's Avonds op 't Tolsteegplantsoen; Wolter Kroesquote:Op zondag 29 april 2012 15:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
En nergens Dries Bauer achtige figuren op het eerste gezicht.
Het is nog echt waar ook.quote:Op zondag 29 april 2012 21:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
's Avonds op 't Tolsteegplantsoen; Wolter Kroes
Mijn hemel, das de enige qua naam die ik herken!quote:Op zondag 29 april 2012 21:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
's Avonds op 't Tolsteegplantsoen; Wolter Kroes
twitter:paulinthedark twitterde op maandag 30-04-2012 om 19:42:05Wat was Zanger Rinus goed, topartiest bedankt @dekoets voor deze prachtige dag. Topfeestje. #koninginnedag reageer retweet
quote:Op maandag 30 april 2012 21:22 schreef Nielsch het volgende:
twitter:paulinthedark twitterde op maandag 30-04-2012 om 19:42:05Wat was Zanger Rinus goed, topartiest bedankt @dekoets voor deze prachtige dag. Topfeestje. #koninginnedag reageer retweet
Dat weten ze bij de projectorganisatie zelf ook nog niet.quote:Op maandag 30 april 2012 23:57 schreef Drommelsch85 het volgende:
Wie weet wanneer Vredenburg wordt afgesloten zodat je daar niet meer kan fietsen? Was toch sprake van een omleiding voor fietsers?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat zei je vanochtend ook toen je wakker werd tussen Rinus en Romana?
Werd het nou 2-1 of 3-1? Deze wedstrijd was trouwens live op tv bij de NOS. Heb de eerste helft gezien.quote:AMSTERDAM - De hockeyers van Kampong hebben een belangrijke stap gezet in de richting van de play-offs. In Amsterdam versloegen de Utrechters concurrent Pinoké met 2-1. Daardoor neemt Kampong de vierde plaats in de hoofdklasse over van Pinoké.
Thijs de Wert scoorde twee keer uit strafcorners. Bruno van den Bosch gooide de wedstrijd drie minuten voor tijd op slot door de 3-1 te maken.
Volgende week speelt Kampong thuis tegen Bloemendaal. Als de Utrechters daar winnen is Kampong zeker van een plaats in de play-offs.
Ze blijven dat plein dus verpestenquote:UTRECHT - Occupy-activisten keren terug op de Ganzenmarkt in Utrecht. De demonstranten zetten dinsdagmiddag weer een kraam en tenten neer bij het stadhuis.
De demonstranten moesten opbreken van de gemeente vanwege Koninginnedag. De gemeente wilde de tenten daarna niet meer toestaan op het plein. Daarom stapten de occupy'ers naar rechter en die oordeelde dat het kamp vanaf vandaag weer terug mag.
Als het aan de demonstranten ligt, gaan ze voorlopig nergens heen. "Wij zijn van de lange adem", zegt een van de occupy'ers. Het kamp mag van de rechter nog in ieder geval zes weken blijven staan
ik geloof dat je dan via de willemstraat moet gaan fietsen, voorlopig..quote:Op maandag 30 april 2012 23:57 schreef Drommelsch85 het volgende:
Wie weet wanneer Vredenburg wordt afgesloten zodat je daar niet meer kan fietsen? Was toch sprake van een omleiding voor fietsers?
Hier staat een kaartje, maar ik kan de ingezoomde versie niet meer vinden: http://www.duic.nl/politi(...)-goede-banen-leiden/quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:35 schreef okiokinl het volgende:
[..]
ik geloof dat je dan via de willemstraat moet gaan fietsen, voorlopig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |