Mark is ook geen Pimquote:Op maandag 23 april 2012 13:00 schreef Omellie het volgende:
Vorige keer PVV gestemd, deze keer ga ik voor VVD. Geert is toch geen Pim.
Poppetje maakt de partij. NSDAP was in 1920 ook een heel normale partij.quote:Op maandag 23 april 2012 13:02 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Mark is ook geen Pim
Gaat het niet om de standpunten van de partij i.p.v. het poppetje?
Bij iedere andere partij dan de PVV wel ja.... maar juist bij de PVV niet, het poppetje is de partij, en als het poppetje wegvalt is er geen partij meer, net als bij de LPF.quote:Op maandag 23 april 2012 13:02 schreef DroogDok het volgende:
Gaat het niet om de standpunten van de partij i.p.v. het poppetje?
Als dit van "ballen" getuigt had hij natuurlijk nooit een gedoogakkoord met de VVD en het CDA moeten sluiten.quote:Op maandag 23 april 2012 13:15 schreef Scrummie het volgende:
Ik zal er niet op stemmen, maar waarom zou je er nu minder snel op stemmen dan vorige week? Omdat hij (Wilders) eindelijk wel de ballen had te doen wat ie al tijden terug had moeten doen?
quote:Op maandag 23 april 2012 13:38 schreef bachu5 het volgende:
Absoluut !!
Ik sta niet achter al hun ideeen, maar het is de enige partij die zorgt voor een beetje actie en beweging. Dat blijkt nu maar weer.
En als Emiel Ratelband dit keer weer mee doet, stem ik op hem. Tsjakkaa !!!
Johan Vlemmix wil meedoen, is dat niks voor je?quote:Op maandag 23 april 2012 13:38 schreef bachu5 het volgende:
Absoluut !!
Ik sta niet achter al hun ideeen, maar het is de enige partij die zorgt voor een beetje actie en beweging. Dat blijkt nu maar weer.
Bedankt voor het aantonen dat niet iedereen in Nederland stemrecht zou moeten hebben.quote:Op maandag 23 april 2012 13:38 schreef bachu5 het volgende:
Absoluut !!
Volgens mij zit nederland al 1,5 jaar vast door die mongool man.quote:Op maandag 23 april 2012 13:38 schreef bachu5 het volgende:
maar het is de enige partij die zorgt voor een beetje actie en beweging. Dat blijkt nu maar weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |