Dit. Behang is er ouderwets. En de diverse praxissen/gamma's/karwei/hornbachs liggen er vol mee, dus waarom dan online kopen ?quote:Op maandag 23 april 2012 11:19 schreef GizartFRL het volgende:
Ik ben een vader van jonge kinderen.
Behang koop ik niet online.
Behang koop ik helemaal niet.
Ik haat behangen.
Verven is leuker.
Groetjes,
Veldmuis.
Dat hoeft niet meer. Ondanks dat Fok! in de AV nog steeds zegt dat het wel moet.quote:Op maandag 23 april 2012 12:10 schreef amaranta het volgende:
Heb je toestemming gevraagd om deze enquete te mogen plaatsen hier?
Dat schijnt tegenwoordig niet meer te hoeven.quote:Op maandag 23 april 2012 12:10 schreef amaranta het volgende:
Heb je toestemming gevraagd om deze enquete te mogen plaatsen hier?
Gaat het nou om belang of behang?quote:Wat vindt u van belang bij het aanschaffen van belang?
quote:Op maandag 23 april 2012 12:17 schreef craftyvirus het volgende:
Shit... als je al niet eens kunt spellen, stop dan met afstuderen.
Ja, en in het geval van deze google enquete afstudeeropdracht ook nog in opdracht van een webshop...quote:Op maandag 23 april 2012 12:13 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dat schijnt tegenwoordig niet meer te hoeven.
Waar ik dan wel een hekel aan heb zijn de hit en run enquetes.
User aanmaken, 1 reactie plaatsen in de hoop op mensen die JOUW huiswerk doen.
En vervolgens niet meer reageren. ( laatste bezoek: 52 minuten, 52 seconden geleden. )
+1quote:Op maandag 23 april 2012 12:32 schreef livelink het volgende:
Ik word heel selectief in het invullen van enquetes. Deze kwam niet door mijn selectie.
Oh darn, door jouw post besef ik me ineens dat ik de enquete misschien helemaal niet mag invullen...quote:Op maandag 23 april 2012 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vraag me ook altijd af wat men nou bedoelt met 'jonge ouders'. Zijn dat jonge mensen met kinderen? Of mensen met hele jonge kinderen en dus eigenlijk 'verse' ouders?
Ah, gelukkig... Isa is al bijna 8quote:Op maandag 23 april 2012 14:03 schreef Onderzoek_ouders het volgende:
Alright de doelgroep jonge ouders is inderdaad vaag;) Ik bedoel hiermee ouders met jonge kinderen(t/m5 jaar).
Oeh, dat lijkt me idd wel iets om rekening mee te houden als je behang uitzoektquote:Op maandag 23 april 2012 14:32 schreef craftyvirus het volgende:
Ik heb hem ingevuld.. maar wij zijn ouders van een kat van 8... is dat dan te oud? of niet?
Wanneer is direct?quote:Op maandag 23 april 2012 13:35 schreef Onderzoek_ouders het volgende:
Excuses voor de spelfouten, ik pas deze direct aan.
Ik wil in ieder geval de mensen bedanken die de enqûete ondanks de slordigheden hebben ingevuld.
Behang.quote:Op maandag 23 april 2012 14:44 schreef amaranta het volgende:
Dus.... waar studeer je eigenlijk op af?
Je bent het sterretje bij de motivering vergeten, die is immers verplichtquote:Op maandag 23 april 2012 14:44 schreef amaranta het volgende:
Dus.... waar studeer je eigenlijk op af? Ik bedoel, welke studie doe je?
* Ja
* Nee
Indien ja of nee, waarom heeft u voor deze studie gekozen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |