1 van je zoveelste accounts? Goh, waarom zou dat toch zijn?quote:Op maandag 23 april 2012 13:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Denkt hij serieus mee te kunnen praten met zijn boven de 33k username. Gast, laat me niet lachen en kom erachter dat dit een van mijn zoveelste accounts is.
Waarom zou je onder je originele account blijven zitten?quote:Op maandag 23 april 2012 13:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
1 van je zoveelste accounts? Goh, waarom zou dat toch zijn?
Waarom niet?quote:Op maandag 23 april 2012 13:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom zou je onder je originele account blijven zitten?
En bijvoorbeeld hun spits kwijtraken voor zeg 6 maanden.quote:Op maandag 23 april 2012 12:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dankje, een ploeg speelt mijn inziens liever 2 jaar CL op rij, tegen de mooiste ploegen van Europa, dan dat ze in verweggiestan die beker pakken.
Je begrijpt het niet. PSV heeft de wereldbeker nooit gewonnen, dit moet dus wel een epische prijs zijn. Aldus Helpmefokquote:Op maandag 23 april 2012 14:11 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En bijvoorbeeld hun spits kwijtraken voor zeg 6 maanden.
Als (historische) Europese topclub moet je wel de wereldbeker eens hebben gewonnen, anders verdien je het predikaat 'Europese top' niet.quote:Op maandag 23 april 2012 14:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. PSV heeft de wereldbeker nooit gewonnen, dit moet dus wel een epische prijs zijn. Aldus Helpmefok
Er zijn genoeg grote clubs die nooit een wereldbeker/WK voor clubs hebben gewonnen of dat pas zeer recent deden. Zijn/waren dat dan ook allemaal geen Europese topclubs?quote:Op maandag 23 april 2012 14:47 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Als (historische) Europese topclub moet je wel de wereldbeker eens hebben gewonnen, anders verdien je het predikaat 'Europese top' niet.
HMF vindt dat PSV geen Europese topclub was, is en zal worden. Met hem vele anderen, laat hem lekker.
Er is een verschil in Europese top en Europese traditionele top. De eerste groep is op basis van de meest recente prestaties top, maar kan daar na 1 of 2 minder succesvolle jaren volledig uitvallen. De tweede groep is top op basis van historie en zullen altijd tot de klassieke top van Europa worden gerekend.quote:Op maandag 23 april 2012 14:47 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Als (historische) Europese topclub moet je wel de wereldbeker eens hebben gewonnen, anders verdien je het predikaat 'Europese top' niet.
HMF vindt dat PSV geen Europese topclub was, is en zal worden. Met hem vele anderen, laat hem lekker.
Man, dat je de wereldbeker wint betekend niet dat je tot de klassieke top van Europa behoort hoorquote:Op maandag 23 april 2012 15:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er is een verschil in Europese top en Europese traditionele top. De eerste groep is op basis van de meest recente prestaties top, maar kan daar na 1 of 2 minder succesvolle jaren volledig uitvallen. De tweede groep is top op basis van historie en zullen altijd tot de klassieke top van Europa worden gerekend.
Oh, mijn opmerking stond los van dat hele wereldbeker-geneuzel eigenlijk....quote:Op maandag 23 april 2012 15:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Man, dat je de wereldbeker wint betekend niet dat je tot de klassieke top van Europa behoort hoor
Ok, sorry dan!quote:Op maandag 23 april 2012 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, mijn opmerking stond los van dat hele wereldbeker-geneuzel eigenlijk....
De Wereldbeker vroeger was bijna mythisch: Eerst nog over 2 wedstrijden, waarvan 1 in Zuid-Amerika. Er werden helden geboren in die wedstrijden.quote:Op maandag 23 april 2012 15:30 schreef Shreyas het volgende:
Kijk HMF, de landelijke competitie is iets waar elke club letterlijk wekelijks mee bezig is, de supporters dus ook. De Wereldcup was vroeger slechts 1 wedstrijdje, nu zijn het er een paar, maar daardoor leeft het minder, ook onder de supporters. Bovendien kan lang niet iedereen de Wereldcup wedstrijd bijwonen daar waar de meeste supporters wel gewoon (bijna) alle competitiewedstrijden kunnen zien in het stadion.
Ik kan me goed voorstellen dat voor veel mensen de landelijke competitie daardoor een hogere prioriteit heeft, al vind ik persoonlijk de wereldbeker winnen wel meer bijzonder.
Ja, ook dat nog eens. En wie gaat nou in vredesnaam naar een wedstrijd tussen de Afrikaanse en Aziatische kampioen kijken...quote:Op maandag 23 april 2012 15:40 schreef Bonkers. het volgende:
Vroeger was het niveau van de Zuid-Amerikaanse clubs ook veel hoger. Toen speelde de meeste Braziliaanse/Argentijnse internationals nog in eigen land.
Nu is het gewoon veel minder, Santos werd weggetikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |