brewdogquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:04 schreef T-Force het volgende:
Bier wordt waarschijnlijk Bavaria, Jupiler of Dommelsch![]()
En al het pils in nederland (lees: Heineken, Grolsch, Bavaria, Jupiler, Dommelsch, Hertog-Jan, Amstel) smaakt toch nagenoeg hetzelfde. Het smaakverschil wat jullie proeven zit in je hoofd
Ik zou natuurlijk ook kratten vol Brewdog kunnen kopen, maarja, dan wordt de prijs 30 euro pp ofzo![]()
Ik heb ook nog een beetje bij trance gestaan, vind ik altijd erg relaxedquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
Indoor was echt geweldig! Die set van Geck-o was de beste van hem die ik ooit gehoord heb![]()
Thera ook weer lomp knallen en heb de rest van de tijd in die Technozaal gestaan. Heerlijk werd daar ook gedraaid!
Ik liep heel de avond met licht om me nek, best makkelijk te spotten me dunktquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:17 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Heb wel gekeken, maar niet echt actief gezocht
Stond wel linksvoor bij Prefix & Density laatste uurtje, maar zag geen bekende (van fb & pf) gezichten...
Had ook geen idee van t-shirts en dergelijke...
Omomomomomquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:04 schreef T-Force het volgende:
Bier wordt waarschijnlijk Bavaria, Jupiler of Dommelsch![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:04 schreef T-Force het volgende:
En al het pils in nederland (lees: Heineken, Grolsch, Bavaria, Jupiler, Dommelsch, Hertog-Jan, Amstel) smaakt toch nagenoeg hetzelfde. Het smaakverschil wat jullie proeven zit in je hoofd
dat klopt in principe wel ja..qua locatie van mijn tong en dus smaakpapillen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:04 schreef T-Force het volgende:
Het smaakverschil wat jullie proeven zit in je hoofd
Jij vond je Rochefort 8 niet lekker, dus geen recht op sprekenquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:11 schreef de_huig het volgende:
dat klopt in principe wel ja..qua locatie van mijn tong en dus smaakpapillen.
Wherever I may roamquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:26 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jij vond je Rochefort 8 niet lekker, dus geen recht op spreken
[..]![]()
Als bierkenners de verschillende merken bij een blinde test niet aan het goede naamkaartje kunnen hangen, doordat de verschillen zo summier zijn, kan jij dat ook niet
Maarja, genoeg over bier pils. Hardstyle!
De snoeiplaatvandedag hier:
http://www.goedkoopbier.nl/quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:42 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we geluk, 2 kratten voor de prijs van 1Hopelijk is er dit jaar weer zo'n mooie actie te vinden ergens
Geloof het of niet, ik heb slechts 1 iemand opgemerkt met van die breeklichtjes en dat was een meisjequote:Op dinsdag 24 april 2012 23:08 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ik liep heel de avond met licht om me nek, best makkelijk te spotten me dunkt
Blikken bier staat echt nietquote:Op woensdag 25 april 2012 12:31 schreef 16meter het volgende:
Gewoon halve liters Schultenbrau of AH pilsener. Na 4/5 blikken proeft niemand het verschil nog + meer geld over voor andere dingen.![]()
Vieze junkquote:[b]Op woensdag 25 april 2012 12:31 schreef 16meter het volgende:
+ meer geld over voor andere dingen.![]()
Zijn alle 3 prima te drinken.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
Blikken bier staat echt nietZoals ik al zei: Bav, Jup, of Dommelsch
Dat kan, ik heb uitgedeeldquote:Op woensdag 25 april 2012 10:46 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Geloof het of niet, ik heb slechts 1 iemand opgemerkt met van die breeklichtjes en dat was een meisje
Bier van rozijnen...quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:26 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jij vond je Rochefort 8 niet lekker, dus geen recht op spreken
Jep, die site ken ikquote:
Wat had jij verwacht?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:05 schreef mstx het volgende:
fantastiese lijn up weer van mysteryland. alleen jammer dat d-front&s-tefan en de profet er niet bij staan.
Zeg ik toch? Ik had DBSTF en de Prophet verwacht. En Frontliner.quote:
Waarschijnlijk wel, aangezien het in die regio rond die koers ook vaak Bladel/Reusel kermis is en dan zijn er vaak bieraanbiedingen te vinden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:42 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we geluk, 2 kratten voor de prijs van 1Hopelijk is er dit jaar weer zo'n mooie actie te vinden ergens
En Gunz4Hire mist ook nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |