SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
Extra Gifjes:
Alle Topchef gifjes en quotes bij de hand hebben? Dat kan! Nu is er de Topchef gifjes & quotes-app!
Topchef-UI hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Bekeken.
Jammer dat sommigen zo'n mooi product als de Oosterscheldekreeft verpestten.
Verder wel mooie mosselgerechten.
Danny lijkt ook op Danny van Fok! en praat minstens even Zuid-Hollands.
Roberto is erg blij met zichzelf maar kan niet koken.
Ben in de herkansing is beter dan vorig jaar.
Renske is voor een pas 21-jarige leerling-kok goed bezig.
Willem kan ook koken.
Marcel, Marlene en Leonardo zijn allemaal middelmatig.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Ik ook.quote:Op maandag 23 april 2012 20:00 schreef zoem het volgende:
[..]
een swingende natte ziltige mossel
ik zie een gifje aankomen van dat dansje![]()
![]()
![]()
Ik ben benieuwd wie ze naar het EK en WK Topchef gaan sturenquote:
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Is dat er dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie ze naar het EK en WK Topchef gaan sturen![]()
![]()
quote:
Kraan sowieso als bondscoach, Juul als personal trainer voor de selectie...quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie ze naar het EK en WK Topchef gaan sturenDare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.![]()
Dat zeggen ze ongeveer in elke uitzending.. "wie gaat er door naar de landelijke halve finale en wordt topchef 2012?"quote:![]()
Ah we waren weer op de serieuze tour, sorryquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ongeveer in elke uitzending.. "wie gaat er door naar de landelijke halve finale en wordt topchef 2012?"
Elke week heb je 1 provincie met 2 winnaars. Daarna krijg je de halve finale en vervolgens de finale. Helaas plannen ze voor de halve + finale maar max 3/4 weken in... dus dat gaat altijd heel rap.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah we waren weer op de serieuze tour, sorry
Verdomme stik in men muesliquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Verdomme stik in men muesliJe moet ook niet liggend muesli eten en fokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah oke. Hoeveel provincies zijn er al geweest?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah we waren weer op de serieuze tour, sorry
Elke week heb je 1 provincie met 2 winnaars. Daarna krijg je de halve finale en vervolgens de finale. Helaas plannen ze voor de halve + finale maar max 3/4 weken in... dus dat gaat altijd heel rap.![]()
Dit is week 8quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:47 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ah oke. Hoeveel provincies zijn er al geweest?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: