Jij mag met het nieuwe deel de toorn van Crutch over je heen krijgen, ik doe het niet.quote:Op maandag 23 april 2012 14:31 schreef miesjelle112 het volgende:
Ik vond de kuthoeren en klootzakken leuker
Je mag wel wat aardiger zijn, m.quote:Op maandag 23 april 2012 14:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer voor je
[..]
Ik geloof je niet
Denk aan het imago van Fok! en deze reeks; niet aan wat ik ervan vind.quote:Op maandag 23 april 2012 14:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij mag met het nieuwe deel de toorn van Crutch over je heen krijgen, ik doe het niet.
Imago van FOK!quote:Op maandag 23 april 2012 14:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Denk aan het imago van Fok! en deze reeks; niet aan wat ik ervan vind.
Mij maakt het verder niet uit namelijk.
Hebben wij een slecht imago?quote:Op maandag 23 april 2012 14:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Denk aan het imago van Fok! en deze reeks; niet aan wat ik ervan vind.
Mij maakt het verder niet uit namelijk.
Ja wat een correctheid he? Ik moest bijna een stukje gebakken ei terug doorslikken.quote:
Uhlquote:Op maandag 23 april 2012 14:35 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja wat een correctheid he? Ik moest bijna een stukje gebakken ei terug doorslikken.
Als in bah / barf...quote:
Hoezo zag je datquote:Op maandag 23 april 2012 15:01 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Als in bah / barf...
Ik zag je stukje ei al terug naar boven komen
Gelukkig was het 'bijna' he?quote:Op maandag 23 april 2012 15:01 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Als in bah / barf...
Ik zag je stukje ei al terug naar boven komen
JA DAT KLOPT ECHTER ZIJN VROUWEN OP GELD EN ANDERE RIJKDOMMEN BELUST EN NIET OP VISUEEL DITDATquote:Op maandag 23 april 2012 15:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
JE HEBT TOCH OGEN OF NIET DAN HEUS NOU?
REKEN MAAR DAT JIJ OVER ENIG PLEZANT VOORKOMEN MOET BEZITTEN ANDERS KOMT ER BIJ HEN OOK EEN STUKJE EI NAAR BOVEN EN DAT IS NIET BEVORDELIJK VOOR DE LUSTOPWEKKING!quote:Op maandag 23 april 2012 15:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
JA DAT KLOPT ECHTER ZIJN VROUWEN OP GELD EN ANDERE RIJKDOMMEN BELUST EN NIET OP VISUEEL DITDAT
DE ENIGE STUKJES EI DIE IK BIJ VROUWEN LOS MAAK ZITTEN AAN STOKKEN!quote:Op maandag 23 april 2012 15:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
REKEN MAAR DAT JIJ OVER ENIG PLEZANT VOORKOMEN MOET BEZITTEN ANDERS KOMT ER BIJ HEN OOK EEN STUKJE EI NAAR BOVEN EN DAT IS NIET BEVORDELIJK VOOR DE LUSTOPWEKKING!
..
..
TENZIJ ZE HET LEKKER VINDEN MAAR DAN ZIJN HET KOEIEN.
Godver.quote:Op maandag 23 april 2012 15:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
DE ENIGE STUKJES EI DIE IK BIJ VROUWEN LOS MAAK ZITTEN AAN STOKKEN!
EEN MAN MOET VERZORGT OVERKOMEN ZODAT DE VROUW WEET, IK ZAL OOK GOED VERZORGT WORDEN EN NU RAP MIJN KONTJE SHOWEN OM DEZE MAN TE LOKKENquote:Op maandag 23 april 2012 15:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
REKEN MAAR DAT JIJ OVER ENIG PLEZANT VOORKOMEN MOET BEZITTEN ANDERS KOMT ER BIJ HEN OOK EEN STUKJE EI NAAR BOVEN EN DAT IS NIET BEVORDELIJK VOOR DE LUSTOPWEKKING!
..
..
TENZIJ ZE HET LEKKER VINDEN MAAR DAN ZIJN HET KOEIEN.
Dat was een hint van de it man, GA EENS SCHOONMAAKWERK DOENquote:Op maandag 23 april 2012 16:08 schreef miesjelle112 het volgende:
De server ligt er op het werk twee uur uit, en dan zie ik ineens dit
De eierstokken opmerking![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet eens meelezen op je smartphone?!quote:Op maandag 23 april 2012 16:08 schreef miesjelle112 het volgende:
De server ligt er op het werk twee uur uit, en dan zie ik ineens dit
De eierstokken opmerking![]()
Normaal bleren jullie daar te snel voor, is niet bij te houden dan.quote:Op maandag 23 april 2012 16:09 schreef shifto het volgende:
[..]
niet eens meelezen op je smartphone?!
quote:Op maandag 23 april 2012 16:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was een hint van de it man, GA EENS SCHOONMAAKWERK DOENDat is donderdag pas weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'!
Jaa is goed, evenals je portemonnee en de code van je kluisquote:Op maandag 23 april 2012 16:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Moet ik de sleutel onder de mat leggen?
Done, tot donderdagquote:Op maandag 23 april 2012 16:23 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Jaa is goed, evenals je portemonnee en de code van je kluis
Betaling achteraf. In natura.quote:Op maandag 23 april 2012 16:23 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Jaa is goed, evenals je portemonnee en de code van je kluis
Hij laat wel een plakkerige verrassing achter in het beddengoed, denk ik zoquote:Op maandag 23 april 2012 16:27 schreef miesjelle112 het volgende:
aaaarght ik faalde!
Dan maar zo @ Muhahaha
Top! Vergeet niet dat je zelf niet thuis mag zijn he!
Bed maak ik niet op, ben geen opruimster!quote:Op maandag 23 april 2012 16:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij laat wel een plakkerige verrassing achter in het beddengoed, denk ik zo
Ja is goed, ik zorg dat ik van huis benquote:Op maandag 23 april 2012 16:27 schreef miesjelle112 het volgende:
Edit: aaaargh ik faalde!
Dan maar zo @ Muhahaha
Top! Vergeet niet dat je zelf niet thuis mag zijn he!
Dat jij dat doet wil nog niet zeggen dat anderen dat ook doenquote:Op maandag 23 april 2012 16:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij laat wel een plakkerige verrassing achter in het beddengoed, denk ik zo
Nu nog 1quote:Op maandag 23 april 2012 16:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er is zojuist nog een lustobject gearriveerd
Ik bak eigenlijk alleen de hamburger en de uien.quote:Op maandag 23 april 2012 17:02 schreef MohMi het volgende:
Broodje hamburger bakkenDaar kan geen Mac of BK tegenop
hier ook al hamburgersquote:Op maandag 23 april 2012 17:02 schreef MohMi het volgende:
Broodje hamburger bakkenDaar kan geen Mac of BK tegenop
(Rode) uitjes gaan hier rauw erop, broodje is een versch bolletje. Lappie kaas erbij, sla, sausjequote:Op maandag 23 april 2012 17:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik bak eigenlijk alleen de hamburger en de uien.
Het broodje rooster ik even.
Tartaarquote:Op maandag 23 april 2012 17:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
(Rode) uitjes gaan hier rauw erop, broodje is een versch bolletje. Lappie kaas erbij, sla, sausjeDat is pas een lustobject!
Wist ik!!quote:Op maandag 23 april 2012 17:06 schreef shifto het volgende:
kk hongerige ik zit te watertanden achter de computerIk ga opruimen en richting huis
![]()
Burgers / Soldatenquote:
Komt door de hongerquote:Op maandag 23 april 2012 17:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Burgers / Soldaten
Heb dan ook nooit dienstplicht gehad enzo
Braaaaaaainsquote:Op maandag 23 april 2012 17:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Komt door de hongerBrain...can't...focus...
Er hoort ook geen sla op zo'n overheerlijk broodje hamburgerquote:Op maandag 23 april 2012 17:41 schreef MohMi het volgende:
I've learned something today; rucola sla is niet zo'n succes op een broodje hamburger
Juist wel met tartaar, mozarella en ui.quote:Op maandag 23 april 2012 17:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er hoort ook geen sla op zo'n overheerlijk broodje hamburger
Zeker wel! Slaquote:Op maandag 23 april 2012 17:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er hoort ook geen sla op zo'n overheerlijk broodje hamburger
Ik wil die broodjes hamburger van jou wel eens proeven!quote:Op maandag 23 april 2012 17:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Juist wel met tartaar, mozarella en ui.
Sowieso niet rauwquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 17:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Sowieso niet rauw
Als er al ui op zit moet ie wel gebakken zijn
Laatst nog gemaakt.quote:Op maandag 23 april 2012 17:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik wil die broodjes hamburger van jou wel eens proeven!
En ik maak heerlijke broodjes kroketquote:Op maandag 23 april 2012 17:47 schreef MohMi het volgende:
[..]Gelukkig zet je wel een goddelijk bakje koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |