ik sluit me bij jou aanquote:Op maandag 23 april 2012 20:24 schreef Kamergezocht het volgende:
Dat houdt in dat hij het mysterieus wil houden, niet z'n kaarten open wil spelen, en jou jezelf wil laten afvragen wat hij er precies mee bedoelde.
Mission accomplished dus.
Ik zou het initiatief gewoon even helemaal aan die jongen laten. Weet hij direct dat spelletjes niet gaan werken.quote:Op maandag 23 april 2012 20:37 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Wat ik zou doen is ff niet smsen/whatsappen. Gewoon even wachten en dan over een paar dagen vragen "had je nog zin iets te gaan doen?".
Ik ben een man en ik zie hier ook gewoon een gebrek aan interesse in.quote:Op maandag 23 april 2012 20:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zucht, het betekent dat ie wel ziet.
Vrouwen en die eeuwige zogenaamde dubbele ladingen van ze.
ik niet.quote:Op maandag 23 april 2012 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben een man en ik zie hier ook gewoon een gebrek aan interesse in.
dat dusquote:Op maandag 23 april 2012 20:29 schreef Strani het volgende:
Twee opties TS:
1. Of hij heeft weinig interesse in je.
2. Het is een spelletjesspelend teringlijertje.
Als ik jou was zou ik juist zelf afstand gaan nemen.
Beetje overdreven.quote:Op maandag 23 april 2012 20:29 schreef Strani het volgende:
Twee opties TS:
1. Of hij heeft weinig interesse in je.
2. Het is een spelletjesspelend teringlijertje.
Als ik jou was zou ik juist zelf afstand gaan nemen.
Dit.quote:Op maandag 23 april 2012 21:18 schreef Jelmer7 het volgende:
hoe meer je over je vriend & relatie verteld hoe beter je geholpen kan worden..... hier kan ik namelijk geen ruk mee
Dit.quote:Op maandag 23 april 2012 22:38 schreef bijdehand het volgende:
hij bedoelt: we zien wel
Serieus, vrouwen..._!
quote:Op maandag 23 april 2012 22:38 schreef bijdehand het volgende:
Serieus, vrouwen..._!
Dit, of hij heeft weinig interesse.quote:Op maandag 23 april 2012 20:24 schreef Kamergezocht het volgende:
Dat houdt in dat hij het mysterieus wil houden, niet z'n kaarten open wil spelen, en jou jezelf wil laten afvragen wat hij er precies mee bedoelde.
Mission accomplished dus.
Ja dit dus, waarom maak je het veel moeilijker terwijl het gewoon zo simpel is?quote:Op maandag 23 april 2012 22:38 schreef bijdehand het volgende:
Serieus, vrouwen..._!
Het houdt in dat hij wel ziet wanneer hij je belt.quote:Op maandag 23 april 2012 20:23 schreef poppetje2012 het volgende:
Ik vroeg aan mijn vriend gisteren:' spreken we elkaar nog de komende dagen'? Hij zei; we zien wel.
Wat zouden jullie nu doen? Wat houdt dat in?
Zegt genoeg over jullie relatiequote:Op maandag 16 april 2012 18:16 schreef poppetje2012 het volgende:
Ik heb sinds een paar maanden een vriend. Na een maand ging ik kijken hoevaak hij online was. Op een dag zag ik dat hij steeds vaker online was. Op een gegeven moment van s morgens tot s avonds!
Dat vond ik raar. Ik heb hem ernaar gevraagd. Ik kreeg het antwoord dat hij met familieleden appte. Oke dat kan, maar zo vaak? Nu wordt het wel minder.. ik merk dat als ik bij hem ben hij heel gek op me is.. maar toch kan ik dat geapp niet loslaten..
Ik vertrouw het niet helemaal.
Twijfel zelfs om het uit te maken, terwijl we toch gek op elkaar zijn...
Wat is jullie advies in deze?
Een man die zo'n houding tentoonstelt is óf niet zo geïnteresseerd, óf het is een onvolwassen ventje. Een echte kerel laat gewoon duidelijk weten wat hij wilt en speelt geen spelletjes.quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:54 schreef kingtoppie het volgende:
Een advies...
Ik zou in dezen de reacties van vrouwen iets minder serieus nemen dan die van mannen...
Hij heeft geen zin om die zooi te plannen... Hij ziet het allemaal wel..
Als jij hem wilt spreken dan stuur je hem gewoon een SMS, dat moeilijke gedoe daar houdt hij gewoon niet van.
Je vergeet de factor van de wederhelft. Gezien de andere topics kan ik me voorstellen dat de TS de aanleiding voor de onduidelijkheid zelf heeft veroorzaakt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 03:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Een man die zo'n houding tentoonstelt is óf niet zo geïnteresseerd, óf het is een onvolwassen ventje. Een echte kerel laat gewoon duidelijk weten wat hij wilt en speelt geen spelletjes.
Niet alle mannen hebben de denkwijze die jij hier als doodnormaal neerzet.
Dat kan natuurlijk, ik moet het doen met de info uit dit topic want ik heb nou ook weer geen zin om al haar topics te checkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 03:35 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Je vergeet de factor van de wederhelft. Gezien de andere topics kan ik me voorstellen dat de TS de aanleiding voor de onduidelijkheid zelf heeft veroorzaakt.
Vandaar mijn quote uit haar tpicquote:Op dinsdag 24 april 2012 03:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, ik moet het doen met de info uit dit topic want ik heb nou ook weer geen zin om al haar topics te checken
Oh ja, nu gezien.quote:
Nou vanwege het claimen van aandacht, "onzekerheid/jaloezie" m.b.t. meisjes en ruzies die om niks gaan, terwijl het aan de andere kant een prima relatie is, doet me denken dat het meisje simpel gezegd beetje omhooggevallen geval is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 03:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, nu gezien.
Ik krijg sterk de indruk dat TS al door iemand anders bedrogen is. Zo paranoide word je alleen als er iets aan vooraf is gegaan, gok ik.
Kan ook hoor. Sowieso lijkt me deze relatie niet zo'n lang leven beschoren, wiens schuld het ook is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 03:56 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Nou vanwege het claimen van aandacht, "onzekerheid/jaloezie" m.b.t. meisjes en ruzies die om niks gaan, terwijl het aan de andere kant een prima relatie is, doet me denken dat het meisje simpel gezegd beetje omhooggevallen geval is.
quote:Op maandag 23 april 2012 23:52 schreef Jabberwocky het volgende:
Vaak zien we elkaar een dag later weer, maar soms is het wat drukker (bijvoorbeeld met Fokken)
Truequote:Op dinsdag 24 april 2012 03:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ook hoor. Sowieso lijkt me deze relatie niet zo'n lang leven beschoren, wiens schuld het ook is.
Bij vrouwen misschien, maar bij mannen betekent het gewoon "we zien wel"quote:Op maandag 23 april 2012 20:34 schreef sylviexlovesyou het volgende:
ligt eraan, kan op allerlei manieren bedoeld worden.
Dit dus.quote:Op maandag 23 april 2012 20:33 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Dat betekend dus " we zien wel!"
Zou je kunnen opvatten als: "we kijken nog wel even!" Een dergelijke uitspraak kan je bijvoorbeeld toepassen als je nog niet zeker weet of je wel tijd hebt, nog even niet aan iets vast wil zitten of misschien nog even twijfelt of je wel of geen zin hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |