, Giants, Eagles, or Bears? Watch the kilt-wearing characters of #Brave take on the #NFLDraft. http://t.co/nwNvhasl reageer retweet
gelukkig niet, anders was mijn weekend voorbijquote:Op donderdag 26 april 2012 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik een dag voor, heb steeds het idee dat het al vrijdag is
Oh, nee dat zou ik niet willenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
gelukkig niet, anders was mijn weekend voorbij
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, nee dat zou ik niet willen
En daarna zeker weer drie dagen werken?
Oh, vandaag toch de vetpan goed schoongekregen met cillit bang (of zo iets).
Maar 1 mei dan toch wel vrij?quote:
Je weet het niet zeker?quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je weet het niet zeker?
Laat de prutser van een planner je weer in onzekerheid?
Zijn alleen maar politici, ambtenaren en trendvolgers die dan verplicht niet werkenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]heb het niet in mijn hoofd zitten. En daarbij komt, het is wel de dag van de arbeid
ben ik blij dat ik een gewone jongen benquote:Op donderdag 26 april 2012 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zijn alleen maar politici, ambtenaren en trendvolgers die dan verplicht niet werken
Ik maar een gewoon meisje.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik een gewone jongen ben
heb geen idee, val er net middeninquote:Op donderdag 26 april 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik maar een gewoon meisje.
Maar er zitten echt wel een paar punten in het accoord die ik niet begrijp
Accoordquote:Op donderdag 26 april 2012 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb geen idee, val er net middenin
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:32 schreef superkokje het volgende:
gelukkig gaat de accijns op roken om hoog
iedereen stoppen, dan kan er tenminste nog meer bezuinigt wordenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Gelukkig ga ik op 2 mei weer stoppen met roken
Zal dan ook wel moeten, want dan lopen ze alle accijns mis. En als nu iedereen ook nog stopt met het consumeren van alcohol nog meerquote:Op donderdag 26 april 2012 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
iedereen stoppen, dan kan er tenminste nog meer bezuinigt worden
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal dan ook wel moeten, want dan lopen ze alle accijns mis. En als nu iedereen ook nog stopt met het consumeren van alcohol nog meer
Dan wordt de gemiddelde leeftijd hoger, kan de AOW-leeftijd naar 75
Tja, en dat is nu weer onzin, Rick Santorum weet toch allang waar die zorg uit bestaatquote:Op donderdag 26 april 2012 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
gelukkig gaan de bezuinigingen op palitatieve zorg niet door. die hebben we dan hard nodig
oh ja, heb mijn armbandje stiekem afgedaanquote:Op donderdag 26 april 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, en dat is nu weer onzin, Rick Santorum weet toch allang waar die zorg uit bestaat
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
oh ja, heb mijn armbandje stiekem afgedaan
daar zijn kettingen voorquote:Op donderdag 26 april 2012 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
Trouwens alsof hulpverleners op zoek gaan naar een 'niet reanimeer' verklaring als ze opgeroepen worden.
Echt? En wordt daar dan ook door hulpverleners op gecontroleerd?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar zijn kettingen voorOom van me heeft er een om zijn nek hangen
als ze gaan reanimeren zien ze hem hangen, dan doen ze als het goed is niks. Krijgt zo'n ding niet zomaar, moet je wel aanvragen bij je arts (cardioloog) en in een bepaalde gezondheidstoestand zijn. Nadeel is wel, als een leek is begonnen gaat de pro wel doorquote:Op donderdag 26 april 2012 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Echt? En wordt daar dan ook door hulpverleners op gecontroleerd?
Oh, dat is natuurlijk zo, ik was niet zo bij kennis toen. Zou misschien voor mijn moeder wel een optie zijn. Goed punt om eens met haar HA te overleggen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ze gaan reanimeren zien ze hem hangen, dan doen ze als het goed is niks. Krijgt zo'n ding niet zomaar, moet je wel aanvragen bij je arts (cardioloog) en in een bepaalde gezondheidstoestand zijn. Nadeel is wel, als een leek is begonnen gaat de pro wel door
is nog makkelijker dan ik dachtquote:Op donderdag 26 april 2012 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dat is natuurlijk zo, ik was niet zo bij kennis toen. Zou misschien voor mijn moeder wel een optie zijn. Goed punt om eens met haar HA te overleggen.
Thanks, ik ben lid van de hartstichting toch heb ik dit niet eerder gelezenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
is nog makkelijker dan ik dacht
info
graag gedaanquote:Op donderdag 26 april 2012 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Thanks, ik ben lid van de hartstichting toch heb ik dit niet eerder gelezen![]()
Is goed om eens met moeders te overleggen.
daar zie ik al 6 jaar tegen opquote:Op donderdag 26 april 2012 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, maar ik ben vandaag wel weer goed bezig geweest
Verder met de keukenpoets en begonnen met de badkamer (maar eigenlijk doe ik dat alleen maar omdat ik er tegenop zie om de vloer in mijn hele woning eruit te trekken)
quote:
Ik denk ik ookquote:
Ik doe er ook nog eentjequote:Op donderdag 26 april 2012 23:17 schreef superkokje het volgende:
ik doe er nog een, en dan is het bedtijd
lekker gaan slapen zo danquote:Op donderdag 26 april 2012 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik doe er ook nog eentje
Ben best wel een beetje moe vandaag
quote:
Teveel muizenissen in mijn kopquote:Op donderdag 26 april 2012 23:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
vast wel. Niet over nadenken, gewoon doen
Help mij dan te leren los te latenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
soms moet je dingen los laten, is beter voor jezelf
truste muisquote:Op donderdag 26 april 2012 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
trusten kokje, mijn peukje is op dus de jouwe ook
Drassss, jij was er vroeg bij vanochtendquote:
Ik dacht, does gekquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Drassss, jij was er vroeg bij vanochtend
Dat blijktquote:
Ik was nog online hoor, maar had dit draadje al afgesloten. Voortaan gewoon een dmetje sturen, ben ik zo weer terugquote:
Och, ik was toch compleet aan gort. 10 minuten later sliep ik alquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was nog online hoor, maar had dit draadje al afgesloten. Voortaan gewoon een dmetje sturen, ben ik zo weer terug
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Och, ik was toch compleet aan gort. 10 minuten later sliep ik al
k geloof de voorspellingen niet meerquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:14 schreef Drassss het volgende:
[..]tot een uurtje of 11/12 dus dat valt allemaal wel mee. Toch slecht weer
Wedden voor een etentje in die Thaise toko dat jij morgen veel regen krijgt?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
k geloof de voorspellingen niet meer
Afgelopen dinsdag is het hier de hele dag droog geweest
Morgenochtend een beetje misschien. Maar dit soort beelden zag ik maandagavond ook en toen zijn de buien veel oosterlijker gebleven.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wedden voor een etentje in die Thaise toko dat jij morgen veel regen krijgt?![]()
Ik denk dat nu vooral het westen veel regen gaat krijgen. Misschien net iets te zuidelijk voor Amsterdam, maar omgeving Rotterdam kan best natte voeten krijgenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Morgenochtend een beetje misschien. Maar dit soort beelden zag ik maandagavond ook en toen zijn de buien veel oosterlijker gebleven.
Mooi zo, ik was niet van plan naar Rotterdam te gaanquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik denk dat nu vooral het westen veel regen gaat krijgen. Misschien net iets te zuidelijk voor Amsterdam, maar omgeving Rotterdam kan best natte voeten krijgen
Moet ook niemand willenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi zo, ik was niet van plan naar Rotterdam te gaan
De arme rotterdammers hebben weinig keuze hè (behalve verhuizen dan, maar ik vind het prima als ze daar blijven)quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De arme rotterdammers hebben weinig keuze hè (behalve verhuizen dan, maar ik vind het prima als ze daar blijven)
Zal ik dan maar braaf in Amsterdam blijvenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:27 schreef Drassss het volgende:
[..]Ochja als ik in het skonne Brabant blijf kan er ook weinig gebeuren.
Does gekquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal ik dan maar braaf in Amsterdam blijven
quote:
quote:
Die zijn wel irritant, ja. Maar ik vond het zalig om in de binnenstad te werken. Mis dat echt wel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:31 schreef Drassss het volgende:
[..]Ik vind dat stadsleven in Amsterdam wel oke, maar eenmaal in de binnenstad met al die toeristen vind ik het helemaal niks.
Lijkt me ook helemaal niet verkeerdquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die zijn wel irritant, ja. Maar ik vond het zalig om in de binnenstad te werken. Mis dat echt wel.
Ja, Tuscaloosaquote:
Mooier gaan we ze niet krijgen denk ik.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, Tuscaloosa![]()
Wel een mooi beestje
Seizoen is nog maar amper begonnen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mooier gaan we ze niet krijgen denk ik.
Ja oke, maar ik bedoel qua beeldenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Seizoen is nog maar amper begonnen.
quote:Storms along the leading edge of an unstable air mass have produced hail as large as quarters across southwestern Missouri so far today. A line of storms continues to progress north and eastward across Missouri with the threat of brief hail. However, the greatest threat for severe storms will be after 1:00 p.m. CST across an area that spans Dodge City and Wichita, Kan.
quote:
Ow, Dodge City en Wichita, kan leuk wordenquote:
Woei!quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..], maar ik blijf stiekem wel hopen
[..]
Ow, Dodge City en Wichita, kan leuk worden
Zie nu pas dat Fruts het 'extreem weer' uit de TT gehaald, is nu dus een officieel tornado topic
Maar mooie hagelballen mogen we daar toch wel blijven postenquote:
Tuurlijk, ik wil af en toe ook gewoon kunnen trefballen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar mooie hagelballen mogen we daar toch wel blijven posten
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik wil af en toe ook gewoon kunnen trefballen.
Vrees dat het langer gaat duren... Na middernacht pas.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Wat denk je, nog anderhalf uur voor de eerste warnings komen?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vrees dat het langer gaat duren... Na middernacht pas.
Even gekeken, banen genoeg op mijn vakgebiedquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:00 schreef Drassss het volgende:
[..]Gewoon een baantjes in Oklahoma in de maanden april/mei/juni
quote:Hail Mary full of grace.. smack the bitch in the face;
take her Gucci bag and the North Face
off her back, jab her if she act
funny with the money oh you got me mistaken honey
Kan je een assistent gebruiken?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Even gekeken, banen genoeg op mijn vakgebied
Ben alleen bang dat werkvisum wel eens lastig kan worden
Tuurlijk altijd, mits onbezoldigdquote:
Dat ligt eraan. Ben je een beetje bijbelvast?quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Ben je een beetje bijbelvast?
Ten zuiden van Witchita?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:09 schreef Drassss het volgende:
Hmmz lijkt wel of er een lijntje aan het ontstaan is
Ik zoek namelijk een goede boekensteun voor mijn bijbelquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zoek namelijk een goede boekensteun voor mijn bijbel
OK, die lijnquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk west van Witchita. Noord naar zuid..
Gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk dat Drassss het wel eens zou kunnen begeven onder zoveel woorden
Das niet zo erg zolang er nog garantie op zitquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk dat Drassss het wel eens zou kunnen begeven onder zoveel woorden
Zit geen garantie op een 2e handjesquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das niet zo erg zolang er nog garantie op zit
Pas op hequote:Op vrijdag 27 april 2012 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zit geen garantie op een 2e handjes
quote:
Tja, we wachten af. Maar het duurt nog wel ff. Gemiddeld na de tornado watch nog zeker 2/3u wachten...quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en nog een flink aantal counties, is zo'n beetje half Kansas
Ik had het over de bijbel zelf, niet over de steunquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zit geen garantie op een 2e handjes
Ik mag er toch vanuit gaan dat jij een eerste druk van de Statenbijbel hebtquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had het over de bijbel zelf, niet over de steun
Half flesje mag wel van mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |