quote:
Nog niet geweest.. Ik durf dit eigenlijk ook niet, omdat ik bang ben dat het iets psychisch is en dus vanzelf wel over gaat..quote:Op maandag 23 april 2012 11:42 schreef Maanvis het volgende:
Ga naar je huisarts, waarschijnlijk is je problematiek niet psychisch maar lichamelijk.
Ik zie het probleem niet, gewoon gaan dus.quote:Op maandag 23 april 2012 11:47 schreef draadstalig het volgende:
[..]
[..]
Nog niet geweest.. Ik durf dit eigenlijk ook niet, omdat ik bang ben dat het iets psychisch is en dus vanzelf wel over gaat..
Als je niet lekker in je vel zit en er zelfs lichamelijke klachten van gaat krijgen, dan is dat een teken aan de wand, je lichaam laat je nu zien dat je niet zo door kan gaan.quote:Op maandag 23 april 2012 11:47 schreef draadstalig het volgende:
[..]
[..]
Nog niet geweest.. Ik durf dit eigenlijk ook niet, omdat ik bang ben dat het iets psychisch is en dus vanzelf wel over gaat..
quote:Op maandag 23 april 2012 12:00 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, gewoon gaan dus.
Thnx mensen. Ik ga de stap dan toch maar nemenquote:Op maandag 23 april 2012 12:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je niet lekker in je vel zit en er zelfs lichamelijke klachten van gaat krijgen, dan is dat een teken aan de wand, je lichaam laat je nu zien dat je niet zo door kan gaan.
Iets psychisch gaat echt niet zomaar zelf over en ik zou dan ook snel naar de huisarts gaan om te kijken of die je kan adviseren wat te doen.
Dat doe je goedquote:Op maandag 23 april 2012 12:18 schreef draadstalig het volgende:
Thnx mensen. Ik ga de stap dan toch maar nemen
Thnx ga ik doen. Ik kwam ook zojuist iets tegen over VItamine B tekort. Past ook wel redelijk in het plaatjequote:Op maandag 23 april 2012 12:29 schreef femmeChantal het volgende:
[..]
Dat doe je goed. Vraag even na of de huisarts ook bloed wil prikken en daarbij ijzergehalte en hormoonhuishouding wil nakijken. Vage klachten kunnen ook daar vandaan komen.
Ben je vegetarisch/veganistisch?quote:Op maandag 23 april 2012 12:56 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Thnx ga ik doen. Ik kwam ook zojuist iets tegen over VItamine B tekort. Past ook wel redelijk in het plaatje
http://home.kpn.nl/hindrikdejong/symptoom.htm
Nope..quote:
okay, dat vitaminetekort kan ook door iets anders komen maar veel vegetariėrs en met name veganisten die niet goed opletten hebben er last van.quote:
Of bij veel alcoholgebruikquote:Op maandag 23 april 2012 13:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
okay, dat vitaminetekort kan ook door iets anders komen maar veel vegetariėrs en met name veganisten die niet goed opletten hebben er last van.
Dat is dan zeer zeker een kwade afdronk!quote:
Ja weet er alles vanquote:Op maandag 23 april 2012 13:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is dan zeer zeker een kwade afdronk!
Wellicht. Ik drink wel meer dan voorheen dus misschien hier ook maar eens op lettenquote:
Dan moet je wel heel veel drinken hoor wil je echt vitamine B12 tekort hebben. Als je alleen in het weekend drinkt ofzo niet volgens mijquote:Op maandag 23 april 2012 13:48 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Wellicht. Ik drink wel meer dan voorheen dus misschien hier ook maar eens op letten
Indd dat kan niets kwaadquote:Op maandag 23 april 2012 13:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar ligt misschien aan de hoeveeheden, maar een beetje minder drinken kan nooit kwaad natuurlijk
Zolang je het niet als een excuus ziet om maar niet naar de huisarts te gaanquote:Op maandag 23 april 2012 14:12 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Indd dat kan niets kwaadZal ik ook maar eens mee beginnen!
Van ontstoken amandelen kun je behoorlijk moe worden! Kan best daarmee te maken hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:15 schreef draadstalig het volgende:
Overigens heb ik al dik een maand last van mijn amandelen. (ontstoken en opgezet) dus wellicht heeft het daar ook mee te maken..
Overspannen denk ik niet. Futloos maar niet depressief
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |