Totaal irrelevante grafiek.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:46 schreef Self-Catering het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom SP niet werkt.
Misschien dat ik fout zit hoor, maar is het niet zo dat als het bbp daalt en de overheidsuitgaven gelijk blijven de overheidsuitgaven als percentage van het totale bbp groeien? Want als ik goed zit (en ik denk eigenlijk van wel), is dit een nogal suggestieve grafiek, klopt de titel niet en is de conclusie die jij eruit trekt dus onjuist.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:46 schreef Self-Catering het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom SP niet werkt.
SP aan de macht betekent het faillissement van Nederlandquote:Op maandag 23 april 2012 14:39 schreef Arolsen het volgende:
We moeten nu eindelijk eens af van het verstikkene neoliberalisme dat ons land kapot heeft gemaakt.
Partijen als de VVD willen allene nog maar meer marktwerking en alleen maar meer de zwakkeren laten betalen voor bonussen en het verdampen van geld.
Stem tegen dit beleid, stem voor een beter beleid. Stem op de SP!
Nee.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:12 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
SP aan de macht betekent het faillissement van Nederland
Sterk argument.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:36 schreef Rollo het volgende:
Dat er op fok politiek onderlegde mensen zitten die hun vocabulair op order hebben, en op de SP (of PVV) stemmen, is mij echt een totaal raadsel..
VVD is helemaal niet liberaal.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee.
De situatie waar we nu in verkeren, ook wel de "crisis" genoemd, is geheel ontstaan zonder toedoen van de SP.
De VVD, waar de "echte" economen zouden moeten zitten, heeft ons land naar het randje gebracht.
Liberalisme is het faillissement van Nederland.
Jouw angstmakende teksten veranderen daar niets aan.
Ik wou net zeggen, de VVD liberaal noemenquote:
why?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:43 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Het vertrouwen in de politiek is bij mij nu ook wel echt weg.
Ik twijfel nu tussen de SP, PvdA en de PvDD. D66 is afgevallen voor mij, ik stem nog liever op de PVV.
Sommige mensen hebben idealenquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:36 schreef Rollo het volgende:
Dat er mensen in Nederland zijn die SP of PVV stemmen kan ik verklaren.
Dat er op fok politiek onderlegde mensen zitten die hun vocabulair op order hebben, en op de SP (of PVV) stemmen, is mij echt een totaal raadsel..
Waarom in godsnaam GL? Het bloed aan de handen van schooljuf Sap (wegens de Kunduz-missie) is nog niet opgedroogd, of ze levert de zwakste schouders al weer uit aan de Brusselse totalitaire veelvraat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:34 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik zal waarschijnlijk stemmen op de SP, PVDA of PVV (en misschien GroenLinks). Waar ik uiteindelijk op ga stemmen is natuurlijk afhankelijk van hun verkiezingsprogramma's.
(Het wordt hoogstwaarschijnlijk SP)
GL is inderdaad totaal afgezakt naar een 2e D66.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:11 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam GL? Het bloed aan de handen van schooljuf Sap (wegens de Kunduz-missie) is nog niet opgedroogd, of ze levert de zwakste schouders al weer uit aan de Brusselse totalitaire veelvraat.
Waarschijnlijk stem ik helemaal niet op GL, tenzij ze echt een zeer degelijk programma hebben (wat ik ten zeerste betwijfel).quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:11 schreef Sicstus het volgende:
Waarom in godsnaam GL? Het bloed aan de handen van schooljuf Sap (wegens de Kunduz-missie) is nog niet opgedroogd, of ze levert de zwakste schouders al weer uit aan de Brusselse totalitaire veelvraat.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:06 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stem ik helemaal niet op GL, tenzij ze echt een zeer degelijk programma hebben (wat ik ten zeerste betwijfel).
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
GL is inderdaad totaal afgezakt naar een 2e D66.
Dat groene logo verraadt het hal een beetje...
Zie hier,quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:11 schreef Sicstus het volgende:
[..]
D66 wil de AOW leeftijd versneld verhogen en ze willen de WW tijd korter maken. Ik zie niet in hoe dat positief kan zijn voor mensen met een falende economie. Ze willen ook graag dat mensen makkelijk van werk kunnen wisselen. Het lijkt me verstandiger om eerst de werklozen aan werk te helpen voordat je de werkenden extra opties geeft.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:44 schreef horned_reaper het volgende:
Kan misschien iemand mij hier echt uitleggen waarom ik bijvoorbeeld de SP boven een partij als D66 zou moeten verkiezen?
Kom nu eens voor één keer op deze website met een stukje diepgang!
WW korter... Maar intensiever.... AOW omhoog lijkt me ook positief... Naja het zal welquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:31 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
D66 wil de AOW leeftijd versneld verhogen en ze willen de WW tijd korter maken. Ik zie niet in hoe dat positief kan zijn voor mensen met een falende economie. Ze willen ook graag dat mensen makkelijk van werk kunnen wisselen. Het lijkt me verstandiger om eerst de werklozen aan werk te helpen voordat je de werkenden extra opties geeft.
Ik heb helaas geen tijd meer om op de andere punten te reageren. Ik zal dat nog wel gaan doen. Mijn eerste indruk is in ieder geval dat D66 uit gaat van een basis die in mijn optiek er eigenlijk niet is.
Er zou donderdagmiddag een debat zijn. In werkelijkheid was toen voor D66 en Groen Links al duidelijk dat andere partijen zouden worden buitengesloten. Dat is dus de democratie en de beschaving van Pechtold en co. Hoe glad kun je zijn?quote:
Naar mijn mening is het wel slecht voor de economie als er steeds meer werklozen bij komen en als er steeds minder werk beschikbaar is.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
WW korter... Maar intensiever.... AOW omhoog lijkt me ook positief... Naja het zal wel
Deze punten zijn niet slecht voor de economie.
Klopt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:33 schreef kurk_droog het volgende:
Stem SP, Stem Nederland naar de klote!![]()
Uitstekend, NL is nog steeds één van de beste landen met de meest humaan sociaal stelsel en vangnet ter wereld. En dat blijft het ook.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:36 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Ging het zo goed de laatste 1,5 jaar?
Niet als VVD/CDA aan de macht waren gebleven natuurlijk. Goed dat ze weg zijn dus!quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Uitstekend, NL is nog steeds één van de beste landen met de meest humaan sociaal stelsel en vangnet ter wereld. En dat blijft het ook.
Er zijn altijd mensen die in sprookjes blijven geloven alleen beseffen ze niet dat de rekening vroeg of laat altijd links of rechtsom betaald zal moeten worden. NL produceert gewoon te weinig.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:35 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Niet als VVD/CDA aan de macht waren gebleven natuurlijk. Goed dat ze weg zijn dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |