Ongenuanceerde journalistiek zodat de schreeuwertjes die op Wilders stemmen weer los kunnen gaan ...quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, er staat dit:
[..]
Dat is dus KUT journalistiek.
Een foute NSB-krant altijd een foute NSB-krant Fles, bedoelde ik, ik ga niks lezen in dat stuk bedrukt papierquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, er staat dit:
[..]
Dat is dus KUT journalistiek.
Waarschijnlijk gaat ie naar Amsterdam voor calamiteitenreiniging.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:11 schreef Pino112 het volgende:
Wat doet een Arrivatrein op het traject Meppel -> Zwolle?
Volgens mij was het een Spurt, maar ik ken de types niet..
Inderdaad onderweg naar de Zaanstraat. Ik dacht dat ie met 3 stelletjes rijdt (ivm detectie oid) als 89555 naar Zaanstraatquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat ie naar Amsterdam voor calamiteitenreiniging.
Is het gevolg van de aanrijding die gisteren plaatsvond tussen Hurdegaryp en Buitenpost.
Een D-GTW mag idd nog niet los over het hoofdspoor rijden. Op zich kunnen ze het met twee stelletjes wel af, maar als de ene nog niet weg mag uit Amsterdam zit je met het probleem dat de andere er dan ook moet blijven. Vandaar dat ze met 3 stellen rijden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:48 schreef greavy het volgende:
[..]
Inderdaad onderweg naar de Zaanstraat. Ik dacht dat ie met 3 stelletjes rijdt (ivm detectie oid) als 89555 naar Zaanstraat
3 kan nog wel eens kloppen ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:48 schreef greavy het volgende:
[..]
Inderdaad onderweg naar de Zaanstraat. Ik dacht dat ie met 3 stelletjes rijdt (ivm detectie oid) als 89555 naar Zaanstraat
Wel grappig dat dat op Lw-Gn wel weer mag, terwijl daar dezelfde treindetectie ligt als op het HRN. Alleen de overwegen zijn anders uitgevoerd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een D-GTW mag idd nog niet los over het hoofdspoor rijden. Op zich kunnen ze het met twee stelletjes wel af, maar als de ene nog niet weg mag uit Amsterdam zit je met het probleem dat de andere er dan ook moet blijven. Vandaar dat ze met 3 stellen rijden.
Pedalen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Wel grappig dat dat op Lw-Gn wel weer mag, terwijl daar dezelfde treindetectie ligt als op het HRN. Alleen de overwegen zijn anders uitgevoerd.
Als je het toch niet leest moet je ook niet zeggen dat Fixers "chargeert"quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:02 schreef bork het volgende:
[..]
Een foute NSB-krant altijd een foute NSB-krant Fles, bedoelde ik, ik ga niks lezen in dat stuk bedrukt papierzoals ik al eerder zei.
Een overgang 2-1 kan je berekenen door de prijs 1e klas minus de prijs 2e klas te doen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
Weet iemand hier eigenlijk wat een overgangskaartje 2-1 kost? Ik kan het op de NS site niet uitrekenen. Het gaat om 210 tariefeenheden.
keihandig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
of het boekje Spoordeelweken uit de oudpapierbak vissen want daar zitten er twee in voor mei![]()
Huis aan huis bezorgd vorige week
Ah, naja. Wij hebben er nog niet 1. Je kan 'm ook bestellen vanaf 1 mei op ns.nl/spoordeelwekenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
of het boekje Spoordeelweken uit de oudpapierbak vissen want daar zitten er twee in voor mei![]()
Huis aan huis bezorgd vorige week
Ook ik kan me niet vinden in de laatste opmerking. Veiligheid staat wel degelijk op no1 bij de top van NS en al het personeel. Bij iedere maatschappij trouwens.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:10 schreef bork het volgende:
[..]
Barbertje moet hangen http://nl.wikipedia.org/wiki/Barbertje
Ik ben nog altijd een leek, vanavond weer een machinist gesproken er is nog niks bewezen, de machiniste denkt dat ze een sein heeft gemist. Dat voeren ze dan ook op als argumenten tegen de voorlopige verklaringen van NS/Pro-Rail en direct onderbouwd met tig verhalen over zelf kijken/baankennis/het bellen naar de posten en geen antwoord krijgen etc. Waarschijnlijk krijgen we hier ook een staaltje zwarte pieten te zien waar je u tegen zegt.
Mijn opmerking blijft trouwens staan dat veiligheid niet de prioriteit is bij de top van de NS.
Leuk het aantal STS passages. Maar wat de media niet vermeld is dat daar ook technische STSen bij zitten. Dit zijn bv seinen die afvallen etc.quote:Op maandag 23 april 2012 22:05 schreef Aether het volgende:
In 2010 werd 172 keer een rood sein genegeerd
In NRC Handelsblad schrijven redacteuren Steven Derix en Kees Versteegh vandaag dat het regelmatig voorkomt dat treinen door een rood sein rijden. In 2009 werd 214 maal een ‘Stop Tonend Sein’ genegeerd; in 2010 was het aantal ‘STS-passages’ 172. Dat dit bijna nooit leidt tot ongelukken, is te danken aan de Automatische Treinbeïnvloeding (ATB), een systeem dat vanaf de jaren zeventig in heel Nederland is ingevoerd. De tekortkomingen, waar Schultz in haar brief over schrijft, zijn al langer bekend. Derix en Versteegh:
[..]
Dan zit de eerste klas weer zo vol, dat je ruimer in de tweede klas zit :p.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
of het boekje Spoordeelweken uit de oudpapierbak vissen want daar zitten er twee in voor mei![]()
Huis aan huis bezorgd vorige week
Nouja, ze zijn niet geldig met actiekaartjes (kruidvat e.d.), dus dat zal nog wel meevallen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:58 schreef Brembo het volgende:
[..]
Dan zit de eerste klas weer zo vol, dat je ruimer in de tweede klas zit :p.
Wel alleen geldig op za en zo, stelletje naaiers.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
of het boekje Spoordeelweken uit de oudpapierbak vissen want daar zitten er twee in voor mei![]()
Huis aan huis bezorgd vorige week
En S-borden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:54 schreef Cherna het volgende:
[..]
Leuk het aantal STS passages. Maar wat de media niet vermeld is dat daar ook technische STSen bij zitten. Dit zijn bv seinen die afvallen etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |