Ik denk dat de meeste hier wel wat langer dan een weekend droog staanquote:Op maandag 23 april 2012 09:18 schreef Mystikvm het volgende:
Bovendien heb ik dit weekend niet geneukt, dus ik ben een beetje chagrijnig.
Jij moet elk weekend seks hebben?quote:Op maandag 23 april 2012 09:18 schreef Mystikvm het volgende:
Me neither, maar gezien degene met wie het dan wrs was gebeurd ben ik er alleen maar blij om nu ik weer nuchter benquote:Op maandag 23 april 2012 09:18 schreef Mystikvm het volgende:
Liefst wel.quote:
Sort of. Misschien moet ik eerst ruzie maken over fietsenquote:Op maandag 23 april 2012 09:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan of ie wel iets op het oog had natuurlijk.
Shiftoquote:Op maandag 23 april 2012 09:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Me neither, maar gezien degene met wie het dan wrs was gebeurd ben ik er alleen maar blij om nu ik weer nuchter ben
Zo overratedquote:Op maandag 23 april 2012 09:20 schreef SicSicSics het volgende:
Kunnen we het weer over leuke dingen hebben? School en werk enzo.
Seks![]()
Gewoon, er is iemand met wie ik wel eens contact heb maar dit weekend kon ze niet.quote:
Oww.. dus je hebt opzich wel seks, alleen even dit weekend niet. Dat overleef je welquote:Op maandag 23 april 2012 09:23 schreef Mystikvm het volgende:
Gewoon, er is iemand met wie ik wel eens contact heb maar dit weekend kon ze niet.
Wel een leuke nieuwe collega leren kennen afgelopen zaterdag. Ze is net nieuw in de stad, dus dit weekend maar eens kijken of ze mee op stap wil. Ze heeft zich al wel uitgenodigd om mee te gaan met mij naar een festival.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |