Ja, en het zou moeten kunnen want de desbetreffende pagina heeft namelijk scrobbles.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:40 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Je tags veranderen. Ik doe dat zelf in foobar2000, maar volgens mij kan het ook via Windows. Rechtermuis » Eigenschappen » Details.
edit: Oh wacht. Je wilt het laten scrobblen als Finch (Dutch Band)?
Al iets kunnen vinden?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja, en het zou moeten kunnen want de desbetreffende pagina heeft namelijk scrobbles.
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:53 schreef Darkestrah het volgende:
9 A Winged Victory for the Sullen 12 ambient piano neoclassical modern classical kranky
Holy shitquote:Op donderdag 6 september 2012 19:12 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Donderdag in Tilburg! Of dit.
Grappig, ik luister gemiddeld evenveel tracks per dag als dat profiel. Allebei 72.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:18 schreef PiRANiA het volgende:
De Last.fm-bus stuurt iedereen een welkomstbericht. Hiermee kan je zien hoe het gaat met de nieuwe registraties:
http://www.last.fm/user/LAST.HQ
f5 maar eens een paar keer.
Ik kom in de buurt , nog 1010 te gaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:39 schreef Guanabana het volgende:
Female, Netherlands
33333 plays since 25 Jun 2010
Ik zag het toevallig!
Die heb ik nooit gehadquote:Op donderdag 6 september 2012 21:18 schreef PiRANiA het volgende:
De Last.fm-bus stuurt iedereen een welkomstbericht. Hiermee kan je zien hoe het gaat met de nieuwe registraties:
http://www.last.fm/user/LAST.HQ
f5 maar eens een paar keer.
En met dat jij het zegt controleer ik mijn getal even.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:58 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Grappig, ik luister gemiddeld evenveel tracks per dag als dat profiel. Allebei 72.
82 gemiddeld per dag hierquote:Op donderdag 6 september 2012 22:58 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Grappig, ik luister gemiddeld evenveel tracks per dag als dat profiel. Allebei 72.
Shit, ik heb helemaal uitgerekend hoe lang mijn account bestaat.quote:Op zondag 9 september 2012 17:34 schreef Desunoto het volgende:
Als je op je profielpagina op de tekst "90000 plays since 16 Nov 2008" (bijvoorbeeld) je muisaanwijzer een second stil laat hangen, komt het aantal scrobbles per dag in beeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |