abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 mei 2012 @ 00:09:39 #126
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_111478089
Nu komt het wel angstig dichtbij :(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_111478217
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 00:09 schreef Blistering het volgende:
Nu komt het wel angstig dichtbij :(
Ja zekers. Ik begin 'm langzamerhand te spacen. ._.
The search for perfection begins with detecting imperfection
pi_111478309
Ik heb vannacht maar 3 uurtjes geslapen omdat ik (beetje) zenuwachtig ben voor Ned, omdat ik een 4,4 móet halen. :')

Wordt een zware nacht straks. ;(

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2012 00:17:38 ]
pi_111478338
quote:
10s.gif Op zondag 13 mei 2012 00:17 schreef Etsu het volgende:
Ik heb vannacht maar 3 uurtjes geslapen omdat ik (beetje) zenuwachtig ben voor Ned, omdat ik een 4,4 móet halen. :')

Wordt een zware nacht straks. ;(
Oh sjeez. Ik snap eigenlijk nog steeds niet hoe jij voor de vierde keer het CSE gaat doen? Ö
En ik ga voor de zevens en achten.. =\ Al denk ik niet dat dat het gaat worden.
(rot Latijn)
pi_111478392
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 00:18 schreef SummerSunshine het volgende:

[..]

Oh sjeez. Ik snap eigenlijk nog steeds niet hoe jij voor de vierde keer het CSE gaat doen? Ö
En ik ga voor de zevens en achten.. =\ Al denk ik niet dat dat het gaat worden.
(rot Latijn)
2009: vmbo
2010: havo
2011: vwo (gezakt)
2012: vwo (2 vakjes)

Dusja. :')
Ik ga ook liever voor een 7/8 voor Ned en eco, maar ergens zegt met dat het onmogelijk is. :') ;(
pi_111478445
quote:
2s.gif Op zondag 13 mei 2012 00:20 schreef Etsu het volgende:

[..]

2009: vmbo
2010: havo
2011: vwo (gezakt)
2012: vwo (2 vakjes)

Dusja. :')
Ik ga ook liever voor een 7/8 voor Ned en eco, maar ergens zegt met dat het onmogelijk is. :') ;(
Ahh so! En hoe oud ben je nu dan?

Nee, man! Kom op! Je gaat gewoon voor die 8. Nee, wacht. Je gaat voor de 10 en haalt die 8 (want je vergeet altijd wel iets). Ik heb het geluk dat ik begin dit schooljaar een andere economie leraar kreeg (de oude ging het ziekenhuis in) die vet goed is! Ik heb nu kans op een 7 :)
pi_111478496
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 00:22 schreef SummerSunshine het volgende:

[..]

Ahh so! En hoe oud ben je nu dan?

Nee, man! Kom op! Je gaat gewoon voor die 8. Nee, wacht. Je gaat voor de 10 en haalt die 8 (want je vergeet altijd wel iets). Ik heb het geluk dat ik begin dit schooljaar een andere economie leraar kreeg (de oude ging het ziekenhuis in) die vet goed is! Ik heb nu kans op een 7 :)
19 :P Dus prima leeftijd om de middelbare af te ronden. ;)

Ik heb nog nooit een 7,6+ gehaald op een vwo examen voor Ned/eco, dus denk dat het niet in zit. :P 5,6 of 5,7 moet wel lukken denk ik. xD

Sta je er nu goed voor dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2012 00:25:28 ]
pi_111478630
quote:
2s.gif Op zondag 13 mei 2012 00:24 schreef Etsu het volgende:

[..]

19 :P Dus prima leeftijd om de middelbare af te ronden. ;)

Ik heb nog nooit een 7,6+ gehaald op een vwo examen voor Ned/eco, dus denk dat het niet in zit. :P 5,6 of 5,7 moet wel lukken denk ik. xD

Sta je er nu goed voor dan?
Ohhh 19 is good! 18 hier :)

Nou wie weet haal je dit keer wel hoger.

Ik sta er wel redelijk voor, op Latijn na.
*ff kijken*

M&O: 8,1
Latijn: 5,4
Geschiedenis: 7,6
Economie: 7,1
Wiskunde: 7,8
MAW: 7,6
Nederlands: 8,0
Engels: 7,2 (was hoger geweest als ik die eerste toets niet zo slecht had gemaakt :P Leestoetsen.. hate them)

Dus ja, wel redelijk. Het rotte is alleen dat ik bijv. een 7.6 sta waardoor ik wel voor de 8 moet gaan wil ik het zo houden.
pi_111479525
Kom op man, die 4,4 gaat je echt makkelijk lukken. _O-

Ik daarentegen moet minstens een 6 halen van mezelf, dat gaat me wel wat moeite kosten. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_111479659
quote:
2s.gif Op zondag 13 mei 2012 00:59 schreef Rezania het volgende:
Kom op man, die 4,4 gaat je echt makkelijk lukken. _O-

Ik daarentegen moet minstens een 6 halen van mezelf, dat gaat me wel wat moeite kosten. :')
Die 6 ga jij ook gewoon halen. :)
pi_111479706
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 01:03 schreef SummerSunshine het volgende:

[..]

Die 6 ga jij ook gewoon halen. :)
Ik hoop het. _O- Gelukkig kan ik nog compenseren met mijn mondeling examen en mijn betoog.
pi_111479930
quote:
2s.gif Op zondag 13 mei 2012 01:05 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik hoop het. _O- Gelukkig kan ik nog compenseren met mijn mondeling examen en mijn betoog.
Je doet Havo of VWO? En ja, compenseren.. de hoop van iedere leerling xD
Ik zet mijn joker in op Latijn. :P
pi_111480044
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 01:12 schreef SummerSunshine het volgende:

[..]

Je doet Havo of VWO? En ja, compenseren.. de hoop van iedere leerling xD
Ik zet mijn joker in op Latijn. :P
Vorig jaar heb ik havo afgesloten, dit jaar doe ik Nederlands en Engels op vwo-niveau, volgend jaar de rest. :)

Minstens een 6 voor Nederlands, omdat ik een 5 wil bewaren voor M&O. :')
pi_111480151
quote:
2s.gif Op zondag 13 mei 2012 01:16 schreef Rezania het volgende:

[..]

Vorig jaar heb ik havo afgesloten, dit jaar doe ik Nederlands en Engels op vwo-niveau, volgend jaar de rest. :)

Minstens een 6 voor Nederlands, omdat ik een 5 wil bewaren voor M&O. :')
Oh, meo. Ik heb in 3 jaar drie verschillende leraren gehad en alleen die in de vijfde was goed. :) Helaas was hij geen echte leraar. Het was een bijbaan voor hem en hij is het bedrijfsleven in gegaan. :(
pi_111480255
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 01:20 schreef SummerSunshine het volgende:

[..]

Oh, meo. Ik heb in 3 jaar drie verschillende leraren gehad en alleen die in de vijfde was goed. :) Helaas was hij geen echte leraar. Het was een bijbaan voor hem en hij is het bedrijfsleven in gegaan. :(
Ik heb een kneus, dat is echt het beste woord ervoor. :')
pi_111480315
quote:
2s.gif Op zondag 13 mei 2012 01:23 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik heb een kneus, dat is echt het beste woord ervoor. :')
Ja, die van mij dit jaar ook! In het begin ging het ook gewoon zo slecht. Elke keer als we suggesties hadden, omdat wij het anders hadden geleerd en dus zochten naar een middenweg hoorde je de volgende dingen:

"Ik ben al meer dan 25 jaar leraar!"
"Ik heb al 25 jaar ervaring met het examen!"
"Ik doe het altijd zo en ik ben jullie methode niet gewendt! Jullie zijn een van de weinigen die deze methode gebruiken."

God, grandpa. Stfu. Zelfs het meisje uit mijn klas dat tegen iedereen altijd perfect lief is, maakte hij boos. xD
pi_111480356
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 01:26 schreef SummerSunshine het volgende:

[..]

Ja, die van mij dit jaar ook! In het begin ging het ook gewoon zo slecht. Elke keer als we suggesties hadden, omdat wij het anders hadden geleerd en dus zochten naar een middenweg hoorde je de volgende dingen:

"Ik ben al meer dan 25 jaar leraar!"
"Ik heb al 25 jaar ervaring met het examen!"
"Ik doe het altijd zo en ik ben jullie methode niet gewendt! Jullie zijn een van de weinigen die deze methode gebruiken."

God, grandpa. Stfu. Zelfs het meisje uit mijn klas dat tegen iedereen altijd perfect lief is, maakte hij boos. xD
Hehe. _O- Dat is wel irritant ja, mensen die in het verleden blijven zitten. :') Bij ons ook steeds problemen met zijn lesmethode, wat bestaat uit voorlezen ( :')_! ) en daarna opdrachten maken. Lezen kan ik zelf ook wel, kneus zit er dus eigenlijk voor janjoker.
pi_111480443
quote:
2s.gif Op zondag 13 mei 2012 01:28 schreef Rezania het volgende:

[..]

Hehe. _O- Dat is wel irritant ja, mensen die in het verleden blijven zitten. :') Bij ons ook steeds problemen met zijn lesmethode, wat bestaat uit voorlezen ( :')_! ) en daarna opdrachten maken. Lezen kan ik zelf ook wel, kneus zit er dus eigenlijk voor janjoker.
Omg, echt? Die van ons is the other way around! Die gaat daar gewoon zitten en doet nakijkwerk van andere klassen, haha. Maar door mijn leraar in de vijfde heb ik een goede basis opgebouwd. Ik heb ook constant discussies met hem. (de huidige leraar)

Als een les of dag echt nutteloos is voor mij, skip ik het gewoon. Moeder meldt me gewoon ziek, zonder al te veel vragen. Ze weet dat ik m'n verantwoordelijkheid neem ervoor. :)
pi_111480565
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 01:33 schreef SummerSunshine het volgende:

[..]

Omg, echt? Die van ons is the other way around! Die gaat daar gewoon zitten en doet nakijkwerk van andere klassen, haha. Maar door mijn leraar in de vijfde heb ik een goede basis opgebouwd. Ik heb ook constant discussies met hem. (de huidige leraar)

Als een les of dag echt nutteloos is voor mij, skip ik het gewoon. Moeder meldt me gewoon ziek, zonder al te veel vragen. Ze weet dat ik m'n verantwoordelijkheid neem ervoor. :)
Tja, ik heb wel nuttige vakken op dezelfde dag als M&O, dus dat is niet mogelijk bij mij. :P
pi_111480806
quote:
2s.gif Op zondag 13 mei 2012 01:39 schreef Rezania het volgende:

[..]

Tja, ik heb wel nuttige vakken op dezelfde dag als M&O, dus dat is niet mogelijk bij mij. :P
Jammers. :P Naja wat ik ook deed, was op school gewoon keihard doorwerken en de Bimbo-Squad (bijnaam voor de groep blondjes met de idiote opmerkingen. Ze doen me toch dingen) negeren. Kwam ik een heel eind mee!
pi_111498202
Ergens ben ik verschrikkelijk in het vak ANW. Over 2 weken CE in. Voor alle proefwerken (4 domeinen) een 5,6, 6,2, 6,8, 7,9 gehaald, en dan het proefexamen een g v d 5,9. Onderdeel v/h combinatiecijfer, maargoed. We zien wel wat we ervan bakken. Zo moeilijk is het nu ook weer niet.
pi_111498271
Ik ben mezelf gek aan het maken dat het morgen dramatisch wordt ;(

:r
pi_111498327
Nederlands is peanuts. Ik zit nu voor Nederlands in 5 VWO en ik heb voor proefexamens die ik gemaakt heb enkel voldoendes gehaald. :')

Betoog wat ik ingeleverd heb was een 8,9.
Ik verneuk alleen steeds de samenvatting man. :')
pi_111498420
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:47 schreef Amoeba het volgende:
Nederlands is peanuts. Ik zit nu voor Nederlands in 5 VWO en ik heb voor proefexamens die ik gemaakt heb enkel voldoendes gehaald. :')

Betoog wat ik ingeleverd heb was een 8,9.
Ik verneuk alleen steeds de samenvatting man. :')

Dit, zelfs het cijfer klopt. :')
pi_111498903
Ik schiet nu echt in de stress, terwijl ik morgen nog helemaal geen examen heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')