Was maar een vraag? Maar blijkbaar had je het al aangegevenquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 13:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ow. Das dan wel weer jammer zeg. Wat deed je hier ook alweer?
Maar toch leuk voor je!Was in mijn geval een blind date. Wist dus echt helemaal niks behalve een FaceBook-foto. Terwijl je anders natuurlijk tig mails en (foto's) over en weer hebt gestuurd. Dus toch nog enige verbondenheid met deze topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang/ingewikkeld/vaag verhaalquote:
Als je dat niet wilt, moet je dat natuurlijk niet doen. Ben je natuurlijk zelf bij! Maar ik denk eigenlijk niet dat het zo extreem is als je vrienden doen voorkomen... ik bedoel, als jij serieus bent, kun je dat toch aangeven als je twijfelt over de intenties van iemand?quote:Op maandag 23 april 2012 14:31 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Lang/ingewikkeld/vaag verhaalen was niet mijn buurmeisje.
Maar one-nightstands zijn voor mij een no-go, heb ze vaker gehad, maar vind er geen reet aan eigenlijk met een onbekend iemand of die ik pas ken van bil te gaan.
Heb 1 keer een one-night stand gehad met een meisje die ik al een tijd via via kende, maar volgende dag begon ik het meisje leuk te vinden, helaas moest ze niks van relaties hebben, jammer maar ja...
Ik hoor het al, er was wat oxcytocine vrijgekomen!quote:Op maandag 23 april 2012 14:51 schreef Sanchos het volgende:
Nou ik was totaal niet uit op een relatie, maar volgende dag dacht ik ff wat anders erover
Ik zei toch niet dat het niet kan gebeuren? Bij mij kan het niet gebeuren....dat zeg ik wel, dat het bij anderen gebeurd ontken ik nergensquote:Op maandag 23 april 2012 14:52 schreef freshy98 het volgende:
Erkannn, het hoeft er niet om te gaan maar daarom kan het wel gebeuren?
Het is toch ook niet de bedoeling om een bank te overvallen op de eerste date, maar dat kan ook gebeuren?
quote:Op maandag 23 april 2012 14:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik hoor het al, er was wat oxcytocine vrijgekomen!
hmm okquote:Op maandag 23 april 2012 14:54 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat het niet kan gebeuren? Bij mij kan het niet gebeuren....dat zeg ik wel, dat het bij anderen gebeurd ontken ik nergens
Dat was de eerste keer danquote:Op maandag 23 april 2012 14:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik hoor het al, er was wat oxcytocine vrijgekomen!
GHB ?quote:Op maandag 23 april 2012 15:01 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Dat was de eerste keer dan, maar waar koop je dat spul, leuk als ik een date heb die ik niet wil laten mislukken
Godverdomme zegquote:Op maandag 23 april 2012 14:52 schreef freshy98 het volgende:
Het is toch ook niet de bedoeling om een bank te overvallen op de eerste date, maar dat kan ook gebeuren?
Verdorie Erkann, zeg er eens wat van. Vanwege je etniciteit noemt Freshy je een bankovervaller. Uithuwelijken is tot daar aan toe, maar banken overvallen?quote:Op maandag 23 april 2012 14:52 schreef freshy98 het volgende:
Hij mag dat, jij niet.quote:Op maandag 23 april 2012 15:15 schreef macondo het volgende:
[..]
Verdorie Erkann, zeg er eens wat van. Vanwege je etniciteit noemt Freshy je een bankovervaller. Uithuwelijken is tot daar aan toe, maar banken overvallen?
quote:Op maandag 23 april 2012 15:15 schreef macondo het volgende:
[..]
Verdorie Erkann, zeg er eens wat van. Vanwege je etniciteit noemt Freshy je een bankovervaller. Uithuwelijken is tot daar aan toe, maar banken overvallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |