Wel op zaterdag werken je, da´s dan weer jammer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:26 schreef Neelix het volgende:
Moet wel een ontzettend chill baantje zijn daar als je je niet teveel aantrekt van klagende mensen. Wat een openingstijden:
[..]
fucking VIER uurtjes! Tijd zat om nog wat zinnigs met je zaterdag te doen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel op zaterdag werken je, da´s dan weer jammer.
Bier drinken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:32 schreef Neelix het volgende:
[..]
fucking VIER uurtjes! Tijd zat om nog wat zinnigs met je zaterdag te doen.
Ik zet hem gewoon bij mijn werkgever in de stalling.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:23 schreef Neelix het volgende:
Weer wat geleerd. Het staat compleet volgebouwd in het stationsgebied met fietsen, er is geen rek meer leeg in de buurt van het station na 8:30. Maar de gemeentefietsenrazzia neemt het wel op voor de blinde medemens. Staat je fiets ook maar een beetje in de buurt van die mooie ribbelstroken dan krijgt je fiets voor ¤12,75 een lift naar het depot aan de Kanaalweg.
En dat checken ze volgens mij elke dag.
Smakkelaarsveld ook niks meer vrij dan? Daar geven ze het altijd aan met digitale borden als het vol is, zo ja, in de rekken buiten het hek zetten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:23 schreef Neelix het volgende:
Weer wat geleerd. Het staat compleet volgebouwd in het stationsgebied met fietsen, er is geen rek meer leeg in de buurt van het station na 8:30. Maar de gemeentefietsenrazzia neemt het wel op voor de blinde medemens. Staat je fiets ook maar een beetje in de buurt van die mooie ribbelstroken dan krijgt je fiets voor ¤12,75 een lift naar het depot aan de Kanaalweg.
Zelfde als die ambtenaren bij de CU2030 expositie in het voormalige RAF gebouw. Misschien wel langer werken maar je kan volgens mij de hele dag doen wat je zelf wil.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:26 schreef Neelix het volgende:
Moet wel een ontzettend chill baantje zijn daar als je je niet teveel aantrekt van klagende mensen. Wat een openingstijden:
[..]
Worden die mensen betaald die daar staan? Ik dacht dat het vrijwilligers waren. Er komen misschien 5 klanten op een dag denk ik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zelfde als die ambtenaren bij de CU2030 expositie in het voormalige RAF gebouw. Misschien wel langer werken maar je kan volgens mij de hele dag doen wat je zelf wil.
Dat dus. Ik denk niet dat ze daar als vrijwilliger staan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:56 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Worden die mensen betaald die daar staan? Ik dacht dat het vrijwilligers waren. Er komen misschien 5 klanten op een dag denk ik.
Daar ben ik dus nog nooit geweest. Al fiets ik er wel heel vaak langs op weg naar de stad.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:17 schreef HAL9000S het volgende:
Kafe Belgie
Cafe deratHands down beste drankassortiment (ieder weekend drie nieuwe obscure bieren van de tap) en personeel in heel Utrecht. Imo dan.
Ze mogen hem niet zomaar weghalen: http://www.urbandictionar(...)ng%2C%20Badda%20Boomquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:23 schreef Neelix het volgende:
Thuis. En dan lopen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:10 schreef Meteoric het volgende:
Heeft iemand nog een goede spot om je fiets neer te zetten op/nabij Utrecht CS? Het is na de ochtendspits echt onmogelijk op de 'gangbare' plaatsen. Je hebt vaak wel bij smakkelaarsveld van de hoge fietsenrekken, alleen dan staat er zo een paal ofzo voor dat je hem niet kan gebruiken
Er mag zoveel niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:08 schreef lost95 het volgende:
[..]
Ze mogen hem niet zomaar weghalen: http://www.urbandictionar(...)ng%2C%20Badda%20Boom
Nee, je kan ook je fiets fatsoenlijk parkeren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:08 schreef lost95 het volgende:
[..]
Ze mogen hem niet zomaar weghalen: http://www.urbandictionar(...)ng%2C%20Badda%20Boom
bronquote:Utrecht kent dit jaar geen winnaar van de Tolerantieprijs. Uit de 20 aanmeldingen kon de jury geen organisatie of persoon vinden die voldeed van de criteria.In 1995 werd de Tolerantieprijs ingesteld door de gemeenteraad. Het gaat er om met de prijs mensen die iets goeds hebben gedaan aan de verdraagzaamheid in de Utrechtse samenleving te belonen.
De jury boog zich dit jaar over twintig inzendingen. De namen zijn niet bekendgemaakt maar volgens de jury gaat het om mensen en organisaties die een grote betrokkenheid en intensieve inzet in het Utrechtse laten zien. Maar desondanks was er geen een die aan alle voorwaarden van de prijs voldoet. Een daar van is dat activiteiten ‘bruggen slaan op het gebied van cultuur, sport en onderwijs’.
Vorig jaar ging de ereprijs, die uitgereikt werd op het Bevrijdingsfestival, naar het project Sport op School van de studentenvereniging Orca. De eerste winnaar in 1995 was theatergroep Stut.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:26 schreef Neelix het volgende:
[..]
Is gewoon een competitie wie de meeste ellende kan verdragen. En dat volgens anderen weer.quote:Tolerantieprijs
Ik vind dat ze dat in Terwijde nog verdomd goed doen. De prijs gaat dit jaar naar CL!quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is gewoon een competitie wie de meeste ellende kan verdragen.
Je laat zelfs criminele buurtkinderen in je huis op zoek gaan naar toekomstige buit.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:40 schreef CherryLips het volgende:
Dank je, dank je.
Ik vind dat ik ook vrij tolerant ben. Ik ben zelfs superonderdanig naar bepaalde bevolkingsgroepen.
Klopt. Maar op die borden staat wel dat je hem niet op die blinden geleide stroken mag neerzetten. Dan staat ie "gevaarlijk" en mogen ze hem wel weghalen. Dus je kan hem zo'n beetje overal neerplempen behalve op die stroken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:08 schreef lost95 het volgende:
[..]
Ik woon (nog even) in Dichterswijk. Ik fiets het jaarbeursplein al voorbij, parkeren daar is kansloos en veel te ver lopen naar het spoor. Van Sijpestijnkade is dan nog te doen, maar helemaal doorrijden naar Smakkelaarsveld wordt een beetje idioot voor mij. Dan kan ik beter gaan lopen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:29 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Smakkelaarsveld ook niks meer vrij dan? Daar geven ze het altijd aan met digitale borden als het vol is, zo ja, in de rekken buiten het hek zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |