Het idee dat je wat aan jezelf moet veranderen is een afknapper. JIJ bent perfect PRECIES zoals jij bent. Ga uit van je unieke persoonlijkheid. JIJ bent een topproduct, jij bent van klasse en vol schoonheid. JIJ!quote:Op maandag 23 april 2012 21:44 schreef sawadie het volgende:
Even volgen, weet ik wat ik moet veranderen aan mezelf :p
Afknapper: mannen die onterecht denken dat ze een top product zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 21:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Het idee dat je wat aan jezelf moet veranderen is een afknapper. JIJ bent perfect PRECIES zoals jij bent. Ga uit van je unieke persoonlijkheid. JIJ bent een topproduct, jij bent van klasse en vol schoonheid. JIJ!
En alleen fout?quote:Op maandag 23 april 2012 21:54 schreef rozecroc het volgende:
Als hij fout en crimineel is, lijkt mij echt een afknapper voor de meeste vrouwen.
Zow heej, jij hebt lange tenen vandaag!quote:
Nee hoor, ik wil het graag een beetje netjes houden.quote:Op maandag 23 april 2012 21:56 schreef Nies het volgende:
[..]
Zow heej, jij hebt lange tenen vandaag!
OT; met basisschool gramatica nog moeite hebben, taai ik direct af.
Als in; je eigen grapjes zijn wél leuk en die van een ander niet?quote:Op maandag 23 april 2012 21:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil het graag een beetje netjes houden.
Opgeruimd.quote:Op maandag 23 april 2012 21:58 schreef Nies het volgende:
[..]
Als in; je eigen grapjes zijn wél leuk en die van een ander niet?
Ook bijzonder onaantrekkelijk.
Een vent met een poetsmanie is ook een afknapper.quote:
Kan mij goed voorstellen dat je daar op afknapt. Alsof je alles op de minuut kan plannen...quote:Op Qua gedrag: mannen die verwachten dat het eten stipt om 18.00 uur op tafel staat....
Doorlopen.quote:Op maandag 23 april 2012 22:08 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Kan mij goed voorstellen dat je daar op afknapt. Alsof je alles op de minuut kan plannen...
Ik zou je 10 min extra geven, maar daarna zou ik toch wat ongeduldig worden.
Kaaak.quote:Op maandag 23 april 2012 22:38 schreef Angel-Joy het volgende:
-Mannen die onzeker zijn
-Niet goed verzorgd
-Té domme grapjes maken, vooral discriminerend grapjes
-Mannen die zeiken als een wijf
-Mannen die te lui zijn
Zelfs Ted Bundy kreeg liefdesbrieven en huwelijksaanzoeken in de gevangenis.quote:Op maandag 23 april 2012 21:54 schreef rozecroc het volgende:
Als hij fout en crimineel is, lijkt mij echt een afknapper voor de meeste vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |