Lekker punten aftroggelen.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:50 schreef Etsu het volgende:
ja maar dan is iedereen wss aan t zeiken over dat het te moeilijk was, staat de telefoon roodgloeiend bij LAKS.zoals ieder jaar weer.
Nu? Niks.quote:
Nee, mijn school heeft die bevoegd niet.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, mijn school heeft die bevoegd niet.Lang verhaal.
Maar ja, ik mag dus daarnaast ook nog even twee schrijfopdrachten maken als onderdeel van het CE. Leuk zo'n staatsexamen.
Vorig jaar zijn sommige N-termen aangepast en sommige vragen geschrapt door klachten, dus het heeft wel degelijk zin.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:57 schreef Rummikub het volgende:
Heeft dat klagen bij LAKS eigenlijk wel zin? Want elk jaar is het weer nieuws dat er nog meer klachten zijn binnengekomen dan het jaar ervoor, maar trekken de examencommissies zich daar wel iets van aan eigenlijk? Want de N-norm (of hoe dat heet) wordt toch bepaald door te kijken wat voor scores zijn gehaald?
Of zegt zo'n commissie: "Oh nou wat een klachten zeg, geef ze maar 0.3 extra". Het is toch elk jaar hetzelfde verhaal
en geen idee. LAKS zegt van wel. Maar geloof er geen reet van. Ieder jaar is Nederlands een van de vakken met meeste klachten, en toch ieder jaar een kutnorm...quote:Op maandag 7 mei 2012 16:57 schreef Rummikub het volgende:
Heeft dat klagen bij LAKS eigenlijk wel zin? Want elk jaar is het weer nieuws dat er nog meer klachten zijn binnengekomen dan het jaar ervoor, maar trekken de examencommissies zich daar wel iets van aan eigenlijk? Want de N-norm (of hoe dat heet) wordt toch bepaald door te kijken wat voor scores zijn gehaald?
Of zegt zo'n commissie: "Oh nou wat een klachten zeg, geef ze maar 0.3 extra". Het is toch elk jaar hetzelfde verhaal
Betoog van 800 woorden in drie uur in klad en in net met citaten, bronnen, alles. Wat een feest.quote:
Zo'n betoog is echt verdoemenis. Bij de 4e SE week was zeker 40% nog niet klaar toen de 3 uur voorbij was.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Betoog van 800 woorden in drie uur in klad en in net met citaten, bronnen, alles. Wat een feest.
In de laatste proefwerkweek moest ik ook zo'n betoog als proefexamen schrijven, ik mocht kiezen tussen Marja van Bijsterveldt en haar verzwaarde exameneisen en Het kwaad dat Twitter heet. Ook geweldige onderwerpen.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:46 schreef Etsu het volgende:
Dat betoog he... We moesten eentje schrijven tussen 500-600 woorden (?daarmee kan je geen een fatsoenlijk betoog schrijven, maar examencommissie dacht er anders over).
Moesten schrijven over windmolenparken of over jeugdstrafrecht.
Pleurisonderwerpen
Die schrijfopdrachten zijn zo belachelijk makkelijk vaak hèquote:Op maandag 7 mei 2012 16:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ja, ik mag dus daarnaast ook nog even twee schrijfopdrachten maken als onderdeel van het CE. Leuk zo'n staatsexamen.
Dat wel ja, maar ik heb helemaal geen zin om een saai en lang betoog te schrijven.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die schrijfopdrachten zijn zo belachelijk makkelijk vaak hè
Krijg er pijn aan me handen vanquote:Op maandag 7 mei 2012 18:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar ik heb helemaal geen zin om een saai en lang betoog te schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |