Qarth..althans volgens de Spice Monger :-)quote:Op maandag 23 april 2012 17:27 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
"Another place you can visit in Croatia is Lokrum Island, where the ancient there monastery acted as backdrop for the city of Quarth"
Oeh, pretty. En dus zeker een mogelijke vakantiebestemming.quote:Op maandag 23 april 2012 17:27 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
"Another place you can visit in Croatia is Lokrum Island, where the ancient there monastery acted as backdrop for the city of Quarth"
Je verheugt je op de volgende sexscenes begrijp ik hieruit?quote:Op maandag 23 april 2012 17:49 schreef EilandjeOnline het volgende:
wtf, die bevalling![]()
en nu weer een week wachten
Totdat je daar massaal toegestroomde GoT LARP'ers tegenkomt.quote:Op maandag 23 april 2012 17:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oeh, pretty. En dus zeker een mogelijke vakantiebestemming.![]()
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lokrum
Zoeen dikkerd a la the spice monger die naakt en met een rode pruik op loopt omdat ie Roz moet voorstellen.quote:Op maandag 23 april 2012 17:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Totdat je daar massaal toegestroomde GoT LARP'ers tegenkomt.
ik niet, jij neem ik aan welquote:Op maandag 23 april 2012 17:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je verheugt je op de volgende sexscenes begrijp ik hieruit?
Oeh ja, dat zou wel weer minder zijn...quote:Op maandag 23 april 2012 17:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Totdat je daar massaal toegestroomde GoT LARP'ers tegenkomt.
Bummer, dan sla ik deze aflevering maar over dan...quote:Op maandag 23 april 2012 18:00 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik niet, jij neem ik aan wel![]()
overigens waren die er voor de verandering eens niet in deze aflvering
quote:Op maandag 23 april 2012 18:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oeh ja, dat zou wel weer minder zijn...![]()
[ afbeelding ]
Is dat een scene uit The Walking Dead :-) ?quote:Op maandag 23 april 2012 18:13 schreef Muis006 het volgende:
Daenerys gaat met haar tijd mee
[ [url=http://fashionablygeek.com/wp-content/uploads/2011/07/Daenerys-
384x515.jpg?cb5e28]afbeelding[/url] ]
quote:Op maandag 23 april 2012 18:14 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Is dat een scene uit The Walking Dead :-) ?
quote:
Heeft ze nu haar eigen hand om haar middel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |