Omdat ze 15 is, denk ik.quote:Op maandag 23 april 2012 21:05 schreef Nies het volgende:
Dit is je tweede topic in een uur tijd.
Waarom maak je je er in hemelsnaam zo druk om wat anderen van je denken?
Je weet zelf toch hoe het zit?
quote:Op maandag 23 april 2012 20:52 schreef Kandijfijn het volgende:
Je typt in ieder geval alsof je 12 bent.
Nou eigenlijk niet?quote:Op maandag 23 april 2012 20:52 schreef Kandijfijn het volgende:
Je typt in ieder geval alsof je 12 bent.
Sorry hoor.quote:Op maandag 23 april 2012 21:05 schreef Nies het volgende:
Eigenlijk wel, geen alinea's, logische opbouw, witregels en naar elke zin opnieuw op enter rammen.Tegen de tijd dat je 15 bent zal je jezelf toch echt eens wat minder van je omgeving moeten gaan aantrekken.quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 21:05 schreef Nies het volgende:
Ja lekker fijn ik vind mensen zoals jou erger als mensen die slecht typen, je kan niet eens goed inhoudelijk reagerenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:43 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, geen alinea's, logische opbouw, witregels en naar elke zin opnieuw op enter rammen.Tegen de tijd dat je 15 bent zal je jezelf toch echt eens wat minder van je omgeving moeten gaan aantrekken.
Misschien hebben mensen, door je acties, een bepaald verwachtingspatroon. Dus zij denken dat jij veel kan hebben dus zij handelen daar ook naar..quote:Op maandag 23 april 2012 20:48 schreef jojojo-97 het volgende:
Ik ben een meisje van 15.
En ik heb er eigenlijk altijd ouder uitgezien dan ik ben sinds de pubertijd. Het begint wel steeds meer bij te trekken gelukkig. Ofja gelukkig? Er zitten voordelen en nadelen aan.
Maar mijn probleem is nu, dat mensen vaak denken dat ik alles op een rijtje heb en alles voor elkaar heb. Daardoor worden mensen soms vervelend omdat ze denken dat ik mezelf heel goed vind.
Ik vind het heel erg lastig. Want zo wil ik niet overkomen.
Zelfverzekerd over komen vind ik prima.
Maar ik wil niet dat mensen gaan denken dat ik het wel erg hoog van mezelf heb.
Ik ben namenlijk helemaal niet zo zeker van mezelf.
Ik ben zelfs op sommige momenten erg onzeker over bepaalde dingen.
En dat is normaal, zeker voor mijn leeftijd.
Het is wel zo, dat hierdoor ook veel mensen tegen me opkijken. Maar daardoor durven ze ook niet meer op mij af te stappen.
Maar het negatieve heb ik dus ook beschreven.
Waarom denken mensen dat ik alles helemaal voor elkaar heb bij de eerste indruk? Waaraan kan dat liggen?
Alvast bedankt
Ik ben blij dat jij zo perfect bent en was op die leeftijd. Succes daar verder mee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:43 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, geen alinea's, logische opbouw, witregels en naar elke zin opnieuw op enter rammen.Tegen de tijd dat je 15 bent zal je jezelf toch echt eens wat minder van je omgeving moeten gaan aantrekken.
Juist, waar baseer je dit dan op?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:47 schreef Waaghals het volgende:
bah wat een misselijkmakende arrogante op zeg
Ben je nu gekwetst ofzo? Ik bracht het toch tamelijk subtielquote:Op woensdag 25 april 2012 18:08 schreef jojojo-97 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij zo perfect bent en was op die leeftijd. Succes daar verder mee.
Dat is je probleem. No worries, gaat vanzelf over. Geef het nog een jaar of 6.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |