Noop, toen ik wegging was mijn verlof nog niet goedgekeurd. Maar heb meerdere mails en verslagen waarin duidelijk staat dat ik sinds januari heb aangegeven de hele maand mei verlof zou nemen.quote:Op maandag 23 april 2012 22:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
Verlof is goed gekeurd, dus eigen schuld
ook officieel vroegtijdig aangevragdquote:Op maandag 23 april 2012 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop, toen ik wegging was mijn verlof nog niet goedgekeurd. Maar heb meerdere mails en verslagen waarin duidelijk staat dat ik sinds januari heb aangegeven de hele maand mei verlof zou nemen.
Aangegeven tijdens mijn jaargesprek (waar ik nog steeds geen gecorrigeerd verslag van heb)quote:Op maandag 23 april 2012 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
ook officieel vroegtijdig aangevragd
schiet ook lekker op danquote:Op maandag 23 april 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aangegeven tijdens mijn jaargesprek (waar ik nog steeds geen gecorrigeerd verslag van heb)
Ik heb ooit eens jaren terug aan haar gevraagd om eens voor mijn katten te zorgen, maar moeilijk, moeilijk, gezin en zo. Sindsdien verzorgen mijn buren mijn katten als ik weg ben. Mijn zusjes gaat er altijd prat op dat ze zoveel vrienden en goede buren heeft. Laten die dan nu ook maar eens goede buren en vrienden zijn tochquote:Op maandag 23 april 2012 22:55 schreef superkokje het volgende:
Daar is ze dan mooi op tijd mee 5 dagen van te voren
gelijk heb jequote:Op maandag 23 april 2012 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens jaren terug aan haar gevraagd om eens voor mijn katten te zorgen, maar moeilijk, moeilijk, gezin en zo. Sindsdien verzorgen mijn buren mijn katten als ik weg ben. Mijn zusjes gaat er altijd prat op dat ze zoveel vrienden en goede buren heeft. Laten die dan nu ook maar eens goede buren en vrienden zijn toch
Ik was vanmorgen echt verbijsterd, was om 08:30 op de zaak waar de PL en twee collega's ook al waren (ivm met go-live). Baasje komt binnen gaat uitgebreid de PL feliciteren dat ondanks alle tegenslagen we toch live gaan en loopt zo langs mij heen naar zijn kantoorquote:
heerlijk die collegialiteitquote:Op maandag 23 april 2012 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen echt verbijsterd, was om 08:30 op de zaak waar de PL en twee collega's ook al waren (ivm met go-live). Baasje komt binnen gaat uitgebreid de PL feliciteren dat ondanks alle tegenslagen we toch live gaan en loopt zo langs mij heen naar zijn kantoor
Vorige week lang gesprek met mijn broertje gehad. Zei eigenlijk hetzelfde wat jij ook wel tegen mij gezegd hebt. Zusje belde ook echt gewoon op het verkeerde tijdstip.quote:
quote:
blij dat je zo gemotiveerd bentquote:Op maandag 23 april 2012 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]je voelt de waardering voor je werk en inzet er gewoon van afdruipen
quote:
als je lang genoeg kookt maakt dat niet uit. Aardappel zetmeel geeft een heldere binding, bloem en maizena blindquote:Op maandag 23 april 2012 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, mag ik (ondanks je weekend) even een keuken vraagje stellen?
Warme kersensaus binden met aardappelzetmeel denk ik? en niet met bloem zoals het recept zegt?
Want dan krijgt de saus een bloemige smaak, of maak ik een denkfout?
Ah, ok, recept spreekt van binden aan het einde van het kookproces (pan al van het vuur af) met bloem. Maar ik ben dan bang dat de bloem niet gaar wordt. Ik ga gewoon experimenteren (dat durf ik nu wat beter).quote:Op maandag 23 april 2012 23:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
als je lang genoeg kookt maakt dat niet uit. Aardappel zetmeel geeft een heldere binding, bloem en maizena blind
als het er zo staat zou ik aardappe;lzetmeel of maizena gebruiken, bloem heeft 20 minuten nodig om goed te garen.quote:Op maandag 23 april 2012 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, ok, recept spreekt van binden aan het einde van het kookproces (pan al van het vuur af) met bloem. Maar ik ben dan bang dat de bloem niet gaar wordt. Ik ga gewoon experimenteren (dat durf ik nu wat beter).
Thanks, is weer zo'n recept uit zo'n standaard kookboek. Ik heb al eerder gezegd, die moet ik dus gewoon de deur uit flikkeren. Lees de recepten nu heel anders en zoek naar de foutenquote:Op maandag 23 april 2012 23:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
als het er zo staat zou ik aardappe;lzetmeel of maizena gebruiken, bloem heeft 20 minuten nodig om goed te garen.
ik kom dat soort dingen noit tegen in kookboeken. Moet ik ook zeggen dat ik daar ook niet vaak in kijk. Alleen als ik een idee voor iets moet hebben, maar dan heb ik een hele mooie site gevondenquote:Op maandag 23 april 2012 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Thanks, is weer zo'n recept uit zo'n standaard kookboek. Ik heb al eerder gezegd, die moet ik dus gewoon de deur uit flikkeren. Lees de recepten nu heel anders en zoek naar de fouten
Wil je linkje naar site delen ?quote:Op maandag 23 april 2012 23:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik kom dat soort dingen noit tegen in kookboeken. Moet ik ook zeggen dat ik daar ook niet vaak in kijk. Alleen als ik een idee voor iets moet hebben, maar dan heb ik een hele mooie site gevonden
[url=site]https://www.google.nl/[/url]quote:Op maandag 23 april 2012 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wil je linkje naar site delen ?
Kan ik al die boeken echt eens op het oud papier doen
quote:Op maandag 23 april 2012 23:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
[url=site]https://www.google.nl/[/url]
hij pakte de nieuwe tekst nietquote:Op maandag 23 april 2012 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dan komen eerst de bagger sites naar boven. Maar goed om alleen inspiratie op te doen, zal jij daar best genoeg aan hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |