Dank je.quote:
Jij praat of schrijft veel in het Engels zeker?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:00 schreef Mender het volgende:
[..]
Dank je.
Een van mijn weinige posts waarin ik humor tracht toe te passen. Achteraf gezien waren er nog een aantal verbeter punten. Maar helaas kon ik er niet al te veel tijd aan besteden omdat me baas zich dan echt af begint te vragen wat ik aan het doen ben.
Zeigen = laten zienquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:58 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Waarom zou iemand een kleine worm willen zuigen.![]()
Haha, het was leuk om te lezen. Wat voor werk doe je nu dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:00 schreef Mender het volgende:
[..]
Dank je.
Een van mijn weinige posts waarin ik humor tracht toe te passen. Achteraf gezien waren er nog een aantal verbeter punten. Maar helaas kon ik er niet al te veel tijd aan besteden omdat me baas zich dan echt af begint te vragen wat ik aan het doen ben.
Oke.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zeigen = laten zien
Saugen = zuigen
Wa zee de gai??quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:01 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jij praat of schrijft veel in het Engels zeker?
Ja ik hoor al dat jij weinig met duitsers omgaat. Duitsers vinden dat leuk om te horen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Oke.
Wacht, waarom zou ik haar kleine wormen laten zien. Heb je zelf wel eens iemand aan de haak geslagen?![]()
Ok ik vertrouw je.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja ik hoor al dat jij weinig met duitsers omgaat. Duitsers vinden dat leuk om te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |