Als je na het debacle van de NSDAP en de USSR nog steeds SP stemt, zouden ze je moeten verbieden om te stemmen.quote:Op maandag 23 april 2012 14:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Als je na het debacle van dit kabinet nog steeds VVD stemt, zouden ze je moeten verbieden om te stemmen. Kortzichtigheid ten top.
Trickle down is een keiharde leugenquote:Op maandag 23 april 2012 13:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Trickle down, als het beter gaat met Nederland gaat 't ook beter op de straat.
Het staatsinfuus, de subsidieverslaving en de onrendabelenquote:Op maandag 23 april 2012 14:43 schreef Arolsen het volgende:
Wie op de VVD stemt is idd niet goed wijs
De VVD heeft alles kapot gemaakt
Die LP wordt een beetje vervelend.quote:Op maandag 23 april 2012 14:43 schreef Arolsen het volgende:
Wie op de VVD stemt is idd niet goed wijs
De VVD heeft alles kapot gemaakt
quote:
Precies, ik heb niets met die Sikkel Partij ondanks dat Roemer nog tracht om sympathiek over te komen.quote:Op maandag 23 april 2012 14:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je na het debacle van de NSDAP en de USSR nog steeds SP stemt, zouden ze je moeten verbieden om te stemmen..
Mao was ook geen ongezellige Chinees.quote:Op maandag 23 april 2012 14:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Precies, ik heb niets met die Sikkel Partij ondanks dat Roemer nog tracht om sympathiek over te komen.
Kon heerlijk koken.quote:Op maandag 23 april 2012 14:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mao was ook geen ongezellige Chinees.
Wat heeft jou copy paste fantasie verhaal te maken met een werkelijke cijfers die aantonen dat het trickle down effect wel degelijk zo'n grote bijdrage levert aan het creeren van arbeid en meer welvaart voro de gehele maatschappij.quote:
Beetje sambal bij op die SP-tomaatquote:
Ik hoop dat het niet Roemer isquote:Op maandag 23 april 2012 14:53 schreef StarGazer het volgende:
"Van Mao kan je gewoon ontzettend veel leren. Wat hij in de praktijk heeft gebracht in China, dat is gewoon een voorbeeld."
Rara wie heeft dit gezegd?
Rutte?quote:Op maandag 23 april 2012 14:53 schreef StarGazer het volgende:
"Van Mao kan je gewoon ontzettend veel leren. Wat hij in de praktijk heeft gebracht in China, dat is gewoon een voorbeeld."
Mei Li "Mao" Vos.quote:
Marijnissenquote:Op maandag 23 april 2012 14:53 schreef StarGazer het volgende:
Welk alternatief?quote:Op maandag 23 april 2012 14:56 schreef Leandra het volgende:
Nee, de VVD heeft 2 jaar geleden mijn stem verloren door het geflirt met de PVV, en gezien het niet bij geflirt bleef blijf ik voorlopig even bij de VVD weg.
Ik ookquote:Op maandag 23 april 2012 14:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welk alternatief?
Ik zou enkel op D66 stemmen als ze beloven alleen met de VVD te regeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |