MAN MAN MAN MAN !!
Wat een feest

door alle uber sets nouwelijks stil gestaan

Tom en ik moesten persee Geck-o zien dus wij waren vanaf de eerste minuut binnen ( ook al hebben we een half uur buiten staan wachten en was het niet duidelijk welke deur de ingang was

)
Geck-o draaide een heerlijk setje, van Early naar Hardstyle waar de diesel motor ( lees: mijn benen

) heerlijk mee konden warm lopen

Delete nog gehoord en nog een paar bazen early platen. Blijkbaar vond hij zelf ook dat ie goed stond te draaien want tijdens het losgaan achter de decks sloeg die per ongeluk op de eject knop en was et opeens stiil
Het was toen tijd voor
B-Front, van te voren had ik hier niet veel van verwacht aangezien ik hem de laatste tijd eentonig vind draaien.... BUT GOD WAS I WRONG!
Heerlijk gevarieerd setje en toen
Zany er bij kwam en ze Pounding Senses er op gooide
![6atbb5g.gif]()
was mijn avond al helemaal goed.
Imho echt een van de beste zo niet de beste plaat die er is, helemaal in mijn eigen wereld zat ik
Ook bij B-Front knalde de muziek uit maar door een paar keer spinnen konden we weer verder gaan waar bij waar we waren

Omdat de meeste geen zin hadden in Adaro

zijn we naar zaal 2 gegaan waar
Re-Volt bezig was, ik kan me niet veel van z'n platen keuzen herinneren behalve dat hij Feel My Fire draaide omdat ik toen kapot ging van et lachen. Zover ik weet wast wel een puik setje
Phrantic was volgens mij erg zenuwachtig want hij stond in het begin heel angstig te kijken of alles wel goed ging, hij draaide een heeeerlijke set waarin natuurlijk Overdose voorbij kwam

heel de zaal ging los en voor het eerst had ik het gevoel dat et erg druk was

Voor mij was het moment daar, 1 van de 2 sets waar ik echt veel verwachtingen van had en naar uitkeek, tijd voor
Solutio & The I's..... MAN MAN MAN DIE KICKS LIVE

... Helemaal kapot, als dit IRL Mortal Kombat was geweest was het een Fatality van een uur tegen de vloer het lucht in de zaal. Boven verwachtingen zo lekker!
Ik heb alleen niet 2.17 voorbij horen komen

Van
Prefix & Density heb ik niet veel mee gekregen, ik ben wat rond gaan lopen en kwam uit eindelijk iederen weer tegen aan het eind van de set van
Radical Redemption.
Toen we op de perfecte plaatst stonden was het tijd voor DE set van de avond
Theracords LiveDat half uurtje was echt alsof ik in een trans was, iedereen ging heeelemaal uit z'n naat op de bruutste platen, heerlijk gemixed en ge-edit. Wat een parel van een set.
Heerlijk om die gasten zo los te zien gaan
Het was alsof we in een tijd machine zaten want het was in 3 seconden 30min later, het was alweer voorbij
Zany was op tijd weer terug van BLACK en zette een puike set neer, voor de 2x op de avond heb ik Worship en Psychedelic Trip voorbij horen komen en dat was helemaal niet erg
B-Front kwam ook weer te voorschijn en zo hadden we 2x Zany en 2x B-Front voor de prijs van 1
Titan was inmiddels begonnen met draaien en omdat ik die nog nooit live gezien had en hij als een beest kan draaien zijn we daar heen gegaan. Het hardstyle gedeelte van z'n was prima te doen alleen ging hij over op de hardcore, waar ik niet echt zin in had. Toen ben maar ik maar een patatje gaan eten en lekker gaan zitten om m'n voeten wat rust te gunnen.
Ondertussen was iedereen naar
Crypsis verhuist om daar af te sluiten, gelukkig was iedereen waar ze horen te staan en kon ik ze makkelijk vinden:D Ik moest weer even op gang komen maar de laatste 20 min ging het weer heerlijk lekker. Ik was blij dat hij niet afsloot met Hardcore maar met wat hoge BPM Hardstyle. Ook moesten de gasflessen op want het vuur bleef maar gaan

Om 7 uur was et afgelopen en tijd om naar huis te gaan. Binnen 5 min waren we buiten, gelukkig iedereen gedag kunnen zeggen behalve MDMA want die was buiten nergens te bekennen
Wat me op het perron opviel was dat er erg veul stuiters en kouwers waren, voor mijn gevoel meer alsnormaal..
Al met al een top feest met alleen maar heerlijke sets... Zo lekker dat ik vannacht 2 uur wakker heb gelegen met muziekjes die voorbij kwamen in m'n kop
Plus:
30 minuten van pure trance met alle Fok!ersVeel gelachen
Top sets
Goed geluid
Genoeg ruimte om heerlijk los te gaan, terwijl het was uitverkocht.
Plees die groot genoeg waren
Minpunten:
Niet in de Maassilo!
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?