Ze blijven dat plein dus verpestenquote:UTRECHT - Occupy-activisten keren terug op de Ganzenmarkt in Utrecht. De demonstranten zetten dinsdagmiddag weer een kraam en tenten neer bij het stadhuis.
De demonstranten moesten opbreken van de gemeente vanwege Koninginnedag. De gemeente wilde de tenten daarna niet meer toestaan op het plein. Daarom stapten de occupy'ers naar rechter en die oordeelde dat het kamp vanaf vandaag weer terug mag.
Als het aan de demonstranten ligt, gaan ze voorlopig nergens heen. "Wij zijn van de lange adem", zegt een van de occupy'ers. Het kamp mag van de rechter nog in ieder geval zes weken blijven staan
ik geloof dat je dan via de willemstraat moet gaan fietsen, voorlopig..quote:Op maandag 30 april 2012 23:57 schreef Drommelsch85 het volgende:
Wie weet wanneer Vredenburg wordt afgesloten zodat je daar niet meer kan fietsen? Was toch sprake van een omleiding voor fietsers?
Hier staat een kaartje, maar ik kan de ingezoomde versie niet meer vinden: http://www.duic.nl/politi(...)-goede-banen-leiden/quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:35 schreef okiokinl het volgende:
[..]
ik geloof dat je dan via de willemstraat moet gaan fietsen, voorlopig..
De Grachten, de Singels en het Museumkwartier zijn zeker de moeite waard.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:03 schreef sl44 het volgende:
oke mooi, nee gewoon wat shoppen bekende zaakjes, de grachten schijnen het bekijken waard te zijn, en voor de rest wat mode inkopen. c&a en zo.
en dan ben je in utrechtquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:14 schreef sl44 het volgende:
Ik ga binnenkort naar utrecht, als ik naar het centrum ga neem ik dan de uitgang op hoog catrijne? en dan?
Bekende zaakjes, lekker naar de H&M. Feest! Dat maakt onze stad zo bijzonder. Lekker gek doen in de grote stad! Met je korte, pittige kapsel. Hihihi.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:03 schreef sl44 het volgende:
oke mooi, nee gewoon wat shoppen bekende zaakjes, de grachten schijnen het bekijken waard te zijn, en voor de rest wat mode inkopen. c&a en zo.
DOE JIJ DAT MAAR, ohja als het gaat regenen ga is sowieso nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 08:02 schreef Nielsch het volgende:
Ik niet. Kutmuziek, kutweer, veel te druk, bier is veel te duur. Ik blijf lekker thuis.
Zara zit op de Oudegracht.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:03 schreef sl44 het volgende:
kinderen van 14 12quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:03 schreef Paul het volgende:
Maaruh Nick en Simon en Ali B, wie zit er nou nog daar op te wachten
Mijn dochterquote:Op donderdag 3 mei 2012 08:03 schreef Paul het volgende:
Maaruh Nick en Simon en Ali B, wie zit er nou nog daar op te wachten
Het wordt wel echt kutweer.quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn dochter![]()
* Ireth hoopt zooooo dat het heel erg hard regent....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |