Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Dost en Mirallas?quote:Op maandag 23 april 2012 16:55 schreef Reemi het volgende:
Als IF Fellaini daadwerkelijk komt, ga ik zeker een Nederland-België team maken.
Lindgren. en GJE een banquote:Op maandag 23 april 2012 17:02 schreef el-blanchito het volgende:
Bin ich wieder!
Is er de afgelopen week nog iets belangrijks gebeurd?
Ach ja, in FIFA kan zelfs Messi een kopduel winnen van Mertesacker.quote:Op maandag 23 april 2012 17:02 schreef Thorb het volgende:
Ik vond Sif Mirallas hard tegen vallen, maar hele team deed kut. Fellaini bijvoorbeeld won geen enkel kopduel en zelfs Lukaku werd steeds van de bal gezet
quote:
Jah eindlijk hiihahoquote:Op maandag 23 april 2012 17:04 schreef el-blanchito het volgende:
[..]Hoezo?
Betekent dat, dat men gewoon spelfouten mag maken?
That's what we're doing all the time.quote:Op maandag 23 april 2012 17:04 schreef el-blanchito het volgende:
[..]Hoezo?
Betekent dat, dat men gewoon spelfouten mag maken?
Vet!quote:
Optredentje toch.quote:
Kippenvel hoor.quote:
Oh niet meegkregen. Maar ik vroeg gewoon af wat het wasquote:Op maandag 23 april 2012 17:10 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Optredentje toch.
Mensen hier hadden gevraagd om beelden, ongeveer een week geleden.
Dan neem ik aan dat je de vertaling van Blanchito niet weetquote:Op maandag 23 april 2012 17:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Omdat jij Bony als avatar hebt, associeer ik je met een neger.
Ben ik ook.quote:Op maandag 23 april 2012 17:23 schreef Thorb het volgende:
Ik denk ook nog steeds dat Pascal een Griekse god is
quote:Op maandag 23 april 2012 17:23 schreef Thorb het volgende:
Ik denk ook nog steeds dat Pascal een Griekse god is
totdat ik hem zie fifa'en dan is het een nubje
Gelukkig. Ik ben speciaal thuis gebleven vandaag om te oefenen. FIFA > studie.quote:Op maandag 23 april 2012 17:25 schreef Thorb het volgende:
HA GEEN PANIEK VANAVOND MAG JE HET NOG EEN KEER PROBEREN
Goed zo.quote:Op maandag 23 april 2012 17:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik ben speciaal thuis gebleven vandaag om te oefenen. FIFA > studie.
Heb je Heskey wel in je team?quote:Op maandag 23 april 2012 17:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Goed zo.
Misschien BPL silver ook maar verkopen, sinds Sif McAuley, Delph, Cleverly etc erbij zitten gaat het meteen een stuk slechter of ik verwacht er teveel van. Levert wel 300k op
Het is ook donker en het zal wel niet grappig geweest zijn.quote:
Ik zou dan Sif Ramires kopen, vooral als je niet zo goed bent. Kan je op snelheid nog wat goedmaken. Ook aanvallend nog goed.quote:Op maandag 23 april 2012 17:38 schreef Pino0 het volgende:
Is Lucas Leiva het waard inform voor 50k? Ik heb nu als verdedigende middenvelder Luis Gestavo, op zijn kaartje staat 82 defending maar ik vind hem erg mee vallen...
SIF Ramires - IF Leiva, dat lijkt me echt een superieur verdedigend middenveld.quote:Op maandag 23 april 2012 17:38 schreef Pino0 het volgende:
Is Lucas Leiva het waard inform voor 50k? Ik heb nu als verdedigende middenvelder Luis Gestavo, op zijn kaartje staat 82 defending maar ik vind hem erg tegen vallen
Wat is SIF, is dat super inform?quote:Op maandag 23 april 2012 17:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
SIF Ramires - IF Leiva, dat lijkt me echt een superieur verdedigend middenveld.
IF Leiva is het niet waard imo.quote:Op maandag 23 april 2012 17:38 schreef Pino0 het volgende:
Is Lucas Leiva het waard inform voor 50k? Ik heb nu als verdedigende middenvelder Luis Gestavo, op zijn kaartje staat 82 defending maar ik vind hem erg tegen vallen
Haha dat zegt Pascal altijd, maar het is Second in Form. Tif - third in form etc. Maar wat is je team?quote:
4-2-3-1quote:Op maandag 23 april 2012 17:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Haha dat zegt Pascal altijd, maar het is Second in Form. Tif - third in form etc. Maar wat is je team?
Dan zou ik idd SIF Ramires nemen, let dus op dat je de goede koopt.quote:Op maandag 23 april 2012 17:41 schreef Pino0 het volgende:
[..]
4-2-3-1
Pato
Neymar - Kaka - Robinho
R carlos - Luis gestavo
Marcelo - Luiz - Dede - Maicon
Diego alves
TIF = Tantoe In Form.quote:Op maandag 23 april 2012 17:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Haha dat zegt Pascal altijd, maar het is Second in Form. Tif - third in form etc. Maar wat is je team?
Hij is inderdaad niet erg sterk, maar hij loopt wel de veters uit z'n schoenen als ik de FOK!ers mag geloven.quote:Op maandag 23 april 2012 17:44 schreef Pino0 het volgende:
Is SIF beter dan IF ? :$
En staat dat op die kaartjes? En dan nog iets, de beste van Ramires heeft maar 73 defending en ik zoek wel een goede verdediger.
broquote:Op maandag 23 april 2012 17:47 schreef Roypsv het volgende:
iemandn og op of aanmerkingen op mijn team?
[ afbeelding ]
Ja. Teamgeestquote:Op maandag 23 april 2012 17:47 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 april 2012 17:47 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
Daar voor moet ik wel ff 90k neer leggen en ik heb 27k nuquote:Op maandag 23 april 2012 17:47 schreef vandermar het volgende:
SIF Ramires is insane!!!!!
Ik vond hem erg goed naast Gerrard en Ozil op het middenveld, snel, verdedigend sterk en aanvallend sterk.
O lol, ps3 marktquote:Op maandag 23 april 2012 17:49 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Daar voor moet ik wel ff 90k neer leggen en ik heb 27k nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zorg dat er CM's op de CM staan, en geen CAM's . Zorg dat alle spelers 9 chem krijgen. Zet Stekelenburg op goal. Zoiets.quote:Op maandag 23 april 2012 17:47 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
IF Bastosquote:Op maandag 23 april 2012 17:51 schreef Proletariaat het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op LMKaka kan ook nog vervangen worden
Jij zou toch stoppen?quote:Op maandag 23 april 2012 17:51 schreef Proletariaat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 april 2012 17:51 schreef Proletariaat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Goeie, tenksquote:
PS3 jaquote:Op maandag 23 april 2012 17:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jij zou toch stoppen?
Bazen team trouwens.
¤85,-quote:
Jaquote:
David Villa: poacher + finesse shot.quote:Op maandag 23 april 2012 17:51 schreef Proletariaat het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou onrealistisch zijn als iedereen rechts zou zijnquote:Op maandag 23 april 2012 17:54 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik heb em ook IF bastos. die is echt super fijn alleen vind ik het nadeel dat hij links is
Donequote:
Vind hem echt fijn het voordeel is in mijn team dat ik bastos lekkere voorzetjes kan laten geven op huntelaar IF die vent kopt alles raakquote:Op maandag 23 april 2012 17:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het zou onrealistisch zijn als iedereen rechts zou zijn
IF Bastos lijkt mij echt bruut, de normale was al
1* weak foot is wel jammer.quote:Op maandag 23 april 2012 17:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het zou onrealistisch zijn als iedereen rechts zou zijn
IF Bastos lijkt mij echt bruut, de normale was al
Geen idee, paar dagen ofzo maar weet iemand wanneer er nieuwe toernooien komen?quote:Op maandag 23 april 2012 17:58 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe lang duurt dat BBVA toernooi nog?
11 dagen en 7 uur.quote:Op maandag 23 april 2012 17:58 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe lang duurt dat BBVA toernooi nog?
Je geluk is opgeraakt.quote:Op maandag 23 april 2012 18:00 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Geen idee, paar dagen ofzo maar weet iemand wanneer er nieuwe toernooien komen?
En mijn grote vraag is dat ik NOOOIT een IF speler uit een pakket krijg weet iemand hoe dat kan ?
Je moet altijd die pakjes met Xabi Alonso kopen, daar zitten ze in.quote:Op maandag 23 april 2012 18:00 schreef Roypsv het volgende:
[..]
En mijn grote vraag is dat ik NOOOIT een IF speler uit een pakket krijg weet iemand hoe dat kan ?
omdat je niet genoeg packs koopt.quote:Op maandag 23 april 2012 18:00 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Jaja trolletjes. Maar zitten deze wel in die gouden pakketten?quote:Op maandag 23 april 2012 18:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat je niet genoeg packs koopt.
nee alleen in de platina packsquote:Op maandag 23 april 2012 18:04 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Jaja trolletjes. Maar zitten deze wel in die gouden pakketten?
quote:Op maandag 23 april 2012 18:04 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Het zit daar vol met die seniele Arsenal fanbois.quote:Op maandag 23 april 2012 18:03 schreef Dudeweiser het volgende:
trololol topic
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1632328.page
Nee, behalve als je eerst drie rondjes om je stoel rent terwijl je 'Sinterklaas kapoentje' zingt.quote:Op maandag 23 april 2012 18:04 schreef Roypsv het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 april 2012 18:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nee, behalve als je eerst drie rondjes om je stoel rent terwijl je 'Sinterklaas kapoentje' zingt.
Die heb ik en die vind ik 10x beter dan Luiz Gustavo. Helaas kan je er geen 2quote:Op maandag 23 april 2012 18:01 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb IF Lucuas en SIF Ramires en IF Lucas is echt wel een verdedigende superbaas voor mij hoor. Maarja, Luiz Gustavo is dat ook. Ze kunnen alleen niet schieten.
Ramires is meer een box to box middenvelder die overal staat.
Goedkoper alternatief is Roberto Carlos.
- Doe normaalquote:Op maandag 23 april 2012 18:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nee, behalve als je eerst drie rondjes om je stoel rent terwijl je 'Sinterklaas kapoentje' zingt.
sorry echt sorry. En doe normaal.quote:
tyfus lijer?quote:Op maandag 23 april 2012 18:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
rot op man! mijn moeder is daar vandaag aan geopereerd. tyfus lijer
Als het echt is, sterkte!quote:Op maandag 23 april 2012 18:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
rot op man! mijn moeder is daar vandaag aan geopereerd. tyfus lijer
Ja dat is echt zo, moet over 20 minuten weg. Mag ik een half uur aanwezig zijn op de IC.quote:
mijn excuses als het echt isquote:Op maandag 23 april 2012 18:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo, moet over 20 minuten weg. Mag ik een half uur aanwezig zijn op de IC.
sterkte man, we leven met je mee.quote:Op maandag 23 april 2012 18:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo, moet over 20 minuten weg. Mag ik een half uur aanwezig zijn op de IC.
Oke, succes Fusz!quote:Op maandag 23 april 2012 18:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat bevalt je dan niet aan Gustavo? Hij verdedigt niet goed voor jou of vind je het irritant dat hij aanvallend te weinig brengt?quote:Op maandag 23 april 2012 18:08 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Die heb ik en die vind ik 10x beter dan Luiz Gustavo. Helaas kan je er geen 2
Doe die PI even weg.quote:Op maandag 23 april 2012 18:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sterkte man, we leven met je mee.
TR gemacht.quote:
Pino raped jou met z'n snavel.quote:Op maandag 23 april 2012 18:14 schreef Roypsv het volgende:
[..]
wil je beef? dan neem ik me click mee
hahahahahahhahahahahhahahahaquote:Op maandag 23 april 2012 18:14 schreef Roypsv het volgende:
[..]
wil je beef? dan neem ik me click mee
tik die josti maar in elkaar pinoquote:Op maandag 23 april 2012 18:18 schreef Pino0 het volgende:
[..]
hahahahahahhahahahahhahahaha
prachtig
moet je komen naar utrecht broertje lopen we ff ommetje
Volgens mij kan je iedereen neersteken met je kapotte controllers lolquote:Op maandag 23 april 2012 18:18 schreef Pino0 het volgende:
[..]
hahahahahahhahahahahhahahaha
prachtig
moet je komen naar utrecht broertje lopen we ff ommetje
Heftig. Sterkte kerel.quote:Op maandag 23 april 2012 18:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Opperhoofd Toefjes heeft gesproken.quote:Op maandag 23 april 2012 18:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heftig. Sterkte kerel.
En Roy, oprotten jij. Niemand mag je.
Hehe, nee, zit beetje op te stoken, ik ga echt niet omdat iemand biggie praat op een forum een strafblad riskeren en voor de rest van mijn leven pallets sorteren omdat geen enkele werkgever mij wilt lolquote:Op maandag 23 april 2012 18:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij kan je iedereen neersteken met je kapotte controllers lol
heel verstandigquote:Op maandag 23 april 2012 18:22 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Hehe, nee, zit beetje op te stoken, ik ga echt niet omdat iemand biggie praat op een forum een strafblad riskeren en voor de rest van mijn leven pallets sorteren omdat geen enkele werkgever mij wilt lol
Gele en witte zijn idd het beste.quote:Op maandag 23 april 2012 18:25 schreef Pino0 het volgende:
Mensen met bruine en blauwen ballen![]()
Heeft wel degelijk invloed op mijn spel helaas.
De blauwequote:Op maandag 23 april 2012 18:31 schreef vandermar het volgende:
Welke nemen? Ik heb de 4M gepast dus weet hoe die zit. Rechtsboven sowieso niet.
[ afbeelding ]
Midden-benedenquote:Op maandag 23 april 2012 18:31 schreef vandermar het volgende:
Welke nemen? Ik heb de 4M gepast dus weet hoe die zit. Rechtsboven sowieso niet.
[ afbeelding ]
flikker op met je offtopic meukquote:Op maandag 23 april 2012 18:31 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Hardlopen ?quote:Op maandag 23 april 2012 18:31 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Zo wit mogelijk, staat het sportiefst.quote:Op maandag 23 april 2012 18:31 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 april 2012 18:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
flikker op met je offtopic meuk
TR gemacht
Deed ik al maar ik loop op assics al een tijdje die nogal versleten zijn.quote:
Ik heb wel gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 18:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb wel gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoilerfuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Poll: Welke kleur schoenen
• De wit met rode
• De blauw met grijze
• De zwart met gele
• De blauw met gele
• De wit met zwart en roze-ish
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierRvP; Feyenoord
Die 5e keuze zou ik ook nog aan kunnen doen onder een aussie en dan naar hardcore feest
RvP; Feyenoord
Ja all round schoenen tochquote:Op maandag 23 april 2012 18:39 schreef vandermar het volgende:
Die 5e keuze zou ik ook nog aan kunnen doen onder een aussie en dan naar hardcore feest![]()
![]()
Oh, die blauw gele zijn alleen in mijn maat op voorraad
RvP; Feyenoord
quote:Op maandag 23 april 2012 18:49 schreef Dudeweiser het volgende:
dat dit kan in Australië
[Video] Scheidsrechter bezorgt Brisbane landstitel![]()
![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 18:49 schreef Dudeweiser het volgende:
dat dit kan in Australië
[Video] Scheidsrechter bezorgt Brisbane landstitel
Die plastic tuinstoeltjes op 1:38 ook als 'bank'
So a man walks into a bar with a monkey. I forgot the rest of the joke but your mom is a whore.![]()
Meestal gaan we om 10 uur, iets eerder zou ik ook wel kunnen maar ligt aan de andere. Weet niet hoe laat je naar bed moetquote:
Iemand die zo juicht als hij een penal krijgt moet echt 5 wedstrijden schorsing.![]()
Dan ben ik meestal al pleiten ja, haha.quote:Op maandag 23 april 2012 18:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Meestal gaan we om 10 uur, iets eerder zou ik ook wel kunnen maar ligt aan de andere. Weet niet hoe laat je naar bed moet![]()
![]()
Ik doe denk ik ook wel potje mee (zit al in de club), m'n virtual pro zuigt wel hard (nohomo)
So a man walks into a bar with a monkey. I forgot the rest of the joke but your mom is a whore.![]()
Volg dat youtube filmpje binnen 30 min is het geluktquote:Op maandag 23 april 2012 18:55 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
Ik doe denk ik ook wel potje mee (zit al in de club), m'n virtual pro zuigt wel hard (nohomo)(verder clubs gelul maar over dm)
![]()
ik heb een vraagje, bij fifa12 heb ik een kaartje gekregen met een online pass code waarmee ik een maand lang alle functies van fifa online kan spelen.. heb t ingevoerd en dacht alles is goed.. krijg ik de melding als ik online een modus wil spelen dat ik de rechten niet heb ervoor. weet iemand wat de oorzaak kan zijn?![]()
Overtoom!quote:Op maandag 23 april 2012 18:59 schreef Vijf_voor het volgende:
Wie is naast Fer nog een goede NLsilver CM?Feyenoord Rotterdam![]()
Overtoom!quote:Op maandag 23 april 2012 18:59 schreef Vijf_voor het volgende:
Wie is naast Fer nog een goede NLsilver CM?RvP; Feyenoord
Overtoom, Duarte (vond ik zelf wat minder maar volgens velen wel goed), Hutchinson (allround)quote:Op maandag 23 april 2012 18:59 schreef Vijf_voor het volgende:
Wie is naast Fer nog een goede NLsilver CM?![]()
IF Zwaanswijkquote:RvP; Feyenoord
Hahaha, ik lig gevouwen hier.quote:Op maandag 23 april 2012 18:53 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
Die plastic tuinstoeltjes op 1:38 ook als 'bank'![]()
![]()
Dat spreken we altijd af.quote:Op maandag 23 april 2012 19:05 schreef Rijst het volgende:
Altijd wanneer ik weg ga gebeurd er iets!!!![]()
![]()
is dit je mama http://futhead.com/12/player/9776quote:Op maandag 23 april 2012 19:05 schreef Rijst het volgende:
Altijd wanneer ik weg ga gebeurd er iets!!!![]()
![]()
Je zou bijna zeggen, blijf maar weg hahahahahahaha!quote:Op maandag 23 april 2012 19:05 schreef Rijst het volgende:
Altijd wanneer ik weg ga gebeurd er iets!!!RvP; Feyenoord
LOLLLLLLquote:Op maandag 23 april 2012 19:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
is dit je mama http://futhead.com/12/player/9776![]()
Waar schreef ie dat?quote:Op maandag 23 april 2012 19:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nog een anderhalve week.![]()
[ afbeelding ]![]()
Dodenherdenking.. als het goed is worden we die dag erna met bevrijdingsdag weer verlostquote:Op maandag 23 april 2012 19:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nog een anderhalve week.![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Het is pas een FUT topic als GuRBuH er heeft gepost
Btw, Lindgren. Heeht een ban voor het posten van iemand zn echte naam ofzo![]()
Verlost door liters pilsquote:Op maandag 23 april 2012 19:19 schreef Walxie het volgende:
[..]
Dodenherdenking.. als het goed is worden we die dag erna met bevrijdingsdag weer verlost
RvP; Feyenoord
harharhar ik heb ze alle 3quote:Op maandag 23 april 2012 19:22 schreef Kenarion het volgende:
Heb gvd zon bloedhekel aan mensen die achterin Taiwo/Richards/Luiz ofzo hebben..Met Thiago Silva
![]()
Komen je Bent Agbon en Walcott er dan niet langsquote:Op maandag 23 april 2012 19:22 schreef Kenarion het volgende:
Heb gvd zon bloedhekel aan mensen die achterin Taiwo/Richards/Luiz ofzo hebben..![]()
![]()
Ikke ookquote:Op maandag 23 april 2012 19:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
harharhar ik heb ze alle 3Met Thiago Silva
![]()
![]()
![]()
Hij heeft een DM openbaar gemaakt. Ging om een DM van IsaacCuenca!quote:Op maandag 23 april 2012 19:21 schreef GuRBuH het volgende:
Het is pas een FUT topic als GuRBuH er heeft gepost
Btw, Lindgren. Heeht een ban voor het posten van iemand zn echte naam ofzo
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 19:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Beste verdedigers EVAHHHHHHHHHHHHHHHHHHJe komt gewoon niet langs D.Luiz
![]()
![]()
Woehoe inmiddels 60k bij elkaar gehandeld. Heeft even geduurt maarjaOp zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.![]()
Gisteravond 60K winst gemaaktquote:Op maandag 23 april 2012 19:25 schreef marcie216 het volgende:
Woehoe inmiddels 60k bij elkaar gehandeld. Heeft even geduurt maarja![]()
![]()
![]()
Ik ook. Wij hebbwn wen haat/liefde verhoudingquote:Op maandag 23 april 2012 19:24 schreef Kamikazie het volgende:
DM's openbaar maken is ook heel slecht. Ik hoop dat Lindgren dit leest want ik ben heel boos op hem!!!!![]()
![]()
Sukkeltjes. Lindgren. deed dat expres zodat hij niet meer kan posten en aan zijn samenvatting kan werken.![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 19:27 schreef Rijst het volgende:
Sukkeltjes. Lindgren. deed dat expres zodat hij niet meer kan posten en aan zijn samenvatting kan werken.
Gepost op mn HTC Sense.![]()
NOOOOOOquote:Op maandag 23 april 2012 19:29 schreef Dudeweiser het volgende:
GJE komt morgen al weer vrij, kutzooi![]()
Better blijve we zow type. Volges mij word hij dan helemaal gek agter zn compjuurtertje
Inb4 mickeymouse![]()
Kan die kut relbelg niet voor eens en voor altijd vernietigd worden. Ik voel me zo'n laagvlieger als ik op hetzelfde forum post als hij.quote:Op maandag 23 april 2012 19:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Stoereboii komt morgen al weer vrij, kutzooi![]()
lol seems legitquote:Op maandag 23 april 2012 19:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Haha nee, zon wijf op marktplaats verkoopt haar Wildfire als HTC Sense![]()
![]()
Moet je nagaan hoe ik me voel als ik met proletariaat zoals jullie post.....quote:Op maandag 23 april 2012 19:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kan die kut relbelg niet voor eens en voor altijd vernietigd worden. Ik voel me zo'n laagvlieger als ik op hetzelfde forum post als hij.![]()
mickeymouse.jpgquote:Op maandag 23 april 2012 19:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe ik me voel als ik met proletariaat zoals jullie post.....![]()
Torresquote:Op maandag 23 april 2012 19:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Komen je Bent Agbon en Walcott er dan niet langs
Nasri-Aguero-Milner--![]()
Ontopic alert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 19:39 schreef laucas het volgende:
Ontopic alert!Wijnaldum op lb imo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wait.RvP; Feyenoord
quote:Op maandag 23 april 2012 19:39 schreef laucas het volgende:
Ontopic alert!MilsomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoeequote:?
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.![]()
I see what you did there ...quote:Op maandag 23 april 2012 19:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
2x de helft maar kan ook iets meer of minder zijn.![]()
Ja die snap ik , maar welke spelerquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
600K verkochtquote:
RvP; Feyenoord
BPL.quote:Op maandag 23 april 2012 19:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja die snap ik , maar welke speler
Ga nu trainen.![]()
![]()
Hoi, blijf on-topic en kappen met dit kinderachtige gedoe.quote:Op maandag 23 april 2012 19:42 schreef pascal08 het volgende:
Hoe lang duurt het wel niet voordat je gebanned wordt?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
RvP; Feyenoord
Oké sorry moderatortje.quote:Op maandag 23 april 2012 19:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoi, blijf on-topic en kappen met dit kinderachtige gedoe.![]()
Pascal, niet kinderachtig doen.quote:Op maandag 23 april 2012 19:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoi, blijf on-topic en kappen met dit kinderachtige gedoe.
P.S.
Ik wil een hybrid met Huseklepp en Vela maar weet niet hoe
RvP; Feyenoord
Ik zag hem ook vanmiddagquote:![]()
En dat jongetje he, typisch dat een Ajax supporter zich zo makkelijk laat overhalen.
Feyenoord Rotterdam![]()
Over bans wordt niet gesproken op het forum. On-topic weer!Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Die grote neger heeft gewoon gedreigd dat ie 'm in z'n kont zou nemen als ie niet dat Feyenoord shirt aan zou doen. Maar dan nog heeft ie een stomme keuze gemaakt.quote:Op maandag 23 april 2012 19:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik zag hem ook vanmiddag![]()
En dat jongetje he, typisch dat een Ajax supporter zich zo makkelijk laat overhalen.
![]()
tofquote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wat een rare fantasiequote:Op maandag 23 april 2012 19:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die grote neger heeft gewoon gedreigd dat ie 'm in z'n kont zou nemen als ie niet dat Feyenoord shirt aan zou doen. Maar dan nog heeft ie een stomme keuze gemaakt.
RvP; Feyenoord
halve bureau vol cola door deze postquote:![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wie weet dit in te vullen? http://www.futhead.com/12/squad/563117
Budget 60K totaal
http://www.futhead.com/12/squad/563117RvP; Feyenoord
Anita - Enohquote:Op maandag 23 april 2012 19:55 schreef vandermar het volgende:
Budget 60K totaal
http://www.futhead.com/12/squad/563117
Blind - Vertonghen - Alderweireld - van der Wiel
Vermeer![]()
Juf jaenet noemen terwijl hij een achterlijke mongool is en tevens voor twittery van der wielquote:Op maandag 23 april 2012 19:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Anita - Enoh
Blind - Vertonghen - Alderweireld - van der Wiel
Vermeer
RvP; Feyenoord
hahahaha juf jaenet en twittery van der wiel hahaha heel groep 5 lacht mee hier gr grquote:Op maandag 23 april 2012 19:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Juf jaenet noemen terwijl hij een achterlijke mongool is en tevens voor twittery van der wielAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Juf jaenet en twittery van der wiel staan binnenkort weer met de schaal op het museumplein!quote:Op maandag 23 april 2012 19:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Juf jaenet noemen terwijl hij een achterlijke mongool is en tevens voor twittery van der wiel![]()
![]()
De parkeerplaats bij de Arena jaquote:Op maandag 23 april 2012 20:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Juf jaenet en twittery van der wiel staan binnenkort weer met de schaal op het museumplein!![]()
![]()
Essien > Mikelquote:Op maandag 23 april 2012 20:10 schreef Walxie het volgende:
@GekkeZuiden: Mijn Afrikanen-team is af!
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hqbgcsGTbdo0s
Yakubu wide cam lijkt me ook niet zo'n succes..zo'n lompe (redelijk) trage tankAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lekker het zijn maar kutkakkerlakken schreeuwen en vervolgens met zand in de vagina rondlopen als ze door de rest van de wereld weer worden afgekraakt. Wijven, valt geen touw aan vast te knopen.quote:Op maandag 23 april 2012 20:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Juf jaenet en twittery van der wiel staan binnenkort weer met de schaal op het museumplein!RvP; Feyenoord
Zieke pace abuse xdquote:Op maandag 23 april 2012 19:55 schreef vandermar het volgende:
Budget 60K totaal
http://www.futhead.com/12/squad/563117![]()
RvP; Feyenoord
Die gouden middenvelders weerquote:Op maandag 23 april 2012 20:17 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/563117
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Silvestre, Cicinho of Pisano als RB?RvP; Feyenoord
Donequote:1 chem maar werkt perfect!
Wie is de beste silver keeper in Serie A na Neto?RvP; Feyenoord
Koevermansquote:Op maandag 23 april 2012 20:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Done1 chem maar werkt perfect!
Wie is de beste silver keeper in Serie A na Neto?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kan hem maar 1x in mijn team hebbenquote:
RvP; Feyenoord
Heskey ook een optie?RvP; Feyenoord
Ojeeh, waarschijnlijk had ik dus tóch de ziekte van pfeiffer en heeft me broer het nu ook.. fijne boel hier!![]()
![]()
Je broer kussenquote:Op maandag 23 april 2012 20:43 schreef Walxie het volgende:
Ojeeh, waarschijnlijk had ik dus tóch de ziekte van pfeiffer en heeft me broer het nu ook.. fijne boel hier!
RvP; Feyenoord
Wat heb je met je broer gedaan dan?quote:Op maandag 23 april 2012 20:43 schreef Walxie het volgende:
Ojeeh, waarschijnlijk had ik dus tóch de ziekte van pfeiffer en heeft me broer het nu ook.. fijne boel hier!![]()
Je moet ook niet met je broertje zoenenquote:Op maandag 23 april 2012 20:43 schreef Walxie het volgende:
Ojeeh, waarschijnlijk had ik dus tóch de ziekte van pfeiffer en heeft me broer het nu ook.. fijne boel hier!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Na-apers :5RvP; Feyenoord
quote:Op maandag 23 april 2012 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet ook niet met je broertje zoenen![]()
![]()
![]()
je hebt hem dus gezoendquote:Op maandag 23 april 2012 20:46 schreef Walxie het volgende:
Het gaat over via speeksel, bestek en glas etc.![]()
![]()
Bestek niet afwassen of op je broer fliebenquote:Op maandag 23 april 2012 20:46 schreef Walxie het volgende:
Het gaat over via speeksel, bestek en glas etc.
RvP; Feyenoord
Hier moet je niet serieus op reageren manquote:Op maandag 23 april 2012 20:46 schreef Walxie het volgende:
Het gaat over via speeksel, bestek en glas etc.![]()
![]()
Walxie woont in Urk, haha!RvP; Feyenoord
Urk is een en al incest. Walxie neemt zijn broer op de toeter..... you do the math son!quote:RvP; Feyenoord
quote:Op maandag 23 april 2012 20:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Urk is een en al incest. Walxie neemt zijn broer op de toeter..... you do the math son!Ik woon op een kwartiertje van Urk (Emmeloord). Dat zijn echt paupers
![]()
Elke wedstrijd als we tegen hun moeten knokken
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja sowieso, als je zegt: je moeder is een hoer heb je het hele dorp achter je aan. Iedereen familie enzo...quote:Op maandag 23 april 2012 20:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Ik woon op een kwartiertje van Urk (Emmeloord). Dat zijn echt paupers
![]()
Elke wedstrijd als we tegen hun moeten knokkenRvP; Feyenoord
Chill je wel eens in de lange nering?quote:Op maandag 23 april 2012 20:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Ik woon op een kwartiertje van Urk (Emmeloord). Dat zijn echt paupers
![]()
Elke wedstrijd als we tegen hun moeten knokken![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 20:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Chill je wel eens in de lange nering?!
Ja, kom er soms wel.Feyenoord Rotterdam![]()
Gast je gaat me toch niet vertellen dat jij ook in Emmeloord woont?quote:Op maandag 23 april 2012 20:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Haha, represent je west?
Zit je op SCE of FB?![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Haha jawelquote:Op maandag 23 april 2012 20:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Gast je gaat me toch niet vertellen dat jij ook in Emmeloord woont?![]()
![]()
![]()
Nee, heeft hij net gegoogled lol.quote:Op maandag 23 april 2012 20:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Gast je gaat me toch niet vertellen dat jij ook in Emmeloord woont?
RvP; Feyenoord
Represent je west?quote:Op maandag 23 april 2012 20:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Haha, represent je west?
Zit je op SCE of FB?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wanneer gaan we die chillings droppen Gerrit?quote:Op maandag 23 april 2012 20:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Moet toch even bevestiging hebben
en lol trouwens![]()
![]()
Ik vind het wel een bazig team
RvP; Feyenoord
gayquote:Op maandag 23 april 2012 20:59 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het wel een bazig team
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 20:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja haha hier is de criminaliteit hoog, west tegen oost, al jaren zo![]()
![]()
"Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben." (Rousseau)quote:RvP; Feyenoord
Cribs en bloods alles!quote:Op maandag 23 april 2012 20:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja haha hier is de criminaliteit hoog, west tegen oost, al jaren zoRvP; Feyenoord
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, niet.quote:Op maandag 23 april 2012 20:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wanneer gaan we die chillings droppen Gerrit?![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
.RvP; Feyenoord
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: