SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
Extra Gifjes:
Alle Topchef gifjes en quotes bij de hand hebben? Dat kan! Nu is er de Topchef gifjes & quotes-app!
Topchef-UI hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Bekeken.
Jammer dat sommigen zo'n mooi product als de Oosterscheldekreeft verpestten.
Verder wel mooie mosselgerechten.
Danny lijkt ook op Danny van Fok! en praat minstens even Zuid-Hollands.
Roberto is erg blij met zichzelf maar kan niet koken.
Ben in de herkansing is beter dan vorig jaar.
Renske is voor een pas 21-jarige leerling-kok goed bezig.
Willem kan ook koken.
Marcel, Marlene en Leonardo zijn allemaal middelmatig.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Ik ook.quote:Op maandag 23 april 2012 20:00 schreef zoem het volgende:
[..]
een swingende natte ziltige mossel
ik zie een gifje aankomen van dat dansje![]()
![]()
![]()
Ik ben benieuwd wie ze naar het EK en WK Topchef gaan sturenquote:
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Is dat er dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie ze naar het EK en WK Topchef gaan sturen![]()
![]()
quote:
Kraan sowieso als bondscoach, Juul als personal trainer voor de selectie...quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie ze naar het EK en WK Topchef gaan sturenDare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.![]()
Dat zeggen ze ongeveer in elke uitzending.. "wie gaat er door naar de landelijke halve finale en wordt topchef 2012?"quote:![]()
Ah we waren weer op de serieuze tour, sorryquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ongeveer in elke uitzending.. "wie gaat er door naar de landelijke halve finale en wordt topchef 2012?"
Elke week heb je 1 provincie met 2 winnaars. Daarna krijg je de halve finale en vervolgens de finale. Helaas plannen ze voor de halve + finale maar max 3/4 weken in... dus dat gaat altijd heel rap.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah we waren weer op de serieuze tour, sorry
Verdomme stik in men muesliquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Verdomme stik in men muesliJe moet ook niet liggend muesli eten en fokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah oke. Hoeveel provincies zijn er al geweest?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah we waren weer op de serieuze tour, sorry
Elke week heb je 1 provincie met 2 winnaars. Daarna krijg je de halve finale en vervolgens de finale. Helaas plannen ze voor de halve + finale maar max 3/4 weken in... dus dat gaat altijd heel rap.![]()
Dit is week 8quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:47 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ah oke. Hoeveel provincies zijn er al geweest?![]()
![]()
Toevallig zit ik. Vanaf 18.00 kom ik niet meer van de bank.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je moet ook niet liggend muesli eten en fokken![]()
Maar er is wel een EK BBQquote:twitter:Smartcook twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 16:52:44Ik weet het, het is een afwijking, eerste vakantiedag meteen vol trainen voor EK BBQ http://t.co/GbJX4RkY reageer retweet
Dare to unleash my rage..
twitter:Smartcook twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 17:11:00Zeeland gaat vandaag met de kaas aan de haal, maar wel met kaas uit een andere provincie, verschillen worden duidelijk @RTLTopchef @vossius reageer retweet
Die krijgen dan ook per stad waar ze audities doen een paar 1000 man te verwerken...quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:16 schreef shaderon het volgende:
Masterchef Australia is trouwens wel van een veel hoger niveau dan topchef.Dare to unleash my rage..
quote:Dare to unleash my rage..
Is dit de Ultimate Dance Battle?
verroest, ja!quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:05 schreef tweesterrentent het volgende:
Rudolf is wel een beetje een wannabe rudolf van veen![]()
die spreuk wil ik op een T-shirt: Mijn humeur lijdt hieronderquote:en dan lekker aandoen op mijn werk
![]()
![]()
![]()
Nou nouquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:16 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
die spreuk wil ik op een T-shirt: Mijn humeur lijdt hieronderen dan lekker aandoen op mijn werk
![]()
![]()
![]()
ja hoi ik kijk wel mee
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Old Emsterdem
Plaister
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:39 schreef tweesterrentent het volgende:
Roberto en rudolf zo samen doen me beetje denken aan dat programma praatjesmakers.![]()
![]()
Ze hebben er toch nog 2 knappe bordjes van weten te maken ook al heeft het niks met de opdracht te maken![]()
abra-euh-cadabra?Dare to unleash my rage..
rustig hier vanavondCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
stomme zeeuwenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
2*5 is ook een 10 hequote:Dare to unleash my rage..
Je hebt niet veel gemist idd... Ik was ook meer bezig met andere dingen dan kijken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:00 schreef zoem het volgende:
Niet zo'n spannende aflevering geloof ik. Maar half gevolgd ook.Dare to unleash my rage..
Het is dus niet echt de moeite om terug te kijken? Gezien het aantal posts vanavond in dit topic, moet het wel een heel slechte aflevering zijn geweest
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het is dus niet echt de moeite om terug te kijken? Gezien het aantal posts vanavond in dit topic, moet het wel een heel slechte aflevering zijn geweest![]()
Kut met peren was het ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het is dus niet echt de moeite om terug te kijken? Gezien het aantal posts vanavond in dit topic, moet het wel een heel slechte aflevering zijn geweest![]()
Wat vreselijk slecht. Beroepskoks die een basisbegrip en basisbereiding á la meuniere niet kennen.
Echt, niet om aan te zien.
Ook die salsa's vond ik erg slecht, maar ja...de sponsor had blijkbaar eisen gesteld en wilde een heel onderdeel in beeld komen met die smerige namaak oude kaas.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Het meest aparte vond ik nog dat die Ben het eigenlijk gewoon wist maar dan toch gewoon maar meegaat met de ander die het eigenlijk helemaal niet weet.![]()
![]()
Overdrijven is ook wel een beetje Jou ding is het niet? Die bereidingen die ze bij zo'n opdracht vragen zijn toch wel zo ontzettend gedateerd. Bovendien sta je onder tijdsdruk en met een camera op je gok dus dan vergeet je wel eens iets wat je misschien al jaren niet meer hebt gebruikt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:32 schreef golfer het volgende:
Wat vreselijk slecht. Beroepskoks die een basisbegrip en basisbereiding á la meuniere niet kennen.
Echt, niet om aan te zien.
Ook die salsa's vond ik erg slecht, maar ja...de sponsor had blijkbaar eisen gesteld en wilde een heel onderdeel in beeld komen met die smerige namaak oude kaas.![]()
Sole al la muniere staat nog steeds op heel veel kaarten. Hoezo gedateerd? Waarom denk je dat Juul en Kraan juist zo'n basisbereiding als opdracht geven? Juist om de kennis en vaardigheden te testen van zich beroepskoks noemende kandidaten.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Overdrijven is ook wel een beetje Jou ding is het niet? Die bereidingen die ze bij zo'n opdracht vragen zijn toch wel zo ontzettend gedateerd. Bovendien sta je onder tijdsdruk en met een camera op je gok dus dan vergeet je wel eens iets wat je misschien al jaren niet meer hebt gebruikt.
Die vallen dus zwaar door de mand als ze zo'n basisbereiding en -term niet eens kennen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ik ben al tijden niet meer in een restaurant geweest waar ik zoiets op de kaart heb zien staan. Nogmaals ik denk dat je de druk nog wel eens onderschat. Toen ik mijn koksopleiding deed kregen we dit soort dingen al niet meer.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Sole al la muniere staat nog steeds op heel veel kaarten. Hoezo gedateerd? Waarom denk je dat Juul en Kraan juist zo'n basisbereiding als opdracht geven? Juist om de kennis en vaardigheden te testen van zich beroepskoks noemende kandidaten.
Die vallen dus zwaar door de mand als ze zo'n basisbereiding en -term niet eens kennen.![]()
Waar heb jij die opleiding gehad?quote:Op woensdag 25 april 2012 00:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben al tijden niet meer in een restaurant geweest waar ik zoiets op de kaart heb zien staan. Nogmaals ik denk dat je de druk nog wel eens onderschat. Toen ik mijn koksopleiding deed kregen we dit soort dingen al niet meer.
Ergens waar ze basisbereidingen niet meer leren?
En echt: als je even om je heen zoekt in menukaarten zie je het nog volop staan.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Nogmaals ik wist meteen wat ze bedoelde maar ik kan me voorstellen dat sommige dit niet weten. Het niveau van de opleidingen is ontzettend laag en het meeste leer je op het leerbedrijf.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar heb jij die opleiding gehad?
Ergens waar ze basisbereidingen niet meer leren?
En echt: als je even om je heen zoekt in menukaarten zie je het nog volop staan.![]()
Hoe dan ook, ik vind Zeeland weer erg kleurloos, net zoals vorig jaar. Niet superslecht maar ook weer niet supergoed en geen bijzondere kandidaten.![]()
Maar we hebben het hier niet (op die Renske na) over leerlingkoks, maar over allemaal (ervaren)beroepskoks en de enige die nog een beetje een idee had waar het over ging was die Ben, die zich vervolgens liet overbluffen door die andere beroepskok.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nogmaals ik wist meteen wat ze bedoelde maar ik kan me voorstellen dat sommige dit niet weten. Het niveau van de opleidingen is ontzettend laag en het meeste leer je op het leerbedrijf.
Geeft eigenlijk het bedroevende niveau van de gemiddelde beroepskok in Nederland toch wel een beetje aan?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Sja de betere koks zitten natuurlijk al bij goede bedrijven die hoeven het voor de "exposure" niet te doen. Jammer was dat inderdaad van die Ben snap ook niet waarom hij zo snel toe gaf uiteindelijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar we hebben het hier niet (op die Renske na) over leerlingkoks, maar over allemaal (ervaren)beroepskoks en de enige die nog een beetje een idee had waar het over ging was die Ben, die zich vervolgens liet overbluffen door die andere beroepskok.
Geeft eigenlijk het bedroevende niveau van de gemiddelde beroepskok in Nederland toch wel een beetje aan?![]()
In de televizier stond vorige week een interview met Julius.
Hierin werd hem o.a. gevraagd:
Welke provincie verraste je?
„Zeeland. Vorig seizoen scoorden zij niet heel goed. Het waren acht heel lieve kandidaten, maar tijdens de opnames zat ik met kromme tenen. Alles ging mis. Dit jaar waren de deelnemers uit Zeeland stukken beter. Hun gerechten waren veel beter van smaak.”
hier is de link
link interview![]()
Propeer je hier nu weer een peerwoordgrapjes uit te lokken?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik hoop het niet. Het was net zo perengezellig hierquote:Op woensdag 25 april 2012 08:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Propeer je hier nu weer een peerwoordgrapjes uit te lokken?
Dan ga ik hem maar niet peren....quote:Op woensdag 25 april 2012 09:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Het was net zo perengezellig hier![]()
Hij was verpeerd verbondenquote:Op woensdag 25 april 2012 08:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Propeer je hier nu weer een peerwoordgrapjes uit te lokken?![]()
Leuk!quote:Op woensdag 25 april 2012 15:54 schreef Paul-89 het volgende:
Culy.nl achter de schermen bij Topchef: dag 2There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Voor alle JJ-fans hier:twitter:rest_deLeest twitterde op woensdag 25-04-2012 om 14:38:15#Nieuws...! Uniek eigen #tijdschrift over 10 #jaar de leest.!Met bijna 95 pagina's over de opbouwvan onze #zaak.!! http://t.co/m211bG4Q reageer retweet
En de dagelijkse "Big JJ" tweettwitter:Smartcook twitterde op woensdag 25-04-2012 om 16:14:01Aaaaaahh, lekker klassiek, Kranenborg op zijn best achter de BBQ, @ronblaauw, @RTLTopchef @vossius, vanavond om 19.00 uur reageer retweet
twitter:vossius twitterde op woensdag 25-04-2012 om 17:11:01STROGANOFF @RTLTopchef ook wij werden emoioneel, bij de winnende schotel. een 8 voor het simultaankoken.@Smartcook @ronblaauw pro's op BBQ. reageer retweet
Hopelijk op tijd thuis om vandaag Topchef wel te kunnen zien( als het aan de NS ligt, mag ik blij zijn als ik thuiskom vandaag, vertragingen)ik wil Kraan natuurlijk wel zien achter die barbecue
Je hebt nog ff voordat het begint hoor....quote:Op woensdag 25 april 2012 17:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hopelijk op tijd thuis om vandaag Topchef wel te kunnen zien( als het aan de NS ligt, mag ik blij zijn als ik thuiskom vandaag, vertragingen)ik wil Kraan natuurlijk wel zien achter die barbecue
Ik ben nog zeker een uur onderweg hoorquote:Op woensdag 25 april 2012 17:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je hebt nog ff voordat het begint hoor....
Heb je nog een kwartier speling...quote:Op woensdag 25 april 2012 17:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ben nog zeker een uur onderweg hoorPositief denken
Ik snap ook niet waarom dat zo lang moet... De mensen die het volgen boeit het niet, de mensen die het niet volgen snappen het nietquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:23 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik kan het helaas niet zien, vanavond laat maar even terugkijken![]()
![]()
Mijn recept voor vandaag: 150 gram gesneden champs, 125 gram uien, 500 gram gehakt, 700 gram aardappelschijfjes, 600 gr saus (hot), 100 gr geraspte kaas, 3 teentjes knoflookIk ben er net klaar mee
Voor hoeveel personenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:43 schreef Burner82 het volgende:
Mijn recept voor vandaag: 150 gram gesneden champs, 125 gram uien, 500 gram gehakt, 700 gram aardappelschijfjes, 600 gr saus (hot), 100 gr geraspte kaas, 3 teentjes knoflookIk ben er net klaar mee
![]()
![]()
Mijn recept; AH stoommaaltijd
Voor mezelfquote:Voor vandaag, morgen en de rest in de diepvries
Wou al zeggen, lijkt wel voor een heel weeshuis.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Voor mezelfVoor vandaag, morgen en de rest in de diepvries
![]()
Ik ook
Tsjettuh?quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:13 schreef Burner82 het volgende:
Voor alle JJ-fans hier:twitter:rest_deLeest twitterde op woensdag 25-04-2012 om 14:38:15#Nieuws...! Uniek eigen #tijdschrift over 10 #jaar de leest.!Met bijna 95 pagina's over de opbouwvan onze #zaak.!! http://t.co/m211bG4Q reageer retweet
![]()
![]()
THUIS
Mijn zeer gewaardeerde medelapohunter, het voelt als thuiskomen!quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Waar is je sjaal?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mijn zeer gewaardeerde medelapohunter, het voelt als thuiskomen!Dare to unleash my rage..
Bon, chef!quote:Op woensdag 25 april 2012 19:07 schreef zoem het volgende:
[..]
De chefs willen je toch even spreken zo in de reclame. Te laat komen vinden ze niet kunnen
Altijd vervelend, als iemand te laat komt......quote:Op woensdag 25 april 2012 19:07 schreef zoem het volgende:
[..]
De chefs willen je toch even spreken zo in de reclame. Te laat komen vinden ze niet kunnenDare to unleash my rage..
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Altijd vervelend, als iemand te laat komt......![]()
![]()
Het klinkt bij hem best wel dubbel jaquote:![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
![]()
quote:
In de mosselsoep laten lopen is inderdaad niet tof.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is toch ook mijn taak hier?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het klinkt bij hem best wel dubbel ja![]()
Mijn goede vriend!!quote:Op woensdag 25 april 2012 19:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mijn zeer gewaardeerde medelapohunter, het voelt als thuiskomen!![]()
De relnicht van het topic inderdaadquote:
zijn hier eigenlijk nog kook experts?ik probeerde vandaag tortilla wraps te maken (op basis van bloem) en had het recept op gezocht maar het deeg was zo elastisch dat ik het niet uitgerold kreeg, wat oh wat deed ik fout?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Roosquote:
Elastiek gebruikenquote:Op woensdag 25 april 2012 19:09 schreef Frag_adder het volgende:
zijn hier eigenlijk nog kook experts?ik probeerde vandaag tortilla wraps te maken (op basis van bloem) en had het recept op gezocht maar het deeg was zo elastisch dat ik het niet uitgerold kreeg, wat oh wat deed ik fout?
"als ie dit overleefd" nou ja zeg zn arm ligt er niet afEen piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Alles voor de show hequote:
Even eten
Eeuwig vers heet datquote:
quote:
Rustig meid, adem in, adem uit...Dare to unleash my rage..
Euh, was renske klaar met koken of met wat anders?
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:15 schreef Albertoooo het volgende:
Burner.... moest jij niet meedoen met 'In love with Sterretje'![]()
![]()
Nee, ik heb wel smaak...quote:Op woensdag 25 april 2012 19:15 schreef Albertoooo het volgende:
Burner.... moest jij niet meedoen met 'In love with Sterretje'Dare to unleash my rage..
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:15 schreef Albertoooo het volgende:
![]()
BURN!quote:Op woensdag 25 april 2012 19:15 schreef Albertoooo het volgende:
![]()
Calvé reclames tussendoor, terwijl je ook Verstegen Spices and Sauces hebt...
Niemand houdt mij tegen![]()
Arie kan Albertoooo wel afhelpen van zijn fascinatie voor mij... Heeft er zelfs een programma van gemaakt... "Uit de kast" of zoiets heet het...quote:Dare to unleash my rage..
Is calve niet stiekem van verstegen?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:21 schreef Albertoooo het volgende:
Calvé reclames tussendoor, terwijl je ook Verstegen Spices and Sauces hebt...
![]()
Zo, eten achter den kiezen
Calvé is van Unilever.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Is calve niet stiekem van verstegen?![]()
Are you talking to me?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:24 schreef zoem het volgende:
Telkens die Engelse woorden ertussen gooien, zo triest he![]()
Zoals bite enzo, vreselijke woordenquote:Op woensdag 25 april 2012 19:24 schreef zoem het volgende:
Telkens die Engelse woorden ertussen gooien, zo triest he
![]()
crunchhhhquote:Op woensdag 25 april 2012 19:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zoals bite enzo, vreselijke woordenNiemand houdt mij tegen![]()
Nee, zeg me, nee!quote:
With lof... asjeblieft....Dare to unleash my rage..
Ze stond wel achter d'r gerecht. Wat wil je met zo'n lijf
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ze stond wel achter d'r gerecht. Wat wil je met zo'n lijf![]()
![]()
![]()
Ik zeg niet veel meer denk ikDare to unleash my rage..
Alle lof, voor de witlof
een opdracht voor niks dus als je allemaal een zeven heb, maar snappen ze daar niet
Fleisch!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Gaat ie keihard meppen op dat vlees
Burner kom er maar in.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Gaat ie keihard meppen op dat vlees![]()
quote:
De randen netjes schoon!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
![]()
hou het in beweging!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Renske
Eurosportquote:Op woensdag 25 april 2012 19:43 schreef Inkomen het volgende:
Er is ook echt niets op tv tijdens de reclames.
![]()
![]()
das herhalingquote:
Z'n mond was bijna uitgescheurd.
Burner, wat heb je daarover te zeggen?
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Burner, wat heb je daarover te zeggen?![]()
![]()
Godverquote:Op woensdag 25 april 2012 19:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Burner, wat heb je daarover te zeggen?![]()
![]()
Zeelandquote:Op woensdag 25 april 2012 19:56 schreef roos85 het volgende:
Het topic gaat niet erg hard met deze provincie
Niemand houdt mij tegen![]()
We zijn erg zuinig met onze posts deze week ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:56 schreef roos85 het volgende:
Het topic gaat niet erg hard met deze provincie![]()
'We geven je een acht, maar toch ga je naar huis'Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
We zijn erg zuinig met onze posts deze week ja.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
tsja, dat heb je als DE provincie vorige week was.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:56 schreef roos85 het volgende:
Het topic gaat niet erg hard met deze provincie
just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:58 schreef Apotheose het volgende:
[..]
tsja, dat heb je als DE provincie vorige week was.
Juul die Kraan gaat beademen
Hoeveel ijsblokjes?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Burner, wat heb je daarover te zeggen?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:01 schreef Albertoooo het volgende:
Shopping queen....
nou burner, jij kan je afstandbediening laten liggen...Ik kan best incasseren... maar dit niveau is zelfs [HOMO] niet waardig...quote:Op woensdag 25 april 2012 19:15 schreef Albertoooo het volgende:
Burner.... moest jij niet meedoen met 'In love with Sterretje'
En waar SSB tenminste nog programma gerelateerde opmerkingen kan maken, is Albertoooo die intelligentie niet gegund. Het moet per se persoonlijk...
Albertoooo, ga lekker douchen met je andere "hetero" voetbalvriendjes...Dare to unleash my rage..
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik kan best incasseren... maar dit niveau is zelfs [HOMO] niet waardig...
En waar SSB tenminste nog programma gerelateerde opmerkingen kan maken, is Albertoooo die intelligentie niet gegund. Het moet per se persoonlijk...
Albertoooo, ga lekker douchen met je andere "hetero" voetbalvriendjes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Terecht dat die 2 naar huis gaan. Jammer dat Renske het bij het simultaankoken zo liet liggen , maar talent heeft ze wel voor een 21-jarige leerling-kok.
Ik denk dat er heel wat chefs blij zullen zijn met zo'n leerling in de keuken.
Als morgen nou ook nog even Leonard en Roberto of Danny door de mand vallen en afvallen blijven er de sterkste 3 zeker over.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Inderdaad, het mag wel iets minder op B82. Die laatste van SSB vond ik op het randje, maar Albertoooo ging er duidelijk overheen.
Zeeland is merkbaar beter dan vorig seizoen. Nog steeds weinig bijzondere momenten gezien, maar het kan ook niet altijd sensationeel zijn zoals de afgelopen twee weken met Gelderland of Friesland.
Nog even doorposten naar een nieuw topique![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: