KLB? Daar ben ik nog nooit geweest.quote:Op maandag 23 april 2012 20:49 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik kom nooit in UVT en KLB, hoe moet ik hem dan kennen?
Wie ben jij dan? Lurker in VBL en UVT? Stiekem een junkie zeker?quote:Op maandag 23 april 2012 20:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon, van FOK!. En gewoon meelezen in fora, vooral VBL, altijd lol.
VLB bedoel ik.quote:Op maandag 23 april 2012 20:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
KLB? Daar ben ik nog nooit geweest.
vblquote:
Ook niet benieuwd naar allerlei drugs? Je vindt mij in elk topic van UVT zowat. Je moet eens XTC proberen man.quote:
Lurker in VBL alleen, in UVT heb ik echt geen reet te zoeken.quote:Op maandag 23 april 2012 20:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wie ben jij dan? Lurker in VBL en UVT? Stiekem een junkie zeker?
KLB is wel iets voor jouquote:Op maandag 23 april 2012 20:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
KLB? Daar ben ik nog nooit geweest.
[..]
Waarom? Daar zitten echt alleen rasautisten die proberen grappig te zijn (a la Ritmo) volgens mij.quote:
Omdat? Gezellig subforum hoor, lekker aan de drugs, wat wil je nog meerquote:Op maandag 23 april 2012 20:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lurker in VBL alleen, in UVT heb ik echt geen reet te zoeken.
Genoeg ervaring met Ritalin voor het leven, sindsdien heb ik het niet meer zo op beïnvloedende middelen.quote:Op maandag 23 april 2012 20:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ook niet benieuwd naar allerlei drugs? Je vindt mij in elk topic van UVT zowat. Je moet eens XTC proberen man.
Ritmo.quote:Op maandag 23 april 2012 20:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom? Daar zitten echt alleen rasautisten die proberen grappig te zijn (a la Ritmo) volgens mij.
Lekker klagen over het gebrek aan 2e ring bij Ado,quote:Op maandag 23 april 2012 20:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom? Daar zitten echt alleen rasautisten die proberen grappig te zijn (a la Ritmo) volgens mij.
Ik heb niets met drugs, enkel met drank, de experimentele fase ben ik voorbij, ik ben een oude zak geworden.quote:Op maandag 23 april 2012 20:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Omdat? Gezellig subforum hoor, lekker aan de drugs, wat wil je nog meer? Waar lurk je in VBL.
Heb ook zo'n gevoel dat als ik daar eenmaal ga posten, ik ook doorsla in postgedrag. Zo gaat het prima, zo af en toe opduiken in VBL en regelmatig meeposten in UVT. Heb ook nog een leven, weetje.quote:Op maandag 23 april 2012 20:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lekker klagen over het gebrek aan 2e ring bij Ado,
Verder heb je wel gelijk.,
Ritmo, crane of whatever heeft allang weer een ander account joh.quote:Op maandag 23 april 2012 20:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Niet haten op Ritmo, die gast is nu weg
(Al heb ik dat hele gebeuren gemist)
Lurken is saai, post gewoon mee.quote:Op maandag 23 april 2012 20:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb niets met drugs, enkel met drank, de experimentele fase ben ik voorbij, ik ben een oude zak geworden.
Ik lurk in het Ajax-topic nog wel eens, zodat ik kan volgen waar die steven het allemaal over heeft, verder niet in reeksen. Sommige live-topics zijn ook nog wel de moeite.
Oh, weet ik veel :'|quote:Op maandag 23 april 2012 20:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb ook zo'n gevoel dat als ik daar eenmaal ga posten, ik ook doorsla in postgedrag. Zo gaat het prima, zo af en toe opduiken in VBL en regelmatig meeposten in UVT. Heb ook nog een leven, weetje.
[..]
Ritmo, crane of whatever heeft allang weer een ander account joh.
[..]
Lurken is saai, post gewoon mee.
Eindelijk.quote:Op maandag 23 april 2012 20:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Niet haten op Ritmo, die gast is nu weg
(Al heb ik dat hele gebeuren gemist)
Ik zal eens een poging wagen in een topic, over een tijdje, als ik zin heb. En tijd. Sommige posts smeken om een reactie.quote:
Daarom, niet nadenken, gewoon tikken met die worstenvingertjes van je en op enter drukken.quote:Op maandag 23 april 2012 20:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zal eens een poging wagen in een topic, over een tijdje, als ik zin heb. En tijd. Sommige posts smeken om een reactie.
quote:Op maandag 23 april 2012 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doe de aanwezigheid van De_Kromme nou eenmaal met je
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |