Ik las: Ik stik in mijn peoplequote:
Appel dus.quote:Op maandag 23 april 2012 14:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik las: Ik stik in mijn peopleEuh...
![]()
mxml 1 pr dg h!quote:Op maandag 23 april 2012 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Appel dus.
Dat moest toch van de matigen dvrtnt?!
ligt er aan, is het met visjes?quote:Op maandag 23 april 2012 14:43 schreef Dwyn het volgende:
Is 32,50 voor een pedicure behandeling veel?
is het in een salon of aan huis?quote:Op maandag 23 april 2012 14:43 schreef Dwyn het volgende:
Dat lijkt me geinig, met die visjes.quote:
Teveel k's, ik las kakken.quote:
mij ook! Doen ze zo omnomnom aan je vieze kleffe potenquote:Op maandag 23 april 2012 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat lijkt me geinig, met die visjes.
Dat is echt leuk om eens te doen.quote:Op maandag 23 april 2012 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat lijkt me geinig, met die visjes.
dan is het wel een redelijke prijs denk ikquote:Op maandag 23 april 2012 14:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Met visjes is 47,50 maar dan knippen ze niet eens je nagels.
[..]
Het is in een salon.
Ik heb niet zoveel zin om naar iemands huis te gaan.quote:Op maandag 23 april 2012 14:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan is het wel een redelijke prijs denk ik
nah dat valt vies tegen, alles is hier duur ... maar die visjes kun je via vakantieveilingen goedkoop fixen voor 2 personenquote:
nee want dan eten die visjes zo je nagels op jonge! Lieve visjensquote:Op maandag 23 april 2012 14:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Met visjes is 47,50 maar dan knippen ze niet eens je nagels.
[..]
Het is in een salon.
quote:
quote:- Tom, kan ik je pen even lenen?
- Zeker.
- En heb je een stukje papier voor me?
- Absoluut.
- Passeer je langs een brievenbus op weg naar huis?
- Ja.
- Wacht je nog even tot ik deze brief af heb?
- Tuurlijk.
- Heb je soms een postzegel voor me?
- Ja, hier.
- Dank je. Zeg, in welke straat woont je vriendin?
Hier betaal je tussen de 20 en 25 euro, dus vind dat wel veel eigenlijkquote:Op maandag 23 april 2012 14:43 schreef Dwyn het volgende:
Godsamme, een klassieke belgentrololol!quote:Op maandag 23 april 2012 14:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij deze nog even nen goeien matigen garp van mijn kalendert
[..]
[ afbeelding ]
PAHAHAHHAHAHHA DIJENKLETSER WEER MAN !!1!1!!1
Matigen kalendergarp.quote:Op maandag 23 april 2012 14:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij deze nog even nen goeien matigen garp van mijn kalendert
[..]
[ afbeelding ]
PAHAHAHHAHAHHA DIJENKLETSER WEER MAN !!1!1!!1
Ja, ik vind het ook wel veel. Maar echt goedkoper en professioneel kan ik het niet vinden.quote:Op maandag 23 april 2012 14:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hier betaal je tussen de 20 en 25 euro, dus vind dat wel veel eigenlijk
Zo, monsterafwas gedaan. Jeuj.
Ik heb het idee alsof ze straks door het plafond komen met dat geboor, dit is echt niet normaal.
quote:Een ongelukkige fietser reed tegen een boom.
- Waarom werd er geen flikkerlicht geīnstalleerd om te waarschuwen voor deze gevaarlijke bocht? vroeg hij aan een voorbijganger.
- Er was er een, antwoordde de man, maar omdat er nooit een ongeluk gebeurde, werd het weer weggenomen.
Zeeeeeeeeeeer matigquote:Op maandag 23 april 2012 14:56 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh oeh oeh ik hoor een verzoek voor een bis-mop !
[..]Ik lollerde meer om flikkerlicht.. hehe.. flikker
Ik moest lachenquote:Op maandag 23 april 2012 14:56 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op maandag 23 april 2012 14:56 schreef PriemGirl het volgende:
DAFUQ?quote:Uw zorgverzekeraar vergoedt elektrische epilatie bij ongewenste snor- en baardbeharing bij vrouwen. Niet alles wordt vergoed, er wordt ook een eigen bijdrage van u gevraagd. Dat bedrag kunt u terugkrijgen van de gemeente.
Hier moest ik dus echt om lollerenquote:Een chirurg, een architect en een politicus zijn aan het discussiëren over wie het oudste beroep uitoefent.
De chirurg zegt:
- Eva werd uit een rib van Adam geschapen. Dat is duidelijk een operatie.
- Dat kan, antwoordt de architect, maar daarvķķr was er uit de chaos reeds orde geschapen en dat is toch het werk van een architect.
- Ja, onderbrak de politicus de discussie, maar lang dáárvoor had iemand de chaos geschapen en dat was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |