abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110667869
Ik heb al maanden last van psychisch klachten die nu ook lichamelijk lijken te worden. Een aantal maanden geleden ben ik erg moe geworden en dit is zo gebleven. Mijn hoofd voelt vol en nadenken (met name op werk) kost me dan ook bijzonder veel moeite. Eigenlijk leid alles er onder en daar waar het eerst psychische klachten waren, lijken het nu ook lichamelijk klachten (uitslag, wallen, last van opvliegers etc.) te worden. Met name het logisch nadenken vind ik erg vervelend. Ik vergeet veel, alles kost me veel moeite en werken is zo niet echt goed meer te doen. Ik heb wel eens het "gevoel" (redelijk dom klinkt dit) dat ik een tumor heb die me dommer maakt. In t weekend ga ik wel veel stappen en probeer ik alles te onderdrukken (wat natuurlijk ook niet echt bevorderend werkt). herkennen mensen dit en misschien oplossingen (voor deze vreemde klacht)
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
  maandag 23 april 2012 @ 11:42:07 #2
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_110667955
Wat zegt je huisarts?
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  maandag 23 april 2012 @ 11:42:39 #3
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110667978
Ga naar je huisarts, waarschijnlijk is je problematiek niet psychisch maar lichamelijk.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_110668132
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:42 schreef error_404 het volgende:
Wat zegt je huisarts?
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:42 schreef Maanvis het volgende:
Ga naar je huisarts, waarschijnlijk is je problematiek niet psychisch maar lichamelijk.
Nog niet geweest.. Ik durf dit eigenlijk ook niet, omdat ik bang ben dat het iets psychisch is en dus vanzelf wel over gaat..
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_110668600
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:47 schreef draadstalig het volgende:

[..]

[..]

Nog niet geweest.. Ik durf dit eigenlijk ook niet, omdat ik bang ben dat het iets psychisch is en dus vanzelf wel over gaat..
Ik zie het probleem niet, gewoon gaan dus.
pi_110669057
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:47 schreef draadstalig het volgende:

[..]

[..]

Als je niet lekker in je vel zit en er zelfs lichamelijke klachten van gaat krijgen, dan is dat een teken aan de wand, je lichaam laat je nu zien dat je niet zo door kan gaan.

Iets psychisch gaat echt niet zomaar zelf over en ik zou dan ook snel naar de huisarts gaan om te kijken of die je kan adviseren wat te doen. :)
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_110669155
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 12:00 schreef Xetran het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet, gewoon gaan dus.
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:15 schreef Kluts het volgende:

[..]

Als je niet lekker in je vel zit en er zelfs lichamelijke klachten van gaat krijgen, dan is dat een teken aan de wand, je lichaam laat je nu zien dat je niet zo door kan gaan.

Iets psychisch gaat echt niet zomaar zelf over en ik zou dan ook snel naar de huisarts gaan om te kijken of die je kan adviseren wat te doen. :)
Thnx mensen. Ik ga de stap dan toch maar nemen :)
pi_110669455
De lichamelijke klachten die je hier noemt, zijn niet erg en hebben de meeste mensen zo nu en dan wel eens last van. Op het moment dat je zegt dat je vergeetachtig bent, ga je hier ook naar leven en ga je bij alles wat je vergeet het nog eens benadrukken. ( en gaat het je opvallen ) De klachten hebben voor mijn gevoel dan ook niks met een tumor oid te maken en ik hoop dat je hier dan ook geen last van hebt. Gewoon de dokter laten vaststellen dat het lichamelijk allemaal wel goed zit en er dan ook niet meer bij stilstaan is mijn advies. succes bij de dokter!
pi_110669600
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:18 schreef draadstalig het volgende:
Thnx mensen. Ik ga de stap dan toch maar nemen :)
Dat doe je goed :) . Vraag even na of de huisarts ook bloed wil prikken en daarbij ijzergehalte en hormoonhuishouding wil nakijken. Vage klachten kunnen ook daar vandaan komen.
pi_110670695
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:29 schreef femmeChantal het volgende:

[..]

Dat doe je goed :) . Vraag even na of de huisarts ook bloed wil prikken en daarbij ijzergehalte en hormoonhuishouding wil nakijken. Vage klachten kunnen ook daar vandaan komen.
Thnx ga ik doen. Ik kwam ook zojuist iets tegen over VItamine B tekort. Past ook wel redelijk in het plaatje
http://home.kpn.nl/hindrikdejong/symptoom.htm
  maandag 23 april 2012 @ 13:02:34 #11
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110670958
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:56 schreef draadstalig het volgende:

[..]

Thnx ga ik doen. Ik kwam ook zojuist iets tegen over VItamine B tekort. Past ook wel redelijk in het plaatje
http://home.kpn.nl/hindrikdejong/symptoom.htm
Ben je vegetarisch/veganistisch?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_110670994
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ben je vegetarisch/veganistisch?
Nope..
  maandag 23 april 2012 @ 13:04:29 #13
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110671040
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:03 schreef draadstalig het volgende:

[..]

Nope..
okay, dat vitaminetekort kan ook door iets anders komen maar veel vegetariėrs en met name veganisten die niet goed opletten hebben er last van.
Een gedicht over Maanvis
pi_110671100
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

okay, dat vitaminetekort kan ook door iets anders komen maar veel vegetariėrs en met name veganisten die niet goed opletten hebben er last van.
Of bij veel alcoholgebruik
  maandag 23 april 2012 @ 13:06:45 #15
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110671143
quote:
7s.gif Op maandag 23 april 2012 13:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Dat is dan zeer zeker een kwade afdronk!
Een gedicht over Maanvis
pi_110671160
Maar wil niet zeggen al hij gewoon vlees eet dat hij geen tekort kan hebben,misschien neemt zijn lichaam het gewoon niet goed op (weet niet of dat kan eigenlijk maar kan me er iets bij voorstellen :@)
pi_110671176
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat is dan zeer zeker een kwade afdronk!
Ja weet er alles van :')
pi_110672945
quote:
7s.gif Op maandag 23 april 2012 13:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Wellicht. Ik drink wel meer dan voorheen dus misschien hier ook maar eens op letten
pi_110673183
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:48 schreef draadstalig het volgende:

[..]

Wellicht. Ik drink wel meer dan voorheen dus misschien hier ook maar eens op letten
Dan moet je wel heel veel drinken hoor wil je echt vitamine B12 tekort hebben. Als je alleen in het weekend drinkt ofzo niet volgens mij
pi_110673210
Maar ligt misschien aan de hoeveeheden, maar een beetje minder drinken kan nooit kwaad natuurlijk :)
pi_110673798
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar ligt misschien aan de hoeveeheden, maar een beetje minder drinken kan nooit kwaad natuurlijk :)
Indd dat kan niets kwaad :) Zal ik ook maar eens mee beginnen!
  dinsdag 24 april 2012 @ 00:29:26 #22
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110704376
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:12 schreef draadstalig het volgende:

[..]

Indd dat kan niets kwaad :) Zal ik ook maar eens mee beginnen!
Zolang je het niet als een excuus ziet om maar niet naar de huisarts te gaan :)
Een gedicht over Maanvis
pi_110704590
Overspannen
pi_110712594
Overigens heb ik al dik een maand last van mijn amandelen. (ontstoken en opgezet) dus wellicht heeft het daar ook mee te maken..
Overspannen denk ik niet. Futloos maar niet depressief :)
pi_110712843
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:15 schreef draadstalig het volgende:
Overigens heb ik al dik een maand last van mijn amandelen. (ontstoken en opgezet) dus wellicht heeft het daar ook mee te maken..
Overspannen denk ik niet. Futloos maar niet depressief :)
Van ontstoken amandelen kun je behoorlijk moe worden! Kan best daarmee te maken hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')