Stomme debsquote:Op maandag 23 april 2012 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik kwam debsterr tegen in de supermarkt, ze lachte me uit![]()
Als je zaterdag maar kan dansuhquote:
Als je maar genoeg bier brengt kan ik vanzelf weer dansenquote:Op maandag 23 april 2012 18:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als je zaterdag maar kan dansuh
Ach, anders blijf je maar op je stoel zitten, kom ik je wel bier brengen
Komt voor elkaarquote:Op maandag 23 april 2012 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je maar genoeg bier brengt kan ik vanzelf weer dansen
Leedvermaak is het beste vermaakquote:Op maandag 23 april 2012 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik kwam debsterr tegen in de supermarkt, ze lachte me uit![]()
Het waren ook meesterwerkenquote:Op maandag 23 april 2012 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mensen nemen onze nailartsels kei serieus
Serieus ja??quote:Op maandag 23 april 2012 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mensen nemen onze nailartsels kei serieus
Arme skjoequote:Op maandag 23 april 2012 18:15 schreef Debsterr het volgende:
Maar echt, SQ is een heel zielig (zoals mijnje noemde: klein) vrouwke nu!
Zo'n omaatjequote:Op maandag 23 april 2012 18:15 schreef Debsterr het volgende:
Maar echt, SQ is een heel zielig (zoals mijnje noemde: klein) vrouwke nu!
wat veul!!quote:Op maandag 23 april 2012 18:28 schreef RenRen- het volgende:
Mijn wishful thinking zegt dat ik 200 cupcakes heb na 6 uur. Op de helft!
Goed busyquote:Op maandag 23 april 2012 18:28 schreef RenRen- het volgende:
Mijn wishful thinking zegt dat ik 200 cupcakes heb na 6 uur. Op de helft!
Ja maar de opmerking niet! Iets met. Twee extremen?quote:
Is er een entry dan?quote:Op maandag 23 april 2012 18:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ergens stoort het mij dat de starter van dat faal-battle-topic nu denk dat haar topic heul succesvol is
En wat voor een entry!quote:
Even doen!quote:Op maandag 23 april 2012 18:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En wat voor een entry!![]()
Doe het eens lezen zou ik zeggen!
Ppltj? mnmnmnmnquote:Op maandag 23 april 2012 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
ja godsamme, gaat bb nu zijn laptop afsluiten.
IN APELDOORN!
dat wordt weer een nine o clock dinner, en ik heb honger
bb heeft dat ook, de oplossing: gewoon zelf iets boeken, niet overleggen, klaarquote:Op maandag 23 april 2012 19:03 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai ! Dus... we zitten nu al naar cyprus te kijken.. Cif kan geen beslissingen nemen.. Seriously. Heb al bij tig dingen gezegd JA DOEN BOEKEN JA !!! "O nee wacht.. ik zie hier.. nog even verder kijken"
Arrrghhhh
heb net al twee bananen opquote:
Wel volgens het appeldieetquote:Op maandag 23 april 2012 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb net al twee bananen opappels werken niet tegen honger
KAn ook ff gaan tukken natuurlijk
Drink een liter waterquote:Op maandag 23 april 2012 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb net al twee bananen opappels werken niet tegen honger
KAn ook ff gaan tukken natuurlijk
Heul snel boeken als hij even niet kijkt en geen annuleringsverzekering nemen!quote:Op maandag 23 april 2012 19:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wel volgens het appeldieet![]()
My life is a lie
![]()
Ja behalve dat cif dan weet dat ik gewoon het eerste het beste boek.. wat meestal ook weer het duurst is en impossibruuuu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |