abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110853876

Waarom SP niet werkt.
Of niet?
pi_110855752
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:46 schreef Self-Catering het volgende:
[ afbeelding ]

Waarom SP niet werkt.
Totaal irrelevante grafiek.
  vrijdag 27 april 2012 @ 12:58:54 #103
351780 Piye
King of Kush
pi_110858550
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:46 schreef Self-Catering het volgende:
[ afbeelding ]

Waarom SP niet werkt.
Misschien dat ik fout zit hoor, maar is het niet zo dat als het bbp daalt en de overheidsuitgaven gelijk blijven de overheidsuitgaven als percentage van het totale bbp groeien? Want als ik goed zit (en ik denk eigenlijk van wel), is dit een nogal suggestieve grafiek, klopt de titel niet en is de conclusie die jij eruit trekt dus onjuist.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_110861106
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:39 schreef Arolsen het volgende:
We moeten nu eindelijk eens af van het verstikkene neoliberalisme dat ons land kapot heeft gemaakt.

Partijen als de VVD willen allene nog maar meer marktwerking en alleen maar meer de zwakkeren laten betalen voor bonussen en het verdampen van geld.

Stem tegen dit beleid, stem voor een beter beleid. Stem op de SP!
SP aan de macht betekent het faillissement van Nederland
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_110861543
De propaganda pot is vol zat, mag wel wat minder. En de SP zal toch nooit regeren. SP is een verloren stem wat belasting geld kost net als men op de PVV gaat stemmen.

Er is genoeg tomaten gegooid de laatste decennia,s. Dat is het enigste wat hun kunnen. Kan hun steeds minder serieus nemen.
pi_110862013
Dat er mensen in Nederland zijn die SP of PVV stemmen kan ik verklaren.

Dat er op fok politiek onderlegde mensen zitten die hun vocabulair op order hebben, en op de SP (of PVV) stemmen, is mij echt een totaal raadsel..
pi_110866413
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 14:12 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

SP aan de macht betekent het faillissement van Nederland
Nee.

De situatie waar we nu in verkeren, ook wel de "crisis" genoemd, is geheel ontstaan zonder toedoen van de SP.

De VVD, waar de "echte" economen zouden moeten zitten, heeft ons land naar het randje gebracht.
Liberalisme is het faillissement van Nederland.

Jouw angstmakende teksten veranderen daar niets aan.
pi_110866448
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 14:36 schreef Rollo het volgende:
Dat er op fok politiek onderlegde mensen zitten die hun vocabulair op order hebben, en op de SP (of PVV) stemmen, is mij echt een totaal raadsel..
Sterk argument.
pi_110866515
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:28 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nee.

De situatie waar we nu in verkeren, ook wel de "crisis" genoemd, is geheel ontstaan zonder toedoen van de SP.

De VVD, waar de "echte" economen zouden moeten zitten, heeft ons land naar het randje gebracht.
Liberalisme is het faillissement van Nederland.

Jouw angstmakende teksten veranderen daar niets aan.
VVD is helemaal niet liberaal. :{w
Rustig aan.
pi_110866537
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

VVD is helemaal niet liberaal. :{w
Ik wou net zeggen, de VVD liberaal noemen _O- _O- _O-
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_110866557
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:43 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Het vertrouwen in de politiek is bij mij nu ook wel echt weg.

Ik twijfel nu tussen de SP, PvdA en de PvDD. D66 is afgevallen voor mij, ik stem nog liever op de PVV. ;)
why?
Rustig aan.
pi_110867420
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 14:36 schreef Rollo het volgende:
Dat er mensen in Nederland zijn die SP of PVV stemmen kan ik verklaren.

Sommige mensen hebben idealen
  vrijdag 27 april 2012 @ 18:34:11 #113
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_110871223
Ik zal waarschijnlijk stemmen op de SP, PVDA of PVV (en misschien GroenLinks). Waar ik uiteindelijk op ga stemmen is natuurlijk afhankelijk van hun verkiezingsprogramma's.

(Het wordt hoogstwaarschijnlijk SP)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_110875174
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 18:34 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik zal waarschijnlijk stemmen op de SP, PVDA of PVV (en misschien GroenLinks). Waar ik uiteindelijk op ga stemmen is natuurlijk afhankelijk van hun verkiezingsprogramma's.

(Het wordt hoogstwaarschijnlijk SP)
Waarom in godsnaam GL? Het bloed aan de handen van schooljuf Sap (wegens de Kunduz-missie) is nog niet opgedroogd, of ze levert de zwakste schouders al weer uit aan de Brusselse totalitaire veelvraat.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_110875291
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 20:11 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Waarom in godsnaam GL? Het bloed aan de handen van schooljuf Sap (wegens de Kunduz-missie) is nog niet opgedroogd, of ze levert de zwakste schouders al weer uit aan de Brusselse totalitaire veelvraat.
GL is inderdaad totaal afgezakt naar een 2e D66.
Dat groene logo verraadt het hal een beetje...
  vrijdag 27 april 2012 @ 23:06:45 #116
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_110883294
quote:
Waarschijnlijk stem ik helemaal niet op GL, tenzij ze echt een zeer degelijk programma hebben (wat ik ten zeerste betwijfel).
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 27 april 2012 @ 23:44:24 #117
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_110885065
Kan misschien iemand mij hier echt uitleggen waarom ik bijvoorbeeld de SP boven een partij als D66 zou moeten verkiezen?

Kom nu eens voor één keer op deze website met een stukje diepgang!
  zaterdag 28 april 2012 @ 00:18:11 #118
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_110886593
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 23:06 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Waarschijnlijk stem ik helemaal niet op GL, tenzij ze echt een zeer degelijk programma hebben (wat ik ten zeerste betwijfel).
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 20:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

GL is inderdaad totaal afgezakt naar een 2e D66.
Dat groene logo verraadt het hal een beetje...
quote:

[..]

Zie hier,
GL is al volwassen en doet aan Realpolitik, maar haar achterban loopt gillend weg, die is namelijk niet Regierungsfähig.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_110887081
quote:
5s.gif Op vrijdag 27 april 2012 23:44 schreef horned_reaper het volgende:
Kan misschien iemand mij hier echt uitleggen waarom ik bijvoorbeeld de SP boven een partij als D66 zou moeten verkiezen?

Kom nu eens voor één keer op deze website met een stukje diepgang!
D66 wil de AOW leeftijd versneld verhogen en ze willen de WW tijd korter maken. Ik zie niet in hoe dat positief kan zijn voor mensen met een falende economie. Ze willen ook graag dat mensen makkelijk van werk kunnen wisselen. Het lijkt me verstandiger om eerst de werklozen aan werk te helpen voordat je de werkenden extra opties geeft.
Ik heb helaas geen tijd meer om op de andere punten te reageren. Ik zal dat nog wel gaan doen. Mijn eerste indruk is in ieder geval dat D66 uit gaat van een basis die in mijn optiek er eigenlijk niet is.
pi_110887636
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 00:31 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

D66 wil de AOW leeftijd versneld verhogen en ze willen de WW tijd korter maken. Ik zie niet in hoe dat positief kan zijn voor mensen met een falende economie. Ze willen ook graag dat mensen makkelijk van werk kunnen wisselen. Het lijkt me verstandiger om eerst de werklozen aan werk te helpen voordat je de werkenden extra opties geeft.
Ik heb helaas geen tijd meer om op de andere punten te reageren. Ik zal dat nog wel gaan doen. Mijn eerste indruk is in ieder geval dat D66 uit gaat van een basis die in mijn optiek er eigenlijk niet is.
WW korter... Maar intensiever.... AOW omhoog lijkt me ook positief... Naja het zal wel :P

Deze punten zijn niet slecht voor de economie.
Rustig aan.
pi_110890802
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

why?
Er zou donderdagmiddag een debat zijn. In werkelijkheid was toen voor D66 en Groen Links al duidelijk dat andere partijen zouden worden buitengesloten. Dat is dus de democratie en de beschaving van Pechtold en co. Hoe glad kun je zijn?

“Wil je meedoen? Sorry je bent te laat”.

Waarom?

Zelfs Pechtold, die zich graag voordoet als een beschaafd man, sluit willens en wetens andere partijen buiten. Hij doet exact datgene, wat hij anderen verwijt. :Y
Die brief had prima, na openlijk overleg met de andere partijen, een weekje later naar Brussel kunnen worden gestuurd.

Afgelopen weekend hadden Sap en Pechtold al telefonisch geregeld hoe ze het wilden gaan doen en nog durft Pechtold te spreken over transparantie. :+

De link hieronder is trouwens een mooie bevestiging van wat donderdag al duidelijk werd.

http://pauwenwitteman.var(...)9a67bdaeffc2e7bd93b4
pi_110891167
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 00:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

WW korter... Maar intensiever.... AOW omhoog lijkt me ook positief... Naja het zal wel :P

Deze punten zijn niet slecht voor de economie.
Naar mijn mening is het wel slecht voor de economie als er steeds meer werklozen bij komen en als er steeds minder werk beschikbaar is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Comp_Lex op 28-04-2012 11:46:39 ]
pi_110894973
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 09:33 schreef kurk_droog het volgende:
Stem SP, Stem Nederland naar de klote! ^O^

Klopt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 09:36 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Ging het zo goed de laatste 1,5 jaar?
Uitstekend, NL is nog steeds één van de beste landen met de meest humaan sociaal stelsel en vangnet ter wereld. En dat blijft het ook.

Maar wat ben jij de afelopen 1.5 jaar tekort gekomen dat ik je steeds hoor huilen?
pi_110895099
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 12:30 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Klopt.

[..]

Uitstekend, NL is nog steeds één van de beste landen met de meest humaan sociaal stelsel en vangnet ter wereld. En dat blijft het ook.
Niet als VVD/CDA aan de macht waren gebleven natuurlijk. Goed dat ze weg zijn dus! ^O^
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_110895835
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 12:35 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Niet als VVD/CDA aan de macht waren gebleven natuurlijk. Goed dat ze weg zijn dus! ^O^
Er zijn altijd mensen die in sprookjes blijven geloven alleen beseffen ze niet dat de rekening vroeg of laat altijd links of rechtsom betaald zal moeten worden. NL produceert gewoon te weinig.

SP, een partij waar de meesten op stemmen omdat Roemer overkomt als een vaderlijke lolbroek zoals de Appie Heijn reclameman waar velen een voorbeeld aan nemen terwijl beiden eigenlijk maar acteren.
PvdA, een partij die veel weg heeft van de SP geleid door een extremist. Wat ik al van het begin al zei toen Samsom werd gekozen als partijleider en naar voren werd geschoven als DÉ nieuwe MP, toen zei ik al dat de PvdA de huid van de beer alweer heeft verkocht voordat hij geschoten was. Er gingen hem een aantal voor, Melkert die grandioos op zijn bek ging. Cohen de Stotterende Stotteraar die totaal ongeschikt was en nu een Greenpeace extremist die de boot mist door zijn ijdelheid. Zelfs een ezel heeft meer verstand.
D66, een partij die weer in gaat slapen als Wilders van het toneel verdwijnt. Immers, Pechtold heeft niets meer om tegenaan te schoppen.
PVV, als die niet ophoudt met bestaan blijft het een protestpartij die nooit wat in te brengen zal hebben maar wel goed is als uitlaatklep en zorgt ervoor dat die zelfvoldane volgevreten partijen niet helemaal indutten.
CDA, op sterven na dood. De enkelen die nog enig verstand hebben geven de pijp aan Maarten.
Kleine christelijke partijen hebben hebben over een paar jaar al helemaal geen bestaansrecht meer.
GL, Sap kan beter meteen de stekker eruit trekken voordat het ter ziele gaat.
PvdD, ach ja, de kinderen weten het wel hoor met een vegetariër op een fiets. Tjongejonge...............
VVD, lijkt mij de minst slechtste keuze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')