Nog genoeg mensen die aan het bier gaan hoor! Meeste vrienden van mij doen geen drugs behalve alcohol, inclusief mezelfquote:Op woensdag 25 april 2012 15:53 schreef Voltreffer het volgende:
Zijn er nog zoveel mensen die bier drinken dan op de after?
Ik dacht dat afgelopen zaterdag je eerste keer alcohol was?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:57 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nog genoeg mensen die aan het bier gaan hoor! Meeste vrienden van mij doen geen drugs behalve alcohol, inclusief mezelf
Was wel mooi hoor!quote:Op woensdag 25 april 2012 16:58 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik dacht dat afgelopen zaterdag je eerste keer alcohol was?
Neent dat was een maand geledenquote:Op woensdag 25 april 2012 16:58 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik dacht dat afgelopen zaterdag je eerste keer alcohol was?
Tof voor Code Black en Adaroquote:Op woensdag 25 april 2012 14:05 schreef mstx het volgende:
Headhunterz
Zatox
Wildstylez
Psyko Punkz live
Endymion
Zany
Max Enforcer
Adaro
Code Black
Lee Mac
MC Ruffian
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:55 schreef Mind.Illusion het volgende:
Nieuwe "Wake You From Your Boredom" #47 is weer te verkrijgen op de welbekende plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ziet er goed uit, zal em een deze dage naar binnen trappen, eerst nog de neiuwe TMS checken...
02. Alpha2 – Rebirth , vind dat toch wel een toffe trackAre we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Nieuwe "Wake You From Your Boredom" #47 is weer te verkrijgen op de welbekende plaatsenMwah, niet echt mijn dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Waar heb je het over? Heeft ie nieuwe plaatjes dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Btw, die plaatjes van Maxter! Wat een pareltjes zitten daar tussen zeg
!
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Loudness aftermovie en duidelijk een FOK!ker in beeld bij 1:12.![]()
Nieuwe "Wake You From Your Boredom" #47 is weer te verkrijgen op de welbekende plaatsenZatox - My Life.. serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verder best een leuke set hoor.hartjes maken zou standaard een rechtse op de neus moeten zijnquote:Op donderdag 26 april 2012 14:33 schreef Quyxz_ het volgende:
![]()
Ik vind het serieus een vette track ja!quote:Op donderdag 26 april 2012 14:58 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zatox - My Life.. serieus?![]()
Verder best een leuke set hoor.
Zijn die hartjes niet gewoon het gevolg van te veel skijven; al die liefde die eraf druipt...:Pquote:Op donderdag 26 april 2012 14:58 schreef 16meter het volgende:
hartjes maken zou standaard een rechtse op de neus moeten zijn
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:58 schreef 16meter het volgende:
[..]
hartjes maken zou standaard een rechtse op de neus moeten zijn
Het is mdma!quote:Op donderdag 26 april 2012 14:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Jammer genoeg nietquote:Op donderdag 26 april 2012 13:11 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Heeft ie nieuwe plaatjes dan?
Nieuwe "Wake You From Your Boredom" #47 is weer te verkrijgen op de welbekende plaatsenEerste en de laatste track knip ik er af, daarna gelijk op m'n telefoon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Props!
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
Wat is er mis met Devastator?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:45 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Eerste en de laatste track knip ik er af, daarna gelijk op m'n telefoon!Props!
Nieuwe "Wake You From Your Boredom" #47 is weer te verkrijgen op de welbekende plaatsenJe draait tegenwoordig wel veel meer nieuwe releases dan je eerder deed in de WYFYB-reeks ofniet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
Stimmt!quote:Op donderdag 26 april 2012 18:38 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Je draait tegenwoordig wel veel meer nieuwe releases dan je eerder deed in de WYFYB-reeks ofniet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |