idd.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:06 schreef Polyfemos het volgende:
of mensen die gaan dreigen omdat je 80 uur in je PWS ''moet'' steken.
Inderdaadquote:Op zondag 13 mei 2012 19:06 schreef Polyfemos het volgende:
of mensen die gaan dreigen omdat je 80 uur in je PWS ''moet'' steken.
Dat is wel zo?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:07 schreef Blistering het volgende:
[..]
InderdaadNet zo erg als leraren die zeiden dat je geen examen mocht maken als je PWS niet op tijd ingeleverd was.
Haha nee, maar het ideequote:Op zondag 13 mei 2012 19:08 schreef motorbloempje het volgende:
Sobriso, wie controleert of je 80 uur hebt besteed aan dat werkstukje? Alsof iemand z'n 'logboek' naar waarheid invult!
Ik doe VAVO, zat mensen die uitstel hebben aangevraagd en alsnog examen mogen maken. Het enige nadeel was dat je een herkansing minder had voor de laatste SE-week.quote:
Mij napratenquote:Op zondag 13 mei 2012 19:08 schreef motorbloempje het volgende:
Sobriso, wie controleert of je 80 uur hebt besteed aan dat werkstukje? Alsof iemand z'n 'logboek' naar waarheid invult!
Ik moet het volgend jaar pas inleveren, maar ik denk dat ik het over luminescentie ga doen, moet het concept nog verder uitwerken.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:06 schreef Blistering het volgende:
[..]
Thanks, waar heb je het zelf over gedaan?
Dan zijn die vele pagina's logisch ja.quote:Ik heb wel veel aspecten erin verwerkt hoor, ten eerste begonnen met het determineren wat een wereldtaal nu precies is. Toen 5 talen eruit gepikt die het beste voldeden aan de criteria van een wereldtaal (Chinees, Frans, Arabisch, Spaans & Russisch). Toen geschiedenis van de talen beschreven, waarbij Engels uitgebreid, rest wat beknopter. Daarna kijken naar externe invloeden zoals economie, sociologie, cultuur etc. Maar goed, blij dat ik 't gehad heb
Oh, bij ons kregen die mensen gewoon een 1. En moest je dat idd gaan herkansen.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik doe VAVO, zat mensen die uitstel hebben aangevraagd en alsnog examen mogen maken. Het enige nadeel was dat je een herkansing minder had voor de laatste SE-week.
Wat heb je uitgezocht?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:12 schreef Polyfemos het volgende:
Bij mij op school werden die deadlines amper gehaald. Mensen die dezelfde begeleider hadden bij mij kregen gewoon een maand uitstel. 8 voor PWS trouwens met een makkelijk onderwerpje: Slag om Stalingrad
Sowieso presentaties doenquote:Op zondag 13 mei 2012 19:13 schreef Rezania het volgende:
Weet je wat ik ook zo stom vind, mensen die zich gewoon echt als een clown gedragen tijdens hun presentatie krijgen eerder een hoog cijfer dan mensen die echt een heel goed werkstuk hebben geschreven.
Waarom de Slag om Stalingrad een keerpunt in de Tweede Wereldoorlog was. Enige leuke was een beetje die documentaires kijken. Ik heb wel interesse voor geschiedenis maar niet in het schrijven eroverquote:
Bij het staatsexamen is het verplicht.quote:
Ik ook niet, niet genoeg tijd voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |