Kom dan manquote:Op maandag 23 april 2012 20:09 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je moet gewoon ervaring krijgen in straatgevechten. Juist al die mannetjes die alleen fitnessen, kunnen niks. Ben jij ook al zo'n fitnessboy? Ik hoek je vriend.
das beter steven.quote:Op maandag 23 april 2012 20:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker toch
[..]
Zijn moeder regelt het
Is hij echt zo groot geschapen als hij mij via het DM systeem wilde doen geloven?quote:Op maandag 23 april 2012 20:10 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb vandaag Kapiteintje gehosselt jeweetzelf
Alleen mocro's trekken messen. Daar moet je ook niet mee fokken, want die hebben toch niks te verliezen.quote:Op maandag 23 april 2012 20:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja, tot er een een mes trekt of je ogen vol pepperspray pompt en je tot moes slaat
Wat doe je dan? Alleen mijn Haagse mat laat jou al aan de grond genageld staan, vriend.quote:
Korfbalquote:
In zo'n gemengd team wordt er zeker elke week gevochten of niet? Toen ik nog op voetbal zat, waren wij echt één geheel tijdens de wedstrijd, elke wedstrijd werd er gevochten zowatquote:
Ik voetbal helaas al jaren niet meer. Zo af en toe doe ik nog eens wat hardlopen, dat wil ik weer op gaan pakken nu het beter weer wordt...quote:Op maandag 23 april 2012 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar zijn jullie dan echt allemaal zo sportief?Ik fiets hooguit naar Den Haag of zo maar daar blijft het wel bij. Als je dat al als beweging kunt omschrijven.
Hardlopen soms jwzquote:Op maandag 23 april 2012 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar zijn jullie dan echt allemaal zo sportief?Ik fiets hooguit naar Den Haag of zo maar daar blijft het wel bij. Als je dat al als beweging kunt omschrijven.
Sport verbroedert....voor 90 minuten.quote:Op maandag 23 april 2012 20:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
In zo'n gemengd team wordt er zeker elke week gevochten of niet? Toen ik nog op voetbal zat, waren wij echt één geheel tijdens de wedstrijd, elke wedstrijd werd er gevochten zowat. Marokannen, nazi's, skaters en negers. Tijdens de wedstrijd de grootste vrienden, waar iedereen voor elkaar klaarstond
.
fiets wel veel maar daar blijft het ook bij.quote:Op maandag 23 april 2012 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Alsof je daar zelf een gemengd team voor nodig hebt. Ik moest wekelijks voetballen tegen teams uit Rotterdam/Den Haag en als je dan iets te hard inging was het alweer raak hoorquote:Op maandag 23 april 2012 20:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
In zo'n gemengd team wordt er zeker elke week gevochten of niet? Toen ik nog op voetbal zat, waren wij echt één geheel tijdens de wedstrijd, elke wedstrijd werd er gevochten zowat. Marokannen, nazi's, skaters en negers. Tijdens de wedstrijd de grootste vrienden, waar iedereen voor elkaar klaarstond
.
Daarnaast ook wel moet ik zeggen. Nooit vechtpartijen binnen het team, wel spanningen, maar dat kan je ook wel verwachten met zo'n divers teamquote:Op maandag 23 april 2012 20:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Sport verbroedert....voor 90 minuten.
Welke club heb je gezeten?quote:Op maandag 23 april 2012 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof je daar zelf een gemengd team voor nodig hebt. Ik moest wekelijks voetballen tegen teams uit Rotterdam/Den Haag en als je dan iets te hard inging was het alweer raak hoor
Ik denk dat mijn poolkeu vooral zeer deed bij hem.quote:Op maandag 23 april 2012 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is hij echt zo groot geschapen als hij mij via het DM systeem wilde doen geloven?
Concordia Delft, best wel een kut club maar 10 jaar zo'n beetje in het zelfde team gezeten.quote:Op maandag 23 april 2012 20:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Daarnaast ook wel moet ik zeggen. Nooit vechtpartijen binnen het team, wel spanningen, maar dat kan je ook wel verwachten met zo'n divers team. Het hele team vloog er ook altijd op als het weer eens rellen was.
Geniaal, ik mis het zo, het voetbal en alles eromheen...
[..]
Welke club heb je gezeten?
Nee met dit team oudjes nooit, ik heb maar 1 keer gevochten en dat was uitgerekend tegen een AZC... We zaten ook ingedeeld (in de zaal) bij een Moluks team, die vochten iedere week, behalve tegen onsquote:Op maandag 23 april 2012 20:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
.
[..]
Ik voetbal helaas al jaren niet meer. Zo af en toe doe ik nog eens wat hardlopen, dat wil ik weer op gaan pakken nu het beter weer wordt...
Vanaf september hopelijk weer een vriendenteam oprichten.
Een gewone keu voor biljarten (niet zo'n frut ding uit het rek) zijn veel beterquote:Op maandag 23 april 2012 20:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn poolkeu vooral zeer deed bij hem..
Ken een paar man die daar een vriendenteam hadden tot een jaar geleden ofzo. Brasserskade is gewoon verpauperd, had je beter bij Den Hoorn of Vitesse Delft kunnen gaan ballen.quote:Op maandag 23 april 2012 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Concordia Delft, best wel een kut club maar 10 jaar zo'n beetje in het zelfde team gezeten.
Hoe oud ben jij danquote:Op maandag 23 april 2012 20:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee met dit team oudjes nooit, ik heb maar 1 keer gevochten en dat was uitgerekend tegen een AZC... We zaten ook ingedeeld (in de zaal) bij een Moluks team, die vochten iedere week, behalve tegen ons
quote:Op maandag 23 april 2012 20:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Ajacied422 kan zaterdag kampioen worden
Deze kwam ook goed aan.quote:Op maandag 23 april 2012 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een gewone keu voor biljarten (niet zo'n frut ding uit het rek) zijn veel beter
Hé had jij nog antwoord gegeven op mijn vraag hoe je ideeën over ADO zijn? Oprecht geïnteresseerd...quote:Op maandag 23 april 2012 20:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ken een paar man die daar een vriendenteam hadden tot een jaar geleden ofzo. Brasserskade is gewoon verpauperd, had je beter bij Den Hoorn of Vitesse Delft kunnen gaan ballen.
[..]
Hoe oud ben jij dan?
Wel een McDonalds in de buurt.quote:Op maandag 23 april 2012 20:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ken een paar man die daar een vriendenteam hadden tot een jaar geleden ofzo. Brasserskade is gewoon verpauperd, had je beter bij Den Hoorn of Vitesse Delft kunnen gaan ballen.
[..]
Hoe oud ben jij dan?
McDonaldsquote:Op maandag 23 april 2012 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een McDonalds in de buurt.Maar ik ben alweer 2 jaar gestopt of zo.
36quote:Op maandag 23 april 2012 20:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Hoe oud ben jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |