Ik denk dat de meeste hier wel wat langer dan een weekend droog staanquote:Op maandag 23 april 2012 09:18 schreef Mystikvm het volgende:
Bovendien heb ik dit weekend niet geneukt, dus ik ben een beetje chagrijnig.
Jij moet elk weekend seks hebben?quote:Op maandag 23 april 2012 09:18 schreef Mystikvm het volgende:
Me neither, maar gezien degene met wie het dan wrs was gebeurd ben ik er alleen maar blij om nu ik weer nuchter benquote:Op maandag 23 april 2012 09:18 schreef Mystikvm het volgende:
Liefst wel.quote:
Sort of. Misschien moet ik eerst ruzie maken over fietsenquote:Op maandag 23 april 2012 09:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan of ie wel iets op het oog had natuurlijk.
Shiftoquote:Op maandag 23 april 2012 09:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Me neither, maar gezien degene met wie het dan wrs was gebeurd ben ik er alleen maar blij om nu ik weer nuchter ben
Zo overratedquote:Op maandag 23 april 2012 09:20 schreef SicSicSics het volgende:
Kunnen we het weer over leuke dingen hebben? School en werk enzo.
Seks![]()
Gewoon, er is iemand met wie ik wel eens contact heb maar dit weekend kon ze niet.quote:
Oww.. dus je hebt opzich wel seks, alleen even dit weekend niet. Dat overleef je welquote:Op maandag 23 april 2012 09:23 schreef Mystikvm het volgende:
Gewoon, er is iemand met wie ik wel eens contact heb maar dit weekend kon ze niet.
Wel een leuke nieuwe collega leren kennen afgelopen zaterdag. Ze is net nieuw in de stad, dus dit weekend maar eens kijken of ze mee op stap wil. Ze heeft zich al wel uitgenodigd om mee te gaan met mij naar een festival.
Ik had de verkeerdequote:Op maandag 23 april 2012 09:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wacht gewoon totdat je van die wc af bent joh..
Smilie change!!
Stukken beter, kan weer aan de fles denken zonder braakneigingenquote:
Comng from persoon-die-seks-doet-met-Shiftoquote:Op maandag 23 april 2012 09:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jouw opvattingen zijn een beetje raarrr, Rarajuku
Goed bezig, kerelquote:Op maandag 23 april 2012 09:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde
[..]
Stukken beter, kan weer aan de fles denken zonder braakneigingen
Jellyquote:Op maandag 23 april 2012 09:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Comng from persoon-die-seks-doet-met-Shifto
Ja, was wel erg hoor. Ik was tijden niet uitgeweest en gedroeg me als een kkmongool die voor t eerst uit mocht of zoquote:Op maandag 23 april 2012 09:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt 2 posts geplaatst waar ik genoeg uit kon halen
Ze heeft de liefde aan jou verklaard?quote:Op maandag 23 april 2012 09:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt 2 posts geplaatst waar ik genoeg uit kon halen
Wehehehe daar had ik wel bij willen zijn jaquote:Op maandag 23 april 2012 09:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, was wel erg hoor. Ik was tijden niet uitgeweest en gedroeg me als een kkmongool die voor t eerst uit mocht of zoZo zat als wat en dan nog
You want to smoke?
Yeah sure
Yeah sure![]()
YEAH SURE
Lees terug dan, deeltje 78 meen ikquote:Op maandag 23 april 2012 09:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze heeft de liefde aan jou verklaard?
Ochtend dipjequote:Op maandag 23 april 2012 09:32 schreef MohMi het volgende:
Beetje chaggie nog maar begint al te zakken
Ook iets over je ogen en orenquote:Op maandag 23 april 2012 09:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb toch alleen maar gepost Wat doe ik hier?
Ja, moest roken tussen dikke/lelijke boeren en schlagersquote:
Je moest dat?quote:Op maandag 23 april 2012 09:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, moest roken tussen dikke/lelijke boeren en schagers
Het enige wat ik nu weet is dat je makkelijk dronken te voeren bent. Dan even ruzie maken en 'hara pls' zeggen en ik zit in je broekjequote:Op maandag 23 april 2012 09:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, het was erg met me gesteld, Myst..
quote:Op maandag 23 april 2012 09:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het enige wat ik nu weet is dat je makkelijk dronken te voeren bent. Dan even ruzie maken en 'hara pls' zeggen en ik zit in je broekje
Jij bent ook makkelijk dronken, wat moet ik zeggen de volgende keer om in je broekje te komen?quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 09:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het enige wat ik nu weet is dat je makkelijk dronken te voeren bent. Dan even ruzie maken en 'hara pls' zeggen en ik zit in je broekje
Dit: mag ik aan je piemel zuigen.quote:Op maandag 23 april 2012 09:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Jij bent ook makkelijk dronken, wat moet ik zeggen de volgende keer om in je broekje te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |