Inderdaadquote:Op maandag 23 april 2012 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
TT had moeten zijn , "fitness of niet, De_kromme pakt je"
quote:Op maandag 23 april 2012 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
TT had moeten zijn , "fitness of niet, De_kromme pakt je"
Mobiel en andere fora herinner mij altijd aan hoe ziekelijk chill fok! is. Die auto refresh shit is genius.quote:
Bandjes kijkenquote:Op maandag 23 april 2012 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Kromme wat draaien ze toch standaard kut muziek in de Supermarkt. Dat moest ik ff kwijt.
Okequote:Op maandag 23 april 2012 20:27 schreef Helpmefok het volgende:
De dag dat De_Kromme een naamtopic krijgt is de dag dat ik stop met Fok!ken voor een maand.
Daar moet je ook niet komen manquote:Op maandag 23 april 2012 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Kromme wat draaien ze toch standaard kut muziek in de Supermarkt. Dat moest ik ff kwijt.
Ik heb echt al duizenden naamtopics gehad man.. Wie zet deze uitspraak even in het 'Ik eet mijn schoen op als..-topic' ofzo?quote:Op maandag 23 april 2012 20:27 schreef Helpmefok het volgende:
De dag dat De_Kromme een naamtopic krijgt is de dag dat ik stop met Fok!ken voor een maand.
Adoreer hier De_Kromme _O_quote:Op maandag 23 april 2012 20:27 schreef Helpmefok het volgende:
Danzig... Naja op donderdag zijn de shotjes voor 1,50 wel relax.quote:Op maandag 23 april 2012 20:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet komen man. Hoewel die chick bij de WC wel relaxt is, ik mag altijd gratis en ze let op mijn jas als ik daar ben.
Ik moet zeggen: ik ben laatst weer een keer in de Danzig geweest sinds een jaar, en het was goed vertoeven daar op een donderdagavond. Grote Markt is verneukt tegenwoordig man, beter naar het Plein.
quote:
Plein is fucking verneukt man of enorme kakkers of pauper volk.quote:Op maandag 23 april 2012 20:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet komen man. Hoewel die chick bij de WC wel relaxt is, ik mag altijd gratis en ze let op mijn jas als ik daar ben.
Ik moet zeggen: ik ben laatst weer een keer in de Danzig geweest sinds een jaar, en het was goed vertoeven daar op een donderdagavond. Grote Markt is verneukt tegenwoordig man, beter naar het Plein.
[..]
Ik heb echt al duizenden naamtopics gehad man.. Wie zet deze uitspraak even in het 'Ik eet mijn schoen op als..-topic' ofzo?
Ook biertjes voor 1,50. En serieus: het was eindelijk een keer niet te druk, normaal volk, en een goede man-vrouw verhouding. Liepen leuke chicks rond ook. Aanrader voor volgende keer, of de Kluis is ook altijd wel geinig op donderdag (wat later dan).quote:Op maandag 23 april 2012 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Danzig... Naja op donderdag zijn de shotjes voor 1,50 wel relax.
Wat vind je chill op de GM dan? Om gezellig een biertje te doen is het echt prima, maar met uitgaan moet je echt ergens anders heen..quote:Op maandag 23 april 2012 20:30 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Plein is fucking verneukt man of enorme kakkers of pauper volk.
Grote Markt zitten gewoon chill studenten en zulks.
Wel echt genaait dat er geen Hertog Jan meer wordt geschonken
quote:Op maandag 23 april 2012 20:27 schreef Helpmefok het volgende:
Tot volgende maandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |